Mooi hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Baldria het volgende:
Dit is de muurschildering die manlief heeft gemaakt. Hij is nog niet af, want de plakband lijnen zie je nog zitten.
Maar eigenlijk ziet het met die plakband lijnen ook wel gaaf uit, dus misschien laten we het wel zo zitten (een beetje bij werken dan)
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Baldria het volgende:
Dit is de muurschildering die manlief heeft gemaakt. Hij is nog niet af, want de plakband lijnen zie je nog zitten.
Maar eigenlijk ziet het met die plakband lijnen ook wel gaaf uit, dus misschien laten we het wel zo zitten (een beetje bij werken dan)
[ afbeelding ]
Die lamp is speciaal door ons mannetje in Zweden gemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef DJRandall het volgende:
Happy:Mooi!!! Gave lamp ook, waar heb je die vandaan?
Jullie kindje komt in een warm nestje terecht!
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die lamp is speciaal door ons mannetje in Zweden gemaakt
Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, héquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor
En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
Ik wil wel graag jullie schilderkunsten al aanschouwenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie lamp BE!
Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.
[ afbeelding ]
Dankje! Wij konden ook geen lamp vinden die we echt leuk vonden, maar deze vinden wij ook echt perfect!! En is echt superhandig!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat een ontzettend gave lamp!!!
![]()
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfectwat gaaf zeg!
oef. er is wel héél veel mogelijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!![]()
Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
Helemaal mooi! Wij hebben hem ook zien hangen, en ik wilde hem ook meteen, maar hij is voor ons een beetje te duur. We gaan kijken of we zelf zoiets kunnen maken...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super trui, zulke bedoel ikquote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef trui het volgende:
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
Linde heeft de bovenste. Ik moet alleen nog een dekbedje voor erin kopenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef trui het volgende:
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
ah leuk! ik heb er een paar via 'www.altijdleuk.nl' gekocht. die hebben soms aardige aanbiedingen, even in de gaten houden!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Super trui, zulke bedoel ik. Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
Mooie kamer Harley.Licht moet van achteren komen werd hier toen gezegd. Dus met achterkant van het hoofdje naar het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was hetzelfde als dat als kinderen weglopen ze van de zon weglopen (op het strand enzo). Zoiets zei onze fysio toen!
[ Bericht 0% gewijzigd door MeNicole2 op 10-03-2010 09:41:44 ]Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Dat wist ik helemaal niet! Hier staat het bedje met de zijkant richting het raam. Het cb heeft wel aangegeven dat we het bedje om kunnen draaien omdat ons meisje ook een voorkeur heeft richting de kant van het raam. Maar die voorkeur heeft ze ook in het donker en op andere plekken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ligt moet van achteren komen werd hier toen gezegd. Dus met achterkant van het hoofdje naar het raam.
Dat was hetzelfde als dat als kinderen weglopen ze van de zon weglopen (op het strand enzo). Zoiets zei onze fysio toen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Orea het volgende:
Voorlopig resultaat! Afwerking moet nog, zoals de behang randen wegsnijden.. Even wachten tot het goed droog isplinten tegen de muren, vloer ontdoen van verf (maar aangezien ik nog kozijnen moet schilderen wachten we daar nog wel even mee
ik + schilderen is geheid wat geknoei
)
Andere kant van de muur is wit behangenerg wit dus op de foto, dus alleen even de kant die zo prachtig is geworden! Rest van de accessoires gaat met oranje en een beetje lime worden
![]()
Voor
[ afbeelding ]
Na![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus nu nog afwerken, aankleden!! Koof gaan maken voor om de verwarming (daar hangt nu nog het oude behang, komt toch hout overheen... Jemig wat een verschil!!)
Hihi hij is afgevallen![]()
Ik ben zoooooooooooooooooooooooo blij! Zomerrrr kom maar door![]()
Zo low budget ziet de kamer er in iedergeval niet uit zeg, erg leuk! Waar heb je de greepjes gekocht? Deze heb ik nog nooit gezien?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Orea het volgende:
De greepjes, vandaag gekocht(7,99 per stuk
we hadden er 8 nodig... gelukkig is de hele kamer low budget, dus we vonden dat het mocht
)
Koningin zie quotequote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Orea het volgende:
Die bloemetjes zijn spiegeltjes inderdaad![]()
Bij de Wibra1,49 alleen geen idee of ze ze nog hebben.....
Marktplaatsquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de wiegjes maar die is echt heel stoer ChilllayD! Waar komt 'ie vandaan?
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Hihi ik was meteen verkocht bij het zien van de eerste foto!!
*lol* dan heb ik ook geen smaak hahaquote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Mooi! Flugel.
Ik hou van dat soort spulletjes, maar mijn vriend heeft helaas geen smaak.
Maar jij hebt vast nog een andere goede smaak.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
*lol* dan heb ik ook geen smaak haha
ik vind t wel mooi, maar bij een ander![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat flugel!
Zo, ook maar weer eens wat gedaan..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Tazz het volgende:
Vandaag weer een beetje geklust. Muur was een gaten kaas...
[ afbeelding ]
Er was door de vorige bewoners een toog gemaakt, deze is 1,5 jaar geleden reeds dichtgemaakt (bij de verhuizing), maar nu de andere kant ook maar afwerken.
[ afbeelding ]
De vloer is al 1,5 jaar niet meer te zien geweest...
[ afbeelding ]
Voorlopig eindresultaat..
[ afbeelding ]
Polyester, dus haske synthetisch...quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:48 schreef lady-wrb het volgende:
is het synthetisch of katoen? dat wil ook nog wel eens uitmaken hoe de kleur uitvalt.
Niets meer te vinden hoor, die liggen al klaar om in groen of oranje gespoten te worden..quote:Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef Bass-Miss het volgende:![]()
Ook helemaal mijn smaak, Flugel!
Nu nog bollenlampjes vinden voor erbij.
Kleurplaat van Studio100 uitgeprint en met de hand. Diaprojector was inderdaad ook een goed idee geweest.quote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef flugeltje het volgende:
Leuk Patrick!
Hoe heb je bumba op je muur gezet? Met een diaprojector of uit de hand?
Hij is veel te laag. Wij zijn gelukkig niet echt lange mensen, maar 't is maar goed dat het kindje er niet zo lang in komt te liggen (moet weer door naar de volgende zwangerequote:Op maandag 19 april 2010 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Tof Baldria, ik vind de achtergrond zo'n wiegje juist extra mooi maken...
Wat vind je er zelf dan minder mooi aan?
Ik heb een hekel aan cijfers en letters op kleding en muren, maar dit alfabet is wel weer erg leuk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:20 schreef Keshet het volgende:
Teigetje heeft behang op haar kamer!![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een bijdrage vragen aan de volgende generatie die het wiegje wil gebruikenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Niet verkeerd he? Gaat nu op z'n minst nog eens 50 jaar mee gok ik zo....
Ze hebben 'm eerst gestraald, daarna grondlaagje aangebracht en uiteindelijk de poedercoat eroverheen. Zit haske strak in de lak voor 100 euro. NIet heel erg goedkoop, maar dit hadden we zelf zo nooit voor elkaar gekregen....
Heel erg leuk! Is dat op maat gemaakt? Of kwam het qua breedte net goed uit met de afmetingen van de kamer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:20 schreef Keshet het volgende:
Teigetje heeft behang op haar kamer!![]()
[ afbeelding ]
Dat wel ja, met name het patroon maakte het echt een lastige klus. Maar je hebt gelukkig wel meteen resultaat, ziet er al snel gaaf uit zo.quote:
Mijn gehele huis is behangen met allemaal patroon behangetjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat wel ja, met name het patroon maakte het echt een lastige klus. Maar je hebt gelukkig wel meteen resultaat, ziet er al snel gaaf uit zo.
Net zoals het kamertje van Roelofje trouwens, mooi geworden hoor![]()
![]()
Die schoenen kan ze volgens mij nooit allemaal aan
Leuke kamer, ben benieuwd naar de letters! Dat is volgens mij een complexe klus.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef Orea het volgende:
Hier zijn we 'klaar'... alleen nog plinten en radiatorombouw, dat doet de meneer van de week.. Hij is nu nog bezig met de letters van haar naam uit te zagen in een te tof lettertype deze helemaal in stijl van alle bloemen en dat komt op de witte muur. En dan ist helemaal klaar!
Bij ons gaat het een beetje "eerst komt eerst maalt". Al heb ik nog nooit meegemaakt dat binnen ons gezin de wieg nodig was en er tegelijk een ander baby'tje verwacht werd. Wel met achterneven/nichten. Maar mijn moeder beheert de wieg en weet heel snel wanneer 1 van haar kids een kind krijgt, als er dan een neef/nicht opbelt is de wieg al gereserveerd. Maar volgens mij hebben de achterneven/nichten niet zoveel binding met de wieg, het maakt ze niet zoveel uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
de 21e moet ze bevallen.
We schelen 6,5 week, dus neem aan dat tegen de tijd dat de onze geboren wordt de hare er nog in slaapt
mja ergens verbaasd me niet dat t hier niet gevraagd is hoor
Vet gaaf tog, egt mooi die luipaardprint. Het gouden aankleedkussen en het gevilde knuffelbeest op de grond.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef tessie het volgende:
Goed opgelost met dat randje Tazz! En die kast is echt super tof!
Cantare, ben benieuwd hoe het kamertje gaat worden.
Leuk SC, wel druk met die behangetjes zo, maar ik vind het wel leuk!
Ik kijk wel eens op babybytes voor wat inspiratie, en wat je daar af en toe tegenkomt....![]()
spiegel met der naam.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vergeet ook vooral de naam niet van het gelukkige wicht voor wie die kamer is
Nou de winnie the pooh & pien op ponykamp thema's zijn net zo ergquote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vet gaaf tog, egt mooi die luipaardprint. Het gouden aankleedkussen en het gevilde knuffelbeest op de grond.
Het kastje heeft Lenaatje gepimpt.. 2e hands vanaf marktplaats gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef tessie het volgende:
Goed opgelost met dat randje Tazz! En die kast is echt super tof!
dat vind ik toch net een tikje minder erg... eigenlijk...(dat zou ik nog eerder doen zeg maar)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou de winnie the pooh & pien op ponykamp thema's zijn net zo erg
Thats me.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan toch nog de saaie oplossing kiezen Tazz
Hij heeft er inderdaad zn best op gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 10:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die meubels Pessie!
Heeft ie wel zn best op gedaan zeg!
Ga je trouwens maar 1 muur behangen??
Het stoeltje was een maand of 2 geleden in de aanbieding bij de karwei.quote:
Er zijn meer mensen die het iets meer een jongenskamer dan een meisjeskamer vinden. Wijzelf vinden het prachtig voor beide, maar we houden beide van boten, varen en wat er verder met water te maken heeft. We waren ook meer op zoek naar een behangrand met strandhuisjes en zeesterren, maar dat was helemaal niet te vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:03 schreef amaranta het volgende:
Pessie leuk kamertje, maar ik vnid het wel een beetje een jongenskamertje.![]()
Flugel, wat mooi! En met zoveel liefde gemaakt! Die laptop doet het em hoor
Ik kriebel aan mijn buikquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
ik kan het gedicht niet lezen, wat staat er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |