Heel erg leuk! Is dat op maat gemaakt? Of kwam het qua breedte net goed uit met de afmetingen van de kamer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:20 schreef Keshet het volgende:
Teigetje heeft behang op haar kamer!![]()
[ afbeelding ]
Dat wel ja, met name het patroon maakte het echt een lastige klus. Maar je hebt gelukkig wel meteen resultaat, ziet er al snel gaaf uit zo.quote:
Mijn gehele huis is behangen met allemaal patroon behangetjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat wel ja, met name het patroon maakte het echt een lastige klus. Maar je hebt gelukkig wel meteen resultaat, ziet er al snel gaaf uit zo.
Net zoals het kamertje van Roelofje trouwens, mooi geworden hoor![]()
![]()
Die schoenen kan ze volgens mij nooit allemaal aan
Leuke kamer, ben benieuwd naar de letters! Dat is volgens mij een complexe klus.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef Orea het volgende:
Hier zijn we 'klaar'... alleen nog plinten en radiatorombouw, dat doet de meneer van de week.. Hij is nu nog bezig met de letters van haar naam uit te zagen in een te tof lettertype deze helemaal in stijl van alle bloemen en dat komt op de witte muur. En dan ist helemaal klaar!
Bij ons gaat het een beetje "eerst komt eerst maalt". Al heb ik nog nooit meegemaakt dat binnen ons gezin de wieg nodig was en er tegelijk een ander baby'tje verwacht werd. Wel met achterneven/nichten. Maar mijn moeder beheert de wieg en weet heel snel wanneer 1 van haar kids een kind krijgt, als er dan een neef/nicht opbelt is de wieg al gereserveerd. Maar volgens mij hebben de achterneven/nichten niet zoveel binding met de wieg, het maakt ze niet zoveel uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
de 21e moet ze bevallen.
We schelen 6,5 week, dus neem aan dat tegen de tijd dat de onze geboren wordt de hare er nog in slaapt
mja ergens verbaasd me niet dat t hier niet gevraagd is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |