Krabbels met 15 jarigenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af wat mijn werknemer niet zou mogen zien op m'n Hyves.
KANKER IK BEN IETS VERGETEN GODVERDOMME IK MOET ECHT EENS METEEN TERUG GAAN KRABBELEN THANSK FOR REMINDINGquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Krabbels met 15 jarigen!!!!!!!!!!
Inderdaad. Ik heb het wel nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Siniti het volgende:
Mensen die claimen bij geen een Engelse film ondertiteling nodig te hebbenDie accenten soms
![]()
Evie vergeten terug te krabbelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
KANKER IK BEN IETS VERGETEN GODVERDOMME IK MOET ECHT EENS METEEN TERUG GAAN KRABBELEN THANSK FOR REMINDING
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
Bt, heb jij ondertiteling nodig bij Engelse/Amerikaanse series/films?
Het meeste versta ik wel, maar soms komen woorden zo fucking onnatuurlijk (of juist natuurlijk voor hunquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het wel nodig.
Ja precies, bij een Friends spreken ze reteduidelijk Engels.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaalhoewel dat er vanaf hangt. Friends bijvoorbeeld kan ik prima zonder, maar films werkt niet.
Joah, ik zit nu ook Lost te kijken zonder ondertiteling en hoewel ik het meeste begrijp zijn er nog wel stukken die ik opnieuw moet bekijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaalhoewel dat er vanaf hangt. Friends bijvoorbeeld kan ik prima zonder, maar films werkt niet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Evie vergeten terug te krabbelen?
Tenk joeee. Zo zegt iemand die ik ken dat letterlijk. Ik weet nog steeds niet of ze werkelijk geen Engels kan of dat het een serieuze poging is Engels te spreken.quote:
Whehe. Gaan we binnenkort een keer bier drinken in Grunn Bt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat strepen doe ik zelf welen daarna moet je nog langs m'n vader
!
[..]
Gaaf!
Beter/goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, ik zit nu ook Lost te kijken zonder ondertiteling en hoewel ik het meeste begrijp zijn er nog wel stukken die ik opnieuw moet bekijken.![]()
Hoe is het met jeweetwel?
Surequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe. Gaan we binnenkort een keer bier drinken in Grunn Bt?
Huh?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter/goedwe hebben het uitgepraat en kwamen erachter dat hij alles baseert op steekhoudende argumenten en ik op onderbuikgevoelens en dat dat botst
wat niet zo vreemd is natuurlijk.
De laatste waar ik was in 2007 was erg goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sure! Ik vind sowieso dat er een keer een grote meet in Groningen moet komen
Wat huh?quote:
Ooh hoezo datquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste waar ik was in 2007 was erg goed
Maar ik ben er binnenkort elke twee weken een paar dagen
Van mij toch ook niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap zou makenmaar ik had 'm niet van jou verwacht.
Haha, kutstudentquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga is wat meer aan school doen en wat minder aan FOK!Heeft iets te maken met bindend studie advies.
Ik ben scholierquote:
Correctie, International Business Studies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, international Bussnis studie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |