Jeuj, onze kamer is bouwtechnisch klaar !
tenminste ik ga er niets meer aan doen, als de baby er niet mee tevreden is mag ie het mooi zelf doen !
Ik heb helaas geen before pictures maar:
![]()
Links tijdens de verbouwing, rechts zoals het nu is. Het rolluik is al dicht foto's zijn vers.
![]()
De andere hoek van die wand
![]()
dit is een tekening van hoe eerst de verwarmingsleidingen liepen.
Volledig langs de lange muur af, niet handig om er een commode of kast tegen te zetten. Aangezien er toch een verlaagd plafond kwam die leidingen ook maar meteen omgelegd. Die loopt nu boven het plafond door en komt pas bij het dak omlaag.
![]()
De inbouwkastdeur (helaas zonder klink, of ik ben het kwijt of ik heb hem terug gebracht want die was eigenlijk voor onze eigen slaapkamer maar die heeft een compleet nieuw kozijn+deur incl beslag gekregen half jaartje terug) De kabel naar binnen is van mijn accuboormachine die ligt te laden haha
![]()
En aangezien alle muren open zijn geweest meteen inbouwstopcontacten aangelegd.
![]()
Het behang is moeilijk op foto over te brengen maar bestaat uit cremekleurige dunne 1cm brede strookjes van boven naar beneden om en om licht retroreflecterend. De keuze hiervoor is vrij simpel, de oude kamer was nogal donker (ook omdat de verwarming donkergroen was de muren blauw en de deuren donkerpaars) Nu is het een heerlijk lichte kamer ook bij daglicht ondanks de kleine raam.
De muur waar de verwarmingsbuizen vroeger liepen is om en om ook nog banen lichtbruin ertussen van hetzelfde motief. Dit om wat te breken en het niet te steriel te maken.
Alles net op tijd klaar want morgen worden de meubeltjes geleverd
[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 07-03-2010 22:03:29 ]