Koop gewoon een media center. Of gebruik daarvoor een oude PC.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik download films met subs er al in omdat ik die zelf niet kan toevoegen. Zo weinig weet ik.
Mensen die geen LOTR hebben gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het grappig is.
Ik ga een harde schijf + media player kopen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koop gewoon een media center. Of gebruik daarvoor een oude PC.
Mensen die denken dat iemand met zoeen straatkrediet als ik LOTR gaat checken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die geen LOTR hebben gezien.!!
Acda en de Munnikquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef S.Seagal het volgende:
LAAAAT ME SLAAPEEENNN!!1
Aragorn had een eed gezworen tegen een leger van geesten dat als ze hem hielpen bij een veldslag hij hun naar de hemel liet vertrekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iemand met zoeen straatkrediet als ik LOTR gaat checken.! Ik heb nog wel een street rep hoog te houden.
shit homiequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aragorn had een eed gezworen tegen een leger van geesten dat als ze hem hielpen bij een veldslag hij hun naar de hemel liet vertrekken.
Het is nu nog best rustigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke keer als dat ding gepost wordt breekt de pleuris uit
Denk je dat zij meer verstand hebben dan yvonne. Yvonne leeft voor fok dat weet je he. Toen ze zei dat zij een prive leven heeft. Dat heeft ze gelogen, ze heeft geen leven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben heul niet nep hoor. Dit is mijn enige account, op wat mislukte kloons na dan. Bio en Remlof die meer verstand van zaken hebben weten dat dit mijn enige echte account is. Dus achter dit scherm zit een echte.
Het wordt pas echt feest als je er een apart topic voor maaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu nog best rustig![]()
Stilte voor de storm?
Het is alleen voor de SC. De rest weet er niks van en post hier nooit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu nog best rustig![]()
Stilte voor de storm?
Yvonne zit er keer op keer naast op het moment dat er nagedacht moet worden. Zij komt geen stap verder op wat posten in ONZ na dan. Ook bij Emimich zat zij ernaast, zie mijn emimich bash topics maar waar zij ook reageerde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk je dat zij meer verstand hebben dan yvonne. Yvonne leeft voor fok dat weet je he. Toen ze zei dat zij een prive leven heeft. Dat heeft ze gelogen, ze heeft geen leven.
Maar je ontkent niet dat ze geen leven heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yvonne zit er keer op keer naast op het moment dat er nagedacht moet worden. Zij komt geen stap verder op wat posten in ONZ na dan. Ook bij Emimich zat zij ernaast, zie mijn emimich bash topics maar waar zij ook reageerde.
Ze heeft vast wel een leven, ze kwam aan de telefoon over als Rita Verdonk, verbaal erg sterk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat ze geen leven heeft.
Het gaat voor iedereen heel erg ver om voor een tyfusinternetaccount een admin op te bellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
Het zou wel heel erg ver gaan om voor een kloon hoogst persoonlijk een admin op te bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we dat dan maar vooral niet doen dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt pas echt feest als je er een apart topic voor maakt
Jij hebt Rita Verdonk gesproken over de telefoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een leven, ze kwam aan de telefoon over als Rita Verdonk, verbaal erg sterk.
Ik kwam er net vanmiddag pas achter dat er een kaste was, idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het is alleen voor de SC. De rest weet er niks van en post hier nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |