quote:Op zondag 24 januari 2010 17:14 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het zien van dames met anorexia word je wel homoseksueel, dus ik zie wel een verband.
Hiermee zegt 'ie toch dat hij homo's ook niet abnormaal noemt of zie/lees ik het verkeerd?quote:"Ik ga een vergelijking maken: anorexia is een ontwikkeling die niet te rijmen valt met eetlust, maar ik zou nooit zeggen dat anorexiapatiënten abnormaal zijn"
Nee:quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Hiermee zegt 'ie toch dat hij homo's ook niet abnormaal noemt of zie/lees ik het verkeerd?
-edit- oh ik lees het vast verkeerd. Hij bedoelt zeker dat homo's wel abnormaal zijn en anorexiapatienten niet?
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus elke oprechte gelovige denkt er hetzelfde over.
Elke oprechte Moslim die terug gaat naar de bronnen zal niet anders kunne. Dit geldt ook voor de Christen en de Jood. Ja.quote:
Dat is nog eens een gewaagde uitspraak zeg! Poe poe!quote:"Ik ga een vergelijking maken: anorexia is een ontwikkeling die niet te rijmen valt met eetlust, maar ik zou nooit zeggen dat anorexiapatiënten abnormaal zijn"
Hoezo? Het is toch gewoon een kwestie van interpretatie?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke oprechte Moslim die terug gaat naar de bronnen zal niet anders kunne. Dit geldt ook voor de Christen en de Jood. Ja.²
Iemand zou die man duidelijk moeten maken dat godsdienstwaanzin ook te genezen is.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Maar homoseksualiteit is toch te genezen? In zo een licht zou het wel een ziekte genoemd kunnen worden.
Dat de hoofdlijnen hetzelfde zijn, betekent dus per definitie dat elke aanhanger daar precies dezelfde opvattingen over heeft?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke oprechte Moslim die terug gaat naar de bronnen zal niet anders kunne. Dit geldt ook voor de Christen en de Jood. Ja.²
Nou nee, dat denk ik dus niet. het zit in je of het zit er niet. Je kan een homo niet leren dat ie sexuele verlangens voor een vrouw moet hebben, net zo goed als je jou of mij er niet van kunt overtuigen om opgewonden te worden van een kerel. Lijkt me toch niet zo moeiljk te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Maar homoseksualiteit is toch te genezen? In zo een licht zou het wel een ziekte genoemd kunnen worden.
Ja? Als jij dat zegt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat de hoofdlijnen hetzelfde zijn, betekent dus per definitie dat elke aanhanger daar precies dezelfde opvattingen over heeft?
Dat doet niets af aan het idee dat homoseksualiteit te genezen is?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Iemand zou die man duidelijk moeten maken dat godsdienstwaanzin ook te genezen is.
Dat is volgens mij nogal een omstreden uitspraak.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Maar homoseksualiteit is toch te genezen?
Bron?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Als ik opgewonden wordt van iets anders dan een vrouw op passend leeftijd, dan ervaar ik mezelf als ziek.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, dat denk ik dus niet. het zit in je of het zit er niet. Je kan een homo niet leren dat ie sexuele verlangens voor een vrouw moet hebben, net zo goed als je jou of mij er niet van kunt overtuigen om opgewonden te worden van een kerel. Lijkt me toch niet zo moeiljk te begrijpen.
http://www.encyclo.nl/begrip/natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
Wat zegt ie dan verkeerd? Homosexualiteit is ook geen nutuurlijke eigenschap, annorexia ook niet. Met beiden valt wel te leven. Big fucking deal.
Goeie vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |