quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Correctie, International Business Studies.
Ik heb altijd al een keertje phpmystyle willen corrigeren.
Slecht, ze heeft me een draai om de oren gegeven. En ze denkt dat ik een troll benquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Php, hoe is het met je Yvonne topic afgelopen?
Dat had in zijn Yvonne topic ook gemakkelijke gekundquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Leghorn. het volgende:
Ik heb altijd al een keertje phpmystyle willen corrigeren.
Link?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slecht, ze heeft me een draai om de oren gegeven. En ze denkt dat ik een troll ben
Kijk maar in post geschiedenis.quote:
Want jij ontbreekt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Biels het volgende:
OP is niet compleet.
Ik ben een hobbyist, geen nazi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had in zijn Yvonne topic ook gemakkelijke gekund
Omdat je niet voldoende in SC post.quote:
Mensen die SC's teruglezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn grappen hebben een succesratio van 0.3%. Ja, ik weet dat je dit terugleest BobbyB. Heb je nou niets beters te doen?
Heb je mijn post daar onder gelezen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die SC's teruglezen.Oh wacht...
En nee, ik heb hard moeten knokken om in kaste 2 te komen. Opbokken, Skylarp.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ervoor hebt moeten werken dan ben je geen geboren baas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij ook wel erg je best doet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:14 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Als je ervoor hebt moeten werken dan ben je geen geboren baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |