Held!quote:
Ik wilde eigenlijk een soort pun verzinnen, maar er kwam niets in me opquote:
Half maartquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer vlieg je weer met delta naar nl?kom je ik je ophalen bij de gate
quote:
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??quote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was jullie kwijt
Heb jullie gevonden via Avey's postgeschiedenis
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??
Heb niet op de rest gelet. Ik dacht alleen, jij moest m afsluiten, dan zal dit wel de beste manier zijn om jullie weer te vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Avey het volgende:
[..]
En mijn postgeschiedenis... wat een stomme topics heb ik in gepost zeg
Zo doe ik het ook altijd (hoewel deze keer bij wijze van uitzondering via "nieuwe topics" omdat ik op quote had gedrukt en dus de laatste post kwijt wasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb niet op de rest gelet. Ik dacht alleen, jij moest m afsluiten, dan zal dit wel de beste manier zijn om jullie weer te vinden
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, hoe is het met de Lesbeau's hier?
gamen FTW!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Avey het volgende:
Koud
Maar ik heb vanavond niets te doen, dus ik ga lekker binnen zitten gamen
steeds minder gehandicaptquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, hoe is het met de Lesbeau's hier?
Hm, ik wil mijn vrouw.. nja.. ze is niet meer van mij, maar wil dr wel, ook aan mn zijquote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!
Voor mij ook de eerste keer dat ik dat combineer, maar bevalt prima.
Welke game?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Avey het volgende:
Koud
Maar ik heb vanavond niets te doen, dus ik ga lekker binnen zitten gamen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Klinkt niet eens als een echt slechte combi.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!
Beter!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
steeds minder gehandicaptniet dat ik lang achtereen mag staan dus mag nog niet werken maar lopen lijkt op lopen
en ik kan soort van zitten dus niet meer hele dagen liggen
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Avey het volgende:
[..]GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Avey het volgende:
[..]Ik kwam alleen maar even spieken om te zien wat TheGirlNextDoor hier zoal zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar OT: ik wist niet dat ME2 al uit wasRelease date was toch pas de 28e?
Vet, een lesbeautopic in mn MyAT
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Loop je me nou te controleren?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even spieken om te zien wat TheGirlNextDoor hier zoal zegt
Vet, een lesbeautopic in mn MyAT![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Hij is ook nog niet uit, shhhquote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even spieken om te zien wat TheGirlNextDoor hier zoal zegt
Bang om weer koppijn te krijgen of gewoon geen zin?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik had de hele nacht koppijn en nu is het over maar ik weet niet of ik moet gaan sporten
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Loop je me nou te controleren?Iemand moet het doen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi nathOch, kopen of "kuiken", maakt niks uitquote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet uit, shhh![]()
Geen zorgen hoor, ik heb hem ook echt gekocht, maar ik heb geen zin om langer te wachtenHeb je hem uit de USA of Engeland laten overkomen?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wodka, donuts en vrouw! Goed bekeken!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ik wil mijn vrouw.. nja.. ze is niet meer van mij, maar wil dr wel, ook aan mn zij
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he
Hoi nath
[..]
Och, kopen of "kuiken", maakt niks uitHeb je hem uit de USA of Engeland laten overkomen?
Nee gewoon ge-preordered. Maar het spel was dus al gelekt dus ik dacht ik begin alvast...quote:Och, kopen of "kuiken", maakt niks uitHeb je hem uit de USA of Engeland laten overkomen?
Bang om weer koppijn te krijgen. Kwam namelijk door spanning in rug en nek (paracetamol helpt daar lekker tegen, maar het werkt wel traagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bang om weer koppijn te krijgen of gewoon geen zin?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wodka, donuts en vrouw! Goed bekeken!![]()
[..]
Dan krijg je van ons een virtuele lesbeau knuffel!
[ afbeelding ]
Voetbal?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bang om weer koppijn te krijgen. Kwam namelijk door spanning in rug en nek (paracetamol helpt daar lekker tegen, maar het werkt wel traag) en raad eens wat er voor maandag op het menu staat qua oefeningen
Nee, rugquote:
Ik ben inmiddels over naar wodka en chocola. De donuts zijn opquote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt niet eens als een echt slechte combi.
Tofquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, rug
Ik denk dat ik een half uurtje ga steppen voor de tv en misschien wat pushups of zo.
2 weken, ondertussenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over naar wodka en chocola. De donuts zijn op
De vrouw heb ik niet ingeruild, die wil maar niet weg
Buurvrouw, hoe lang ben je al vrouwloos?
Probleem is ook nog dat het niet zomaar uit is. Ze zit gewoon enorm met zichzelf in de knup. En dan nu dat hele gedoe rondom haar ouders (wilden scheiden, maar gaan nu naar relatietherapeut ofzo). Ze had tijd voor zichzelf nodig, om er weer helemaal bovenop te komen, en dan wilde ze kijken of het weer goed kon komen tussen ons. Maar ik ben bang van nietquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probleem is ook nog dat het niet zomaar uit is. Ze zit gewoon enorm met zichzelf in de knup. En dan nu dat hele gedoe rondom haar ouders (wilden scheiden, maar gaan nu naar relatietherapeut ofzo). Ze had tijd voor zichzelf nodig, om er weer helemaal bovenop te komen, en dan wilde ze kijken of het weer goed kon komen tussen ons. Maar ik ben bang van niet
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden weetjequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden weetjeHeb echt het gevoel dat zij de ware voor me is, al klinkt dat raar voor een meisje van 19
Ze is onder behandeling van een haptonoomquote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Doet ze ook verder iets om er bovenop te komen of wil ze alleen tijd?
Over 5 jaar nog eens terugkijken of het echt raar wasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden weetjeHeb echt het gevoel dat zij de ware voor me is, al klinkt dat raar voor een meisje van 19
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan mijn gevoel voor haar ook gewoon niet omschrijven. Het is zo heftig. Heb het nog nooit zo sterk gevoeld. En iets in mij zegt dat dít het is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef Avey het volgende:
[..]Ik hoop dat het goed komt, zelf net ook een soort relatiecrisis achter de rug.
Verstandig lijkt me, als je zo in de knoop zit.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is onder behandeling van een haptonoom
Hoop dat ze eruit komt. En dan weer bij mij terugkomt. Maar die kans is kleinquote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Verstandig lijkt me, als je zo in de knoop zit.
Kan best. Soms loop je gewoon de eerste keer al tegen iemand aan waar je de rest van je leven samen mee blijft (of wil blijven).quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan mijn gevoel voor haar ook gewoon niet omschrijven. Het is zo heftig. Heb het nog nooit zo sterk gevoeld. En iets in mij zegt dat dít het is.
Volgens mij wel. Ik ken hem vooral uit TTK.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef Vanyel het volgende:
En nog steeds speel ik in het homo-anorexiatopic. Die Iblis, is die altijd zo scherp?
En ben ik de enige die maar niet snapt dat het een man is omdat 'ie discussieert als een vrouw (dat gevoel krijg ik er tenminste bij).
Nja, dat zegt mn gevoel gewoon. Zoals ze tegen me doet. Haar beste vriendin raad me ook een heleboel aan en af, wat ik beter niet kan doen enzo. Aangezien ik het nogal moeilijk vind om me in te houden wat mijn gevoelens betreft, haha. En die zegt ook dat ik moet proberen over haar heen te komen. Maar dat kan ik nietquote:
Probeer je je met dat "gevoel" niet in te dekken tegen de teleurstelling als het inderdaad niet goedkomt? Dat je eigenlijk niet durft te hopen omdat het dan uiteindelijk nog meer pijn gaat doen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, dat zegt mn gevoel gewoon. Zoals ze tegen me doet. Haar beste vriendin raad me ook een heleboel aan en af, wat ik beter niet kan doen enzo. Aangezien ik het nogal moeilijk vind om me in te houden wat mijn gevoelens betreft, haha. En die zegt ook dat ik moet proberen over haar heen te komen. Maar dat kan ik niet
Ik ben geloof ik een beetje verliefd. Maar dat dan alleen voor wat betreft zijn posts in dit topic..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ken hem vooral uit TTK.
Vandaar dat je denkt dat het een vrouw isquote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje verliefd. Maar dat dan alleen voor wat betreft zijn posts in dit topic..
Ja, misschien is dat het ook wel. Maar dr beste vriendin praat veel met dr, en die zegt dat ik dr moet proberen te vergeten. Dat geeft bij mij een signaal like, dat komt niet meer goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Probeer je je met dat "gevoel" niet in te dekken tegen de teleurstelling als het inderdaad niet goedkomt? Dat je eigenlijk niet durft te hopen omdat het dan uiteindelijk nog meer pijn gaat doen?
Of die beste vriendin heeft wat tegen jou en zit te stoken.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat het ook wel. Maar dr beste vriendin praat veel met dr, en die zegt dat ik dr moet proberen te vergeten. Dat geeft bij mij een signaal like, dat komt niet meer goed.
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar dat je denkt dat het een vrouw is
Nee, zij is ook een (goede) vriendin van mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of die beste vriendin heeft wat tegen jou en zit te stoken.
Ik denk dat je met een negatieve houding, hoe zelfbehoudend dat ook is, je de kant dat het goedkomt alleen maar kleiner maakt, omdat je er zelf niet meer voor open staat.
En dat kan ik me echt levendig voorstellen (en het zou de eerste keer niet zijn dat een goede vriendin toch niet zo goed blijktquote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zij is ook een (goede) vriendin van mij.
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft die negatieve houding. Ik ben er gewoon veelste bang voor.
Mja, je hebt gelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat kan ik me echt levendig voorstellen (en het zou de eerste keer niet zijn dat een goede vriendin toch niet zo goed blijkt). Maar ik denk echt dat je het met deze houding echt kunt schudden. Als je echt denkt dat het de ware is, moet je er gewoon op vertrouwen dat het goedkomt.
Echt.
dont forget just keep it casual... gewoon zoentje op haar wang bij begroeting enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, je hebt gelijk
Ga woensdag met dr naar de bios, zonder bijbedoelingen, meer om haar afleiding te bieden na alles met dr ouders
Nee, dat doet ze nietquote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dont forget just keep it casual... gewoon zoentje op haar wang bij begroeting enzo
Volgens mij heeft bsb echt een psychiatrische stoornis ofzo. De rare manier waarop ie reageert moet toch verder gaan dan dichtgetikte domme islamaanhangerigheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef NanKing het volgende:
Man man man het frustreert alleen maar als je zoveel op dhr bsb reageert dus laten we niet zo op 'm happen.
Volgens mij zit hij glimlachend en gniffelend achter zijn pc.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat doet ze nietEen knuffel vind ze al niet iets voor vrienden
Volgens mij is hij helemaal geen moslim en zit ie gewoon te trollen. Wel erg consequent, maar iemand kan dat soort dingen toch niet met droge ogen beweren?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Vanyel het volgende:
ff uit dat reltopic omdat ik het daar niet zo zinvol viind
[..]
Volgens mij heeft bsb echt een psychiatrische stoornis ofzo. De rare manier waarop ie reageert moet toch verder gaan dan dichtgetikte domme islamaanhangerigheid.
Ik laat me ook steeds verleiden om mezelf enorm op te laten winden (en niet op een goede manierquote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
Da's wel zo ja. Ik wou dat ie wegging.
Mja, zij is.. niet te beschrijven eigenlijk.quote:
Doe ik ook niet hoor. Mensen aanraken, eew.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, zij is.. niet te beschrijven eigenlijk.
Ze is niet zo van het knuffelen en kusjes geven. Wel toen we met zn 2en waren, en waar niemand bij is. Maar niet met vrienden
Niet op z'n wang (dat priktquote:
Thanks, ik was er zelf ook wel blij meequote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik vind je zijwieltjesvergelijking echt meesterlijk.
Jeetje.... bijna precies hetzelfde wat mij was overkomen nu een week of wat terug.......quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probleem is ook nog dat het niet zomaar uit is. Ze zit gewoon enorm met zichzelf in de knup. En dan nu dat hele gedoe rondom haar ouders (wilden scheiden, maar gaan nu naar relatietherapeut ofzo). Ze had tijd voor zichzelf nodig, om er weer helemaal bovenop te komen, en dan wilde ze kijken of het weer goed kon komen tussen ons. Maar ik ben bang van niet
Ik kreeg vorig jaar een kus van iemand op mijn mond bij het afscheid. Dat was de tweede ooit in mijn leven, vond het erg vreemd voelenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Mijn ouders doen dat ook, tegenwoordig doe ik maar mee.
Ik hou niet van 2 of 3 zoenen met 'vreemden'. Bij mijn echte vrienden probeer ik het bij 1 te houden, dan vind ik het prima. Is ook wel eens anders geweest trouwens. Komt leeftijd, komt zoenen
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan mijn gevoel voor haar ook gewoon niet omschrijven. Het is zo heftig. Heb het nog nooit zo sterk gevoeld. En iets in mij zegt dat dít het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gutenabend maar weer allemaalIk ben echt te afwezig ofzo de afgelopen paar dagen
Je weet toch zichzellef.
Ik vind de korte eenarmige omhelzing met de klop op de schouder wel fijn eigenlijk. Close maar niet intiem, zeg maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n ingewikkeld punt, drie zoenen, helemaal in de homowereld. Op zich heb ik er niet eens problemen mee (kom maar op met je prikbaarden
), maar het hoeft niet per se. Ik wil het ook niet opdringen aan iemand die er geen behoefte aan heeft. En als het niet gebeurt is het prima.
Makkelijker is gewoon een handdruk ofzo, vooral bij officiële dingen en als je elkaar niet zo goed kent. Of zo Chinees buigen naar elkaarquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een kus van iemand op mijn mond bij het afscheid. Dat was de tweede ooit in mijn leven, vond het erg vreemd voelen![]()
Was ook wel grappig bij mijn uitgever, ik had geobserveerd dat Belgen elkaar met twee zoenen begroeten dus ik denk, dat doe ik ook. Maar zij dacht dus, ah, hollanders doen er drie. Dus werd het alsnog een zootje
En dan je hoofden stoten aan elkaarquote:Op maandag 25 januari 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zo Chinees buigen naar elkaar.
Hij negeert alles wat ergens op slaat en waar hij geen antwoord (lees: een van de voorgeprogrammeerde zinnen) op kan geven.quote:
Mensen begroeten is gewoon een sociale ramptoestandquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
Slaap lekker, Buuv.
Hand schudden is altijd een goeie optie, alleen krijg je dan weer van die suffe situaties als de ander een knuffel had gepland of zo
Ben je al bij het gejengel van Sophiequote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik zit de laatste aflevering van Mary Poppins te kijken.
Ja, het is net afgelopen. Noortje was wel mijn keus van die drie, nadat Simone en Irene eruit waren gestemdquote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je al bij het gejengel van Sophie?
Ik was ergens heen geweest gisterenavond en dat werd wat later dan voorzien.quote:
Que?quote:
Oh die dingen tussendoor klinken goed!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:47 schreef NanKing het volgende:
Geteamspeaked, trackmania, nog meer teamspeak...wat andere dingen tussendoor, nog meer teamspeak en nog wat andere dingen tussendoor
Dan lijkt het me inderdaad geen gekke gedachte om voorzichtig aan te doen...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef wonderer het volgende:
Bang om weer koppijn te krijgen. Kwam namelijk door spanning in rug en nek (paracetamol helpt daar lekker tegen, maar het werkt wel traag) en raad eens wat er voor maandag op het menu staat qua oefeningen
He bah, chocola!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over naar wodka en chocola. De donuts zijn op
De vrouw heb ik niet ingeruild, die wil maar niet weg
Buurvrouw, hoe lang ben je al vrouwloos?
Whehe ik vraag het me ook iedere ochtend af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:52 schreef Vanyel het volgende:
Waarom zo vroeg vraag ik me vanmorgen weer af
Dan heb je wat dat aangaat niets te klagen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:58 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh. Lijkt me wat rap
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whehe ik vraag het me ook iedere ochtend af.Antwoord komt in de buurt van omdat het anders 's avonds zo laat wordt.
Lange reistijden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Bij mij is het denk ik vooral omdat mijn werk niet gewoon om de hoek zit, waar het hoort.
Moe en lamlendig jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:16 schreef Alicey het volgende:
Lam als in moe/lamlendig? Wat voor werk doe je?
Hahaha, nou, bij onze Mc nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:23 schreef Alicey het volgende:
Vervelend.. Maar wat wel scheelt is dat bij de Mc iedereen altijd lamlendig is.
Dan maar heel erg niet-lamlendig proberen te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nou, bij onze Mc niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een uur later dan voorzien, omdat a) ik een half uur langer in bed heb liggen besluiten of ik een half uur langer in bed zou blijven,
Te lang ja. En dan ben je 5 min binnen, wordt het gebouw ontruimd. Kun je op je krukken weer naar buiten strompelen...quote:
hoever woon je van je werk qua tijd??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te lang ja. En dan ben je 5 min binnen, wordt het gebouw ontruimd. Kun je op je krukken weer naar buiten strompelen...
Gelukkig staat er iig wel brandweer, dus helemaal voor niks zal het niet geweest zijn.
Lullig van die airco trouwens. Zit je nu naast de server?
Lekker dan. Kun je naar buiten strompelen en weer in de kou staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te lang ja. En dan ben je 5 min binnen, wordt het gebouw ontruimd. Kun je op je krukken weer naar buiten strompelen...
Gelukkig staat er iig wel brandweer, dus helemaal voor niks zal het niet geweest zijn.
Wanneer het serieus koud en serieus warm begint te worden is het altijd problemen met de airco. Dan slaat er een of andere beveiliging aan.quote:Lullig van die airco trouwens. Zit je nu naast de server?
OMG!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Regen is idd helemaal niks...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Brittie het volgende:Mogguh! Vond het ook veel te vroeg vanochtend... en was niet eens laat naar bed (en ik hoef eigenlijk ook niet eens achterlijk vroeg op, tegenwoordig is het zelfs alweer bijna licht als mijn wekker gaat)! Maar toch
![]()
Hier in Utrecht is het ook -7... toen ik van de fiets af kwam en ging lopen deden mijn tenen gewoon pijn van de kouMaar toch vind ik de kou minder erg dan regen
.
beterschapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG!![]()
Ik ben verkouden aan het worden, en ik ben dus brak.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms heb je ook van die hele koude regen. Dat is ook vreselijk.
Lentebuitjes waar het lekker van gaat ruiken vind ik wel lief. Maar dan moet het eerst lente zijn.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht al "wahaneer gaat er nou iemand iets liefs zeggen?"
Ja voor jullie misschienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
vergeet niet... het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente;)
Dat is het ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef lezzer het volgende:
Ze zeggen dat het heel koud is...
En als je weg bent uit brabant, dan mis je het zeiken zelfs.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat ook weer sneeuwen in Brabant binnenkort. En ja, ik ben een zeiker want als het warm is is het te warm en als het koud is is het te koud maar we leven verdomme in Neederland, het zeiken zit in de aarde waarop we lopen, in het water wat we drinken
.
Gerardquote:
dat zeiken is niet alleen in brabant... als iemand es tegen mij zegt je zeikt dan reageer ik standaard metquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
En als je weg bent uit brabant, dan mis je het zeiken zelfs.
"Guus Meeuwis in zet*
Erikquote:Barre kou maakt plaats voor sneeuw
AMSTERDAM - Dinsdag voelt het overdag en 's nachts extreem koud aan. De temperatuur komt op veel plaatsen in het land niet boven de min vijf graden, maar door de matige wind kan het aanvoelen als min zeventien.
© NU.nl/Sjoerd Brinkers
Woensdag wordt de ergste kou verdreven, maar gaat het in een groot deel van Nederland opnieuw sneeuwen, voorspelt het KNMI.
De koude lucht wordt aangevoerd vanuit het oosten van Duitsland en Polen, waar het al geruime tijd extreem koud is.
Op sommige plekken in Polen worden temperaturen van dertig graden onder nul gemeten. De lucht die op weg is naar Nederland warmt onderweg nauwelijks op, een situatie die weerkundigen 'transportkou' noemen.
Natte sneeuw
Woensdag wordt het in Nederland iets warmer, waarbij het kwik net onder of net boven het vriespunt uitkomt. Het gaat dan wel sneeuwen.
Ook de dagen daarna blijft het onaangenaam weer: windkracht vier tot vijf en winterse buien met sneeuw, natte sneeuw, hagel en regen. 's Nachts vriest het licht, overdag komt de temperatuur iets boven nul uit.
Uit "Brabant" van Guus Meeuwis:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeiken is niet alleen in brabant... als iemand es tegen mij zegt je zeikt dan reageer ik standaard met
"ben nederlander en vrouw, het is mijn geboorterecht om te zeiken!"
quote:Ik mis hier de warmte van een dorps cafe
De aanspraak van mensen met een zachte Gee
Ik mis zelfs het zeiken op alles om niets
Was men maar op Brabant zo trots als een Fries
In het zuiden vol zon woon ik samen met jou
Tis daarom dat ik zo van Brabanders hou
vraag me af wat erger is... barre kou of sneeuwquote:
Chocolate rum of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja ik denk dat ik op mijn verjaardag maar warme chocolademelk moet serveren. Met drank
.
die temperaturen werken niet bemoedigend voor mij om naar buiten te gaan ondanks dat ik het wel moet doen (en dan naar de zonnebank) mja zo toch echt maar es ontbijten en douchen lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Hallo allemaal!
Rum Chocolade klinkt wel lekker. Nooit gedronken. Drink eigenlijk sowieso zelden warme alcoholische dranken. Misschien 1x per jaar een gluhwijntje op de piste en heel soms een nipje sake, maar daar houdt het dan ook mee op.
Maar mensen, mensen wat is het koud. Ik heb echt 10 lagen aan, als ik naar buiten ga. Soort van mummie! Maar dan nog vriest mn neus eraf. Zo maar eens een kop koffie maken, met chocolade.
Lezzer!
Ik word altijd heel blij van zijn Benny.quote:
Ik word er ook niet blij van. Dit ga ik dus ook niet extreem lang doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef lezzer het volgende:
1,5 uur naar je werk reizen? Enkele reis?![]()
Limburg![]()
Brabant dubbel
Ik ben een Brabantse van origine. Mijn vrouw is Limburgse, en we wonen ook in Limburg. Dus. Zodoendequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van. Dit ga ik dus ook niet extreem lang doen.
Mijnzit toch meer op Limburg dan Brabant eerlijk gezegd. Maar niet meer om te wonen. Daarvoor is het toch te ver weg.
JIj moet wel héél leuk werk hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
De anderhalf uur is hopelijk zeer tijdelijk. Daarna ga ik weer naar een uur en een kwartier. Nog een goed half jaar ws. Dán wil ik weer op zoek naar een baan binnen de 20 min. reistijd.
Ik leer er veel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
JIj moet wel héél leuk werk hebben.
Yep. Ben echt blij dat ik lekker op de fiets kan tegenwoordig, ook een tijdlang een uur moeten reizenquote:
Brad kan ook op de fiets (in de zomer), gelukkig. SCheelt ook een hoop benzine want reiskosten worden hier niet vergoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Yep. Ben echt blij dat ik lekker op de fiets kan tegenwoordig, ook een tijdlang een uur moeten reizen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil ook op de fiets!
Mag volgende week voor het eerst, bij de fysio
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Seven. het volgende:
Het goeie nieuws blijft maar komen vandaag. Krijg ruim 700 euro terug van de belasting. Ga naar Mexico
. En het beste van vandaag: krijg smsje van dame waar ik al een jaar een oogje op heb dat ze mij ziet zitten
(zijn naar elkaar toegegroeid sinds oud en nieuw en sinds kort vanuit friendzone een waakvlammetje). Wat kan het leven soms toch oh zo mooi zijn. Zucht
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
voor Seven.
Plaatje, niet gerelateerd aan post van Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
voor Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:voor Seven.
[ afbeelding ]
Haha, so truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:voor Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
oh! En ik werd bij het overhemden passen doorverwezen naar de herenpashokjes(ik wist niet eens dat ze die daar hadden
).
Dat kanaal hebben wij niet eensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed comedy central kijken!
Ik ben daar ook geregistreerd, maar ze zijn niet echt actief, niet zoals ik dat zou willen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:21 schreef lezzer het volgende:
Koffie?
Ik heb me trouwens aangemeld bij linkinpink.nl
Blijkt een forum van ontevreden femmefusionbezoekers te zijn.
En toevallig val ik dan weer in een topic dat daar over gaat
Oeh, dat komt dat wel als zure vrouwen over...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
oh! En ik werd bij het overhemden passen doorverwezen naar de herenpashokjes(ik wist niet eens dat ze die daar hadden
).
Da's helemaal niet zo gek.. Hier heb je veel meer verschillende mensen, dus ook veel meer om te praten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:42 schreef lezzer het volgende:
Raar is dat toch, dat je hier met een clubje van 12 vrouwen en wat verdwaalde homo's actiever bent dan op een forum met bijna 600 vrouwen.
Dan kom ik te veel in Duitsland denk ik. Daar is dat heel normaal...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me eik ook niet herinneren ooit gesplitste pashokjes gezien te hebben.. Nu let ik er ook weliswaar niet heel erg op, maar toch..
Hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's helemaal niet zo gek.. Hier heb je veel meer verschillende mensen, dus ook veel meer om te praten.
Nee, er komen hier naast lesbo's ook andere "soort" (quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo?
Er komen toch geen 600 lesbo's in dit topic?
In Duitsland heb ik nog nooit gewinkeld. (Zijn er leuke winkels in Duitsland waar ik absoluut eens zou moeten winkelen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
Dan kom ik te veel in Duitsland denk ik. Daar is dat heel normaal...
Of misschien ligt dat aan dat er duidelijk dames en heren afdelingen zijn.
Ik neem aan dat je hiermee niet wilt zeggen dat je met alleen lesbo's geen forum kunt hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, er komen hier naast lesbo's ook andere "soort" () mensen.
Echt, winkelen in Duitsland is heel anders dan hier. Daar zie je bijvoorbeeld geen mensen die in trainingspak gaan shoppen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik nog nooit gewinkeld. (Zijn er leuke winkels in Duitsland waar ik absoluut eens zou moeten winkelen?). Maar dat laatste is het misschien ook.
Ik ben ook niet blij er mee, maar wist even niet hoe ik het anders moest zeggen zonder er een heel verhaal van te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
Ja ieuw, een ander soort mensen. Scheer je weg!
Huh? Groepshokken?quote:De America today heeft ook dames- en herenpashokken, maar die zijn dan groot zodat je met een groep in een hok staat (ook ieuw).
Nee, maar wel dat er (wellicht) een gevarieerde publiek komt. Bovendien ligt hier de nadruk ook niet op lesbo-zijn. Dat scheelt misschien ook nog..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:18 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je hiermee niet wilt zeggen dat je met alleen lesbo's geen forum kunt hebben
Wat is er mis met in trainingspak shoppen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:19 schreef lezzer het volgende:
Echt, winkelen in Duitsland is heel anders dan hier. Daar zie je bijvoorbeeld geen mensen die in trainingspak gaan shoppen.
Hmm.. in het weekend is een Duitse winkel dus net een Nederlandse winkel?quote:Ja, behalve op zaterdag dan, als de busladingen Nederlanders er zijn.
Maar dan gaan wij dus niet.
Wat is dan in jouw beleving de nadruk leggen op lesbo-zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat er (wellicht) een gevarieerde publiek komt. Bovendien ligt hier de nadruk ook niet op lesbo-zijn. Dat scheelt misschien ook nog..
Denk schoolgymkleedhokken, maar dan kleiner. Dat je dus met zn drieën in een hok staat om te kleden.quote:
Waarom komen mensen op dat lesbo-forum? Omdat het lesbo's zijn!quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef lezzer het volgende:
Wat is dan in jouw beleving de nadruk leggen op lesbo-zijn?
Oh, gezellig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk schoolgymkleedhokken, maar dan kleiner. Dat je dus met zn drieën in een hok staat om te kleden.
Hoezo begeef ik me op gevaarlijk terrein? Zeg ik dingen waar die niet gezegd zouden mogen worden of heb je het idee dat ik mensen kwets? Als dat zou is, kun je me dan uitleggen wat dat is of waar je je aan stoort? Ik heb nl. niet de intentie om wie dan ook te kwetsen of kwaad te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Tip: Alicey, pas op! Je begeeft je op gevaarlijk terrein volgens mij.
Da's natuurlijk ook wel weer zo, in dit topic iig wel. Maar de reden dat je je hebt ingeschreven op FOK! is waarschijnlijk niet omdat je een lesbo bent.quote:Overigens ben ik het niet met je eens en ligt hier (in mijn beleving) wel degelijk de nadruk op lesbo-zijn.
Wat Vanyel zegt eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom komen mensen op dat lesbo-forum? Omdat het lesbo's zijn!
Waarom komen mensen op FOK! forum? Geen idee, maar niet omdat het lesbo's zijn.
Dat maakt natuurlijk al wat verschil, hoewel het dan nog steeds is dat iedereen die hier post, ongeacht seksualiteit, min of meer bij toeval "samen" is gekomen, terwijl dat bij een speciaal forum voor lesbo's alweer geen toeval meer is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:33 schreef lezzer het volgende:
Wat Vanyel zegt eigenlijk
Ik heb het niet over fok, maar over deze reeks.
Zeker niet uitsluitend, nee. Maar wanneer die seksualiteit het onderwerp is, is er denk ik wel een zekere invloed daardoor. Dat is wat ik bedoel.quote:Variatie is niet geliëerd aan sexualiteit wmb.
In Duitsland kleden mensen zich echt om te gaan winkelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:37 schreef Qebbel het volgende:
Over de Duitse winkels verbaast me niks. In NL zijn we echt jammerlijk qua mode en zulks. Duitsers en Belgen zien er veel beter uit! Ik vind dat echt best wel stom eigenlijk. En jammer! Alleen de Engelsen zien er misschien ook wel zo fucked uit als wij, maar dan heb je 't ook wel gehad in EU.
Haha doe ik ook wel eens na een avond waar de drank iets te overvloedig er in is gegaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:37 schreef Qebbel het volgende:Good morning!
Ik heb ook een account bij Femfusion! Niks an idd! Haha! Alles goed met iedereen? Ik ben weer eens brak. Toch maar eens een alcoholvrije maand inlassen. Ben er nou best weleens klaar mee zeg! Pfff![]()
Mjah. gemiddeld genomen is dat denk ik wel zo..quote:Over de Duitse winkels verbaast me niks. In NL zijn we echt jammerlijk qua mode en zulks. Duitsers en Belgen zien er veel beter uit! Ik vind dat echt best wel stom eigenlijk. En jammer! Alleen de Engelsen zien er misschien ook wel zo fucked uit als wij, maar dan heb je 't ook wel gehad in EU.
Ik (en lezzer denk ik ook) had het over dit topic t.o.v. dat pottenforum en dat bij allebei de nadruk op lesbo's ligt. Niet over FOK in het algemeen. Jij, zoals ik het nu lees, wel. Dat maakt de interpretatie van je posts toch anders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo begeef ik me op gevaarlijk terrein? Zeg ik dingen waar die niet gezegd zouden mogen worden of heb je het idee dat ik mensen kwets? Als dat zou is, kun je me dan uitleggen wat dat is of waar je je aan stoort? Ik heb nl. niet de intentie om wie dan ook te kwetsen of kwaad te doen.
[..]
Da's natuurlijk ook wel weer zo, in dit topic iig wel. Maar de reden dat je je hebt ingeschreven op FOK! is waarschijnlijk niet omdat je een lesbo bent.
Duitsers zijn sowieso nette mensen. Maar echt belangrijk is het verder toch niet, behalve dat het er leuker uitziet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:38 schreef lezzer het volgende:
In Duitsland kleden mensen zich echt om te gaan winkelen.
Dat maakt inderdaad wel verschil..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik (en lezzer denk ik ook) had het over dit topic t.o.v. dat pottenforum en dat bij allebei de nadruk op lesbo's ligt. Niet over FOK in het algemeen. Jij, zoals ik het nu lees, wel. Dat maakt de interpretatie van je posts toch anders.
Gelukkig, ik was er even bang voor.quote:Wat mij betreft zeg je geen dingen die niet gezegd mogen worden.
Dat zie ik anders. Wie hier post heeft iets met (of zou iets moeten hebben met) lesbo's. Anders blijf je volgens mij niet hangen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:36 schreef Alicey het volgende:
Dat maakt natuurlijk al wat verschil, hoewel het dan nog steeds is dat iedereen die hier post, ongeacht seksualiteit, min of meer bij toeval "samen" is gekomen, terwijl dat bij een speciaal forum voor lesbo's alweer geen toeval meer is.
Daar houden wij potten juist van!quote:Zeker niet uitsluitend, nee. Maar wanneer die seksualiteit het onderwerp is, is er denk ik wel een zekere invloed daardoor. Dat is wat ik bedoel.
Ik vind het toch een andere beleving. Winkelen tussen tokkies die lopen te schreeuwen en er uit zien of ze zo uit bed gestapt zijn, of mensen die zich fatsoenlijk aangekleed hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso nette mensen. Maar echt belangrijk is het verder toch niet, behalve dat het er leuker uitziet?
Daar heb je denk ik wel gelijk in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Dat zie ik anders. Wie hier post heeft iets met (of zou iets moeten hebben met) lesbo's. Anders blijf je volgens mij niet hangen.
Gelukkig wel!quote:Daar houden wij potten juist van!
Toch zei ik in het begin al "topic" hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad wel verschil..
Het ligt er misschien ook aan in welke winkel je komt (of het soort mensen dat massaal naar Duitsland gaat om te winkelen). In Nederland herken ik het nl. niet op de schaal zoals jij die beschrijft.. Maar komt er misschien inderdaad door dat er busladingen heen gaan..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het toch een andere beleving. Winkelen tussen tokkies die lopen te schreeuwen en er uit zien of ze zo uit bed gestapt zijn, of mensen die zich fatsoenlijk aangekleed hebben.
Dat heb ik ook.. Dan zit je ergens ver weg, denk je weg te zijn van Nederland en hoor je iemand keihard schreeuwend praten. Op dat moment heb je dan de taal nog niet gehoord, maar je kunt er vergif op innemen dat dat Nederlands is en dan in het bijzonder boven-rivierlijk Nederlands.quote:Echt, als ik in het buitenland ben en ik hoor mensen lomp schreeuwen zijn het altijd Nederlanders.
Soms loop ik achter de feiten aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
Toch zei ik in het begin al "topic" hoor
Dat kun je bij mij beter niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms loop ik achter de feiten aan.
Hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kun je bij mij beter niet doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het toch een andere beleving. Winkelen tussen tokkies die lopen te schreeuwen en er uit zien of ze zo uit bed gestapt zijn, of mensen die zich fatsoenlijk aangekleed hebben.
Echt, als ik in het buitenland ben en ik hoor mensen lomp schreeuwen zijn het altijd Nederlanders.
In NL heb je op zich best wel leuke dingen, maar het is me wel al opgevallen dat het 3 keer zo duur is als bijvoorbeeld in F of UK..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:48 schreef Qebbel het volgende:
Dit is serieus waar idd! Haha! En wat ik ook jammer vind, een gevolg van dit feit is ook dat je eigenlijk qua winkels gewoon ruk af bent in NL. In Duitsland en Belgie kan je veel beter winkelen, ookal zijn het winkelketens, of "mindere" zaken: de kleren zijn gewoon leuker! In NL heb je echt NIKS!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, het is dat Vanyel de boel gesust heeft...
Maar anders was het slecht me me afgelopen zeker?quote:
Gelukkig wel al minder koud dan gister!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef NanKing het volgende:
Roaaar ^^.
Zomg wat het is koud vandaag.
Niet zo koud als gister, maar nog steeds een perfecte dag voor warme chocomelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef NanKing het volgende:
Roaaar ^^.
Zomg wat het is koud vandaag.
Hier niet dan? Soms kan je in een winkel je wel laten adviseren hoor. En dan niet door zo'n verkoopmuts, waar je geen reet aan hebt, maar er bestaan ook erlijke verkoopsters! Ik heb jarenlang in een kledingzaak gewerkt en gaf mensen heel eerlijk advies. Doe ik ook bij vrienden en mn vriendin. I heart fashion!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm misschien ooit maar es in duitsland winkelen, wie weet kan ik daar wel een kledingstyle vinden die bij mij past lol
tja maar dat is het probleem, er zijn weinige eerlijke verkopersquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hier niet dan? Soms kan je in een winkel je wel laten adviseren hoor. En dan niet door zo'n verkoopmuts, waar je geen reet aan hebt, maar er bestaan ook erlijke verkoopsters! Ik heb jarenlang in een kledingzaak gewerkt en gaf mensen heel eerlijk advies. Doe ik ook bij vrienden en mn vriendin. I heart fashion!![]()
ik weet het, heb ook in winkel gewerkt. Het probleem is dat veel winkels met individuele bonussen werken, waar ik werkte was het gewoon een teambonus dat werd verdeeld over het aantal uur wat je gewerkt had. Dat vond ik zeer prettig werken want iedereen deed waar die persoon goed in was zonder dat je hoefde na te denken over je bonus (kon behoorlijk aan tikken)quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:40 schreef Qebbel het volgende:
Dat is waar ja. Stom vind ik dat, want klanten hebben daar ook niks aan. Je kunt beter eerlijk zijn, dan komen ze juist terug, ipv ze iets aansmeren, wat ze eigenlijk toch nooit gaan dragen stiekem. Want daar komt het wel op neer, als je iets koopt, wat voor je gevoel niet bij je past.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn stage gehaald, en dus mijn diploma binnen
naisequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPW4quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naisecongrats
(in wat heb je je diploma?)
Zo heel vluchtig leek ze even op Jennifer Anistonquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef Qebbel het volgende:
Wow, gefeliciteerd Buuf!!!![]()
Ff een kwijlplaatje. Voor elk wat wils... Ik ga voor diegene met stropdas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo heel vluchtig leek ze even op Jennifer Aniston!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
dat had ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook voor mij is dat kut.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef NanKing het volgende:
Wel kut dat ik geen post meer kan deleten.
En niet helemaal?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
k vroeg me even af waarom Jennifer Aniston halfnakend op de foto ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* NanKing wijst en lacht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht hetzelfde hoor. Sterker nog, ik vroeg me even af waarom Jennifer Aniston halfnakend op de foto ging.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
En niet helemaal?
Ach, ik heb er niet zoveel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
OMG jij hebt écht smaakquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dit dus.
Ik heb meer met:
[ afbeelding ]
Wie nu op mijn bureaublad staat.
Nou die zou ik ook niet uit mn bed trappen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dit dus.
Ik heb meer met:
[ afbeelding ]
Wie nu op mijn bureaublad staat.
Feli!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* Alicey ook..quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dit dus.
Ik heb meer met:
[ afbeelding ]
Deed ze raar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou die zou ik ook niet uit mn bed trappen hoor. Maar ik heb haar een keer bij Ruby Wax gezien en toen vond ik haar opeens niet meer zo leuk
. Niet dat dat een heel goede graadmeter is.
Oooh, ik vond die aflevering juist haske leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou die zou ik ook niet uit mn bed trappen hoor. Maar ik heb haar een keer bij Ruby Wax gezien en toen vond ik haar opeens niet meer zo leuk
. Niet dat dat een heel goede graadmeter is.
En we hebben een TTquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oooh, ik vond die aflevering juist haske leuk. Dat verhaal van dr muschi en het hartje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |