quote:Op zondag 24 januari 2010 17:14 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het zien van dames met anorexia word je wel homoseksueel, dus ik zie wel een verband.
Hiermee zegt 'ie toch dat hij homo's ook niet abnormaal noemt of zie/lees ik het verkeerd?quote:"Ik ga een vergelijking maken: anorexia is een ontwikkeling die niet te rijmen valt met eetlust, maar ik zou nooit zeggen dat anorexiapatiënten abnormaal zijn"
Nee:quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Hiermee zegt 'ie toch dat hij homo's ook niet abnormaal noemt of zie/lees ik het verkeerd?
-edit- oh ik lees het vast verkeerd. Hij bedoelt zeker dat homo's wel abnormaal zijn en anorexiapatienten niet?
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus elke oprechte gelovige denkt er hetzelfde over.
Elke oprechte Moslim die terug gaat naar de bronnen zal niet anders kunne. Dit geldt ook voor de Christen en de Jood. Ja.quote:
Dat is nog eens een gewaagde uitspraak zeg! Poe poe!quote:"Ik ga een vergelijking maken: anorexia is een ontwikkeling die niet te rijmen valt met eetlust, maar ik zou nooit zeggen dat anorexiapatiënten abnormaal zijn"
Hoezo? Het is toch gewoon een kwestie van interpretatie?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke oprechte Moslim die terug gaat naar de bronnen zal niet anders kunne. Dit geldt ook voor de Christen en de Jood. Ja.²
Iemand zou die man duidelijk moeten maken dat godsdienstwaanzin ook te genezen is.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Maar homoseksualiteit is toch te genezen? In zo een licht zou het wel een ziekte genoemd kunnen worden.
Dat de hoofdlijnen hetzelfde zijn, betekent dus per definitie dat elke aanhanger daar precies dezelfde opvattingen over heeft?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke oprechte Moslim die terug gaat naar de bronnen zal niet anders kunne. Dit geldt ook voor de Christen en de Jood. Ja.²
Nou nee, dat denk ik dus niet. het zit in je of het zit er niet. Je kan een homo niet leren dat ie sexuele verlangens voor een vrouw moet hebben, net zo goed als je jou of mij er niet van kunt overtuigen om opgewonden te worden van een kerel. Lijkt me toch niet zo moeiljk te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Maar homoseksualiteit is toch te genezen? In zo een licht zou het wel een ziekte genoemd kunnen worden.
Ja? Als jij dat zegt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat de hoofdlijnen hetzelfde zijn, betekent dus per definitie dat elke aanhanger daar precies dezelfde opvattingen over heeft?
Dat doet niets af aan het idee dat homoseksualiteit te genezen is?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Iemand zou die man duidelijk moeten maken dat godsdienstwaanzin ook te genezen is.
Dat is volgens mij nogal een omstreden uitspraak.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Maar homoseksualiteit is toch te genezen?
Bron?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
Als ik opgewonden wordt van iets anders dan een vrouw op passend leeftijd, dan ervaar ik mezelf als ziek.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, dat denk ik dus niet. het zit in je of het zit er niet. Je kan een homo niet leren dat ie sexuele verlangens voor een vrouw moet hebben, net zo goed als je jou of mij er niet van kunt overtuigen om opgewonden te worden van een kerel. Lijkt me toch niet zo moeiljk te begrijpen.
http://www.encyclo.nl/begrip/natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
Wat zegt ie dan verkeerd? Homosexualiteit is ook geen nutuurlijke eigenschap, annorexia ook niet. Met beiden valt wel te leven. Big fucking deal.
Goeie vraagquote:
Daarom plaats ik het ook in het licht van iets.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nogal een omstreden uitspraak.
Ik ken deze verhalen maar ik geloof er niet in, wat nu?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar volgens mij zijn de VS en in de Islamitische wereld Turkije 'de voorlopers' van het 'genezen' van homofilie. Vele succes verhalen moeten aanhoren.
Dan zie je het anders.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ken deze verhalen maar ik geloof er niet in, wat nu?
Maar waar haal je dan het idee vandaan dat die gevoelens wel eens even genezen kunnen worden? Ik bedoel je kan wat doen als je te dik bent, of als je rookt, of teveel zuipt, maar sexuele geaardheid genezen lijkt me nou niet echt haalbaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik opgewonden wordt van iets anders dan een vrouw op passend leeftijd, dan ervaar ik mezelf als ziek.
Je hebt dan ook niet om bewijs gevraagd.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zie mijn edit nog, en ik heb nog steeds geen bewijs gezien dat dit echt kan.
1) Ja bron, bewijs ach jaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet om bewijs gevraagd.
Vraag 2 : Wat ervaar je als bewijs? Een onafhankelijk academisch onderzoek waarin empirisch XYZ wordt ondervonden?
Obesitas zie ik ook als een ziekte.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar waar haal je dan het idee vandaan dat die gevoelens wel eens even genezen kunnen worden? Ik bedoel je kan wat doen als je te dik bent, of als je rookt, of teveel zuipt, maar sexuele geaardheid genezen lijkt me nou niet echt haalbaar.
Vanzelfsprekend gaat mijn voorkeur logischerwijs ook naar onafhankelijk onderzoek, maar wanneer een gros 'ex-homo's' komen zeggen dat ze zijn 'genezen' en waarvan het ook door zij zelf, omgeving en instituut is geverifieerd, dan kan je daar moeilijk aan voorbij gaan. Juist academisch bekeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
1) Ja bron, bewijs ach ja
2) Ja, zoiets inderdaad
Vertel dat maar in de Amerikaanse Biblebelt waar dagelijks mannen vaarwel zeggen tegen hun homoïstische ideologie en praktiseringen middels certain genezingsessies. Het is echt de praktijk van alledag.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nogal een omstreden uitspraak.
toegegeven, maar dat is nog steeds geen antwoord waarom jij denkt dat sexuele geaardheid "genezen" kan worden. Kan een hetero dan ook afgeleerd worden hetero te zijn en homo te worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Obesitas zie ik ook als een ziekte.
Roken, slecht conditie, letterlijke verkankering van je longen en vergif, dit bewust doen ervaar ik ook als een mentale ziekte, naast de fysieke gevolgen.
Over het boven gemiddeld zuipen, laat ik daar maar helemaal over zwijgen.
Om over geloof maar helemaal te zwijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Obesitas zie ik ook als een ziekte.
Roken, slecht conditie, letterlijke verkankering van je longen en vergif, dit bewust doen ervaar ik ook als een mentale ziekte, naast de fysieke gevolgen.
Over het boven gemiddeld zuipen, laat ik daar maar helemaal over zwijgen.
Zijn mensen die psychisch ziek zijn volgens jou te genezen of niet? Indien ja: een geaardheid zit in je hoofdje.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:07 schreef Hathor het volgende:
Ik bedoel je kan wat doen als je te dik bent, of als je rookt, of teveel zuipt, maar sexuele geaardheid genezen lijkt me nou niet echt haalbaar.
Wanneer één van de twee per definitie als ziekte zou bestempeld worden, heteroseksualiteit geen vereist voor voortplanting zal blijven en de publieke opinie dus danig verschuift, ja dan zo goed als.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
toegegeven, maar dat is nog steeds geen antwoord waarom jij denkt dat sexuele geaardheid "genezen" kan worden. Kan een hetero dan ook afgeleerd worden hetero te zijn en homo te worden?
Dat zeg ik ook niet. Ik trok je conclusie alleen door.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het idee dat homoseksualiteit te genezen is?
Ah herkenbaar, patato - patata.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Om over geloof maar helemaal te zwijgen.
En wat betreft die succesverhalen: als je lang genoeg gebrainwashed wordt, ben je overal vanaf te brengen.
das pure flessentrekkerij in mijn ogen, of een lekl opzetje van een of andere christelijke beweging die op zo'n manier de dingen naar hun hand willen zetten. Net zulke onzin als die zogenaamde gebedsgenezers en Jomanda's. Vroeger werden dat soort geitenbreiers en kwakzalvers in een ton met met pek geflikkerd, overgoten met veren, en de stad uitgejaagd, een traditie die wat mij betreft in ere hersteld mag worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertel dat maar in de Amerikaanse Biblebelt waar dagelijks mannen vaarwel zeggen tegen hun homoïstische ideologie en praktiseringen middels certain genezingsessies. Het is echt de praktijk van alledag.²
Niet dus, dat zit in je hele lijf, het is een gevoel dat iets sterker is dan drang naar booze of tabak.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn mensen die psychisch ziek zijn volgens jou te genezen of niet? Indien ja: een geaardheid zit in je hoofdje.²
Ben jij ook zo 'genezen' dan? Het valt wel op dat je ongeveer de enige hetero fokker bent met 'boy' in zijn naam.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn mensen die psychisch ziek zijn volgens jou te genezen of niet? Indien ja: een geaardheid zit in je hoofdje.²
Kom je tegenwoordig ook nog buiten of? Voornamen als 'boi' / boy komen steeds vaker voor en ze worden niet van Baby aan zo genoemd of geassocieerd omdat ze homo zijn hé. Dat is jouw referentiekader.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ben jij ook zo 'genezen' dan? Het valt wel op dat je ongeveer de enige hetero fokker bent met 'boy' in zijn naam.
Dat vind ik dan altijd wel een beetje vreemd bij homo's, dat ze hun voorkeur zo fundamenteel voor hun identiteit lijken te vinden dat alles in hun leven erom moet draaien.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet dus, dat zit in je hele lijf, het is een gevoel dat iets sterker is dan drang naar booze of tabak.
Dat is een interessant fenomeen met een eeneiige tweeling waarbij er één homo blijkt te zijn en de ander niet. Of een gezin met meerdere mannen waarbij er één homo wordt. Oftewel: niet echt waarschijnlijk in mijn ogen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah herkenbaar, patato - patata.
Desbetreffende 'cursussen' - zoals Nanking ze noemt - vertellen ook dat je gebrainwashed wordt om je als een homo te gedragen, dat het je wordt aangeleerd tijdens je opvoeding etc.
Was dat niet iets van de jaren '80 toen mensen ook nog met matjes rondliepen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je tegenwoordig ook nog buiten of? Voornamen als 'boi' / boy komen steeds vaker voor en ze worden niet van Baby aan zo genoemd of geassocieerd omdat ze homo zijn hé. Dat is jouw referentiekader.
Brainwashing is niet "genezen".quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar volgens mij zijn de VS en in de Islamitische wereld Turkije 'de voorlopers' van het 'genezen' van homofilie. Vele succes verhalen moeten aanhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |