Gezinswagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nog even mijn auto showen:
[ afbeelding ]
We hebben ook een gezinshuis.quote:
In de suburbs, alwaar je wel af en toe een kind uit je eigen tuin moet jagen, maar als dat alles is...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben ook een gezinshuis.Lekker de ruimte en geen kutkoters die die ruimte innemen en viesmaken
Van wat ik gelezen heb ben jij niet iemand die je zomaar mistquote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou me waarschijnlijk niet eens zien staan of direct afschrijven
Ah, dat is het leggen van boobytraps nog wel waard.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
Er is maar een huis met kleine kinderen en da's aan het andere eind van de straat
Ik werd met lang haar altijd met de nek aangekeken op lesbofeestjes trouwens, kreeg echt regelmatig agressieve reacties van meisjes die vanuit het niets begonnen te duwen/schelden etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb ben jij niet iemand die je zomaar mist(op de goede manier)
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik werd door een drag queen uitgemaakt voor Lesbo vorig jaarMoest ik gaan uitleggen hoe het zat, in een vol cafe, met een microfoon onder mijn neus.
Dat was twee dagen nadat ik mijn haar kort had laten knippen.
Nope, da's mijn auto. De civic is afbetaald dus die blijft tot ie in puin gereden wordt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef lezzer het volgende:
Zeg, die volvo, is dat nou jouw auto? Of is de Civic er uit?
Ja, ik zag hem al eerder overal opduiken, maar het drong nu pas echt tot me door dat het echt een palmface wasquote:
hi sweetiequote:
vandaag niet... ben lekker woozy nu van diazepamquote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef NanKing het volgende:
"homoseksualiteit vergelijkbaar met anorexia" bwehehe.
Ik wil best een ridder zijn. of een prinsquote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hoi Girl, btw, en welkom
Ik vind dat iedereen kort haar moet hebben, man en vrouw. Lang haar is voor fantasy-helden en ridders.
Prins Erikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil best een ridder zijn. of een prins.
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso sluit ik me bij NanKing aan (heus niet alleen om de gezelligheid).
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prins ErikNou een triton vinden, huh?
Aww, Graatjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nu, die is een beetje oud
. We hadden thuis een video met een soort van vervolg-spinoff iets, en daar kwam een zeemeermannetje in voor; Graatje
.
[ afbeelding ]
Dank je! Het was bij hun thuis en verder geen bijzonderheden, maar de hele familie bij elkaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Vanyel het volgende:
En Alicey natuurlijk veel plezier. Groot feest op het programma?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm misschien wel weer leuk om te kijken... kleine zeemeermin
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
Mja, in je eerste eigen topic moet het haast wel, he?
quote:Op maandag 25 januari 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik een rasechte pessimist, die toch altijd teleurgesteld wordt.
Ik woon in de VS, het is hier nog vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Wat houd jou zo laat nog wakker?
Ik woon in België, voor mij is het ook nog vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, het is hier nog vroeg
Oh, tof.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, het is hier nog vroeg
Hi Nanquote:Op maandag 25 januari 2010 07:44 schreef NanKing het volgende:
Goedemorgen dames, wonderer ende Erik![]()
.
Het eindigde ook allemaal een beetje vervelend... Echtscheidingen, bah.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt erg onheilspellend... "tot op een zeker moment"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |