Snap ikquote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het moest niet, het was gewoon zo.
Vergis je niet, je uiterlijk was de manier om potten te herkennen.
Geen internet of dat soort dingen, je moest het hebben van IRL-ontmoetingen.
Bovendien was het feminisme (en de vrouwenstrijd zeg maar) toen nog wel sterker aanwezig.

Ben jij feminist?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het moest niet, het was gewoon zo.
Vergis je niet, je uiterlijk was de manier om potten te herkennen.
Geen internet of dat soort dingen, je moest het hebben van IRL-ontmoetingen.
Bovendien was het feminisme (en de vrouwenstrijd zeg maar) toen nog wel sterker aanwezig.

Vriendin van me maakt er een sport van om de hetero's te bekerenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Als ik nu naar een gaybar zou gaan zouden er vast genoeg mensen zijn die denken dat ik hetero ben. Maar dat daagt mij uit om op de potten af te stappen. Of vallen de potten alleen op potten?

Gemeen! En ik wil het horen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma vertelt...
.
(sorry Lezzje, you know I love you
)

Val niet perse op uiterlijk. Iemand moet er in het totaal goed uitzien. En of dat nou met lang of kort haar is, dat maakt niet uit. Ik let ook meer op kledingstijl, dat zegt veel over de persoonlijkheidquote:Op zondag 24 januari 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vriendin van me maakt er een sport van om de hetero's te bekeren. En haar vriendin was ook een langharige lesbo. Zij zelf is trouwens kortharig.

Wat is jouw kledingstijl?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Val niet perse op uiterlijk. Iemand moet er in het totaal goed uitzien. En of dat nou met lang of kort haar is, dat maakt niet uit. Ik let ook meer op kledingstijl, dat zegt veel over de persoonlijkheid

Heb van vele mensen gehoord dat ik er creatief uitziequote:

Neequote:Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb van vele mensen gehoord dat ik er creatief uitzie![]()
Kan je daar wat mee?

Oh ik wil het ook horen hoorquote:

Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etcquote:Op zondag 24 januari 2010 16:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Lady GaGa is erg creatief maar heb zo het gevoel dat dat niet in de buurt komt?

Milk is zooo'n zielige filmquote:Op zondag 24 januari 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik wil het ook horen hoor. Ik vind dat een veel interessantere tijd om homo te zijn
. Ook de jaren 60 in Amerika, toen ik de film Milk zag werd ik helemaal meegenomen in dat protest/demonstratie-achtige. Statements maken enzo, ik zag mezelf al meelopen met zo'n stoet.

quote:Op zondag 24 januari 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma vertelt...
.
(sorry Lezzje, you know I love you
)
Waarom wil je dat weten?quote:

Grote interesse omdat ik zelf feministe ben sinds een jaar of 10, ik leer pas de laatste paar jaar om dit ook volledig toe te passen in mijn leven. En het is ook gewoon een rete-interessante stroming.quote:

Cool. Bij mij wisselt het enorm. Ik kan superkinky voor de dag komen maar ook gewoon spijkerbroek, shirtje, sneakers. Het is wel sowieso altijd vrouwelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etc

De ene keer zit het bij mij ook wat kinky'er dan de andere keer.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Cool. Bij mij wisselt het enorm. Ik kan superkinky voor de dag komen maar ook gewoon spijkerbroek, shirtje, sneakers. Het is wel sowieso altijd vrouwelijk.

it sucks big time... was allang blij dat mijn haar gister een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje meewerkte.... ipv soms een bad hairday heb ik soms een good hairday hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ja, van kort naar langer is stom. Ik ken het
.

BOE!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van de noemer "feminist".

Waarom? Wil jij niet dat mannen en vrouwen gelijke kansen hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van de noemer "feminist".

naise... dat is volgens mij een kledingstyle die erg bij mij zou passen alleen weet ik nooit waar ik moet wezen voor dat soort shitquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etc

denk dat hij eerder bang is voor de penis hatende feministenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Seven. het volgende:
Vind jij soms dat wij achter het aanrecht horen, Erik?

Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudtquote:

Ja dat is het vooral eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat hij eerder bang is voor de penis hatende feministen

En achter de strijkplank!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Seven. het volgende:
Vind jij soms dat wij achter het aanrecht horen, Erik?

die vrouw zoek ik ook nog steedsquote:

I know where to go!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naise... dat is volgens mij een kledingstyle die erg bij mij zou passen alleen weet ik nooit waar ik moet wezen voor dat soort shitdus is het eigenlijk standaard jeans, met sneakers en een veeeels te druk shirtje
moet eigenlijk es met een goeie lesbeau shoppen ghehe

Er zijn ook relaxte feministen. Ik persoonlijk kies de discussies en de personen waarmee ik discussieer met zorg op dat gebied. Ik kan echter niet ontkennen dat ik een negatief beeld van heteromannen heb. Ik geloof overigens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen gerespecteerd moeten worden. En ik vind dat het nu aan de mannen is om een stap richting vrouwen te doen wat betreft carrière en gezinsinrichting. Niet meer de vrouwen die parttime thuis blijven omdat hubbylief verhoudingsgewijs meer verdient.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudt. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Constant op de barricade, dat idee
.

werkse!quote:

succesquote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Seven. het volgende:
Ik ga trouwens eens kunstgeschiedenis samenvatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game

Dat zijn gewoon zuurpruimen joh!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudt. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Constant op de barricade, dat idee
.

Buurvrouw leek mij wel handigquote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En iedereen op Fok noemt me TGND, dus mogen julle me ook zo noemen
Of Nathalie

Maar das niet het enige. Het stikt daarnaast ook van de mannen die schermen met 'dat kan niet in mijn werk' omdat ze bang zijn dat ze dan niet stoer meer gevonden worden of gewoon omdat ze het niet willen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:28 schreef lezzer het volgende:
Het gaat er meer over dat het voor mannen bijna onmogelijk is om minder dan fulltime te werken bijvoorbeeld...

Zeker.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar das niet het enige. Het stikt daarnaast ook van de mannen die schermen met 'dat kan niet in mijn werk' omdat ze bang zijn dat ze dan niet stoer meer gevonden worden of gewoon omdat ze het niet willen.

ik vind lang of kort haar toch wel het meest onintressante feature bij en vrouw....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Avey het volgende:
Ik heb lang haar, vriendin gelukkig ookMoet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
Seven. ziet er wat mij betreft leuker uit met langer haar

Tja ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik alleen maar schijn te vallen op vrouwen met langer haar....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind lang of kort haar toch wel het meest onintressante feature bij en vrouw....

mja bla bla bla... het oog wil ook wat hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik alleen maar schijn te vallen op vrouwen met langer haar....
Niet dat het uiteindelijk uitmaakt, het gaat om het innerlijk bla bla.

quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Avey het volgende:
Ik heb lang haar, vriendin gelukkig ookMoet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
Seven. ziet er wat mij betreft leuker uit met langer haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |