abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78234690
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor

En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
pi_78235602
Mooie lamp BE!

Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.

pi_78237239
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor

En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
pi_78237939
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
Ik wil wel graag jullie schilderkunsten al aanschouwen
pi_78239801
Eerst nog wat foute plekjes wegwerken met stickers
pi_78242235
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie lamp BE!

Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.

[ afbeelding ]
wat een ontzettend gave lamp!!!
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfect wat gaaf zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78257184
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat een ontzettend gave lamp!!!
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfect wat gaaf zeg!
Dankje! Wij konden ook geen lamp vinden die we echt leuk vonden, maar deze vinden wij ook echt perfect!! En is echt superhandig!
  zondag 21 februari 2010 @ 11:41:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78257959
Die is idd supermooi!

Ik zie nu pas met terugscrollen de muur van Baldria! Wat gaaf zeg!
pi_78259188
Mooie lampen BE en NieuweUser!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78266476
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!

Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
pi_78266601
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!

Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
oef. er is wel héél veel mogelijk.
Wat zoek je? Een dierenkamer? Of iets met auto's? Of zoals BE heeft, een Pluk kamer of ehm...
heb je uberhaupt een bepaald thema ofzo in je hoofd of een bepaalde kleur? (niet dat het nou per se een thema moet zijn maar anders is de inspiratie wel heel breed natuurlijk)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78267770
Grunsfan, ik wilde dat ik tips voor je had, maar zit hier ook nog steeds de dubben hoe ik mijn junglethema precies ga doorvoeren
Verder dan mijn aapjes aan een touw kom ik niet
(geen idee hoe ik de muren precies wil, niet te druk iig)
pi_78272782
Dat is inderdaad wel een heel brede vraag he?! Sorry... we denken nu aan blauw, verschillende tinten, gecombineerd met wit en evt grijs of zilver. Hij krijgt een juniorbedje van Ikea in ieder geval en ik denk verder geen thema....

Sonnetje, vind je van dat fotobehang te druk? Ik zag laatst een jungle kamer met een soort oerwoud/bosachtige muur van fotobehang, best cool!!
pi_78319421
Fotobehang vind ik iets te druk in die kamer.
Is namelijk een kamer met een dakkapel, waardoor je een gedeelte heb dat schuin afloopt.
Wil namelijk iets op de muur waar het bedje tegenaan komt.

Ik heb gisteravond wat bedacht jaja. Ik ga waarschijnlijk proberen creatief te doen
Heb gisteravond in mijn bed bedacht dat ik jungledieren op een canvas wil schilderen. Op van die kleine canvasjes. Dan natuurlijk eerst overtrekken enzo, want kan niet tekenen.
Denk dat ik zoiets doe. En dan met apen aan het plafond en dierenknuffels
Denk dat dat wel leuk wordt. (mits die canvassen lukken natuurlijk).
Maar ja duurt ook nog wel even voor de kamer helemaal klaar is en aan de afwerking begonnen kan worden.
pi_78320222
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Helemaal mooi! Wij hebben hem ook zien hangen, en ik wilde hem ook meteen, maar hij is voor ons een beetje te duur. We gaan kijken of we zelf zoiets kunnen maken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 22 februari 2010 @ 22:13:59 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78323256
Ik denk dat ik hier het beste even kan vragen; waar haal je nou leuke dekbedovertrekjes/wat zijn leuke merken? Alles van de Prenatal valt af, daar vind ik nooit wat naar mijn zin.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78323412
hema?

en anders staan er op de markt vaak ook kraampjes met soms kinderdekbedovertrekjes
  maandag 22 februari 2010 @ 22:18:27 #43
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78323495
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:20:16 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78323590
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:24:06 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78323794
Room seven. Maar zoooo duur.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 22 februari 2010 @ 22:27:08 #46
14746 k_i_m
pi_78323947
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef trui het volgende:
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
Super trui, zulke bedoel ik . Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
In my life
Why do I smile
pi_78324013
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef trui het volgende:
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
Linde heeft de bovenste. Ik moet alleen nog een dekbedje voor erin kopen
  maandag 22 februari 2010 @ 22:32:15 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78324158
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Super trui, zulke bedoel ik . Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
ah leuk! ik heb er een paar via 'www.altijdleuk.nl' gekocht. die hebben soms aardige aanbiedingen, even in de gaten houden!
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:40:28 #49
14746 k_i_m
pi_78324516
Heb ook even bij de Hema gespiekt, maar die vind ik niet zo. Room 7 is ook wel aardig, maar me vaak net iets té. Bedankt voor de tips tot zover!
In my life
Why do I smile
pi_78848303
Even tvp ben begonnen in de kinderkamer. Als het wat meer vordert foto's!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')