abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77265165
Het vorige topic: Kinderkamer fototopic deel 27

Kamertje van Happyme28

Nieuwe stoel:

Commode ingericht en plank opgehangen:

En de nieuwe wolken-lamp:

Deze komt er ook nog bij

[ Bericht 10% gewijzigd door Sonnetje85 op 25-01-2010 20:47:51 ]
pi_77265258
Netjes zo Marky.

En octo, het past echt bij jullie, zie jullie daar zo staat tussen die meubels, echt helemaal zoals het hoort. En dan over een paar weken een lief, klein, schattig, meisje erin. Kan ik al een bezoektijd reserveren?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77265452
En in de herhaling:

Nou omdat ik het gister over mijn dakkapel had, hij staat erop
En tis begin van de babykamer dus vind ik dat het hier kan

Vanaf de buitenkant:

Vanaf de binnenkant:

Nog een hoop te doen dus
pi_77265529
Heel mooi Happy!!

En Tazz en Lenaatje ik ben heel benieuwd naar jullie kamertje straks en ook naar die van DeLiedje!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77265561
ooooh Sonnetje! Dat wordt een mooie grote kamer zo te zien!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:42 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77265895
wauw sonnetje!!
pi_77266196
de slaapkamer van deze baby wordt 3,12 bij 3.16 (ongeveer).
Dus wel lekker ruim idd.
En de andere kamer wordt 2,50 bij 3,74.
En dan hebben we dus nog aan de ene kant een overloop van 1 meter, en aan de zijkant daarvan (waar de ketel hangt) komt een kast.
En aan de voorkant (waar de smallere kamer komt dus) hebben we nog de ruimte met de wasmachines en opbergruimte en dat is dan 2,70 breed.
Dus wordt wel lekker ruim
pi_77279124
Mooie kamertjes komen hier voorbij! Wij hebben allerlei leuke ideen nu nog "even" uitvoeren.!
pi_77348181
Happy, wat een leuke kamer
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:15:53 #10
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_77418810
tvp
pi_77604240
Dit is de muurschildering die manlief heeft gemaakt. Hij is nog niet af, want de plakband lijnen zie je nog zitten.
Maar eigenlijk ziet het met die plakband lijnen ook wel gaaf uit, dus misschien laten we het wel zo zitten (een beetje bij werken dan)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_77604291
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Baldria het volgende:
Dit is de muurschildering die manlief heeft gemaakt. Hij is nog niet af, want de plakband lijnen zie je nog zitten.
Maar eigenlijk ziet het met die plakband lijnen ook wel gaaf uit, dus misschien laten we het wel zo zitten (een beetje bij werken dan)
[ afbeelding ]
Mooi hoor!
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:46:53 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77626034
Wat leuk gedaan Baldria!
pi_77626517
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Baldria het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaaf!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77642931
Mooi zeg Baldria!!!
Ik moet ook nog even uit gaan denken hoe we de kamer voor onze zoon gaan doen
Ik wil een soort van jungle kamer, maar de precieze details weet ik nog niet zo goed
pi_77677045
Nu met Lamp en gordijnen
pi_77680469
Wat mooi Happy
Lotte!
Noah!
pi_77684618
Happy: Mooi!!! Gave lamp ook, waar heb je die vandaan?
Jullie kindje komt in een warm nestje terecht!
pi_77686748
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef DJRandall het volgende:
Happy: Mooi!!! Gave lamp ook, waar heb je die vandaan?
Jullie kindje komt in een warm nestje terecht!
Die lamp is speciaal door ons mannetje in Zweden gemaakt
pi_77696057
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Die lamp is speciaal door ons mannetje in Zweden gemaakt
Ah, duidelijk
  zondag 7 februari 2010 @ 04:08:14 #21
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77723204
Happyme, wat een ontzettende mooie lamp idd!

En die muurschildering is mooi, Baldria!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77824512
Baldria die muur is zooooo vet En leuk En mooi
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77826047
wat een leuke kamertjes!
en leuk om de wolken lamp zo "aan" te zien, ik heb hem hier ook moet alleen nog opgehangen worden
evenals de plankjes, gordijnen maar die moeten we nog uitzoeken
en er moet nog een boom van hout gemaakt worden.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:30:42 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77959010
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.

pi_78223597
En de kinderkamer zit hier ondertussen ook in een afwerkingsfase Toch wat betreft het verven Nog een paar kleine retouchekes en dan kunnen we binnenkort de muurstickers ophangen.
Het enige dat niet af zal zijn, is de rolluikkast en de deur omdat we er nog niet helemaal uit zijn welke kleur we daarvoor willen. En vrijdag komen ze dan normaalgezien (als het nu toch kan doorgaan...) de meubels leveren.
pi_78234690
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor

En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
pi_78235602
Mooie lamp BE!

Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.

pi_78237239
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor

En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
pi_78237939
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
Ik wil wel graag jullie schilderkunsten al aanschouwen
pi_78239801
Eerst nog wat foute plekjes wegwerken met stickers
pi_78242235
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie lamp BE!

Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.

[ afbeelding ]
wat een ontzettend gave lamp!!!
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfect wat gaaf zeg!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78257184
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat een ontzettend gave lamp!!!
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfect wat gaaf zeg!
Dankje! Wij konden ook geen lamp vinden die we echt leuk vonden, maar deze vinden wij ook echt perfect!! En is echt superhandig!
  zondag 21 februari 2010 @ 11:41:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78257959
Die is idd supermooi!

Ik zie nu pas met terugscrollen de muur van Baldria! Wat gaaf zeg!
pi_78259188
Mooie lampen BE en NieuweUser!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78266476
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!

Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
pi_78266601
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!

Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
oef. er is wel héél veel mogelijk.
Wat zoek je? Een dierenkamer? Of iets met auto's? Of zoals BE heeft, een Pluk kamer of ehm...
heb je uberhaupt een bepaald thema ofzo in je hoofd of een bepaalde kleur? (niet dat het nou per se een thema moet zijn maar anders is de inspiratie wel heel breed natuurlijk)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78267770
Grunsfan, ik wilde dat ik tips voor je had, maar zit hier ook nog steeds de dubben hoe ik mijn junglethema precies ga doorvoeren
Verder dan mijn aapjes aan een touw kom ik niet
(geen idee hoe ik de muren precies wil, niet te druk iig)
pi_78272782
Dat is inderdaad wel een heel brede vraag he?! Sorry... we denken nu aan blauw, verschillende tinten, gecombineerd met wit en evt grijs of zilver. Hij krijgt een juniorbedje van Ikea in ieder geval en ik denk verder geen thema....

Sonnetje, vind je van dat fotobehang te druk? Ik zag laatst een jungle kamer met een soort oerwoud/bosachtige muur van fotobehang, best cool!!
pi_78319421
Fotobehang vind ik iets te druk in die kamer.
Is namelijk een kamer met een dakkapel, waardoor je een gedeelte heb dat schuin afloopt.
Wil namelijk iets op de muur waar het bedje tegenaan komt.

Ik heb gisteravond wat bedacht jaja. Ik ga waarschijnlijk proberen creatief te doen
Heb gisteravond in mijn bed bedacht dat ik jungledieren op een canvas wil schilderen. Op van die kleine canvasjes. Dan natuurlijk eerst overtrekken enzo, want kan niet tekenen.
Denk dat ik zoiets doe. En dan met apen aan het plafond en dierenknuffels
Denk dat dat wel leuk wordt. (mits die canvassen lukken natuurlijk).
Maar ja duurt ook nog wel even voor de kamer helemaal klaar is en aan de afwerking begonnen kan worden.
pi_78320222
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Helemaal mooi! Wij hebben hem ook zien hangen, en ik wilde hem ook meteen, maar hij is voor ons een beetje te duur. We gaan kijken of we zelf zoiets kunnen maken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 22 februari 2010 @ 22:13:59 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78323256
Ik denk dat ik hier het beste even kan vragen; waar haal je nou leuke dekbedovertrekjes/wat zijn leuke merken? Alles van de Prenatal valt af, daar vind ik nooit wat naar mijn zin.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78323412
hema?

en anders staan er op de markt vaak ook kraampjes met soms kinderdekbedovertrekjes
  maandag 22 februari 2010 @ 22:18:27 #43
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78323495
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:20:16 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78323590
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:24:06 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78323794
Room seven. Maar zoooo duur.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 22 februari 2010 @ 22:27:08 #46
14746 k_i_m
pi_78323947
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef trui het volgende:
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
Super trui, zulke bedoel ik . Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
In my life
Why do I smile
pi_78324013
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef trui het volgende:
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
Linde heeft de bovenste. Ik moet alleen nog een dekbedje voor erin kopen
  maandag 22 februari 2010 @ 22:32:15 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78324158
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Super trui, zulke bedoel ik . Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
ah leuk! ik heb er een paar via 'www.altijdleuk.nl' gekocht. die hebben soms aardige aanbiedingen, even in de gaten houden!
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:40:28 #49
14746 k_i_m
pi_78324516
Heb ook even bij de Hema gespiekt, maar die vind ik niet zo. Room 7 is ook wel aardig, maar me vaak net iets té. Bedankt voor de tips tot zover!
In my life
Why do I smile
pi_78848303
Even tvp ben begonnen in de kinderkamer. Als het wat meer vordert foto's!!
pi_78865169
Jeuj, onze kamer is bouwtechnisch klaar !
tenminste ik ga er niets meer aan doen, als de baby er niet mee tevreden is mag ie het mooi zelf doen !

Ik heb helaas geen before pictures maar:

Links tijdens de verbouwing, rechts zoals het nu is. Het rolluik is al dicht foto's zijn vers.

De andere hoek van die wand

dit is een tekening van hoe eerst de verwarmingsleidingen liepen.
Volledig langs de lange muur af, niet handig om er een commode of kast tegen te zetten. Aangezien er toch een verlaagd plafond kwam die leidingen ook maar meteen omgelegd. Die loopt nu boven het plafond door en komt pas bij het dak omlaag.

De inbouwkastdeur (helaas zonder klink, of ik ben het kwijt of ik heb hem terug gebracht want die was eigenlijk voor onze eigen slaapkamer maar die heeft een compleet nieuw kozijn+deur incl beslag gekregen half jaartje terug) De kabel naar binnen is van mijn accuboormachine die ligt te laden haha

En aangezien alle muren open zijn geweest meteen inbouwstopcontacten aangelegd.

Het behang is moeilijk op foto over te brengen maar bestaat uit cremekleurige dunne 1cm brede strookjes van boven naar beneden om en om licht retroreflecterend. De keuze hiervoor is vrij simpel, de oude kamer was nogal donker (ook omdat de verwarming donkergroen was de muren blauw en de deuren donkerpaars) Nu is het een heerlijk lichte kamer ook bij daglicht ondanks de kleine raam.
De muur waar de verwarmingsbuizen vroeger liepen is om en om ook nog banen lichtbruin ertussen van hetzelfde motief. Dit om wat te breken en het niet te steriel te maken.

Alles net op tijd klaar want morgen worden de meubeltjes geleverd

[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 07-03-2010 22:03:29 ]
pi_78880485
Wat een leuk kamertje met dat raam en dat schuine stuk. Ik ben wel benieuwd hoeveel licht er nou invalt overdag maar dat zien we vast wel als je een foto met meubels plaatst?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_78880610
Mensen die bouwtekeingen plaatsen en praten over het omleggen van leidingen in het kinderkamerfototopic

Kom dan met leuke foto's van de babykamer, de rest kan wel in K&W als je er zooooo trots op bent.
pi_78884587
Wat hebben jullie dat mooi opgeknapt, Harley! Ben benieuwd naar de inrichting.

Mijn schoonouders gaan een maand op vakantie en als ze terugkomen, komt mijn schoonpa bij ons behangen. Daarna gaan we verven, tapijt leggen, meubels kopen en inrichten... Dus in april kom ik me hier zelf wel melden, denk ik.
pi_78886407
Leuk behang Harley Dat heb ik ook in mijn slaapkamer haha. Alleen met paars

Hier gaan ze vanavond weer verder om echt de laatste stukjes gips op de muren te doen. En dan moeten we een stucadoor vinden...En dan kan ik er een echte babykamer van maken
pi_78921092
Is het gelukt Son?

Hier het eerste meubeltje, de commode, af! Althans, er moeten nog nieuwe greepjes op maar hij is geverfd! Aan de binnenkant komt een soort kastbedekking (plastic) met een werkje (idee van Tessie! Geniaal )

Dit was hem (de kleur dan )

En zo is ie geworden ben er helemaal happy mee en kan niet wachten om de rest te gaan doen

\

De vloer in de kamer is nog perfect, dus we gaan behangen, koof om de verwarming maken. En verder afwerken, maar het grootste werk is het schilderen van de meubels valt allemaal reuze mee dus! en dan de rest van de dingen die ik af wil hebben in huis nesteldrang? Hoe kom je erbij
pi_78942607
Ziet er een heel stuk frisser uit orea

Onze meubeltjes staan.
Aankleding van de muren volgt later pas (canvas en plankje enzo)

pi_78943087
Mooi geworden Orea Wat voor greepjes gaan erop?
En ik ben erg benieuwd naar de kastbekleding. Kan me er niets bij voorstellen

Wat mooi dat licht zo op de eerste foto harley. Het is een flink project geweest zo te zien, en het is erg netjes geworden
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:35:18 #59
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78944935
Mooi geworden Harley, netjes gedaan hoor. Ik zou wel het ledikantje in het midden van die donkere behangbaan zetten (of is dat mijn eigen makke dat ik daar kriegelig van wordt dat dat niet netjes recht staat??)

Orea, dat is opgeknapt zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
pi_78945259
harley knap werk hoor! ziet er netjes uit

Orea lekker de commode aan het schilderen geweest, mooi wat is het volgende project?

Wij zijn ook bezig met de babykamer, maar daarvoor moet je in K&W wezen.. (Forno's verbouwing), ik ga wel wat posten als het wat meer vorm krijgt met meubeltje enzo
pi_78946255
De Indeling is ook nog niet 100% defitnief. Heb de kast en commode omgeruild gehad en heb de kast en ledikant onderling ook omgeruild gehad. Maar denk dat dit de opstelling wordt. Maar als we het definitief laten staan worden de plinten ook verwijder zodat het zo strak mogelijk tegen de muur kan komen staan allemaal.

Toekomstige mama was gisteren iig blij verrast. Ik zou het eigenlijk pas aankomend weekend in elkaar zetten. En het matras en de stoel heb ik gisteren ook maar even vlug zelf alsnog gehaald zodat het tenminste wat aangekleed was.
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:31:36 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78960082
Mooie kamer Harley.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:31:48 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78960087
Orea, goed bezig!!!
pi_78960150
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
Mooie kamer Harley.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Licht moet van achteren komen werd hier toen gezegd. Dus met achterkant van het hoofdje naar het raam.
Dat was hetzelfde als dat als kinderen weglopen ze van de zon weglopen (op het strand enzo). Zoiets zei onze fysio toen!

[ Bericht 0% gewijzigd door MeNicole2 op 10-03-2010 09:41:44 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78960191
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ligt moet van achteren komen werd hier toen gezegd. Dus met achterkant van het hoofdje naar het raam.
Dat was hetzelfde als dat als kinderen weglopen ze van de zon weglopen (op het strand enzo). Zoiets zei onze fysio toen!
Dat wist ik helemaal niet! Hier staat het bedje met de zijkant richting het raam. Het cb heeft wel aangegeven dat we het bedje om kunnen draaien omdat ons meisje ook een voorkeur heeft richting de kant van het raam. Maar die voorkeur heeft ze ook in het donker en op andere plekken.
pi_78963134
Harley, dat ziet er erg tof uit zeg

CP, soort van plakplastic wat je om de planken kan doen de binnenkant van de kast gaan we namelijk niet verven, maar dat ziet er niet uit dan, dus wilde er wel iets mee doen (en hoe vaak is de kast leeg en open )
Bijvoorbeeld dit al is dit volgens mij voor op ramen, maar zoiets zou je ook voor hout moeten hebben

Die met die vlinders vind ik wel heel erg leuk

Volgende project wordt de kledingkast. Manlief moet hem eerst nog even in elkaar zetten. Dat schildert wat makkelijker (vooral nu ik met pijn zit )
Dit is hem:

Ook wit!
Daarna het ledikant nog en dan is dat gebeurd. Valt me mee hoe snel het klaar is. Maar ook verf op waterbasis blijkt mega snel droog, dus de 2 keer dat de commode is gedaan was in 2 dagen gebeurd. Schiet lekker op dus

En goeie tip, over dat zonlicht en geluid. Eens kijken hoe we dat gaan doen met het ledikant
pi_78963229
Ik zie overigens dat de link die ik heb neergezet losse stickers zijn voor op de muur bijv. Dat bedoel ik dus niet, maar echt uit 1 geheel waarmee je de hele binnenkant bekleed. Enfin, als het straks klaar is zal ik met foto's wel laten zien wat ik bedoel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:28:33 #68
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_79055454
of behangen !!
pi_79162643
Dat kan inderdaad ook nog
Wát we ermee gaan doen, besluiten we pas op het allerlaatste moment. Minste prio zeg maar, het zit toch aan de binnenkant

De kast is klaar

Nu alleen nog het ledikant.. en zag dat ik op de commode toch nog wat donkerdere plekjes had, dus daar ook nog even een kwastje overheen. Hangplankje voor boven de commode is nu ook klaar...

Nu maar eens op zoek naar behang en kijken wat we willen...
pi_79162732
Wow mooi geworden Orea!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79162818
Thnx, ben er ook erg tevreden over! Heb super toffe deurgreepjes gezien (bloemetjes ) maar dan wil ik toch eerst écht even zeker die 100% meid bij de 20 weken echo anders worden het vliegtuigjes

Het staat zo fris!!
pi_79164006
Heel erg mooi Orea!
pi_79176692
Dank je Pvoesss!!

We zijn zojuist geslaagd voor behang (nog een tip voor de mensen die nog behang nodig hebben, de kwantum heeft nog tot 20 maart 25% korting op vinylbehang )

Als je bij ons het kamertje binnenkomt, zetten we straks achter de deur rechts de kledingkast, daar komt dit behang. En op de rechter muur ook, waar de commode + plankje tegenaan komt. Aan de andere kant komt het witte en daar komt ook het ledikant te staan.

Ik wilde heel graag grijs, maar toen ik erbij stond vond ik het toch wat te kil. Dit is echt een hele mooie bruine kleur niet te donker, maar wel warm genoeg Van de week beginnen met behang steken en dan zaterdag behangen... Dan is waarschijnlijk dit weekend het kamertje klaar (op aankleding na natuurlijk, maar daar heb ik dan nog 20 weken voor )
SPOILER
  maandag 15 maart 2010 @ 17:36:31 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79176783
Wow, die kast is echt super mooi zo wit.
pi_79177508
Tof hè? Ik ben er echt zó blij mee! Het zijn hele mooie meubels, alleen de kleur vond ik echt 10 keer niks. Maar nu zo wit en dat we het behang hebben krijg ik helemaal kriebels in mijn buik
pi_79181525
Goed bezig hoor Orea
En de kastbekleding snap ik nu ook
  maandag 15 maart 2010 @ 21:18:10 #77
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79186195
wordt mooi, orea!
in de haak.
pi_79205357
Orea, wordt mooi zeg! Aan die stijl zitten wij ook te denken! Ben MP al aan het afstruinen naar net zo'n meubeltjes! En dat behang ziet er ook mooi uit! Ben benieuwd naar de rest!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79205574
Ik weet niet waar je woont, maar zag toevallig van de week precies dezelfde meubels op MP te koop staan (ongeschilderd dus nog )

Maar dank allen!! Kan niet wachten tot het behang hangt dit weekend
pi_79377279
Zo, weer een stap verder... Al we morgen nog even aan de slag gaan is de kamer voor 99% klaar

Laatste behang eraf gestoomd, plafond en schuine stuk gewit, raamkozijn geschilderd! Nu kan alles mooi drogen... Morgen behangen en raamkozijn nog een keer!

Dan rest alleen nog een koof maken voor om de verwarming, de deurkozijnen + deur + ledikant schilderen.... & aankleding natuurlijk... Maar dit is een heerlijk gevoel! En ik ben a.s. dinsdag pas 20 weken

Morgen weer foto's!
pi_79410579
Voorlopig resultaat! Afwerking moet nog, zoals de behang randen wegsnijden.. Even wachten tot het goed droog is plinten tegen de muren, vloer ontdoen van verf (maar aangezien ik nog kozijnen moet schilderen wachten we daar nog wel even mee ik + schilderen is geheid wat geknoei )

Andere kant van de muur is wit behangen erg wit dus op de foto, dus alleen even de kant die zo prachtig is geworden! Rest van de accessoires gaat met oranje en een beetje lime worden

Voor

Na

Dus nu nog afwerken, aankleden!! Koof gaan maken voor om de verwarming (daar hangt nu nog het oude behang, komt toch hout overheen... Jemig wat een verschil!!)

Ik ben zoooooooooooooooooooooooo blij! Zomerrrr kom maar door
pi_79412757
tis een hele verbetering !
pi_79413677
Mooi Orea
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_79415157
oh wauw Orea, supermooi geworden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 21 maart 2010 @ 19:23:20 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79415289
Wat een werk maar het resultaat mag er zijn Orea
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_79415490
Echt een prachtige kleur bruin!
pi_79418574
Echt superrrrmooi Orea!
pi_79423947
Mooi Orea!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79424481
Thnx

En dat voor 2 mensen die nog nooit behangen hadden, laat staan wel eens klussen *lui*
Maar we hebben echt de smaak te pakken nu
pi_79437329
Mooi Orea

Ik wil ook mijn kamertje afhebben
Of iig zover al zijn hehe
pi_79440300
Orea, echt prachtig jullie kamertje! Zo heb ik het ook precies in gedachten! Echt heel mooi!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79440826
Troost je Son, het kamertje schiet dan wel op, maar je wilt de rest van de bovenverdieping + zolder niet zien
pi_79440868
Gelukkig
Nja scheelt hier denk ik al een hoop als het gestuct is.
pi_79714170
Maar weer eens een update!

Enige wat er nog moet gebeuren:

Ledikant schilderen
Kozijnen nog een keer + de deur wit schilderen (dies nu geel )
Plinten leggen
Koof om de verwarming (en die hele hoek)
Lamp + gordijn
Manlief gaat haar naam in MDF maken, dat ga ik behangen met het bruine behang en dat komt dan op de witte muur... In een mooi formaat

En dan is de beebkamer klaar en dan de rest van de bovenverdieping nog

Maar beebkamer, so far

De greepjes, vandaag gekocht (7,99 per stuk we hadden er 8 nodig... gelukkig is de hele kamer low budget, dus we vonden dat het mocht )

Bedje moet dus nog wit, en achter het bedje bij de verwarming + om de verwarmingsbuizen komt nog een koof

Commode met bloems-spiegels

Andere hoek + kast

Ik ben echt zó trots op de kamer
pi_79714238
aaahw Orea echt superleuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79714271
Mooi!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 29 maart 2010 @ 17:52:30 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79714388
Die greepjes Orea

Veel werk verzet al, wat ga je tijdens de rest van je zwangerschap nog aanpakken?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79714482
Dank jullie wel *glim*

Nou nog genoeg Flugel laminaat leggen op een kamer + overloop, slaapkamer fatsoeneren (sja als we dan bezig zijn dan maar alles) officieel moet de GEHELE badkamer nog gedaan worden en de zolder staat nu vol met uitzoekwerk waar eerst de kinderkamer mee vol stond

Genoeg te doen dus... Maaaaaaar dit is gebeurd
pi_79716262
En voor héél (echt HEEL ) weinig kan ik deze overnemen van iemand (moet ik er wel een uur voor rijden, lang leve tankpas van de zaak ) voor op haar kamer!

pi_79716455
Wow Orea wat mooi!!
Die greepjes zijn echt super lief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79717078
zo ziet er meteen een stuk frisser uit !
baby mag tevreden zijn.
pi_79717174
oooooh die kist schreeuwt om verkleedkleren!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79717605

En het leuke is, van manlief zijn kant hebben we 2 nichtjes (5 en 3) en die geven we altijd verkleedkleren met Sinterklaas en dat soort dagen dus de eerste lading, waar zij inmiddels uit zijn gegroeid, komt waarschijnlijk vlot deze kant op

Jubileum moderator maandag 29 maart 2010 @ 20:27:18 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79720928
Wauw wauw wauw Orea, voor de kist,voor de greepjes en voor de sfeer van het hele kamertje
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 20:31:30 #105
5428 crew  miss_sly
pi_79721160
Orea, wat een geweldig mooi kamertje
Die greepjes, echt helemaal goed, zoo cute
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79721267
Ik vind het zoooo mooi geworden Orea!! En die kist ook!
pi_79721280
oh wat mooi, naast de superlieve greepjes vind ik ook de bloemetjes boven de commode zo leuk! zijn dat spiegeltjes of wat is het?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79721777
Wat een supergezellig kamertje Orea
Echt heel leuk geworden!
En die greepjes zijn ook super
pi_79723176
Die bloemetjes zijn spiegeltjes inderdaad
Bij de Wibra 1,49 alleen geen idee of ze ze nog hebben.....
pi_79724382
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Orea het volgende:
Voorlopig resultaat! Afwerking moet nog, zoals de behang randen wegsnijden.. Even wachten tot het goed droog is plinten tegen de muren, vloer ontdoen van verf (maar aangezien ik nog kozijnen moet schilderen wachten we daar nog wel even mee ik + schilderen is geheid wat geknoei )

Andere kant van de muur is wit behangen erg wit dus op de foto, dus alleen even de kant die zo prachtig is geworden! Rest van de accessoires gaat met oranje en een beetje lime worden

Voor
[ afbeelding ]

Na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dus nu nog afwerken, aankleden!! Koof gaan maken voor om de verwarming (daar hangt nu nog het oude behang, komt toch hout overheen... Jemig wat een verschil!!)

Hihi hij is afgevallen

Ik ben zoooooooooooooooooooooooo blij! Zomerrrr kom maar door
pi_79729399
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Orea het volgende:
De greepjes, vandaag gekocht (7,99 per stuk we hadden er 8 nodig... gelukkig is de hele kamer low budget, dus we vonden dat het mocht )
Zo low budget ziet de kamer er in iedergeval niet uit zeg, erg leuk! Waar heb je de greepjes gekocht? Deze heb ik nog nooit gezien?
pi_79736420
Orea, hoe kom je aan die spiegeltjes?
pi_79736488
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Orea het volgende:
Die bloemetjes zijn spiegeltjes inderdaad
Bij de Wibra 1,49 alleen geen idee of ze ze nog hebben.....
Koningin zie quote

Willempjewever, die greepjes bij de Praxis vandaan! Heb een webshop in Engeland gevonden die ze goedkoper aanbied (mijn meneer wil het niet meer horen , want we wilden NU! NU! NU! die greepjes hebben en hadden geen geduld om ze te laten opsturen )

En low budget, ben een echte vrouw want wil natuurlijk gráág vermelden wat we dan kwijt waren, maar we komen nu geloof ik rond de 350 euro voor de kamer (excl. aankleding) waarvan de greepjes al 64 euro kosten
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:24:49 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79753160
wat een lief kamertje zo, Orea!
in de haak.
pi_79788916
Incl. een hoop rotzooi en mijn schilderkunsten in het midden op een wandplankje wat ligt te drogen.
Gordijnen die vervangen gaan worden (hangen er nu even tijdelijk), de klamboe voor het idee aan de gordijnrails maar het begin is er

pi_79789251
ChillayD succes met klussen! Lief ledikantje!

Orea wat een super schattig, lief, mooi kamertje is dat geworden! Super!
pi_79795027
Thnx Trui en Cisco

Vandaag het raamkozijn afgemaakt, kasten nog een klein likje gegeven en ledikant in de eerste laag gezet (mijn hemel wat een K** werk )

Ik zit van onder tot boven onder de verf en de vloer ook deels
pi_79875406
Orea je kamertje is super mooi geworden! En die greepjes, te cute! Wij gaan maandag ons kamertje ophalen, hoop dat het gaat worden zoals ik in mijn hoofd heb..

Wat voor verf heb je precies gebruikt orea? En heb je eerst alles geschuurd?
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:42:08 #119
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_79917405
Ik ben normaal niet zo van de wiegjes maar die is echt heel stoer ChilllayD! Waar komt 'ie vandaan?
pi_79928620
Barba, licht opschuren, puur dat de verf goed pakt! Heb gewoon huisverf van de bouwmarkt gebruikt, op waterbasis!

Wij gaan vandaag weer verder, het kamertje is bijna klaar!
pi_79963848
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de wiegjes maar die is echt heel stoer ChilllayD! Waar komt 'ie vandaan?
Marktplaats
Hihi ik was meteen verkocht bij het zien van de eerste foto!!
  maandag 5 april 2010 @ 12:59:43 #122
298315 SacreCoeur
pi_79964335
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Marktplaats
Hihi ik was meteen verkocht bij het zien van de eerste foto!!
Dat kan ik me voorstellen!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een wiegje die ze verkochten bij 'kids factory' maar ik kan 'm nergens meer vinden.
  maandag 5 april 2010 @ 13:48:07 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79965709
Zo, wij zijn inmiddels ook al een stukje op weg... Tijd voor 'show and tell'

Ik kan geen foto's meer vinden van de kamer voor we ermee begonnen zijn, dus je zult het met halverwege werk moeten doen. Onze oude logeerkamer is leeggemaakt en we hebben wat oude meubeltjes die we op gaan knappen.

Een dressoir wat we gekocht hebben van een oud vrouwtje dat overleden was...

Een bedje wat we vonden via Marktplaats;

En een hangkastje wat nog door de pa van Martijn gemaakt is;

Een losse kast hebben we niet omdat er al een inbouwkast in het kamertje zit...

Alle meubeltjes worden wit, dus lekker neutraal. Gisteren zag het er na een eerste laag grondverf zo uit;

Inmiddels zit er al een tweede laag grondverf op en kunnen we aan het eind van de middag de eerste laag lak eroverheen zetten. We hebben in Belgie een kek 70's behangetje gekocht met oranje en groen. Dat worden dan ook meteen de accentkleuren, maar zover zijn we voorlopig nog niet. Als de meubeltjes klaar zijn gaan we eerst de vloer opnieuw schuren en lakken (in wit uiteraard )

Het behang ga ik overigens ook op de meubeltjes gebruiken, maar dat proces zal hier binnenkort ook wel in fotovorm verschijnen...
pi_79967668
Wat krijgt Willem een mooie kamer Flugel! En lekker ruim ook volgens mij! Grappig, onze Willems kamer is ook oranje, en die van de volgende baby wordt groen
  maandag 5 april 2010 @ 16:46:18 #125
298315 SacreCoeur
pi_79970754
Mooi! Flugel.
Ik hou van dat soort spulletjes, maar mijn vriend heeft helaas geen smaak.
  maandag 5 april 2010 @ 17:11:50 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79971594
dank dames! Ik ben ook dol op dat soort spul, is hier in huis genoeg van te vinden. Mijn vriend vind het gelukkig ook wel tof. En het past prima bij ons jaren '30 huisje
pi_79972086
Ruime kamer nu het 2 persoonsbed eruit is flugel!
Dachten eerst hier tjee wat wit (alle meubels + vloer) maar straks met dat vette behangetje (ja dames ik heb het al in echt mogen aanschouwen) tegen muren word het heel er mooi (weten we zeker )
Zie er uit naar het eindresultaat
pi_79993817
Flugeltje, dat bedje
pi_79994839
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Mooi! Flugel.
Ik hou van dat soort spulletjes, maar mijn vriend heeft helaas geen smaak.
*lol* dan heb ik ook geen smaak haha

ik vind t wel mooi, maar bij een ander
Ben benieuwd naar het eindresultaat flugel!
pi_79995299
Flugel schitterende meubels dat buikkast dressoir en ledikant, echt mijn smaak
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:16:04 #131
298315 SacreCoeur
pi_79995349
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

*lol* dan heb ik ook geen smaak haha

ik vind t wel mooi, maar bij een ander
Ben benieuwd naar het eindresultaat flugel!
Maar jij hebt vast nog een andere goede smaak.

Wij hebben niet echt babie plannen op korte termijn.
Maar wel het kamertje wat 2de kinderkamer moet worden leuk behangen.
Misschien ben ik in mijn onderbewust zijn toch al stiekem bezig
Ik wil absoluut niet weten wat het word dus het is aan de ene kant strak wit geworden & de andere kant is wit met hele grote zwarte stippen, ik zal binnenkort eens een foto maken.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:22:58 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80002067
leuk flugeltje!
in de haak.
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:45:14 #133
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80169182
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Tazz het volgende:
Vandaag weer een beetje geklust. Muur was een gaten kaas...
[ afbeelding ]

Er was door de vorige bewoners een toog gemaakt, deze is 1,5 jaar geleden reeds dichtgemaakt (bij de verhuizing), maar nu de andere kant ook maar afwerken.
[ afbeelding ]

De vloer is al 1,5 jaar niet meer te zien geweest...
[ afbeelding ]

Voorlopig eindresultaat..
[ afbeelding ]
Zo, ook maar weer eens wat gedaan..
Afgelopen weken de muren voorgestreken en struktuurverf erop gedaan.
Vandaag bezig geweest met een rode baan op de muren. (nou ja, eigenlijk was Lenaatje dat..).
Waarschijnlijk morgen nog een keer...

Volgende update waarschijnlijk iets sneller...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazz op 10-04-2010 21:10:11 ]
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:47:56 #134
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80169258
Flugeltje, nog een hoop schilderwerk voor de boeg...
ChilllayD en Orea, mooie kamers hoor!

[ Bericht 15% gewijzigd door Tazz op 10-04-2010 21:09:00 ]
pi_80170193
Flugel wat tof! Dat is ook een hele ruime kamer, of niet? Vind de meubels erg tof, maar hier zouden ze alleen al qua grootte niet in de kamer passen we hebben nog wel een grote kamer over, maar das meer voor Roelofje als er ooit een nr. 2 komt, dan schuift ze door

Tazz, ook al lekker bezig!
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:30:33 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80170440
Schiet lekker op zo Taz Ben benieuwd of het nu echt sneller gaat

@Orea, kamer is inderdaad vrij ruim, iets van 3x3 ongeveer.

Look what I found...

Die gaat zo goed passen, ik heb 'm vanmiddag gevonden op een rommelmarkt en zit nog steeds te gloeien van blijdschap... Alleen nog wel even goed schoonmaken want er zitten wat potlood/stift streepjes op... Gelukkig niet heel erg storend en ik kan 'm zo draaien dat je het niet ziet, maar liever heb ik dat het me lukt ze weg te krijgen..... Ik wil 'm trouwens gaan gebruiken als wasboxje.

Ik moet nog 1 laklaagje over de meubeltjes zetten en volgend weekend ga ik alvast de wand behangen met m'n moeder. Daarna de vloer schilderen en dan kunnen we echt gaan inrichten. Ben zo benieuwd.
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:46:41 #137
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80170849
Wat een geweldig ding Flugel . Goed gevonden .
pi_80170871
Wow Flugel...dat is zo'n vondst waar je een week van op wolkjes kunt lopen!
Die gaat geweldig staan op jullie kamertje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80170905
oh wat een leukerd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 11 april 2010 @ 14:28:25 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80185148
Ow flugeltje wat een fantastische meubels heb jij voor je kindje gekocht!!!!!!!!!! En geweldig voor in een jaren '30 huisje inderdaad Ik zou het er met mijn vriend niet over eens kunnen worden, want van hem mag je mooie oude houten meubels niet schilderen Maar vind het echt heel gaaf, ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat wordt!!

Eh, ohja, ik moet hier eigenlijk nog helemaal niet zijn maar ik spiek zo graag mee en verheug me dan op het zelf inrichten van een kamertje!! Heb gelukkig een heel mooi familiewiegje, dus daar hoeven we al niet over te discussiëren
  zondag 11 april 2010 @ 20:41:33 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80200380
tnx dames!

Een familiewieg hebben wij hier ook, staat nu bij de fabriek om te poedercoaten.

Hier wel alvast de vóór foto...

Het ziet er echt niet meer uit, is een jaar of 50 oud nu. Met de nieuwe coating zou ie er als nieuw uit moeten zien. Dan gaat moeders 'm bekleden en wordt ie weer helemaal mooi...
pi_80202679
Wow Flugel! Wat een geweldige wieg en wat een prachtige opbergton! Damn ik moet echt vaker naar rommelmarkten toe, wat een juweeltje zeg.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 12 april 2010 @ 09:49:52 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80216130
Flugeltje, wat krijg je een geweldige kamer!!! Echt helemaal mijn smaak, ik vind het prachtig! En die speelgoedton! Jihaaa, olee voor zulke vondsten!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:36:31 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80252114
Ik loop nog steeds te gloeien over m'n tonnetje Heb 'm zelfs naast de bank in de huiskamer gezet nu om er iedere dag even naar te kunnen kijken

Gelukkig bleken de krassen met potlood gemaakt te zijn en krijg ik het met gummen weg, het is een hele klus maar het lukt

Heeft iemand overigens wel eens geprobeerd om die IKEA-vitrage te verven? Ik heb 'm met groene dylon textielverf gewassen en nu is het ipv limegroen echt heel erg licht mintgroen geworden Ga nog maar wat verpakkingen halen in de hoop dat ik toon op toon kan kleuren, maar misschien heeft er al iemand hier zoveel ervaring mee dat deze optie afgeraden wordt....
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 07:48:36 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80252217
is het synthetisch of katoen? dat wil ook nog wel eens uitmaken hoe de kleur uitvalt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:02:44 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80252331
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:48 schreef lady-wrb het volgende:
is het synthetisch of katoen? dat wil ook nog wel eens uitmaken hoe de kleur uitvalt.
Polyester, dus haske synthetisch...

Heb meteen effe op de site van Dylon gekeken en daar wordt inderdaad aangegeven dat het niet kan... Kan ik 2 dingen doen, of stug nog een rondje proberen of opgeven en gewoon groene vitrage kopen (is er die wel?)
pi_80254176
Flugel, wat een tof kamertje wordt dat. En dat wiegje! Heel mooi!

Ik denk dat de kans dat je vitrage nog mooi wordt heel erg klein is. Maar wat je nog kan proberen is niet in de machine te verven maar in een pan op het vuur. Dan verf je langzamer dan in de machine waar veel water aan te pas komt.

Maar het beste wat je kunt doen is ofwel groene vitrage kopen of een katoenen vitrage kopen en die verven.
Dylon heeft ook verf in zakjes. Die kun je goed gebruiken in je wasbak, als je een rvs aanrecht hebt tenminste. Dan wordt de kleur mooi intens.
pi_80254529
Oh geweldig Flugeltje Dat is echt een superleuk kamertje, ben erg benieuwd als het helemaal af is
Ik hou daar ook zo van, lekker rommelen op de rommelmarkt en dan een ''schat'' vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:40:48 #149
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80269482
Flugeltje wat ziet er dat geweldig leuk uit zeg! En dadelijk ligt er zo'n klein nieuw mensje in!
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 14 april 2010 @ 17:06:02 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80310917
En we zijn weer een stapje verder, het dressoir / de commode moet nog opnieuw in elkaar gezet worden, het hang en sluitwerk hebben we gepoetst. Maar toch alvast een voorproefje van het eindresultaat...

En het bedje heb ik even opgedekt om te kijken hoe het er ongeveer uit gaat zien

Begint er eindelijk een beetje op te lijken zo, zowel op dressoir als op bedje ga ik trouwens nog behang plakken, maar daarmee wacht ik nog even. M'n rug/heupen/bekken zeggen dat ik vandaag genoeg gedaan heb weer....
  woensdag 14 april 2010 @ 17:10:56 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80311113
Oh my..... wat prachtig!!!
  woensdag 14 april 2010 @ 18:47:10 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_80314257
Flugel, wat mooooi!
Net als Lishe ben ik ook helemaal dol op dergelijke spullekes. Leve vintage!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:12:44 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80317991
ik vind 't ook prachtig flugel!
in de haak.
pi_80320876
Echt heel mooi Flugel!
pi_80320967
Wat tof Flugel
ik vind je vloer mooi!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80321046
Heel mooi Flugel!
Ik ben ook benieuwd hoe het met je vitrage is.
pi_80321085

Ook helemaal mijn smaak, Flugel!
Nu nog bollenlampjes vinden voor erbij.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:03:15 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80323073
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef Bass-Miss het volgende:

Ook helemaal mijn smaak, Flugel!
Nu nog bollenlampjes vinden voor erbij.
Niets meer te vinden hoor, die liggen al klaar om in groen of oranje gespoten te worden..

De vitrage heb ik even op een laag pitje gezet, het is gewoon niet gelukt. Mislukt experimentje, volgende beter.

@Huup, de vloer is eigenlijk niet eens af, hij moet eigenlijk nog eens flink geschuurd worden en dan opnieuw wit gelakt. Het is nu een beetje schmutzig omdat het eerst de logeerkamer was en we 'm maar halve bak aangepakt hebben toen we hier kwamen wonen.

Verder tnx voor leuke reacties, al is het natuurlijk helemaal niet moeilijk om van dit soort spul iets leuks te maken. Het blijft briljant. Voor de liefhebbers, in het weekend van pinksteren is hier in Tilburg de meimarkt Een enorme rommelmarkt door het centrum van de stad, kilometerslang kraampjes kijken en dat kan ook 's nachts... Ik vind er ieder jaar wel weer een geweldige 'schat'

[ Bericht 4% gewijzigd door flugeltje op 14-04-2010 22:21:02 ]
pi_80323104
Wow wat wordt het mooi Flugs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80323672
Oh, wat een goede tip! Thanks, die sla ik op. Ik hou van rommelmarkten.

Jammer van de vitrage. Komt vast wel iets anders, mooiers op je pad!
  woensdag 14 april 2010 @ 22:24:06 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80324151
Wat geweldig mooi Flugel. Ik zat net even een nieuwe lamp te surfen en zag zoveel leuks voor jouw kamertje. Helaas allemaal verkocht.

deze bijvoorbeeld Maar ook een groen bolletje (óók verkocht )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:28:34 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80324389
tnx de buurvrouw!

Een plafonniere is inderdaad het enige wat ik nog zoek en je snapt me helemaal, ik zoek er inderdaad eentje met oude kinderfiguurtjes, ik hoop er eentje met bambi te vinden. Gelukkig nog genoeg rommelmarkten te gaan

Ik heb al 2 bolletjeslampen voor boven de commode gevonden een tijd geleden, ze zijn nu lila en ik ga ze oranje of groen maken. Verder heb ik een hele tijd geleden zo'n spuuglelijke koperen engeltjeslamp gekregen. Die werd ineens een stuk leuker toen ik 'm glitterpaars maakte en nu wordt ie voor Willem ook oranje of groen. Gaat wel goedkomen met dat kamertje zo
  woensdag 14 april 2010 @ 22:31:12 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80324564
Ken je de site van Tink om us bern? Echt te leuk. Ik vind het echt helemaal geweldig, dat kamertje in wording voor Willem.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 15 april 2010 @ 07:41:28 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80331679
tnx debuurvrouw, hij staat bij m'n favorieten nu
pi_80332173
Flugel wat wordt het moooooi! Vergeet trouwens aan het eind van de maand koninginnedag niet he? Lekker gaan struinen in een kinderrijke buurt

Ha ik kon mijn post nog aanpassen dus nog snel een linkje naar een webshop met retro-stofjes erbij: http://www.stoffenensloffen.nl/stoffenwinkel.html

Misschien zit er nog wat leuks bij voor het kamertje

[ Bericht 45% gewijzigd door Stiemie op 16-04-2010 00:11:56 ]
pi_80433407
Misschien een ideetje....

Zojuist gemaakt voor de nieuwe babykamer.. Aangezien ik dit nog nooit gedaan heb, vind ik het aardig geslaagd. Nu de andere figuurtjes van Bumba nog

Als verf heb ik plakkaatverf gebruikt (dekt nog verassend). Deze is in flesjes van 250 ml te koop bij de Action voor slechts een euro per flesje.

zaterdag 17 april 2010 @ 23:35:58 #167
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80433501
ook leuk voor je eigen slaapkamer!
in de haak.
pi_80433665
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:35 schreef trui het volgende:
ook leuk voor je eigen slaapkamer!
  zondag 18 april 2010 @ 08:47:52 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80437654
Leuk Patrick!

Hoe heb je bumba op je muur gezet? Met een diaprojector of uit de hand?
  zondag 18 april 2010 @ 09:23:47 #170
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80438075
Morgen wordt er behangen op Teigetjes kamertje!
Morgen komen de meubeltjes voor op Teigetjes kamer!

Er ging iets mis met de planning, maar dat gaat allemaal goed komen!
A grand adventure has begun.
pi_80438164
wat goed Keshet!! Als het staat: fotooooo's!!
pi_80439257
quote:
Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef flugeltje het volgende:
Leuk Patrick!

Hoe heb je bumba op je muur gezet? Met een diaprojector of uit de hand?
Kleurplaat van Studio100 uitgeprint en met de hand. Diaprojector was inderdaad ook een goed idee geweest.
pi_80441300
Stiemie, leuke link voor de jaren 60/70 stoffen, daar zitten leuke dingen bij
  zondag 18 april 2010 @ 14:22:54 #174
61183 leonieke
Dan toch?
pi_80444845
verkeerde topic

Maar wat een mooie kamertjes en meubeltjes passeren er hier toch
pi_80474673
Foto van het wiegje wat mijn moeder vol overgave opnieuw heeft bekleed.

Het wiegje is niet echt super mooi, maar mijn moeder heeft er in gelegen en alle neefjes, nichtjes en natuurlijk wij (= ik, broer en zus) ook.
pi_80475141
Ahhh, wat schattig
  maandag 19 april 2010 @ 13:37:29 #177
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80479398
Mooi zo'n familie-erfstuk..
  maandag 19 april 2010 @ 16:01:31 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80484985
Hey! da's precies zo'n wiegje als waar mijn jongens in gelegen hebben, en mijn zussen ook. Lekker groot, mijn bullen konden er tot 6 maanden in slapen.
pi_80485412
Schattig Baldria! Ik hou van schaapjes
zo'n wieg had ik dan weer wél leuk gevonden voor bij ons op de kamer, itt het 'erfstuk' waar mn schoonmoeder mee aan kwam zetten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80489235
Ooooh Baldria!! Wat een vreselijk tof wiegje!
pi_80489693
Mooi gedaan baldria. Wat leuk
  maandag 19 april 2010 @ 18:50:57 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80491040
Tof Baldria, ik vind de achtergrond zo'n wiegje juist extra mooi maken...

Wat vind je er zelf dan minder mooi aan?
pi_80491393
Wat een schatje! Ik vind hem geweldig. Lekker stoer met die schapen en heel lief.
pi_80492273
Flugeltje, als je de site v tink om us bern nog niet kende, heb ik misschien nog 2 leuke webwinkels v je
mevrouwdeuil en bezigebebie verkopen ook erg veel leuks. Bij die eerste heb ik regelmatig wat gekocht.
(maar allerleukst en voordeligst blijft het zelf shoppen bij kringloop en rommelmarkten)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80494701
Gaaf wiegje Baldria
Leuk met die schaapjes!!!
  Jubileum moderator maandag 19 april 2010 @ 20:53:13 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_80496540
Schaapjes
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 19 april 2010 @ 21:08:08 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80497300
Ik loop enorm achter!
Orea wat is het gaaf geworden! Echt een heel lief warm kamertje!
En flugel, wat een werk allemaal joh!
pi_80504165
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Tof Baldria, ik vind de achtergrond zo'n wiegje juist extra mooi maken...

Wat vind je er zelf dan minder mooi aan?
Hij is veel te laag. Wij zijn gelukkig niet echt lange mensen, maar 't is maar goed dat het kindje er niet zo lang in komt te liggen (moet weer door naar de volgende zwangere ) want anders krijg ik die baby er niet uitgetild (haha, zo zie ik dat gewoon voor me, dat zal wel meevallen uiteindelijk).

En daarbij: 't is wel grappig dat 't zo oud is, maar eigenlijk doet dat mij vrij weinig. Mijn moeder daarentegen was al helemaal teleurgesteld dat mijn nichtje het oude vieze matrasje (ze had 't wel bewaard en het zag er echt niet uit na 55 jaar) had vervangen voor een nieuwe.
  dinsdag 20 april 2010 @ 07:47:12 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80508218
Ik ben zelf 1.57 lang dus ik vind niet snel iets te laag, wel te hoog

Ow, Je mag dus ook niets aan de wieg veranderen eigenlijk? Dan kan ik me voorstellen dat het allemaal wat lastiger is. Dat is hier gelukkig wel anders, mijn familiewieg staat nu bij de fabriek om een nieuwe poedercoating te krijgen in helder wit. Matrasje komt er compleet nieuw in.

Waarschijnlijk valt het overigens wel mee met de hoogte van het wiegje hoor, misschien oefenen met een babypop of een zak aardappels? (die zak aardappels noem ik omdat mijn schoonzus zo heeft leren fietsen met een fietsstoeltje )
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:20:37 #190
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80515502
Teigetje heeft behang op haar kamer!

A grand adventure has begun.
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:36:20 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80516045
baldria, een nieuw matrasje lijkt me alleen maar prettig. maar verder vind ik 't ook wel bijzonder hoor, zo'n wiegje dat al een hele tijd in de familie is.
keshet, wat een vrolijke muur!
in de haak.
pi_80516848
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:20 schreef Keshet het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan cijfers en letters op kleding en muren, maar dit alfabet is wel weer erg leuk!
Fris en vrolijk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80517590
och Keshet wat een ontzettend poepig behang!
ik vind die kiddy-style diertjes erg leuk (en die vind ik niet altijd geslaagd zeg maar )

heel lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80517692
Keshet wat een enorm leuk behang!
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:22:57 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80517805
Keshet, briljant behang
pi_80553472
Keshet, wat een gewéldig behang! Had ik ook zo uit kunnen kiezen.
  woensdag 21 april 2010 @ 15:22:07 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80561354
We hebben vanochtend het wiegje opgehaald bij de fabriek en naar m'n moeder gebracht.

Is echt een wereld van verschil zeg, zo zag ie eruit;

En zo ziet het er nu uit

Nu gaat moeders nog aan de slag met de bekleding, zal vast heel mooi gaan worden
pi_80561433
Wow, dat is wel echt een metamorfose die het geld dubbel en dwars waard is
En het hemeltje ook meteen even rechtgebogen zie ik
Owh, die hoek hoort erin en lijkt weg te zijn door de andere hoek waaronder de foto is genomen
  woensdag 21 april 2010 @ 15:32:10 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80561680
Niet verkeerd he? Gaat nu op z'n minst nog eens 50 jaar mee gok ik zo....

Ze hebben 'm eerst gestraald, daarna grondlaagje aangebracht en uiteindelijk de poedercoat eroverheen. Zit haske strak in de lak voor 100 euro. NIet heel erg goedkoop, maar dit hadden we zelf zo nooit voor elkaar gekregen....
pi_80561728
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Niet verkeerd he? Gaat nu op z'n minst nog eens 50 jaar mee gok ik zo....

Ze hebben 'm eerst gestraald, daarna grondlaagje aangebracht en uiteindelijk de poedercoat eroverheen. Zit haske strak in de lak voor 100 euro. NIet heel erg goedkoop, maar dit hadden we zelf zo nooit voor elkaar gekregen....
Gewoon een bijdrage vragen aan de volgende generatie die het wiegje wil gebruiken
pi_80562361
Tof behang, Kehset! Fijn dat jullie nu aan het kamertje zijn begonnen.

Mooi geworden Flugeltje, dat is zijn geld wel waard!
  woensdag 21 april 2010 @ 17:06:39 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80565432
oh wat mooi geworden, flugel!
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2010 @ 17:11:34 #203
240917 Mula
pi_80565593
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:20 schreef Keshet het volgende:

[ afbeelding ]
Heel erg leuk! Is dat op maat gemaakt? Of kwam het qua breedte net goed uit met de afmetingen van de kamer?
pi_80565643
Wat prachtig geworden flugel! Wow! Willems 2e bedje... (ik schreef 1e, maar dat ben jij al natuurlijk )

Keshet wat leuk! Lijkt me zo grappig...toen ik bezig was met t kamertje was ik aan t mijmeren over het kindjes wat er in zou komen te liggen, nog helemaal geen idee wie ze zou zijn.. en nu mag jij een kamertje in elkaar bedenken voor jullie mooie dochter die jullie al zo bekend is voor jullie! Nu wordt het écht een kamertje voor Teigetje ipv een kamertje voor het kindje op komst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 21 april 2010 @ 17:41:58 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80566532
Flugel wat issie prachtig geworden Gewoon als nieuw!

Kwam nog een leuke link met niet te duur retro-spul tegen: http://www.bezigebebie.nl/
pi_80589105
Flugel hij is mooi geworden. Daar kunnen de kinderen van Willem straks zo weer in
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80637082
Voor degenen die van zo'n mooi wiegje als flugeltje heeft houden, wij hebben er een gekocht bij Conchitta.nl.
Bij Koopjeswiegen staan wiegen die door hun zijn opgeknapt, ook opnieuw gepoedercoat en bekleed. Het aanbod wisselt heel vaak en je kan ook je eigen wieg daar laten opknappen, ze bekleden het dan met de stof die je zelf hebt uitgezocht. Wij hebben er heel veel plezier van gehad!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:13:02 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80935494
En vandaag voor de eerste keer in m'n leven zelf behangen, toegeven; het was een kutklus, maar het resultaat mag er wezen

We hebben echt 70's behang aangeschaft bij de gezusters Priem in Gent, is dus papier en dan ook nog met patroon... Damn, dat was behoorlijk vloeken. Nu echt bidden tot alle goden ter wereld dat het niet al te hard krimpt bij het drogen en er alsnog spleten en verspringingen ontstaan....
  zondag 2 mei 2010 @ 16:17:16 #209
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80935700
Wouw wat gaaf! Helemaal mijn smaak
  zondag 2 mei 2010 @ 16:23:12 #210
252405 oeke
Moeke
pi_80936041
Heel mooi geworden Flugel!
En de gezusters Priem!
Ik hou zo van behang, en dan het liefst papierbehang. Dit patroon is ook echt supermooi!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:29:15 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80936350
De gezusters Priem zijn echt briljant!! Ik koop daar ook echt altijd wat of ik het nu nodig heb of niet, heb hier dus een kastje vol met retrobehang

Dit behang vonden we leuk omdat het patroon erg op gestileerde tulpjes lijkt, oranje tulpjes voor onze hollandse boerenWillem
pi_80940133
Leuk geworden zo met dat behangetje flugel
pi_80943888
Irritant he, behangen

Prachtig!!

Hier zijn we 'klaar'... alleen nog plinten en radiatorombouw, dat doet de meneer van de week.. Hij is nu nog bezig met de letters van haar naam uit te zagen in een te tof lettertype deze helemaal in stijl van alle bloemen en dat komt op de witte muur. En dan ist helemaal klaar!

Heb wel teveel schoenen en te weinig kleren (zie kinderkleertjes topic voor foto!)

*zucht*
  zondag 2 mei 2010 @ 20:10:46 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80944690
Flugel. hulde voor je werk.

Orea, wat een prachtig kamertje!
  zondag 2 mei 2010 @ 20:17:21 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80944943
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef Orea het volgende:
Irritant he, behangen
Dat wel ja, met name het patroon maakte het echt een lastige klus. Maar je hebt gelukkig wel meteen resultaat, ziet er al snel gaaf uit zo.

Net zoals het kamertje van Roelofje trouwens, mooi geworden hoor

Die schoenen kan ze volgens mij nooit allemaal aan
  maandag 3 mei 2010 @ 10:15:55 #216
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80959766
Mooie kamertjes allemaal!
pi_80959928
Orea en Flugel wat een onwijs leuke kamertjes

Ik wil ook echt met het kamertje aan de gang...
Mja als t goed is is de stucadoor uitgekozen, dus er komt langzaam maar zeker iets van schot in de zaak... (moet eind van de maand klaar zijn met stucen enzo heeft vriendlief gezegd tegen de stucadoor)
(maar volgende keer wil ik veel eerder lekker bezig zijn met het kamertje enzo )
  maandag 3 mei 2010 @ 10:27:14 #218
298315 SacreCoeur
pi_80960005
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat wel ja, met name het patroon maakte het echt een lastige klus. Maar je hebt gelukkig wel meteen resultaat, ziet er al snel gaaf uit zo.

Net zoals het kamertje van Roelofje trouwens, mooi geworden hoor

Die schoenen kan ze volgens mij nooit allemaal aan
Mijn gehele huis is behangen met allemaal patroon behangetjes.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:27:59 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80960025
Orea, wat is hij gaaf geworden! Helemaal tof die kleuren!

Flugel, mijn complimenten voor het werk (en het geduld). Ik zou er niet eens aan beginnen De meubels worden trouwens ook über tof!

Keshet, trouwens ook leuk behang zeg! (en educatief )
pi_80960662
wat een leuke kamers

en wat een gaaf retro behang
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_80964673
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef Orea het volgende:
Hier zijn we 'klaar'... alleen nog plinten en radiatorombouw, dat doet de meneer van de week.. Hij is nu nog bezig met de letters van haar naam uit te zagen in een te tof lettertype deze helemaal in stijl van alle bloemen en dat komt op de witte muur. En dan ist helemaal klaar!
Leuke kamer, ben benieuwd naar de letters! Dat is volgens mij een complexe klus.

De deurknopjes die jullie gebruikt hebben zijn trouwens niet al te sterk, hier gingen ze snel stuk en hebben we porceleinen knoppen met bloem genomen (http://porseleinenknoppen.com/ ). Misschien heb je er wat aan als ze bij jou ook kapot gaan.
pi_80965759
Flugel, super mooi behang en mooi gedaan ook!

Orea, leuk kamertje zeg. Ik ben wel gek op bruintinten (onze woonkamer is zo).!
pi_80976093
Orea! Je kamertj is af! En hij is zo lief en leuk
pi_80977097
Dank dank dank!

Baldria, hier is alles in die kleuren heerlijk rustig!! En dan knallen met bijv. een mega hysterisch dekbedovertrek van de Hema (in de slaapkamer!)

Letters zijn af! Gisteren al, maar vandaag zijn ze gebeitst en ze hangen
Foto wordt wat lastig, want ik wil haar naam nog niet online hebben, maar mocht je echt nieuwsgierig zijn pm maar

Enne thnx voor de knopjes tip!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:53:52 #225
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81316387
Zo, klaar met klussen, nu alleen nog inrichten.
De kamer is nu leeg en is lekker schoongemaakt.
Morgen de commode en wiegje in elkaar schroeven. De foto’s van vandaag staan nog op de camera en volgen nog.

Even een kort overzichtje (januari 2010).

Toog dichtgemaakt:

Gladstrijken

Droog

Rode band op de muur (april 2010)

Alleen, klein probleempje, lijn is niet mooi recht:
Dat hebben we opgelost met een decoratie latje.

Morgen, deel 2!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:00:31 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81339283
tass, het leuke werk gaat nu beginnen dus. ben benieuwd naar het eindresultaat.

Demi is 5 jaar geworden.
Haar kado was een nieuwe grote meisjes kamer!
3 dagen hebben we hard geklust, maar het resultaat mag er zijn.

de zelf gepimpte kast.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:02:30 #227
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81339368
Oh wauw, te gek!
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:25:36 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81346026
leuk zeg!!! demi boft maar! en wat een ruimte!
in de haak.
pi_81346347
Wat een tof kamertje!! En inderdaad, wat een ruimte zeg!

Hier blijkt dat er nog een wieg is waar manlief & zowat zijn hele familie in gelegen hebben, 80 jaar oud En hij past ook nog eens perfect in onze slaapkamer, dus schoonmoeder is wat dingen opnieuw aan het bekleden en dan komt ie onze kant op
pi_81346450
leuk zeg snakelady!! Echt een meidenkamer!!

Leuk zo'n familiewieg Orea! De wieg waar vriendlief ingelegen heeft staat bij z'n zus thuis (ik wist niet eens dat ze die hadden)
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:38:27 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81346590
dank jullie wel.

leuk orea, vind het nog steeds jammer dat wij niet zo'n erfstuk. hadden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81346758
Ik wist ook niet dat we die hadden! Ikzelf heb niet zo'n wieg, daar werd in onze familie niet aan gedaan...
Toen was Sproet-je hier laatst en zei dat ik haar hangwieg wel mocht lenen! en toen zei manlief ineens: er is nog een wieg waar ik in gelegen heb!

En hij bleek super tof, manlief zijn overgrootvader (dus de vader van zijn opa) heeft hem gemaakt.. Tis heel mooi hout, met hemel enzo mijn schoonzus wilde hem niet voor haar kids, dus schoonmoeder is intens gelukkig dat wij hem wel gaan gebruiken, hij gaat écht wel verder de familie in
pi_81346926
Das helemaal leuk dan Orea Toch specialer om de wieg van je man te gebruiken haha

ik vind het wel een beetje jammer dat de wieg bij z'n zus staat en dus hier (neem ik aan) niet gaat komen. Helemaal omdat we nu dus bedacht hebben zoonlief eerst bij ons op de kamer te leggen, is wat makkelijker met t wiegje. Oh ja en t feit dat t niet eens gezegd is tegen ons vind ik ook een beetje stom en hijs blauw en wij krijgen een jongetje en zij niet (niet dat ie nou zo super mooi is ofzo, maar goed weet niet...:@ )
pi_81347116
Maar wanneer is het de bedoeling dat je schoonzus bevalt? Wel stom inderdaad dat het niet even gevraagd is....
pi_81347186
de 21e moet ze bevallen.
We schelen 6,5 week, dus neem aan dat tegen de tijd dat de onze geboren wordt de hare er nog in slaapt

mja ergens verbaasd me niet dat t hier niet gevraagd is hoor
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:31:59 #236
259886 pessie
pi_81353260
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
de 21e moet ze bevallen.
We schelen 6,5 week, dus neem aan dat tegen de tijd dat de onze geboren wordt de hare er nog in slaapt

mja ergens verbaasd me niet dat t hier niet gevraagd is hoor
Bij ons gaat het een beetje "eerst komt eerst maalt". Al heb ik nog nooit meegemaakt dat binnen ons gezin de wieg nodig was en er tegelijk een ander baby'tje verwacht werd. Wel met achterneven/nichten. Maar mijn moeder beheert de wieg en weet heel snel wanneer 1 van haar kids een kind krijgt, als er dan een neef/nicht opbelt is de wieg al gereserveerd. Maar volgens mij hebben de achterneven/nichten niet zoveel binding met de wieg, het maakt ze niet zoveel uit.
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:14:25 #237
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81355291
Wat een meidenpaleisje zo Snake! Superleuk gedaan. Ik vind vooral je zelf gepimpte kast erg leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:49:25 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81357106
Dank je huup, ben er ook best trots op, de kast is al zo'n 20 jaar oud, was een hele lelijke grenen kast.
Maar met veel schuurwerk en lakwerk viel er toch nog wat leuks van te maken.

Daarnaast is het leuk dat hij eerst van haar vader is geweest en het schilderijtje van sneeuwitje is van mij geweest.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:51:38 #239
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81360174
Snake, mooi kamertje!
Lekker roze voor een mooi prinsesje!

Ga even foto's voor deel 2 zoeken.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:59:00 #240
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81360513
Na gisteren dus nu deel 2:
Zo is het randje nu geworden..

Na 2 (!!) jaar is eindelijk weer de vloer te zien

Voorlopig eindresultaat
((Rol)gordijn, lampen en dingen voor aan de wand moeten nog, maar misschien wordt er nog geschoven.

woensdag 12 mei 2010 @ 22:27:14 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81361963
oh!! Stippels!!
dat schommelstoeltje is geweldig lief t wordt een mooi kamertje zo Tazz

Zijn jullie linkshandig toevallig? Heb je geen last van die muur aan de rechterkant bij het verschonen?
Ik sta altijd heel lomp half langs de zijkant van de commode
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81362060
Snakelady wat leuk

Slim opgelost tazz
Leuk wiegje
pi_81365179
Leuk kamertje Tazz!

Hehe heb vriendlief zo ver dat ik misschien wel een wiegje mag kopen
(hij vond t eerst onzin) Vind ik toch handiger dat t hele ledikantje in de slaapkamer zetten
pi_81371451
Huup we zijn beide rechts en het verschonings matje leggen we straks in de lengte. Maar ik het inderdaad er niet bij nagedacht dat de muur in de weg kan zitten, heb je wel een punt denk ik.....

Dat schommelstoeltje zag ik staan ergens in verpakking en toen ik gisteren thuiskwam zat ie in elkaar hij is echt zo schattig en zo klein....

We moeten nu alleen nog een rolgordijn maar die was er van de week niet meer en lampen en verder wat frutsels her en der. En dan eindelijk is het kamertje af.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:04:19 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81492164
okay okay t is nog rijkelijk vroeg maar kijktan <3

in mijn woonplaats nog ook
maar k mag niet van mn lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81492417
Leuk Tazz, vooral die kast!

Hier zijn we officieel begonnen aan het kamertje plafond is klaar en de kozijnen moeten nog 1 keer gelakt worden. Daarna komt mijn schoonvader behangen. Woensdag ga ik gordijnstof uitzoeken. Zin in!

Een telefoonfotootje, helaas lukt het daarmee niet om de boel er fatsoenlijk op te krijgen... maar soit De kamer is ongeveer 3 bij 3 meter.

zondag 16 mei 2010 @ 16:23:19 #247
298315 SacreCoeur
pi_81492927
Dat is echt een onwijs stoere commode Huup!
Hij heeft een heel klein beetsje iets weg van het nachtkastje van Isa, vind ik dan hé.
Die komt van de Woonstore:

Eerst had ze ook een schommelstoeltje maar die staat nu in de berging.
Ze gaan er heel vervelend en eng mee doen als ze groot worden.

En de andere kant:

Het ziet er nu alweer allemaal een beetje anders uit met een klamboe enzo, maar te lui om nieuwe foto's te maken nu.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:41:18 #248
298315 SacreCoeur
pi_81493653
Als er hier nog een beeb komt ga ik de Ikea Udden (aanrecht/spoelbak) ombouwen tot commode zonder lades.
Die heb ik toch niet nodig.. ik zag 't laatst in de Ariadne kinderen, van de spoelbak een badje maken door er een tummytub in te doen. Leuk oud sloop houten rekje erboven.

Laatst zag ik ook een commode en badje in èèn, dat badje kon je onder de commode vandaag schuiven. Zag er opzich wel grappig uit. ook gezien een commode & bed in èèn dat was pas lelijk.
Wel handig voor als je geen ruimte hebt maar 't was niet echt mooi.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:31:05 #249
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81495716
Leuk kamertje Sacre
Het kastje heeft er idd wat van weg.

Wat een fijne lichte ruime Cantare!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 mei 2010 @ 17:37:54 #250
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81495964
Leuk kamertje, Sacre
Dat behangetje met die elfjes is erg leuk!
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81507409
Goed opgelost met dat randje Tazz! En die kast is echt super tof!
Cantare, ben benieuwd hoe het kamertje gaat worden.
Leuk SC, wel druk met die behangetjes zo, maar ik vind het wel leuk!

Ik kijk wel eens op babybytes voor wat inspiratie, en wat je daar af en toe tegenkomt....
  zondag 16 mei 2010 @ 21:13:57 #252
298315 SacreCoeur
pi_81507539
Ja ik hou van lekker druk, behalve voor babie kamertjes.
Haha! ik kijk ook altijd op babiebytes naar kamertjes.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:14:22 #253
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81507579
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef tessie het volgende:
Cantare, ben benieuwd hoe het kamertje gaat worden.
Leuk SC, wel druk met die behangetjes zo, maar ik vind het wel leuk!

Ik kijk wel eens op babybytes voor wat inspiratie, en wat je daar af en toe tegenkomt....
Vet gaaf tog, egt mooi die luipaardprint. Het gouden aankleedkussen en het gevilde knuffelbeest op de grond.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81507862
OMG Tessie die kamer

Cantare ben benieuwd hoe jullie kamertje wordt

Wat een leuk kamertje voor Isa sc! Lekker vrolijk!

Hier is onze babykamer al bijna babykamer De muren zijn iig gestuuct en morgen wordt t plafond gedaan Is wel al een heel ander gezicht nu
  zondag 16 mei 2010 @ 21:20:49 #255
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_81508090
Vergeet ook vooral de naam niet van het gelukkige wicht voor wie die kamer is
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 mei 2010 @ 21:22:23 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81508223
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vergeet ook vooral de naam niet van het gelukkige wicht voor wie die kamer is
spiegel met der naam.
die schrijft later vast ook: me baby
  zondag 16 mei 2010 @ 21:22:32 #257
298315 SacreCoeur
pi_81508234
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Vet gaaf tog, egt mooi die luipaardprint. Het gouden aankleedkussen en het gevilde knuffelbeest op de grond.
Nou de winnie the pooh & pien op ponykamp thema's zijn net zo erg
  zondag 16 mei 2010 @ 21:29:07 #258
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81508718
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef tessie het volgende:
Het kastje heeft Lenaatje gepimpt.. 2e hands vanaf marktplaats gehaald.

Voor:

Na (zie vorige pagina):
pi_81509016
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou de winnie the pooh & pien op ponykamp thema's zijn net zo erg
dat vind ik toch net een tikje minder erg... eigenlijk...(dat zou ik nog eerder doen zeg maar)

En die naam idd.. (die had ik nog niet eens gezien..)
  zondag 16 mei 2010 @ 21:37:58 #260
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81509443
Ah, ik dacht al, ik mis een kamertje, net pas die link van Tessie gezien.
Dat was mijn 2e keus
Het was òf rood-wit, òf een luipaardprint.
pi_81510105
En dan toch nog de saaie oplossing kiezen Tazz
  zondag 16 mei 2010 @ 21:49:01 #262
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81510288
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan toch nog de saaie oplossing kiezen Tazz
Thats me.
pi_81510861
als ik had geweten dat je die leuk vond..... nu moet ik het met stipjes doen....
pi_81512390
Misschien kunnen jullie nog een panterprintje op het wiegje schilderen?
Maar die kast is echt wel leuk opgeknapt zeg! Zoals die eerst was, vind ik het echt helemaal niks en nu issie super leuk!
pi_81522352
we hebben net alle verfspullen opgeruimd...
Ben zelf ook best blij met het kastje zoals ie nu is!
Nu nog even wat dingen ophangen en inrichten en dan zijn we er klaar voor!
  maandag 17 mei 2010 @ 10:03:39 #266
259886 pessie
pi_81524817
Kast is leuk geworden!

Wat betreft de babybytes link, toen ik in de spiegel zag dat er een Y in de naam zat op een niet zo logische plaats begon ik al te vrezen... Maar babybytes is wel een iets andere website dan Fok! vooral het niveauverschil is merkbaar.

Wel eens de polls gelezen met babynamen?

Ik moet even wat foto's uploaden, zal zo het resultaat tot nu toe even posten.
  maandag 17 mei 2010 @ 10:19:12 #267
259886 pessie
pi_81525193
Dit is een voorlopig resultaat. Morgen komt het behang binnen en wordt er nog een muur behangen. Verder moeten de laatjes nog gemaakt worden, de ladegeleiders in de juiste diepte waren op bij de bouwmarkt en dat is de enige bouwmarkt die die diepte verkoopt.

Manlief aan het verven

De kledingkast

De commode, nog even zonder lades. Deze muur krijgt nog behang.
pi_81525249
Leuk die meubels Pessie!
Heeft ie wel zn best op gedaan zeg!
Ga je trouwens maar 1 muur behangen??
  maandag 17 mei 2010 @ 12:20:30 #269
259886 pessie
pi_81529089
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die meubels Pessie!
Heeft ie wel zn best op gedaan zeg!
Ga je trouwens maar 1 muur behangen??
Hij heeft er inderdaad zn best op gedaan
We gaan 1 muur behangen. We hebben heel mooi behang waarvan ik denk dat het beter uitkomt als we 1 muur behangen.
pi_81556964
Foto's!!!

Moet nogsteeds de juiste gordijnen... zoektocht nog in volle gang :p

Misschien dit rechter wandje ook nog witten of iets creatiefs met lila samen!

Als ik vinden kan, tegen de 'achterwand' nog een klein kledingkastje. (links van stopcontact)
Heb er links naast de deur (niet op de foto) al 1 staan maar die is vrij klein en smal.

Poohtje

En andere detail
  maandag 17 mei 2010 @ 22:21:47 #271
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81557758
* Basboussa noteert kamer met panterprint is hip
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:37:51 #272
259886 pessie
pi_81568377
Chillay mooi geworden! Leuk!
pi_81591198
ChillayD leuk geworden hoor! Ik zou alleen die ene muur neutraal houden, aangezien je al 2 verschillende dingen op de muren heb, lijkt me dan zo druk worden

Zo even een update van de kamer hier
De stuclaag zit erop!! Het lijkt gelijk op een kamer en ook ruimer enzo Ben dr blij mee haha

Zo zag t eruit voor de stuc (let niet op de troep ):

dinsdag 18 mei 2010 @ 20:04:49 #274
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81592155
Ziet er goed uit!
pi_81593886
Knap gemaakt Pessie!!

Son!! Eindelijk!! Wanneer komen de meubels?? Inrichten geblazen
pi_81593973
De meubels komen 4 juni
Volgende week wordt alles gespoten, het weekend erna gaat de vloer erin en dan komen de meubels dus
pi_81596823
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef Tazz het volgende:

Waar heb je dat stoeltje gevonden?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:48:20 #278
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_81598414
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef willempjewever het volgende:

Waar heb je dat stoeltje gevonden?
Het stoeltje was een maand of 2 geleden in de aanbieding bij de karwei.
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:59:08 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81615204
Wat zien de kamertjes er al uit leuk uit allemaal

Tazz, briljante kast'o'morfose

edit: @pessie, de meneer heeft goed z'n best gedaan hoor Ziet er netjes uit!

[ Bericht 24% gewijzigd door flugeltje op 19-05-2010 11:33:16 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:17:43 #280
259886 pessie
pi_81638857
Zo! De behangrand zit er ook op! Ik vind het resultaat zelf erg mooi en manlief is ook zeer tevreden.

Het behang inclusief behangrand.

De kast met een behangrand op de geverfde muur.

Commode voor het behang.

Er komt nog een plankje boven de commode.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:57:06 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81640882
Ziet er netjes uit Pessie,vooral de commode is erg lief
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:28:30 #282
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81642644
Grappig, met die bootjes.

Mijn moeder heeft zo'n schommelstoeltje bij Leen Bakker gekocht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:23:59 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81650211
Laat ik zelf ook maar weer eens een rondje 'show and tell' doen... Het is nog niet af, maar ik wilde alvast zien hoe 't eindresultaat ongeveer gaat worden

De vloer moet nog geschilderd worden en een krasvaste toplaag krijgen, ook het bovenblad van de commode krijgt nog een toplaag. Verder komen de gordijnen over een week of 3 en ga ik dan voor de gordijnen ook nog een lat maken met behang erop zodat het mooi 1 geheel wordt. Voor de ramen zelf komt nog vitrage met van die veertjes boven en onder gespannen (zoals je op een glazen deur wel eens ziet). Het gedicht boven het bedje moet ook nog en er komt nog een kitch engeltjeslamp die ik nog oranje moet maken boven de voedingsstoel.. Verder is alles wel grotendeels klaar.

Vanuit deuropening;

Vanuit andere hoek, voor de inbouwkast;

Vanuit de voedingsstoel gezien;

Commode met bovenkast en links en rechts prikborden;

Detailopname van bed, sorry voor de wazigheid, lukte niet goed met m'n mobiel...

Verder heb ik de kleinste maatjes kleren alvast in de commode liggen, met van die lekkere kastzakjes van Zwitsal erbij Loop de hele tijd die deurtjes open te trekken en te snuffen nu

Ben zelf al heel erg tevreden en zeer benieuwd hoe het er uit zal zijn als het helemaal af is....
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:28:08 #284
298315 SacreCoeur
pi_81650481
Echt een onwijs gaaf kamertje.
Ook een echte unisex kamer & tijdloos vind ik.
pi_81650557
Wauw Flugeltje wat een mooi kamertje! Leuke kleuren ook zeg! !
pi_81651784
Flugeltje, wat een geweldig kamertje. Ik ben vooral verliefd op het bedje
Zo leuk dat je alles zelf opgeknapt hebt! En het gedicht vind ik in de originele betekenis van de smilie. Er ligt daar straks echt een klein jongetje te spelen met z'n teentjes...
Leuk detail dat er ook echt eendjes op het plankje staan.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:49:34 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81652056
Dank dank, ik ben er zelf ook heel blij mee...

Jore dat gedicht las ik op de 9-maanden beurs ergens in een boekje en ik stond meteen bijna te grienen Stiekem een fotootje van gemaakt, de tekst aangepast omdat het dan beter 'liep' en een sticker laten maken. Ik kan er nu soms nog naar kijken en helemaal week worden van binnen. De eendjes zijn inderdaad bewust neergezet daar, goed opgelet
pi_81654141
Dat wordt een leuk zeemanskamertje, Pessie!

Flugeltje, wauw, wat een lekkertje sfeertje heb je deer gecreeerd voor Willem.
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:21:23 #289
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81654377
Wauw flugel!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_81654933
Mooi hoor Flugel, wat heeft daar een werk in gezeten!

Bij jullie wordt het ook gezellig, Pessie!

Ik heb vandaag gordijnstof gekocht precies hoe ik het wilde. En voor heel goeikoop ook nog.
pi_81655785
Ik geloof dat willem maar hier gaat slapen en dat ik daar ga slapen!
Super leuk en lief kamertje!

Mooi gedaan flugel
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:57:44 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81659107
flugel!! wat mooi!!
in de haak.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:43:50 #293
259886 pessie
pi_81662891
Flugel mooi gemaakt! Ook leuk dat je het behang weer hebt overgenomen op de commode. Chique detail
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:02:11 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663413
ik kan het gedicht niet lezen, wat staat er?
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:03:53 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663456
Pessie leuk kamertje, maar ik vnid het wel een beetje een jongenskamertje.

Flugel, wat mooi! En met zoveel liefde gemaakt! Die laptop doet het em hoor
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:05:22 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663489
Tazz, super leuk die polkadot! Lekker vrolijk!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:07:05 #297
259886 pessie
pi_81663531
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:03 schreef amaranta het volgende:
Pessie leuk kamertje, maar ik vnid het wel een beetje een jongenskamertje.

Flugel, wat mooi! En met zoveel liefde gemaakt! Die laptop doet het em hoor
Er zijn meer mensen die het iets meer een jongenskamer dan een meisjeskamer vinden. Wijzelf vinden het prachtig voor beide, maar we houden beide van boten, varen en wat er verder met water te maken heeft. We waren ook meer op zoek naar een behangrand met strandhuisjes en zeesterren, maar dat was helemaal niet te vinden.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:08:56 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81663593
Als jullie er maar blij mee zijn toch?
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:17:05 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81663844
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
ik kan het gedicht niet lezen, wat staat er?
Ik kriebel aan mijn buik
en speel met mijn teentjes
kus papa en mama
en zwaai naar de eendjes

De dag is nu voorbij
en ik moet slapen gaan
dag mooie wereld

Ik kom er morgen weer aan!

@Cantare, goeikoop is altijd goed. Zeker als het dan ook nog eens een perfecte vondst blijkt te zijn. Ik kan daar wel een paar dagen van gloeien hoor

Enne @cisco, je mag hier best een keer logeren bij Willem hoor

@pessie, je kunt na de geboorte ook altijd nog kijken, is het een jongen zet je er wat meer blauwe accessoires bij en bij een dametje kun je wat meer rood toevoegen. Komt vast helemaal goed. Bij Ikea hebben ze van die 'kijk-kastjes' als je die een paar koopt en er allemaal bijzondere vondsten instopt kun je het ook wat meer jongens/meisjes maken als je daar behoefte aan zou hebben. Je zou ze kunnen vullen met schelpjes enzo die hij/zij straks zelf vind op het strand
pi_81664873
Fluugs, wat is het mooi geworden
pi_81665116
Flugel, echt een prachtige kamer zeg!!

Hier ist ook af rolgordijn hangt (zelfde donkerbruin als de ene muur en de letters ) plinten liggen (idem kleur ) alleen de koof om de verwarming moet er nog omheen, maar daar moet de meneer nog even de tijd voor vinden... Alle kleertjes zijn ook al gewassen

Nu nog 12 weken wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')