abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76889047
mooi geworden DJ!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 januari 2010 @ 15:27:21 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76925443
Hier een update van het kamertje van onze kleine man. Het is nog erg onpersoonlijk, maar de meubeltjes staan. De wandplank moet nog aan de muur, er komt nog een stoel in en natuurlijk de nodige aankleding en gordijnen. Maar weer een stapje dichterbij.

Before met nog kinderkamerbehang van de vorige bewoners (we wonen er pas 4 jaar ):

Alles eruit, er stond een muurtje dat de kamer in 2-en deelde:

Opnieuw de muren gespachtelputzd, geverfd:

Laminaat op de vloer en plinten erop:

En nu dan zo, de meubeltjes in elkaar en erin gezet :
Kinderwagen staat ook tijdelijk in de kamer

pi_76925496
Mooi geworden Happy!!!
Leuke meubeltjes ook!
pi_76925703
oh wauw Happy wat een ruimte zeg!!
heel mooi geworden tot nu toe, sjiek
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 januari 2010 @ 16:36:49 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76928300
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef ratpack het volgende:
Wauw wat een mooie kamers allemaal! Hier zitten de ideeen nog vooral in het hoofd ;-)

Tan ik zie dat je naast het moederen nog kan reageren op dit topic, jammer dat je mijn pm niet beantwoord, of is hij niet aangekomen? Ik check mijn mail nog iedere dag op een reactie Maar goed. Misschien moet ik het hierbij dan maar gewoon laten.

Thanx anderen die even meegedacht hebben!
Wat vaag? Ik heb je meteen gemaild naar het e-mailadres dat je er bij meestuurde (ik geloof zo even uit mijn hoofd een hotmailadres?), compleet met link naar het dekentje. Het is dus van de Hema, en je kunt het via internet ook bestellen.

P.S. zit je inbox vol? Die is niet beschikbaar.
pi_76930540
Happy, super tof! En wat een ruimte, heerlijk zeg. Hele mooi vloer & meubels ook! Ben benieuwd hoe het is als het straks echt helemaal af is (met al je persoonlijke spulletjes )
  zondag 17 januari 2010 @ 18:05:09 #257
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76931428
Wauw happy, wat mooi geworden! Mooie meubeltjes ook!
pi_76938206
Oh Tan,
Super bedankt voor je reactie! Heb ondertussen al gegoogled hoe te leren breien ;-) dat ga ik dan ook nog wel beginnen, maar ik vind het dekentje zo prachtig! Ik had een gmail-adres gemaild, begin nu zelf ook te twijfelen!

Ben iig heel blij met je tip!
Voetbal?
  maandag 18 januari 2010 @ 09:23:57 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76954809
happy, wat mooi! En wat een grote kamer!
pi_76960924
Ik heb ook zo'n zin om te beginnen met de kamer, maar heb nog niet zoveel inspiratie :S
Er komen iig apen (white hanging monkey's van happy horse) in te hangen, maar de rest van de aankleding... Nja gelukkig heb ik nog even
pi_76962951
Happy wat is het mooi geworden!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76963017
Happy, wat een mooi kamertje heb je daar en wat een ruimte zo zonder dat muurtje
pi_76963652
Ik heb ook echt zin om te beginnen!!
(behalve dan het opruimen eerst )

Als uk binnen de tijd wordt geboren wordt het een Leeuw manlief is ook Leeuw en wil heel graag een schildering op de muur hebben waarbij het Welpje omhoog gehouden wordt door de aap, en pa en ma Leeuw op de achtergrond toekijken.

Alleen, als de kleine 4 of 3 weken te vroeg wordt geboren wordt het geen Leeuw, maar een Kreeft... dan kan die schildering op zich ook wel, maar het liefst wacht ik... Mjah om een week, 2 weken voor geboorte nog die schildering te gaan maken

Misschien moeten we het maar gewoon doen, tis sowieso een leuk plaatje
pi_76963782
Leuk Orea!
Kwa sterrenbeelden wordt t bij ons een beetje vaag
Lief is een tweeling/kreeft (ligt eraan welke horoscoop je erbij pakt) en ik ben schorpioen, en kind wordt waarschijnlijk een kreeft. Krijg je vreemde dingen van
Die apen had ik(wij) van mijn schoonoma gekregen en die vonden we zo leuk, dat we er meer wilden hebben en aan een touw willen hangen. Mja wat op de muren...
pi_76963847
Wow wat mooi Happy!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76964164
Mooi hoor Happy, wat een balzaal! Daar kan jullie kindje later ook heerlijk spelen denk ik. (*ziet nu dezelfde kamer maar dan met 10 cm speelgoed bezaaid over de vloer)...
  maandag 18 januari 2010 @ 20:43:04 #267
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76983333
Hier inmiddels al voorzichtig begonnen. Kamertje stond al anderhalf jaar leeg dus eerst maar eens leeggeruimd, behang was al gedeeltelijk van de muur. Afgelopen weekend alle reststukjes van de muren. Nu zitten nog zo'n 50 gaten in de muur (hing allemaal planken aan de muur..). Dat wordt vrijdag dichtgesmeerd.
Dan kleurtje geven en meubels plaatsen... Dat moet wel lukken in 6 maanden..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:20:18 #268
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76998677
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi hoor Happy, wat een balzaal! Daar kan jullie kindje later ook heerlijk spelen denk ik. (*ziet nu dezelfde kamer maar dan met 10 cm speelgoed bezaaid over de vloer)...
Haha, je laat Marky schrikken Hij wil al opbergdozen kopen

Bedankt voor de lieve berichtjes. Hopenlijk komen vandaag of morgen de lakentjes, hemeltje, mandjes en ander aankleedspul. En als we puf hebben misschien ook wel naar de IKEA vanavond voor de lamp en de fauteuil.
pi_76998708
Wow Happy, wat een mooi kamertje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:18:19 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76999484
Oh Happy wat is het mooi! Groot en rustig en op de een of andere manier straalt het gewoon die verwachting op wat komen gaat uit! En dan zo met het zonnetje erin!
Ik word er helemaal een beetje week van!

En dat nog zonder al die aankleding erbij. Ik schrik van de kriebels in mijn buik die ik erbij krijg.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:31:46 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76999821
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Happy wat is het mooi! Groot en rustig en op de een of andere manier straalt het gewoon die verwachting op wat komen gaat uit! En dan zo met het zonnetje erin!

En dat nog zonder al die aankleding erbij. Ik schrik van de kriebels in mijn buik die ik erbij krijg.

haha BE toch. (dat is vast gewoon je inlevingsvermogen. ).

en Happy ik vind 't ook een prachtkamer!
in de haak.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:54:34 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77002287
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef ratpack het volgende:
Oh Tan,
Super bedankt voor je reactie! Heb ondertussen al gegoogled hoe te leren breien ;-) dat ga ik dan ook nog wel beginnen, maar ik vind het dekentje zo prachtig! Ik had een gmail-adres gemaild, begin nu zelf ook te twijfelen!

Ben iig heel blij met je tip!
het staat in de folder nu zelfs met korting geloof ik.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77005056
Gisteren nog even de laatste dingetjes gedaan voor de babykamer. Moet nog even wat kussentjes fixen voor de schommelstoel en dan is het enige wat er nog ontbreekt een baby

pi_77006644
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef octopussy het volgende:
Gisteren nog even de laatste dingetjes gedaan voor de babykamer. Moet nog even wat kussentjes fixen voor de schommelstoel en dan is het enige wat er nog ontbreekt een baby

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De kat heeft zijn/haar plekje al gevonden.

Het ziet er heel mooi uit, kleurrijk zonder schreeuwerig te zijn, sereen en gewoon lekker knus. Leuk gedaan ook, die onderwaterdiertjes. Ik ben geen fan van dingen op de muur kwakken, maar ik vind dit heel schattig. Is het behang? En heb je een detailfoto van de lamp?

Oh, en waar heb je de sterrenlamp vandaan? Die lijkt me ook erg geschikt voor op de kamer van mijn zoon.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:15:11 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77007398
Die kleurovergang in de muur is mooi! Wat een prachtige kleur blauw Leuk geheel zo...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:17:02 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77007471
moooi gaaf ook die emmerlamp
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77009042
Mooi!

Claudia, die lamp is volgens mij van de IKEA

[ Bericht 13% gewijzigd door Vlinder op 19-01-2010 17:01:06 (link toegevoegd) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:59:01 #278
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77013103
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

Wat lief en wat mooi gezegd, daar krijg ik ook de kriebels van . Ik vond het zelf nog zo kaal en zat me hormonaal te ergeren aan het feit dat de aankleding er nog niet was, maar als je het zo stelt dat zonnetje vond ik ook wel erg mooi inderdaad.

Octo, jullie hebben ook een mooi kamertje. Idd kleur zonder schreeuwerig te zijn. Leuke lamp!
pi_77014502
Wat een mooie meubeltjes Happy!

Gaaaf Octopussy, vooral die wieg
en die kat zooo herkenbaar, believe me, die ga je nog 1000x overal uit/in/vanaf halen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77018930
Octopussy wat mooi! Leuk gedaan hoor!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:03:06 #281
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77024016
Mooie kleuren op de muren Octopussy!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:06:33 #282
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77024166
Ledikantje opgemaakt alleen voor de vorm hoor, hij kan zo niet slapen

En 1 van de mandjes en de nieuwe aankleedkussenhoes:

We zijn er blij mee! Weer een stukje dichterbij het eindresultaat. Helaas komen de gordijnen pas echt op het laatste moment of zelfs na de bevalling (nu slaapt onze kleine man eerst bij ons op de kamer, dus het is niet zo heel erg, maar kan niet wachten tot het helemaal af is).

Nog een vraagje: we zijn eigenlijk op zoek naar waar we stickers kunnen laten maken. We willen graag een aantal donkerblauwe sterren laten maken in diverse maten (van zo'n 10 cm tot max 50 cm) maar kan niet echt een site of bedrijf vinden die dat doen.

[ Bericht 21% gewijzigd door marky op 19-01-2010 20:22:41 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:49:52 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77026231
Hier misschien? Mooi hoor met die sterren in de aankleding Site Ik heb ooit ook nog een site gehad waar je ze makkelijk kon bestellen, maar die kan ik nu niet vinden. Ik vind muurstickers Al heb ik ze nog nooit gebruikt...

mooie kamertjes komen nog steeds voorbij. Ik vind het zo leuk om te zien, grote verschillen maar allemaal met veel liefde gemaakt. Ik heb vandeweek nog een canvasdoek gemaakt met daarop het geboortekaartje van Lennon. En hij heeft eindelijk een nieuwe lamp Ong. een jaar geduurd. Binnenkort krijgt Lennon nog een extra plank op zn kamer om boeken op te zetten.
Make love, not war ☮
pi_77034366
De muren waren zo beschilderd door de vorige bewoners. Wij vonden het zo leuk dat we het zo gelaten hebben. Sowieso zijn we allebei duikers en hebben een zwak voor Nemo dus ben er heel blij mee.
De wieg is door mijn opa gemaakt 63 jaar geleden

De sterrenlamp en de emmerlamp zijn allebei van de Ikea. De ster is eigenlijk blauw, maar ik heb hem lichtroze gespoten. De emmer heb ik gevuld met plastic badspeeltjes

De kat zit inderdaad heel graag op het verschoningskussen, maar goed daar heb ik hoezen voor dus ik vind het geen ramp. Hij zit nu trouwens ook veel in de box beneden. Mijn kleine neefje werd er zondag even ingelegd en toen moest hij er niets meer van hebben De wieg vinden ze gelukkig niet interessant.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:40:07 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77043740
happy, heel mooi!
En ook het kamertje van octo is zo leuk geworden...

Hier moet manlief nog de lamp ophangen en dan kan alles op zijn plek. Gordijnen moet ik nog uitzoeken, maar daar heb ik geen haast (meer) mee. Harry komt toch eerst bij ons op de kamer. En er zitten rolluiken voor het raam..
Als de lamp hangt en de spullen staan op hun plek, dan zal ik nieuwe foto's maken...
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:51:46 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77044087
Oh mooi ook Octopussy! Idd wat Claudia zegt, vrolijke kleuren zonder hysterisch te zijn.
pi_77044511
Wat een mooie kamertjes allemaal! Die van Happy en Octopussy hierboven .

Hier is de inspiratie er al tijden wel, maar babykamer is nu nog logeer- en waskamer, en dat moet eerst naar de zolder verhuizen... (Zolder die dus eerst hoooognodig opgeruimd moet worden...).

Kindje krijgt een eigen kamertje, maar voor het eerste half jaar ook een deel van onze slaapkamer zodat daar het wiegje en de commode kunnen staan.

Ik mag dus 2 keer een mooi plekje maken

(ik mis Floortjes babykamertje in ons oude huis nog steeds... helemaal als ik nu denk aan die meubeltjes die nu een nieuw plekje gaan krijgen)

[ Bericht 5% gewijzigd door DeLiedje op 20-01-2010 11:22:37 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:36 #288
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77045155
Octo wat een lief kamertje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77045308
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef happyme28 het volgende:
Hier een update van het kamertje van onze kleine man. Het is nog erg onpersoonlijk, maar de meubeltjes staan. De wandplank moet nog aan de muur, er komt nog een stoel in en natuurlijk de nodige aankleding en gordijnen. Maar weer een stapje dichterbij.

Before met nog kinderkamerbehang van de vorige bewoners (we wonen er pas 4 jaar ):
[ afbeelding ]

Alles eruit, er stond een muurtje dat de kamer in 2-en deelde:
[ afbeelding ]

Opnieuw de muren gespachtelputzd, geverfd:
[ afbeelding ]

Laminaat op de vloer en plinten erop:
[ afbeelding ]

En nu dan zo, de meubeltjes in elkaar en erin gezet :
Kinderwagen staat ook tijdelijk in de kamer
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is nu al mooi maar als het af is is het volgens mij prachtig!
pi_77049146
DJ waar heb jij je commode vandaan? Ik ben op zoek naar een andere en die van jou vind ik erg leuk
pi_77103492
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:02 schreef martine1984 het volgende:
DJ waar heb jij je commode vandaan? Ik ben op zoek naar een andere en die van jou vind ik erg leuk
bedankt!

Die heb ik via Marktplaats gekocht en zelf wit gemaakt....
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:35:03 #292
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77160379
Vandaag weer een beetje geklust. Muur was een gaten kaas...

Er was door de vorige bewoners een toog gemaakt, deze is 1,5 jaar geleden reeds dichtgemaakt (bij de verhuizing), maar nu de andere kant ook maar afwerken.

De vloer is al 1,5 jaar niet meer te zien geweest...

Voorlopig eindresultaat..
pi_77170694
De basis is altijd veel werk Tazz, maar ziet er goed uit! Je hebt gelukkig nog eventjes
pi_77175309
Wat een leuke kamertjes komen er weer voorbij!

Zijn hier ook mensen met leuke tips voor een peuterjongenskamer? Onze W. gaat verhuizen ivm de komst van zijn broertje/zusje en wij willen hem een leuke kamer geven. Zitten zelf te denken aan blauwtinten met wit en grijs maar inspiratie is erg welkom! Ik heb hier ooit volgens mij een hele mooie grijze kamer gezien, van Rocka
  zondag 24 januari 2010 @ 19:22:05 #295
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77219823
Weer een kleine update:

Nieuwe stoel:

Commode ingericht en plank opgehangen:

En de nieuwe wolken-lamp:

Deze komt er ook nog bij
  zondag 24 januari 2010 @ 19:56:06 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77226309
Wow Happyme, het wordt echt steeds mooier!!!

Morgen komt onze dakkapel
Dus dan kunnen we ook echt gaan beginnen!!
(alleen nu zat mijn vriend te denken dat hij misschien toch de werkkamer naar zolder wil verhuizen ivp de babykamer daar, maar eigenlijk heeft ie daar niet zoveel zin in en vinden we t allebei niet erg als de baby op zolder komt...dilemma, dilemma)
  zondag 24 januari 2010 @ 21:36:52 #298
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77226532
Ja, ik ben er erg blij mee! Mis alleen de gordijnen nog wel om het echt aangekleed te laten lijken.

Spannend Sonnetje! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt
pi_77235187
Octopussy, wat een knus en mooi kamertje!

Tazz, werk aan de winkel! Maar een goed begin is het halve werk

Happyme, jullie kamertje is qua afmeting net zoiets als ons toekomstig kinderkamertje (en dat laminaat hebben wij elders in huis ). Lekker ruim, en 't ziet er mooi en warm uit!

Ik zag stippelgordijnen en mijn man vond het leuk Ik ga me straks zoooo uitleven. * Cantare roept zichzelf weer tot de orde...
pi_77239267
Happy, wat een heerlijk stoer maar toch rustig kamertje

Die stalamp van de Ikea is leuk. Ik heb er ook nog even over gedacht om hem te kopen voor beneden, maar hij past hier denk ik niet zo goed bij het interieur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')