Je zit op het Deltion College. Als ik je wil naaien dan heb ik daar genoeg info voor. Zou het nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon niet in Zwolle, 17 jaar zijn genoeg mensen, foto is niet publicitair (ik heb even flink getest net) Geen enkele foto staat erin, alleen achter de schermen. En dat ik ruben heet kan ook geen kwaad aangezien jullie geen achternaam hebben.
okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij ooit je achternaam hebt gepost kan ik je vinden.
Is dat die Koreaan die graag naar Ajax wilde en steeds vroeg of hij mee mocht trainen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Suk btw op de training. Na afloop van de training loopt ie terug met 5 tassen vol ballen, zo snel mogelijk brengt hij het naar binnen waarna hij terugrent om de bagage van de keeperstrainer mee te nemen
.
Wat een jongen!
Als je het wilt is er idd een mogelijkheid ja, maar die heb ik ook bij jouw, jij zit op het windesheim, je hebt naam vermeldt en je leeftijd weet ik. Genoeg dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je zit op het Deltion College. Als ik je wil naaien dan heb ik daar genoeg info voor. Zou het nooit doen natuurlijk.
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat die Koreaan die graag naar Ajax wilde en steeds vroeg of hij mee mocht trainen?
Denk je dat ik zo dom ben en alleen maar de waarheid spreek. Gast zelfs mijn hyves pagina is niet 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het wilt is er idd een mogelijkheid ja, maar die heb ik ook bij jouw, jij zit op het windesheim, je hebt naam vermeldt en je leeftijd weet ik. Genoeg dus.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja!
Zondag tegen AZ zat hij voor het eerst bij de selectie, toen ging hij warmlopen in de 70e minuut en begon het hele stadion "SUK SUK SUK SUK SUK!!!!!!!!!" waarna hij verbaasd om zich heen keek en toen verlegen zachtjes ging klappen naar het publiek!
Ik had er het een en ander van gehoord. Ik kan daar zo van genieten, zo'n bescheiden en hardwerkende jongen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja!
Zondag tegen AZ zat hij voor het eerst bij de selectie, toen ging hij warmlopen in de 70e minuut en begon het hele stadion "SUK SUK SUK SUK SUK!!!!!!!!!" waarna hij verbaasd om zich heen keek en toen verlegen zachtjes ging klappen naar het publiek!
Ik heb geen hyves dus die vind je ook al niet. Ook woon ik niet in Zwolle, en er zitten genoeg rubens van 17 jaar op deltion.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo dom ben en alleen maar de waarheid spreek. Gast zelfs mijn hyves pagina is niet 100% betrouwbaar.
Ok. Mooi verhaal man. Vertel anders nog even verder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Lamon. het volgende:
Jonge mensen zijn trouwens zo bang voor een site als FOK!, maar de controle vindt juist plaats op Hyves en Facebook, daar moet je mee uitkijken, en als je iets te verbergen hebt dan zorgen dat je op google niet met je echte naam te vinden bent.
Jullie zijn soms wel heerlijk naief, wat dat betreft.
KLOPT! Daar heb ik nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Lamon. het volgende:
Jonge mensen zijn trouwens zo bang voor een site als FOK!, maar de controle vindt juist plaats op Hyves en Facebook, daar moet je mee uitkijken, en als je iets te verbergen hebt dan zorgen dat je op google niet met je echte naam te vinden bent.
Jullie zijn soms wel heerlijk naief, wat dat betreft.
Heten ze ook allemaal de Vries?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves dus die vind je ook al niet. Ook woon ik niet in Zwolle, en er zitten genoeg rubens van 17 jaar op deltion.
Hoe kan je geen hyves hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves dus die vind je ook al niet. Ook woon ik niet in Zwolle, en er zitten genoeg rubens van 17 jaar op deltion.
Heet ik de vries dan?quote:
True that.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf, waarom zou ik denken dat je liegt?
Waar zei ik dat? Niet dat het waar is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf, waarom zou ik denken dat je liegt?
Vandaar dat ik hem heb geëerd met een plaatsje in mijn icon. Ik hoop zo dat het een groot succes wordt met die jongenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Skylark. het volgende:
Een mengelmoes van vasthoudendheid en verondersteld talent leverde Suk daadwerkelijk een stageplek op. ,,Nu ben ik elke dag blij om hier te mogen zijn’’, vervolgt hij, in trainingspak gestoken en geholpen door een tolk. ,,Dat ik hier nu, voorlopig, dagelijks mag trainen, is een droom die voor me uitkomt. Ik blijf nu nog een week, maar ga natuurlijk mijn best doen om langer te mogen blijven.’’
