abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77265165
Het vorige topic: Kinderkamer fototopic deel 27

Kamertje van Happyme28

Nieuwe stoel:

Commode ingericht en plank opgehangen:

En de nieuwe wolken-lamp:

Deze komt er ook nog bij

[ Bericht 10% gewijzigd door Sonnetje85 op 25-01-2010 20:47:51 ]
pi_77265258
Netjes zo Marky.

En octo, het past echt bij jullie, zie jullie daar zo staat tussen die meubels, echt helemaal zoals het hoort. En dan over een paar weken een lief, klein, schattig, meisje erin. Kan ik al een bezoektijd reserveren?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77265452
En in de herhaling:

Nou omdat ik het gister over mijn dakkapel had, hij staat erop
En tis begin van de babykamer dus vind ik dat het hier kan

Vanaf de buitenkant:

Vanaf de binnenkant:

Nog een hoop te doen dus
pi_77265529
Heel mooi Happy!!

En Tazz en Lenaatje ik ben heel benieuwd naar jullie kamertje straks en ook naar die van DeLiedje!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77265561
ooooh Sonnetje! Dat wordt een mooie grote kamer zo te zien!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:42 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77265895
wauw sonnetje!!
pi_77266196
de slaapkamer van deze baby wordt 3,12 bij 3.16 (ongeveer).
Dus wel lekker ruim idd.
En de andere kamer wordt 2,50 bij 3,74.
En dan hebben we dus nog aan de ene kant een overloop van 1 meter, en aan de zijkant daarvan (waar de ketel hangt) komt een kast.
En aan de voorkant (waar de smallere kamer komt dus) hebben we nog de ruimte met de wasmachines en opbergruimte en dat is dan 2,70 breed.
Dus wordt wel lekker ruim
pi_77279124
Mooie kamertjes komen hier voorbij! Wij hebben allerlei leuke ideen nu nog "even" uitvoeren.!
pi_77348181
Happy, wat een leuke kamer
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:15:53 #10
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_77418810
tvp
pi_77604240
Dit is de muurschildering die manlief heeft gemaakt. Hij is nog niet af, want de plakband lijnen zie je nog zitten.
Maar eigenlijk ziet het met die plakband lijnen ook wel gaaf uit, dus misschien laten we het wel zo zitten (een beetje bij werken dan)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_77604291
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Baldria het volgende:
Dit is de muurschildering die manlief heeft gemaakt. Hij is nog niet af, want de plakband lijnen zie je nog zitten.
Maar eigenlijk ziet het met die plakband lijnen ook wel gaaf uit, dus misschien laten we het wel zo zitten (een beetje bij werken dan)
[ afbeelding ]
Mooi hoor!
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:46:53 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77626034
Wat leuk gedaan Baldria!
pi_77626517
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Baldria het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaaf!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77642931
Mooi zeg Baldria!!!
Ik moet ook nog even uit gaan denken hoe we de kamer voor onze zoon gaan doen
Ik wil een soort van jungle kamer, maar de precieze details weet ik nog niet zo goed
pi_77677045
Nu met Lamp en gordijnen
pi_77680469
Wat mooi Happy
Lotte!
Noah!
pi_77684618
Happy: Mooi!!! Gave lamp ook, waar heb je die vandaan?
Jullie kindje komt in een warm nestje terecht!
pi_77686748
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef DJRandall het volgende:
Happy: Mooi!!! Gave lamp ook, waar heb je die vandaan?
Jullie kindje komt in een warm nestje terecht!
Die lamp is speciaal door ons mannetje in Zweden gemaakt
pi_77696057
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Die lamp is speciaal door ons mannetje in Zweden gemaakt
Ah, duidelijk
  zondag 7 februari 2010 @ 04:08:14 #21
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77723204
Happyme, wat een ontzettende mooie lamp idd!

En die muurschildering is mooi, Baldria!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77824512
Baldria die muur is zooooo vet En leuk En mooi
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77826047
wat een leuke kamertjes!
en leuk om de wolken lamp zo "aan" te zien, ik heb hem hier ook moet alleen nog opgehangen worden
evenals de plankjes, gordijnen maar die moeten we nog uitzoeken
en er moet nog een boom van hout gemaakt worden.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:30:42 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77959010
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.

pi_78223597
En de kinderkamer zit hier ondertussen ook in een afwerkingsfase Toch wat betreft het verven Nog een paar kleine retouchekes en dan kunnen we binnenkort de muurstickers ophangen.
Het enige dat niet af zal zijn, is de rolluikkast en de deur omdat we er nog niet helemaal uit zijn welke kleur we daarvoor willen. En vrijdag komen ze dan normaalgezien (als het nu toch kan doorgaan...) de meubels leveren.
pi_78234690
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor

En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
pi_78235602
Mooie lamp BE!

Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.

pi_78237239
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een turbolamp BE. Gaaf hoor

En ik wacht op foto's van de babykamer van leonieke
Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
pi_78237939
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zonder meubels en de stickers heeft het nog niet veel zin, hé
Nu zijn het gewoon geschilderde muren
Ik wil wel graag jullie schilderkunsten al aanschouwen
pi_78239801
Eerst nog wat foute plekjes wegwerken met stickers
pi_78242235
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie lamp BE!

Wij hebben ook zo'n soort lamp, maar die is zelf gemaakt (door een familielid). De lamp heeft drie soorten licht; indirect licht boven op de houten plank, een soort van sterrenhemel-licht, en een gewone lamp, die afzonderlijk van elkaar aan- en uitkunnen. Ben er erg blij mee! Hieronder een plaatje met alle lampen aan.

[ afbeelding ]
wat een ontzettend gave lamp!!!
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfect wat gaaf zeg!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78257184
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat een ontzettend gave lamp!!!
ik ben echt een onwijze doos met lampen, nooit geweten dat een lamp uitzoeken zó moeilijk kon zijn, maar deze vind ik echt perfect wat gaaf zeg!
Dankje! Wij konden ook geen lamp vinden die we echt leuk vonden, maar deze vinden wij ook echt perfect!! En is echt superhandig!
  zondag 21 februari 2010 @ 11:41:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78257959
Die is idd supermooi!

Ik zie nu pas met terugscrollen de muur van Baldria! Wat gaaf zeg!
pi_78259188
Mooie lampen BE en NieuweUser!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78266476
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!

Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
pi_78266601
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Lief hoor, Oscar in dat grote bed!

Ik waag het er gewoon nog een keertje op, ik ben op zoek naar inspiratie voor een peuterkamer. Ons zoontje van 1,5 krijgt straks een nieuwe kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeen. Iemand tips?
oef. er is wel héél veel mogelijk.
Wat zoek je? Een dierenkamer? Of iets met auto's? Of zoals BE heeft, een Pluk kamer of ehm...
heb je uberhaupt een bepaald thema ofzo in je hoofd of een bepaalde kleur? (niet dat het nou per se een thema moet zijn maar anders is de inspiratie wel heel breed natuurlijk)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78267770
Grunsfan, ik wilde dat ik tips voor je had, maar zit hier ook nog steeds de dubben hoe ik mijn junglethema precies ga doorvoeren
Verder dan mijn aapjes aan een touw kom ik niet
(geen idee hoe ik de muren precies wil, niet te druk iig)
pi_78272782
Dat is inderdaad wel een heel brede vraag he?! Sorry... we denken nu aan blauw, verschillende tinten, gecombineerd met wit en evt grijs of zilver. Hij krijgt een juniorbedje van Ikea in ieder geval en ik denk verder geen thema....

Sonnetje, vind je van dat fotobehang te druk? Ik zag laatst een jungle kamer met een soort oerwoud/bosachtige muur van fotobehang, best cool!!
pi_78319421
Fotobehang vind ik iets te druk in die kamer.
Is namelijk een kamer met een dakkapel, waardoor je een gedeelte heb dat schuin afloopt.
Wil namelijk iets op de muur waar het bedje tegenaan komt.

Ik heb gisteravond wat bedacht jaja. Ik ga waarschijnlijk proberen creatief te doen
Heb gisteravond in mijn bed bedacht dat ik jungledieren op een canvas wil schilderen. Op van die kleine canvasjes. Dan natuurlijk eerst overtrekken enzo, want kan niet tekenen.
Denk dat ik zoiets doe. En dan met apen aan het plafond en dierenknuffels
Denk dat dat wel leuk wordt. (mits die canvassen lukken natuurlijk).
Maar ja duurt ook nog wel even voor de kamer helemaal klaar is en aan de afwerking begonnen kan worden.
pi_78320222
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hij hangt!!!
Nog net voor Oscar een half jaar is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Helemaal mooi! Wij hebben hem ook zien hangen, en ik wilde hem ook meteen, maar hij is voor ons een beetje te duur. We gaan kijken of we zelf zoiets kunnen maken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 22 februari 2010 @ 22:13:59 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78323256
Ik denk dat ik hier het beste even kan vragen; waar haal je nou leuke dekbedovertrekjes/wat zijn leuke merken? Alles van de Prenatal valt af, daar vind ik nooit wat naar mijn zin.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78323412
hema?

en anders staan er op de markt vaak ook kraampjes met soms kinderdekbedovertrekjes
  maandag 22 februari 2010 @ 22:18:27 #43
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78323495
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:20:16 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78323590
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:24:06 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78323794
Room seven. Maar zoooo duur.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 22 februari 2010 @ 22:27:08 #46
14746 k_i_m
pi_78323947
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef trui het volgende:
ik ben fan van (duur maar mooi) hiccups beddengoed. maar ik weet niet of die ook in ledikantmaten te krijgen zijn. of zoek je al iets voor een groter bed(je)?
Super trui, zulke bedoel ik . Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
In my life
Why do I smile
pi_78324013
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef trui het volgende:
en hema is inderdaad ook vaak hartstikke leuk. cato's lievelingsdekbed is die tweede die stiemie laat zien.
Linde heeft de bovenste. Ik moet alleen nog een dekbedje voor erin kopen
  maandag 22 februari 2010 @ 22:32:15 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78324158
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Super trui, zulke bedoel ik . Een groter bedje komt er nog niet, pas als we volgend jaar gaan verhuizen. Beppie ligt al bijna 2 jaar onder de maagdelijk witte/ecru achtige baby overtrekjes die ik ooit eens gekocht heb in een grote babyzaak en aangezien ze bijna jarig is vind ik nieuwe overtrekjes wel een leuk cadeau.
ah leuk! ik heb er een paar via 'www.altijdleuk.nl' gekocht. die hebben soms aardige aanbiedingen, even in de gaten houden!
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:40:28 #49
14746 k_i_m
pi_78324516
Heb ook even bij de Hema gespiekt, maar die vind ik niet zo. Room 7 is ook wel aardig, maar me vaak net iets té. Bedankt voor de tips tot zover!
In my life
Why do I smile
pi_78848303
Even tvp ben begonnen in de kinderkamer. Als het wat meer vordert foto's!!
pi_78865169
Jeuj, onze kamer is bouwtechnisch klaar !
tenminste ik ga er niets meer aan doen, als de baby er niet mee tevreden is mag ie het mooi zelf doen !

Ik heb helaas geen before pictures maar:

Links tijdens de verbouwing, rechts zoals het nu is. Het rolluik is al dicht foto's zijn vers.

De andere hoek van die wand

dit is een tekening van hoe eerst de verwarmingsleidingen liepen.
Volledig langs de lange muur af, niet handig om er een commode of kast tegen te zetten. Aangezien er toch een verlaagd plafond kwam die leidingen ook maar meteen omgelegd. Die loopt nu boven het plafond door en komt pas bij het dak omlaag.

De inbouwkastdeur (helaas zonder klink, of ik ben het kwijt of ik heb hem terug gebracht want die was eigenlijk voor onze eigen slaapkamer maar die heeft een compleet nieuw kozijn+deur incl beslag gekregen half jaartje terug) De kabel naar binnen is van mijn accuboormachine die ligt te laden haha

En aangezien alle muren open zijn geweest meteen inbouwstopcontacten aangelegd.

Het behang is moeilijk op foto over te brengen maar bestaat uit cremekleurige dunne 1cm brede strookjes van boven naar beneden om en om licht retroreflecterend. De keuze hiervoor is vrij simpel, de oude kamer was nogal donker (ook omdat de verwarming donkergroen was de muren blauw en de deuren donkerpaars) Nu is het een heerlijk lichte kamer ook bij daglicht ondanks de kleine raam.
De muur waar de verwarmingsbuizen vroeger liepen is om en om ook nog banen lichtbruin ertussen van hetzelfde motief. Dit om wat te breken en het niet te steriel te maken.

Alles net op tijd klaar want morgen worden de meubeltjes geleverd

[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 07-03-2010 22:03:29 ]
pi_78880485
Wat een leuk kamertje met dat raam en dat schuine stuk. Ik ben wel benieuwd hoeveel licht er nou invalt overdag maar dat zien we vast wel als je een foto met meubels plaatst?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_78880610
Mensen die bouwtekeingen plaatsen en praten over het omleggen van leidingen in het kinderkamerfototopic

Kom dan met leuke foto's van de babykamer, de rest kan wel in K&W als je er zooooo trots op bent.
pi_78884587
Wat hebben jullie dat mooi opgeknapt, Harley! Ben benieuwd naar de inrichting.

Mijn schoonouders gaan een maand op vakantie en als ze terugkomen, komt mijn schoonpa bij ons behangen. Daarna gaan we verven, tapijt leggen, meubels kopen en inrichten... Dus in april kom ik me hier zelf wel melden, denk ik.
pi_78886407
Leuk behang Harley Dat heb ik ook in mijn slaapkamer haha. Alleen met paars

Hier gaan ze vanavond weer verder om echt de laatste stukjes gips op de muren te doen. En dan moeten we een stucadoor vinden...En dan kan ik er een echte babykamer van maken
pi_78921092
Is het gelukt Son?

Hier het eerste meubeltje, de commode, af! Althans, er moeten nog nieuwe greepjes op maar hij is geverfd! Aan de binnenkant komt een soort kastbedekking (plastic) met een werkje (idee van Tessie! Geniaal )

Dit was hem (de kleur dan )

En zo is ie geworden ben er helemaal happy mee en kan niet wachten om de rest te gaan doen

\

De vloer in de kamer is nog perfect, dus we gaan behangen, koof om de verwarming maken. En verder afwerken, maar het grootste werk is het schilderen van de meubels valt allemaal reuze mee dus! en dan de rest van de dingen die ik af wil hebben in huis nesteldrang? Hoe kom je erbij
pi_78942607
Ziet er een heel stuk frisser uit orea

Onze meubeltjes staan.
Aankleding van de muren volgt later pas (canvas en plankje enzo)

pi_78943087
Mooi geworden Orea Wat voor greepjes gaan erop?
En ik ben erg benieuwd naar de kastbekleding. Kan me er niets bij voorstellen

Wat mooi dat licht zo op de eerste foto harley. Het is een flink project geweest zo te zien, en het is erg netjes geworden
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:35:18 #59
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78944935
Mooi geworden Harley, netjes gedaan hoor. Ik zou wel het ledikantje in het midden van die donkere behangbaan zetten (of is dat mijn eigen makke dat ik daar kriegelig van wordt dat dat niet netjes recht staat??)

Orea, dat is opgeknapt zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
pi_78945259
harley knap werk hoor! ziet er netjes uit

Orea lekker de commode aan het schilderen geweest, mooi wat is het volgende project?

Wij zijn ook bezig met de babykamer, maar daarvoor moet je in K&W wezen.. (Forno's verbouwing), ik ga wel wat posten als het wat meer vorm krijgt met meubeltje enzo
pi_78946255
De Indeling is ook nog niet 100% defitnief. Heb de kast en commode omgeruild gehad en heb de kast en ledikant onderling ook omgeruild gehad. Maar denk dat dit de opstelling wordt. Maar als we het definitief laten staan worden de plinten ook verwijder zodat het zo strak mogelijk tegen de muur kan komen staan allemaal.

Toekomstige mama was gisteren iig blij verrast. Ik zou het eigenlijk pas aankomend weekend in elkaar zetten. En het matras en de stoel heb ik gisteren ook maar even vlug zelf alsnog gehaald zodat het tenminste wat aangekleed was.
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:31:36 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78960082
Mooie kamer Harley.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:31:48 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78960087
Orea, goed bezig!!!
pi_78960150
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
Mooie kamer Harley.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Licht moet van achteren komen werd hier toen gezegd. Dus met achterkant van het hoofdje naar het raam.
Dat was hetzelfde als dat als kinderen weglopen ze van de zon weglopen (op het strand enzo). Zoiets zei onze fysio toen!

[ Bericht 0% gewijzigd door MeNicole2 op 10-03-2010 09:41:44 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78960191
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ligt moet van achteren komen werd hier toen gezegd. Dus met achterkant van het hoofdje naar het raam.
Dat was hetzelfde als dat als kinderen weglopen ze van de zon weglopen (op het strand enzo). Zoiets zei onze fysio toen!
Dat wist ik helemaal niet! Hier staat het bedje met de zijkant richting het raam. Het cb heeft wel aangegeven dat we het bedje om kunnen draaien omdat ons meisje ook een voorkeur heeft richting de kant van het raam. Maar die voorkeur heeft ze ook in het donker en op andere plekken.
pi_78963134
Harley, dat ziet er erg tof uit zeg

CP, soort van plakplastic wat je om de planken kan doen de binnenkant van de kast gaan we namelijk niet verven, maar dat ziet er niet uit dan, dus wilde er wel iets mee doen (en hoe vaak is de kast leeg en open )
Bijvoorbeeld dit al is dit volgens mij voor op ramen, maar zoiets zou je ook voor hout moeten hebben

Die met die vlinders vind ik wel heel erg leuk

Volgende project wordt de kledingkast. Manlief moet hem eerst nog even in elkaar zetten. Dat schildert wat makkelijker (vooral nu ik met pijn zit )
Dit is hem:

Ook wit!
Daarna het ledikant nog en dan is dat gebeurd. Valt me mee hoe snel het klaar is. Maar ook verf op waterbasis blijkt mega snel droog, dus de 2 keer dat de commode is gedaan was in 2 dagen gebeurd. Schiet lekker op dus

En goeie tip, over dat zonlicht en geluid. Eens kijken hoe we dat gaan doen met het ledikant
pi_78963229
Ik zie overigens dat de link die ik heb neergezet losse stickers zijn voor op de muur bijv. Dat bedoel ik dus niet, maar echt uit 1 geheel waarmee je de hele binnenkant bekleed. Enfin, als het straks klaar is zal ik met foto's wel laten zien wat ik bedoel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:28:33 #68
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_79055454
of behangen !!
pi_79162643
Dat kan inderdaad ook nog
Wát we ermee gaan doen, besluiten we pas op het allerlaatste moment. Minste prio zeg maar, het zit toch aan de binnenkant

De kast is klaar

Nu alleen nog het ledikant.. en zag dat ik op de commode toch nog wat donkerdere plekjes had, dus daar ook nog even een kwastje overheen. Hangplankje voor boven de commode is nu ook klaar...

Nu maar eens op zoek naar behang en kijken wat we willen...
pi_79162732
Wow mooi geworden Orea!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79162818
Thnx, ben er ook erg tevreden over! Heb super toffe deurgreepjes gezien (bloemetjes ) maar dan wil ik toch eerst écht even zeker die 100% meid bij de 20 weken echo anders worden het vliegtuigjes

Het staat zo fris!!
pi_79164006
Heel erg mooi Orea!
pi_79176692
Dank je Pvoesss!!

We zijn zojuist geslaagd voor behang (nog een tip voor de mensen die nog behang nodig hebben, de kwantum heeft nog tot 20 maart 25% korting op vinylbehang )

Als je bij ons het kamertje binnenkomt, zetten we straks achter de deur rechts de kledingkast, daar komt dit behang. En op de rechter muur ook, waar de commode + plankje tegenaan komt. Aan de andere kant komt het witte en daar komt ook het ledikant te staan.

Ik wilde heel graag grijs, maar toen ik erbij stond vond ik het toch wat te kil. Dit is echt een hele mooie bruine kleur niet te donker, maar wel warm genoeg Van de week beginnen met behang steken en dan zaterdag behangen... Dan is waarschijnlijk dit weekend het kamertje klaar (op aankleding na natuurlijk, maar daar heb ik dan nog 20 weken voor )
SPOILER
  maandag 15 maart 2010 @ 17:36:31 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79176783
Wow, die kast is echt super mooi zo wit.
pi_79177508
Tof hè? Ik ben er echt zó blij mee! Het zijn hele mooie meubels, alleen de kleur vond ik echt 10 keer niks. Maar nu zo wit en dat we het behang hebben krijg ik helemaal kriebels in mijn buik
pi_79181525
Goed bezig hoor Orea
En de kastbekleding snap ik nu ook
  maandag 15 maart 2010 @ 21:18:10 #77
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79186195
wordt mooi, orea!
in de haak.
pi_79205357
Orea, wordt mooi zeg! Aan die stijl zitten wij ook te denken! Ben MP al aan het afstruinen naar net zo'n meubeltjes! En dat behang ziet er ook mooi uit! Ben benieuwd naar de rest!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79205574
Ik weet niet waar je woont, maar zag toevallig van de week precies dezelfde meubels op MP te koop staan (ongeschilderd dus nog )

Maar dank allen!! Kan niet wachten tot het behang hangt dit weekend
pi_79377279
Zo, weer een stap verder... Al we morgen nog even aan de slag gaan is de kamer voor 99% klaar

Laatste behang eraf gestoomd, plafond en schuine stuk gewit, raamkozijn geschilderd! Nu kan alles mooi drogen... Morgen behangen en raamkozijn nog een keer!

Dan rest alleen nog een koof maken voor om de verwarming, de deurkozijnen + deur + ledikant schilderen.... & aankleding natuurlijk... Maar dit is een heerlijk gevoel! En ik ben a.s. dinsdag pas 20 weken

Morgen weer foto's!
pi_79410579
Voorlopig resultaat! Afwerking moet nog, zoals de behang randen wegsnijden.. Even wachten tot het goed droog is plinten tegen de muren, vloer ontdoen van verf (maar aangezien ik nog kozijnen moet schilderen wachten we daar nog wel even mee ik + schilderen is geheid wat geknoei )

Andere kant van de muur is wit behangen erg wit dus op de foto, dus alleen even de kant die zo prachtig is geworden! Rest van de accessoires gaat met oranje en een beetje lime worden

Voor

Na

Dus nu nog afwerken, aankleden!! Koof gaan maken voor om de verwarming (daar hangt nu nog het oude behang, komt toch hout overheen... Jemig wat een verschil!!)

Ik ben zoooooooooooooooooooooooo blij! Zomerrrr kom maar door
pi_79412757
tis een hele verbetering !
pi_79413677
Mooi Orea
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_79415157
oh wauw Orea, supermooi geworden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 21 maart 2010 @ 19:23:20 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79415289
Wat een werk maar het resultaat mag er zijn Orea
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_79415490
Echt een prachtige kleur bruin!
pi_79418574
Echt superrrrmooi Orea!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79423947
Mooi Orea!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79424481
Thnx

En dat voor 2 mensen die nog nooit behangen hadden, laat staan wel eens klussen *lui*
Maar we hebben echt de smaak te pakken nu
pi_79437329
Mooi Orea

Ik wil ook mijn kamertje afhebben
Of iig zover al zijn hehe
pi_79440300
Orea, echt prachtig jullie kamertje! Zo heb ik het ook precies in gedachten! Echt heel mooi!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79440826
Troost je Son, het kamertje schiet dan wel op, maar je wilt de rest van de bovenverdieping + zolder niet zien
pi_79440868
Gelukkig
Nja scheelt hier denk ik al een hoop als het gestuct is.
pi_79714170
Maar weer eens een update!

Enige wat er nog moet gebeuren:

Ledikant schilderen
Kozijnen nog een keer + de deur wit schilderen (dies nu geel )
Plinten leggen
Koof om de verwarming (en die hele hoek)
Lamp + gordijn
Manlief gaat haar naam in MDF maken, dat ga ik behangen met het bruine behang en dat komt dan op de witte muur... In een mooi formaat

En dan is de beebkamer klaar en dan de rest van de bovenverdieping nog

Maar beebkamer, so far

De greepjes, vandaag gekocht (7,99 per stuk we hadden er 8 nodig... gelukkig is de hele kamer low budget, dus we vonden dat het mocht )

Bedje moet dus nog wit, en achter het bedje bij de verwarming + om de verwarmingsbuizen komt nog een koof

Commode met bloems-spiegels

Andere hoek + kast

Ik ben echt zó trots op de kamer
pi_79714238
aaahw Orea echt superleuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79714271
Mooi!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 29 maart 2010 @ 17:52:30 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79714388
Die greepjes Orea

Veel werk verzet al, wat ga je tijdens de rest van je zwangerschap nog aanpakken?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79714482
Dank jullie wel *glim*

Nou nog genoeg Flugel laminaat leggen op een kamer + overloop, slaapkamer fatsoeneren (sja als we dan bezig zijn dan maar alles) officieel moet de GEHELE badkamer nog gedaan worden en de zolder staat nu vol met uitzoekwerk waar eerst de kinderkamer mee vol stond

Genoeg te doen dus... Maaaaaaar dit is gebeurd
pi_79716262
En voor héél (echt HEEL ) weinig kan ik deze overnemen van iemand (moet ik er wel een uur voor rijden, lang leve tankpas van de zaak ) voor op haar kamer!

pi_79716455
Wow Orea wat mooi!!
Die greepjes zijn echt super lief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79717078
zo ziet er meteen een stuk frisser uit !
baby mag tevreden zijn.
pi_79717174
oooooh die kist schreeuwt om verkleedkleren!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')