abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79181525
Goed bezig hoor Orea
En de kastbekleding snap ik nu ook
  maandag 15 maart 2010 @ 21:18:10 #77
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79186195
wordt mooi, orea!
in de haak.
pi_79205357
Orea, wordt mooi zeg! Aan die stijl zitten wij ook te denken! Ben MP al aan het afstruinen naar net zo'n meubeltjes! En dat behang ziet er ook mooi uit! Ben benieuwd naar de rest!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79205574
Ik weet niet waar je woont, maar zag toevallig van de week precies dezelfde meubels op MP te koop staan (ongeschilderd dus nog )

Maar dank allen!! Kan niet wachten tot het behang hangt dit weekend
pi_79377279
Zo, weer een stap verder... Al we morgen nog even aan de slag gaan is de kamer voor 99% klaar

Laatste behang eraf gestoomd, plafond en schuine stuk gewit, raamkozijn geschilderd! Nu kan alles mooi drogen... Morgen behangen en raamkozijn nog een keer!

Dan rest alleen nog een koof maken voor om de verwarming, de deurkozijnen + deur + ledikant schilderen.... & aankleding natuurlijk... Maar dit is een heerlijk gevoel! En ik ben a.s. dinsdag pas 20 weken

Morgen weer foto's!
pi_79410579
Voorlopig resultaat! Afwerking moet nog, zoals de behang randen wegsnijden.. Even wachten tot het goed droog is plinten tegen de muren, vloer ontdoen van verf (maar aangezien ik nog kozijnen moet schilderen wachten we daar nog wel even mee ik + schilderen is geheid wat geknoei )

Andere kant van de muur is wit behangen erg wit dus op de foto, dus alleen even de kant die zo prachtig is geworden! Rest van de accessoires gaat met oranje en een beetje lime worden

Voor

Na

Dus nu nog afwerken, aankleden!! Koof gaan maken voor om de verwarming (daar hangt nu nog het oude behang, komt toch hout overheen... Jemig wat een verschil!!)

Ik ben zoooooooooooooooooooooooo blij! Zomerrrr kom maar door
pi_79412757
tis een hele verbetering !
pi_79413677
Mooi Orea
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_79415157
oh wauw Orea, supermooi geworden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 21 maart 2010 @ 19:23:20 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79415289
Wat een werk maar het resultaat mag er zijn Orea
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_79415490
Echt een prachtige kleur bruin!
pi_79418574
Echt superrrrmooi Orea!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79423947
Mooi Orea!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79424481
Thnx

En dat voor 2 mensen die nog nooit behangen hadden, laat staan wel eens klussen *lui*
Maar we hebben echt de smaak te pakken nu
pi_79437329
Mooi Orea

Ik wil ook mijn kamertje afhebben
Of iig zover al zijn hehe
pi_79440300
Orea, echt prachtig jullie kamertje! Zo heb ik het ook precies in gedachten! Echt heel mooi!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79440826
Troost je Son, het kamertje schiet dan wel op, maar je wilt de rest van de bovenverdieping + zolder niet zien
pi_79440868
Gelukkig
Nja scheelt hier denk ik al een hoop als het gestuct is.
pi_79714170
Maar weer eens een update!

Enige wat er nog moet gebeuren:

Ledikant schilderen
Kozijnen nog een keer + de deur wit schilderen (dies nu geel )
Plinten leggen
Koof om de verwarming (en die hele hoek)
Lamp + gordijn
Manlief gaat haar naam in MDF maken, dat ga ik behangen met het bruine behang en dat komt dan op de witte muur... In een mooi formaat

En dan is de beebkamer klaar en dan de rest van de bovenverdieping nog

Maar beebkamer, so far

De greepjes, vandaag gekocht (7,99 per stuk we hadden er 8 nodig... gelukkig is de hele kamer low budget, dus we vonden dat het mocht )

Bedje moet dus nog wit, en achter het bedje bij de verwarming + om de verwarmingsbuizen komt nog een koof

Commode met bloems-spiegels

Andere hoek + kast

Ik ben echt zó trots op de kamer
pi_79714238
aaahw Orea echt superleuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79714271
Mooi!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 29 maart 2010 @ 17:52:30 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79714388
Die greepjes Orea

Veel werk verzet al, wat ga je tijdens de rest van je zwangerschap nog aanpakken?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79714482
Dank jullie wel *glim*

Nou nog genoeg Flugel laminaat leggen op een kamer + overloop, slaapkamer fatsoeneren (sja als we dan bezig zijn dan maar alles) officieel moet de GEHELE badkamer nog gedaan worden en de zolder staat nu vol met uitzoekwerk waar eerst de kinderkamer mee vol stond

Genoeg te doen dus... Maaaaaaar dit is gebeurd
pi_79716262
En voor héél (echt HEEL ) weinig kan ik deze overnemen van iemand (moet ik er wel een uur voor rijden, lang leve tankpas van de zaak ) voor op haar kamer!

pi_79716455
Wow Orea wat mooi!!
Die greepjes zijn echt super lief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')