quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef dikkemongul het volgende:
Stel je voor je hebt net gesport, en natuurlijk energie en vet verbrand. Waar blijft dat dan en wanneer is dat meetbaar?
Moet je dit eerst nog uitpoepen of komt er geen massa maar alleen maar warmte vrij?
Ja zweet is gesmolten vetquote:
Niet zo'n interessante vraag als je denkt. Het verbranden van vet is net zoiets als het verroesten van ijzer. Zonder vuur dus. Sorry.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef NDAsilenced het volgende:
Een interesante vraag, hoe gaat dat 'verbranden' eigenlijk? Lijkt mij niet dat we een vuurtj moeten fantaseren dat ergens onder de huid brand als een gril?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Scantoza het volgende:
Ik zweet meer van 15minuten in de sauna dan 15minuten hardlopen. Val ik dan meer af door in plaats van elke dag 30 minuten bewegen per dag, elke dag 30 minuten in de sauna??
LOL, goeie vraag!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Scantoza het volgende:
Ik zweet meer van 15minuten in de sauna dan 15minuten hardlopen. Val ik dan meer af door in plaats van elke dag 30 minuten bewegen per dag, elke dag 30 minuten in de sauna??
Nee. Zweet is vochtverlies. Met zweten zonder inspanning verlies je alleen vocht.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Zweet is vochtverlies. Met zweten zonder inspanning verlies je alleen vocht.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Zweet is vochtverlies. Met zweten zonder inspanning verlies je alleen vocht.
Dan zou je zelf ook het juiste antwoord weten?quote:
Zweet is het afkoelen van je lichaam. Verhit je lichaam zonder inspanning en je zult wel zweten maar in mindere mate verbranden, verhit je lichaam door je in te spannen en je zult meer verbranden. Iets wat versterkt wordt doordat door inspanning je spieren sterker worden en ook in rust meer gaan verbranden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, goeie vraag!
Ik heb het goede antwoord gegeven, door alleen zweten raak je alleen vocht kwijt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Dan zou je zelf ook het juiste antwoord weten?
Word vet niet gewoon omgezet in spieren, en is zweet alleen maar als afkoeling?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef dikkemongul het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is zweet van sport vetter dan zweet van sauna.
Van vet spierweefsel maken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:21 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Word vet niet gewoon omgezet in spieren, en is zweet alleen maar als afkoeling?
Jah! Iemand met meer vet, groeit sneller in spieren dan iemand met minder vet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |