Held!quote:
Ik wilde eigenlijk een soort pun verzinnen, maar er kwam niets in me opquote:
Half maartquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer vlieg je weer met delta naar nl?kom je ik je ophalen bij de gate
quote:
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??quote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was jullie kwijt
Heb jullie gevonden via Avey's postgeschiedenis
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er geen linkje geplaatst in de afsluit post??
Heb niet op de rest gelet. Ik dacht alleen, jij moest m afsluiten, dan zal dit wel de beste manier zijn om jullie weer te vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Avey het volgende:
[..]
En mijn postgeschiedenis... wat een stomme topics heb ik in gepost zeg
Zo doe ik het ook altijd (hoewel deze keer bij wijze van uitzondering via "nieuwe topics" omdat ik op quote had gedrukt en dus de laatste post kwijt wasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb niet op de rest gelet. Ik dacht alleen, jij moest m afsluiten, dan zal dit wel de beste manier zijn om jullie weer te vinden
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, hoe is het met de Lesbeau's hier?
gamen FTW!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Avey het volgende:
Koud
Maar ik heb vanavond niets te doen, dus ik ga lekker binnen zitten gamen
steeds minder gehandicaptquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, hoe is het met de Lesbeau's hier?
Hm, ik wil mijn vrouw.. nja.. ze is niet meer van mij, maar wil dr wel, ook aan mn zijquote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze lesbeau is nog immer gehandicapt maar heeft wodka, donuts en de vrouw aan haar zij!
Voor mij ook de eerste keer dat ik dat combineer, maar bevalt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |