Laat ik zelf ook maar weer eens een rondje 'show and tell' doen... Het is nog niet af, maar ik wilde alvast zien hoe 't eindresultaat ongeveer gaat worden

De vloer moet nog geschilderd worden en een krasvaste toplaag krijgen, ook het bovenblad van de commode krijgt nog een toplaag. Verder komen de gordijnen over een week of 3 en ga ik dan voor de gordijnen ook nog een lat maken met behang erop zodat het mooi 1 geheel wordt. Voor de ramen zelf komt nog vitrage met van die veertjes boven en onder gespannen (zoals je op een glazen deur wel eens ziet). Het gedicht boven het bedje moet ook nog en er komt nog een kitch engeltjeslamp die ik nog oranje moet maken boven de voedingsstoel.. Verder is alles wel grotendeels klaar.
Vanuit deuropening;
![]()
Vanuit andere hoek, voor de inbouwkast;
![]()
Vanuit de voedingsstoel gezien;
![]()
Commode met bovenkast en links en rechts prikborden;
![]()
Detailopname van bed, sorry voor de wazigheid, lukte niet goed met m'n mobiel...
![]()
Verder heb ik de kleinste maatjes kleren alvast in de commode liggen, met van die lekkere kastzakjes van Zwitsal erbij

Loop de hele tijd die deurtjes open te trekken en te snuffen nu

Ben zelf al heel erg tevreden en zeer benieuwd hoe het er uit zal zijn als het helemaal af is....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?