De spits speelde afgelopen week al een proefwedstrijd met de Beloften tegen Ajax A1. Op de Toekomst scoorde hij een doelpunt. ,,Hoe ik mezelf zou omschrijven als speler?’’, wordt de vraag herhaald. ,,Conditioneel en wat fysiek betreft, zit het bij mij goed. Ook heb ik een goede snelheid en voldoende zelfvertrouwen. Maar vergeet ook niet dat ik pas achttien ben. Vergeleken met volwassenere spelers, kan ik nog veel leren.’’ Dat geldt ook voor de communicatie. ,,Ik wil zo snel mogelijk Engels en Nederlands leren. Toch lukt het nu al wel om me verstaanbaar te maken. Ik heb de afgelopen vijftien jaar dagelijks gevoetbald. En de voetbaltaal is overal in de wereld hetzelfde.’’
Wat een held.
Je topic over yvonne en waarheid enzo sloot je af met Ruben phpmystyle de Vries.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? Niet dat het waar is.
In dat topic dat je een paar uur geleden hebt geopend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? Niet dat het waar is.
Ik proef wat cynisme, maar ik weet dat dat de sites zijn waar werkgevers echt naar kijken en op naam zoeken, en daar post iedereen juist wel foto's, info, en sociale ongein zonder dat ze zich enigszins inhouden. Zo werkt het gewoon in de praktijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
KLOPT! Daar heb ik nooit over nagedacht.
WOW bedankt man!! Echt! Heb je misschien nog meer van die handige tipsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik proef wat cynisme, maar ik weet dat dat de sites zijn waar werkgevers echt naar kijken en op naam zoeken, en daar post iedereen juist wel foto's, info, en sociale ongein zonder dat ze zich enigszins inhouden. Zo werkt het gewoon in de praktijk.
En wat dacht je van die 2 sbs 6 logo's.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je topic over yvonne en waarheid enzo sloot je af met Ruben phpmystyle de Vries.
Ik blijf er bij dat het De Vries is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat dacht je van die 2 sbs 6 logo's.![]()
Ging er echt geen belletje rinkelen?
Gaan werkgevers heel FOK! uitvlooien om te kijken als zijn potentiele werknemer toevallig geen jokkebrok is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik proef wat cynisme, maar ik weet dat dat de sites zijn waar werkgevers echt naar kijken en op naam zoeken, en daar post iedereen juist wel foto's, info, en sociale ongein zonder dat ze zich enigszins inhouden. Zo werkt het gewoon in de praktijk.
of als, alsof het uitmaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan werkgevers heel FOK! uitvlooien om te kijken als zijn potentiele werknemer toevallig geen jokkebrok is?
De kans is zeer klein, omdat het forum niet meer dan een stuk of 40000 users herbergt, en dan moet zo iemand ook nog eens de naam en username koppelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan werkgevers heel FOK! uitvlooien om te kijken als zijn potentiele werknemer toevallig geen jokkebrok is?
Je denkt echt dat je dingen vertelt die niemand weet he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De kans is zeer klein, omdat het forum niet meer dan een stuk of 40000 users herbergt, en dan moet zo iemand ook nog eens de naam en username koppelen.
Hyves en Facebook zijn algemeen bekend als turfsites voor potentieele werknemers, FOK! niet.
Bij toeval zou het kunnen gebeuren, maar in praktijk is FOK! net als veel andere fora 1 van de dingen waar je je minder zorgen over hoeft te maken.
Zeker als je niet in Brabant of Limburg woont, wat de grootste provincies zijn qua fanatiekere FOK!gebruikers.
Ik wist het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je dingen vertelt die niemand weet he?
Ligt eraan, als ik iemand moet vinden dan gebruik ik altijd typerende steekwoorden, want ook op internet is iedereen uniek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De kans is zeer klein, omdat het forum niet meer dan een stuk of 40000 users herbergt, en dan moet zo iemand ook nog eens de naam en username koppelen.
Hyves en Facebook zijn algemeen bekend als turfsites voor potentieele werknemers, FOK! niet.
Bij toeval zou het kunnen gebeuren, maar in praktijk is FOK! net als veel andere fora 1 van de dingen waar je je minder zorgen over hoeft te maken.
Zeker als je niet in Brabant of Limburg woont, wat de grootste provincies zijn qua fanatiekere FOK!gebruikers.
Je FOK! account wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af wat mijn werknemer niet zou mogen zien op m'n Hyves.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je dingen vertelt die niemand weet he?
omdat je dunner bent dan je eigenlijk denktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom verneukt Comedy Central het avondprogramma altijd! EN waarom maak ik altijd teveel eten voor mezelf?
gefeliciteerd je hebt boulimiaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom verneukt Comedy Central het avondprogramma altijd! EN waarom maak ik altijd teveel eten voor mezelf?
Mijn maag heeft de grootte van een pinda.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
omdat je dunner bent dan je eigenlijk denktdat is positief
En dan gaat je vader strepen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ach schatje toch, ik zet je op de lijst m'kay?
Ik heb 7 magenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn maag heeft de grootte van een pinda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |