Hmquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaat wel goed op het verveel me dood feit na.... rug doet het steeds beter, van pijnstillers af.... misschien zo af en toe een diazepam als ie stijf word maar niet te frequent kan al 15 minuten goed wandelen met een redelijk tempo. zitten/in kussens op bank hangen gaat ook steeds beter maar liggen is toch fijner. Ik word alleen compleet gek van verveling in 9 dagen tijd 7uur contact gehad met mensen waarvan 1 uur in totaal bij chirpractor
het begon bijna 8 jaar geleden met een weggeschoten rug wervel.... nu schiet het er telkens in en steeds frequenter en volgens chiropractor is er een kleine hernia op xray te zien (radioloog zegt er is niets aan de hand) ik heb al ziekte periodes gehad van enkele dagen tot 1,5 jaar geheel of gedeeltelijk uit de runningquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmWat heb je precies met je rug dan?
Aiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het begon bijna 8 jaar geleden met een weggeschoten rug wervel.... nu schiet het er telkens in en steeds frequenter en volgens chiropractor is er een kleine hernia op xray te zien (radioloog zegt er is niets aan de hand) ik heb al ziekte periodes gehad van enkele dagen tot 1,5 jaar geheel of gedeeltelijk uit de running
(manueel arts heeft 2 jaar geleden ook al gezegd dat ik een voorloper had op hernia)
vorig jaar mijn rug gekneusd en sindsdien is me rug dus erg kut... voel hem eigenlijk altijd en is vorig jaar juni naar de klote gegaan en nu dus weer....
Trouwen doe je automatisch in gemeenschap van goederen. Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
@vanyel trouwen is gratis (op sommige dagen), een bruiloft tja dat is zo duur als je zelf wilt als je bepaalde rechten wilt vastleggen die bij trouwen automatisch gaan moet je naar een notaris... dat is duur... vandaar dat zoveel hetero koppels die niet willen trouwen gaan trouwen als er een kind in het spel komt
quote:Met ingang van 1 januari 2010 gelden de onderstaande tarieven. Deze tarieven gelden voor zowel huwelijk, geregistreerd partnerschap als de omzetting van een geregistreerd partnerschap in een huwelijk.
naar mijn weten is dat allang niet meer verplicht om in gemeenschap van goederen te trouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trouwen doe je automatisch in gemeenschap van goederen. Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.
Overigens zegt de site van mijn stad
[..]
Niet verplicht, maar als je niks aan geeft doe je dat wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naar mijn weten is dat allang niet meer verplicht om in gemeenschap van goederen te trouwen
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kostenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het 4 maanden geleden nog van de notaris gehoord. Standaard=gemeenschapvangoederen.
Als je niks regelt is scheiden dan weer heel duur hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kosten
ja maar dat is mijn punt nietquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je niks regelt is scheiden dan weer heel duur hoor
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dat is mijn punt nietmisschien wel weer ene manier dat sommige koppels niet gelijk handdoek in de ring gooien bij eerste heuveltje
om te kunnen scheiden moet ik eerst een partner vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.
Nee echt, als je ooit gescheiden bent, weet je precies waarom dat nou een goed idee is om dat soort dingen vast te leggen als je nog van elkaar houdt.
Wat worden mensen vals als ze gekwetst zijn zeg...
In utrecht zijn de kosten dus hetzelfde (en gratis kan blijkbaar niet meer). Bovendien gold voor ons volgens de notaris ook met partnerschap automatisch gemeenschap van goederen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kosten
Ik al lang niet meerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verdiep me nog lang niet in het trouwgebeuren
Lieve dames,eventuele meneren,quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.
Nee echt, als je ooit gescheiden bent, weet je precies waarom dat nou een goed idee is om dat soort dingen vast te leggen als je nog van elkaar houdt.
Wat worden mensen vals als ze gekwetst zijn zeg...
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om te kunnen scheiden moet ik eerst een partner vinden![]()
cute, stupid but cutequote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lieve dames,eventuele meneren,
Dat van dat trouwen...al besluit je een kannibalen-commune op te richten dan moet je het wat mij betreft allemaal fijn zelf weten, als je naar normen en waarden zoek moet je iig niet bij mij zijn, daarvoor ben ik te vrij opgegroeiddus al wil je met je hond touwen dan zeg ik: doen! Liefde boven alles, en jij bepaaltin welke vorm en in welke taal.
Ik ben gescheiden van een maniakale geweldadig alcoholistische borderliner en was in gemeenschap van goedern gehuwd. Dat kostme ongever een half miljoen euro. Maar het goede nieuws:
1. Ik heb al meer dan de helft betaald
2. Ik betaal de tweede helft vanuit een gelukkige levenssituatie
3. Ik trouw met liefde weer in gemeenschap van goederen.
Noem me een romantic fool, maar voor mij lukt 't alleen als 't 100% is
I knowquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Op iedere pot past een potdeksel!![]()
Voelt het bij jullie ook zo freak ass KOUD? Ik ben net letterlijk bijna aan mijn scooter vastgevroren! Volgens buienradar is het hier -4,5, maar voelt het als -9,2! Dat idee had ik ook!
Maar van die trouwverhalen word ik wel weer een beetje warm.. Mijn achternicht is vorig jaar met haar vriendin getrouwd. Super cute!
Bedoel je daar nou mee dat het geen 100% is als je niet in gemeenschap trouwt?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
New Hampshire.quote:
Waarom quote je mij nou?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lieve dames,eventuele meneren,
Dat van dat trouwen...al besluit je een kannibalen-commune op te richten dan moet je het wat mij betreft allemaal fijn zelf weten, als je naar normen en waarden zoek moet je iig niet bij mij zijn, daarvoor ben ik te vrij opgegroeiddus al wil je met je hond touwen dan zeg ik: doen! Liefde boven alles, en jij bepaaltin welke vorm en in welke taal.
Ik ben gescheiden van een maniakale geweldadig alcoholistische borderliner en was in gemeenschap van goedern gehuwd. Dat kostme ongever een half miljoen euro. Maar het goede nieuws:
1. Ik heb al meer dan de helft betaald
2. Ik betaal de tweede helft vanuit een gelukkige levenssituatie
Help me even, dat ligt waar?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
New Hampshire.
@huidige topic: ik weet niet eens of we in gemeenschap van goederen getrouwd zijn
Dat geeft zo'n fijn warm gevoel van binnenquote:
In de VS!!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Help me even, dat ligt waar?
Goeiemorgen trouwens
Hierquote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Help me even, dat ligt waar?
Goeiemorgen trouwens
Ja dat dichterbij, ik zat zo te kijken en dacht "Wonderer woont vlak bij zee!" maar toen keek ik eens op de kaart van Nederland en zag dat ik eigenlijk dichter bij de zee woon en absoluut niet het idee heb dat ik dicht bij zee woonquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Qebbel het volgende:
Staat gelukkig ook niet in je onderschrift. Ben stiekems wel een pietsie jaloers op je. Ooit komt er namelijk een dag dat ik naar NYC verhuis. Jij zit al stukke dichterbij!
ja nja.. is ook grapje die we op ons werk gebruiken (doe dus, op de mumbai van delta na dan) alle amerikaanse maatschappijen op mijn werk beveiligen en dan heb je briefing van waar ligt memphis en standaard, nog net niet in koor, hoor je iedereen zeggen in de VSquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Edit: was nog reactie op Erik. Die VS-grap was idd echt te slecht!
kan wel merken dat je in een stuk woont waar de britten vroeger behoorlijk hebben geregeerd.... allemaal britse stedenquote:
Ja, je verkijkt je hier echt op afstanden. Walmart is "de straat uit" maar toch bijna twee kilometer fietsen. Van Target naar de mall lopen is een straat oversteken, maar je moet ook twee parkeerplaatsen over dus je doet er bijna vijf minuten over. In mijn straat staan minder huizen dan in die van mijn ouders, maar de straat zelf is drie keer zolang...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dichterbij, ik zat zo te kijken en dacht "Wonderer woont vlak bij zee!" maar toen keek ik eens op de kaart van Nederland en zag dat ik eigenlijk dichter bij de zee woon en absoluut niet het idee heb dat ik dicht bij zee woon.
Yep, Brits, wat Duits en een paar indiaanse namen. NH is ook een van de oorspronkelijke 13 staten en ligt in het stuk dat New England wordt genoemd. Dit is het oudste stuk VS (Boston is de oudste stad).quote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan wel merken dat je in een stuk woont waar de britten vroeger behoorlijk hebben geregeerd.... allemaal britse steden
wanneer vlieg je weer met delta naar nl?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, Brits, wat Duits en een paar indiaanse namen. NH is ook een van de oorspronkelijke 13 staten en ligt in het stuk dat New England wordt genoemd. Dit is het oudste stuk VS (Boston is de oudste stad).
People are different! Ikke wel dus! Echt mijn allergrootste droom/wens, whatever hoe je 't wilt noemen! Ik ben geboren voor die stad, alleen is het helaas niet zo makkelijk. Dus ja, Amsterdam is wel een goede tweede.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zou echt nooit in NYC willen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |