Held!quote:
Ik wilde eigenlijk een soort pun verzinnen, maar er kwam niets in me opquote:
Half maartquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer vlieg je weer met delta naar nl?kom je ik je ophalen bij de gate
quote:
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??quote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was jullie kwijt
Heb jullie gevonden via Avey's postgeschiedenis
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??
Heb niet op de rest gelet. Ik dacht alleen, jij moest m afsluiten, dan zal dit wel de beste manier zijn om jullie weer te vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Avey het volgende:
[..]
En mijn postgeschiedenis... wat een stomme topics heb ik in gepost zeg
Zo doe ik het ook altijd (hoewel deze keer bij wijze van uitzondering via "nieuwe topics" omdat ik op quote had gedrukt en dus de laatste post kwijt wasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb niet op de rest gelet. Ik dacht alleen, jij moest m afsluiten, dan zal dit wel de beste manier zijn om jullie weer te vinden
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, hoe is het met de Lesbeau's hier?
gamen FTW!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Avey het volgende:
Koud
Maar ik heb vanavond niets te doen, dus ik ga lekker binnen zitten gamen
steeds minder gehandicaptquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, hoe is het met de Lesbeau's hier?
Hm, ik wil mijn vrouw.. nja.. ze is niet meer van mij, maar wil dr wel, ook aan mn zijquote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!
Voor mij ook de eerste keer dat ik dat combineer, maar bevalt prima.
Welke game?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Avey het volgende:
Koud
Maar ik heb vanavond niets te doen, dus ik ga lekker binnen zitten gamen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Klinkt niet eens als een echt slechte combi.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!
Beter!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
steeds minder gehandicaptniet dat ik lang achtereen mag staan dus mag nog niet werken maar lopen lijkt op lopen
en ik kan soort van zitten dus niet meer hele dagen liggen
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Avey het volgende:
[..]GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Avey het volgende:
[..]Ik kwam alleen maar even spieken om te zien wat TheGirlNextDoor hier zoal zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar OT: ik wist niet dat ME2 al uit wasRelease date was toch pas de 28e?
Vet, een lesbeautopic in mn MyAT
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Loop je me nou te controleren?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even spieken om te zien wat TheGirlNextDoor hier zoal zegt
Vet, een lesbeautopic in mn MyAT![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hij is ook nog niet uit, shhhquote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even spieken om te zien wat TheGirlNextDoor hier zoal zegt
Bang om weer koppijn te krijgen of gewoon geen zin?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik had de hele nacht koppijn en nu is het over maar ik weet niet of ik moet gaan sporten
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Loop je me nou te controleren?Iemand moet het doen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi nathOch, kopen of "kuiken", maakt niks uitquote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet uit, shhh![]()
Geen zorgen hoor, ik heb hem ook echt gekocht, maar ik heb geen zin om langer te wachtenHeb je hem uit de USA of Engeland laten overkomen?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wodka, donuts en vrouw! Goed bekeken!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ik wil mijn vrouw.. nja.. ze is niet meer van mij, maar wil dr wel, ook aan mn zij
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he
Hoi nath
[..]
Och, kopen of "kuiken", maakt niks uitHeb je hem uit de USA of Engeland laten overkomen?
Nee gewoon ge-preordered. Maar het spel was dus al gelekt dus ik dacht ik begin alvast...quote:Och, kopen of "kuiken", maakt niks uitHeb je hem uit de USA of Engeland laten overkomen?
Bang om weer koppijn te krijgen. Kwam namelijk door spanning in rug en nek (paracetamol helpt daar lekker tegen, maar het werkt wel traagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bang om weer koppijn te krijgen of gewoon geen zin?
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wodka, donuts en vrouw! Goed bekeken!![]()
[..]
Dan krijg je van ons een virtuele lesbeau knuffel!
[ afbeelding ]
Voetbal?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bang om weer koppijn te krijgen. Kwam namelijk door spanning in rug en nek (paracetamol helpt daar lekker tegen, maar het werkt wel traag) en raad eens wat er voor maandag op het menu staat qua oefeningen
Nee, rugquote:
Ik ben inmiddels over naar wodka en chocola. De donuts zijn opquote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt niet eens als een echt slechte combi.
Tofquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, rug
Ik denk dat ik een half uurtje ga steppen voor de tv en misschien wat pushups of zo.
2 weken, ondertussenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over naar wodka en chocola. De donuts zijn op
De vrouw heb ik niet ingeruild, die wil maar niet weg
Buurvrouw, hoe lang ben je al vrouwloos?
Probleem is ook nog dat het niet zomaar uit is. Ze zit gewoon enorm met zichzelf in de knup. En dan nu dat hele gedoe rondom haar ouders (wilden scheiden, maar gaan nu naar relatietherapeut ofzo). Ze had tijd voor zichzelf nodig, om er weer helemaal bovenop te komen, en dan wilde ze kijken of het weer goed kon komen tussen ons. Maar ik ben bang van nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |