Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, héquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor
En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
Ik wil wel graag jullie schilderkunsten al aanschouwenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie lamp BE!
Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.
[ afbeelding ]
Dankje! Wij konden ook geen lamp vinden die we echt leuk vonden, maar deze vinden wij ook echt perfect!! En is echt superhandig!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat een ontzettend gave lamp!!!
![]()
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfectwat gaaf zeg!
oef. er is wel héél veel mogelijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!![]()
Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
Helemaal mooi! Wij hebben hem ook zien hangen, en ik wilde hem ook meteen, maar hij is voor ons een beetje te duur. We gaan kijken of we zelf zoiets kunnen maken...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super trui, zulke bedoel ikquote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef trui het volgende:
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
Linde heeft de bovenste. Ik moet alleen nog een dekbedje voor erin kopenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef trui het volgende:
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
ah leuk! ik heb er een paar via 'www.altijdleuk.nl' gekocht. die hebben soms aardige aanbiedingen, even in de gaten houden!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Super trui, zulke bedoel ik. Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |