BOE!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van de noemer "feminist".

Waarom? Wil jij niet dat mannen en vrouwen gelijke kansen hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van de noemer "feminist".

naise... dat is volgens mij een kledingstyle die erg bij mij zou passen alleen weet ik nooit waar ik moet wezen voor dat soort shitquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etc
 dus is het eigenlijk standaard jeans, met sneakers en een veeeels te druk shirtje
 dus is het eigenlijk standaard jeans, met sneakers en een veeeels te druk shirtje 

denk dat hij eerder bang is voor de penis hatende feministenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Seven. het volgende:
Vind jij soms dat wij achter het aanrecht horen, Erik?

Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudtquote:
 . Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden  . Constant op de barricade, dat idee
. Constant op de barricade, dat idee  .
.

Ja dat is het vooral eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat hij eerder bang is voor de penis hatende feministen
 . Van die mannenkleinerende vrouwen
. Van die mannenkleinerende vrouwen  .
.

En achter de strijkplank!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Seven. het volgende:
Vind jij soms dat wij achter het aanrecht horen, Erik?

die vrouw zoek ik ook nog steedsquote:

I know where to go!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naise... dat is volgens mij een kledingstyle die erg bij mij zou passen alleen weet ik nooit waar ik moet wezen voor dat soort shitdus is het eigenlijk standaard jeans, met sneakers en een veeeels te druk shirtje
moet eigenlijk es met een goeie lesbeau shoppen ghehe

Er zijn ook relaxte feministen. Ik persoonlijk kies de discussies en de personen waarmee ik discussieer met zorg op dat gebied. Ik kan echter niet ontkennen dat ik een negatief beeld van heteromannen heb. Ik geloof overigens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen gerespecteerd moeten worden. En ik vind dat het nu aan de mannen is om een stap richting vrouwen te doen wat betreft carrière en gezinsinrichting. Niet meer de vrouwen die parttime thuis blijven omdat hubbylief verhoudingsgewijs meer verdient.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudt. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Constant op de barricade, dat idee
.

werkse!quote:

succesquote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Seven. het volgende:
Ik ga trouwens eens kunstgeschiedenis samenvatten.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game

Dat zijn gewoon zuurpruimen joh!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudt. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Constant op de barricade, dat idee
.

Buurvrouw leek mij wel handigquote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En iedereen op Fok noemt me TGND, dus mogen julle me ook zo noemen
Of Nathalie

)
)

Maar das niet het enige. Het stikt daarnaast ook van de mannen die schermen met 'dat kan niet in mijn werk' omdat ze bang zijn dat ze dan niet stoer meer gevonden worden of gewoon omdat ze het niet willen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:28 schreef lezzer het volgende:
Het gaat er meer over dat het voor mannen bijna onmogelijk is om minder dan fulltime te werken bijvoorbeeld...

Zeker.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar das niet het enige. Het stikt daarnaast ook van de mannen die schermen met 'dat kan niet in mijn werk' omdat ze bang zijn dat ze dan niet stoer meer gevonden worden of gewoon omdat ze het niet willen.

Moet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
 Moet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk 

ik vind lang of kort haar toch wel het meest onintressante feature bij en vrouw....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Avey het volgende:
Ik heb lang haar, vriendin gelukkig ookMoet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
Seven. ziet er wat mij betreft leuker uit met langer haar

Tja ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik alleen maar schijn te vallen op vrouwen met langer haar....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind lang of kort haar toch wel het meest onintressante feature bij en vrouw....

mja bla bla bla... het oog wil ook wat hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik alleen maar schijn te vallen op vrouwen met langer haar....
Niet dat het uiteindelijk uitmaakt, het gaat om het innerlijk bla bla.
 maar innerlijk speelt zeker belangrijkste rol
 maar innerlijk speelt zeker belangrijkste rol

quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Avey het volgende:
Ik heb lang haar, vriendin gelukkig ookMoet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
Seven. ziet er wat mij betreft leuker uit met langer haar

Gezinswagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nog even mijn auto showen:
[ afbeelding ]

We hebben ook een gezinshuis.quote:
 Lekker de ruimte en geen kutkoters die die ruimte innemen en viesmaken
 Lekker de ruimte en geen kutkoters die die ruimte innemen en viesmaken  

In de suburbs, alwaar je wel af en toe een kind uit je eigen tuin moet jagen, maar als dat alles is...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben ook een gezinshuis.Lekker de ruimte en geen kutkoters die die ruimte innemen en viesmaken

Van wat ik gelezen heb ben jij niet iemand die je zomaar mistquote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou me waarschijnlijk niet eens zien staan of direct afschrijven
 (op de goede manier)
  (op de goede manier)

Ah, dat is het leggen van boobytraps nog wel waard.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
Er is maar een huis met kleine kinderen en da's aan het andere eind van de straat
Ik werd met lang haar altijd met de nek aangekeken op lesbofeestjes trouwens, kreeg echt regelmatig agressieve reacties van meisjes die vanuit het niets begonnen te duwen/schelden etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb ben jij niet iemand die je zomaar mist(op de goede manier)
 . Sommige van die meisjes herkenden mij niet met kort haar en toen heb ik er toch 2 keihard terug kunnen pakken.
 . Sommige van die meisjes herkenden mij niet met kort haar en toen heb ik er toch 2 keihard terug kunnen pakken.

Moest ik gaan uitleggen hoe het zat, in een vol cafe, met een microfoon onder mijn neus.
 Moest ik gaan uitleggen hoe het zat, in een vol cafe, met een microfoon onder mijn neus. 

quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik werd door een drag queen uitgemaakt voor Lesbo vorig jaarMoest ik gaan uitleggen hoe het zat, in een vol cafe, met een microfoon onder mijn neus.
Dat was twee dagen nadat ik mijn haar kort had laten knippen.

Nope, da's mijn auto. De civic is afbetaald dus die blijft tot ie in puin gereden wordt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef lezzer het volgende:
Zeg, die volvo, is dat nou jouw auto? Of is de Civic er uit?

Ja, ik zag hem al eerder overal opduiken, maar het drong nu pas echt tot me door dat het echt een palmface wasquote:

hi sweetiequote:

vandaag niet... ben lekker woozy nu van diazepamquote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef NanKing het volgende:
"homoseksualiteit vergelijkbaar met anorexia" bwehehe.

Ik wil best een ridder zijn. of een prinsquote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hoi Girl, btw, en welkom
Ik vind dat iedereen kort haar moet hebben, man en vrouw. Lang haar is voor fantasy-helden en ridders.
 .
.

Prins Erikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil best een ridder zijn. of een prins.
 Nou een triton vinden, huh?
 Nou een triton vinden, huh?  

quote:Op zondag 24 januari 2010 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso sluit ik me bij NanKing aan (heus niet alleen om de gezelligheid).

quote:Op zondag 24 januari 2010 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prins ErikNou een triton vinden, huh?
 . Nu, die is een beetje oud
. Nu, die is een beetje oud  . We hadden thuis een video met een soort van vervolg-spinoff iets, en daar kwam een zeemeermannetje in voor; Graatje
. We hadden thuis een video met een soort van vervolg-spinoff iets, en daar kwam een zeemeermannetje in voor; Graatje  .
. 

Aww, Graatjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nu, die is een beetje oud
. We hadden thuis een video met een soort van vervolg-spinoff iets, en daar kwam een zeemeermannetje in voor; Graatje
.
[ afbeelding ]
 wat een cute naam!
 wat een cute naam!

Dank je! Het was bij hun thuis en verder geen bijzonderheden, maar de hele familie bij elkaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Vanyel het volgende:
En Alicey natuurlijk veel plezier. Groot feest op het programma?
 Was heel erg gezellig tot op een zeker moment.
 Was heel erg gezellig tot op een zeker moment.

quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm misschien wel weer leuk om te kijken... kleine zeemeermin

Nogmaals welkom (ik weet niet of je aan teruglezen doet)
 Nogmaals welkom (ik weet niet of je aan teruglezen doet)  

Doe ik niet altijd overigens.
 Doe ik niet altijd overigens.

Haha, inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
Mja, in je eerste eigen topic moet het haast wel, he?

.
.

quote:Op maandag 25 januari 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik een rasechte pessimist, die toch altijd teleurgesteld wordt.

Ik woon in de VS, het is hier nog vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Wat houd jou zo laat nog wakker?

Ik woon in België, voor mij is het ook nog vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, het is hier nog vroeg
 .
.

Oh, tof.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, het is hier nog vroeg

Hi Nanquote:Op maandag 25 januari 2010 07:44 schreef NanKing het volgende:
Goedemorgen dames, wonderer ende Erik
.

Het eindigde ook allemaal een beetje vervelend... Echtscheidingen, bah.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt erg onheilspellend... "tot op een zeker moment"...

Wie wat waar hoe?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het eindigde ook allemaal een beetje vervelend... Echtscheidingen, bah.

je btw ook voor zeven.
je btw ook voor zeven.

Geen zin om er op een publiek forum heel uitgebreid op in te gaan, maar het gaan om een van mijn broers en een van mijn schoonzussen. De beslissing om uit elkaar te gaan is net genomen. Het eindigde er gisteren in dat mijn broer boos is weg gegaan..quote:Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe?je btw ook voor zeven.

quote:Op maandag 25 januari 2010 08:23 schreef NanKing het volgende:
Hoeft ook niet uitgebreid. Maar jeutje altijd kut zoiets van dichtbij meemaken.

Maar het is ongeveer de laatste, al mijn andere broers en zussen hebben het al meegemaakt.
 Maar het is ongeveer de laatste, al mijn andere broers en zussen hebben het al meegemaakt. 

Ouders van mn ex (overigens is ze voor mij geen ex, hou echt fucking veel van dr) gaan ook uit elkaar
 Ouders van mn ex (overigens is ze voor mij geen ex, hou echt fucking veel van dr) gaan ook uit elkaar  

. Ga dan nog 1 keertje for the sake of je moeder een keertje samen rechtop zitten en houd je bakkes erover.
. Ga dan nog 1 keertje for the sake of je moeder een keertje samen rechtop zitten en houd je bakkes erover.

. Zodirect eerst zonnebank, dat heb ik mij al 3 maanden voorgenomen en het kwam er steeds niet van.
 . Zodirect eerst zonnebank, dat heb ik mij al 3 maanden voorgenomen en het kwam er steeds niet van.

quote:

Thanks, ben wel kapot na de hele nacht gestudeerd te hebben maar het was het waard.quote:

kusjesquote:

gefeli!! 7 ik ga ook vandaag nadat ik bij de chiropractor ben geweest, nu eerst oksels laseren (jaja vrijwillig 2x op een dag pijnlijden haha)quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Seven. het volgende:
Alicey
Mijn examen was een daverend succes. En het was de laatste én ik ben vandaag en morgen vrij.. Zodirect eerst zonnebank, dat heb ik mij al 3 maanden voorgenomen en het kwam er steeds niet van.

altijd al geweten dat ik vreemd ben
 altijd al geweten dat ik vreemd ben  

Ik heb gewoon bijna een heel topic gemist! Nieuwe auto's, nieuwe mensen, echtscheidingen...
 Ik heb gewoon bijna een heel topic gemist! Nieuwe auto's, nieuwe mensen, echtscheidingen...  
   .
. 

quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef Seven. het volgende:
Kz, SC:
Dat laseren, is dat definitief?
Ok laseren....quote:

hoi hoi. Met rug gaat steeds beter.... Kan weer redelijk normaal lopen en in kussens hangen op de bank (kan niet echt normaal zitten op mijn bank lol) Ben gestopt met pijnstillen en merk nu wel dat mijn rug dus stijf is (dat voelde ik natuurlijk niet) maar daar heb ik dan nog diazepam voor liggenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef Qebbel het volgende:
KZ, hoest met je rug?? Bij mij nog steeds onveranderd. Vanmiddag weer fysio, maar na 2 weken non-stop mega pijn, begin ik er nu echt wel ff klaar mee te zijn, geloof ik.
Top Gear was wel echt geniaal!!! Op een gegeven moment ging Jeremy Clarkson het publiek in om meningen over auto's te peilen; kwam hij echt VLAK naast mij staan. Was helemaal bang dat hij iets zou gaan vragen en ik iets mega doms zou zeggen natuurlijk. Maar dat deed hij niet, thank God. Was helaas daardoor wel een hele tijd vol in beeld met mijn face op de grote projectieschermen die er hingen
.
En de auto's

Reminds me dat ik echt heel heel hard moet gaan werken, of iets briljants moet uitvinden, want ik heb toch niet geleefd als ik nooit zo'n echte bolide voor m'n deur heb gehad? Maar goed, never gonna happen!
 Ga zo naar de chiropractor, hoef deze week maar 2x ipv 3x
 Ga zo naar de chiropractor, hoef deze week maar 2x ipv 3x 

Hoi Nanking!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:53 schreef NanKing het volgende:
Gepartnerrrregistreerd is toch niet 't zellufde!
Hoi @ kwebbel

Ja, ik slik ibu's die wel een beetje helpen hoor. Maar vooral 's ochtends is het een hel. En bankzitten gaat ook niet eigenlijk, alleen kaarsrechtquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi hoi. Met rug gaat steeds beter.... Kan weer redelijk normaal lopen en in kussens hangen op de bank (kan niet echt normaal zitten op mijn bank lol) Ben gestopt met pijnstillen en merk nu wel dat mijn rug dus stijf is (dat voelde ik natuurlijk niet) maar daar heb ik dan nog diazepam voor liggenGa zo naar de chiropractor, hoef deze week maar 2x ipv 3x
jammer dat de jouwe nog steeds klote is.... al gedacht aan pijnstilling??
 . Wel fijn dat er bij jou in ieder geval verbetering is. Snap dat bij mij niet zo goed! Blijft continue hetzelfde.
. Wel fijn dat er bij jou in ieder geval verbetering is. Snap dat bij mij niet zo goed! Blijft continue hetzelfde.

vraagaan dokter iets anders dan ibu (ibu is sowieso slecht voor je gezondheid)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hoi Nanking!
[..]
Ja, ik slik ibu's die wel een beetje helpen hoor. Maar vooral 's ochtends is het een hel. En bankzitten gaat ook niet eigenlijk, alleen kaarsrecht. Wel fijn dat er bij jou in ieder geval verbetering is. Snap dat bij mij niet zo goed! Blijft continue hetzelfde.

!
!

diclofenac hielp voor mij niet... leuk tegen kiespijn maar meer ook niet. Tramadol helpt heul goed tegen heftige pijn iig. Misschien idee om paracetamol met codeine te vragen kijken of dat meer voor je doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef NanKing het volgende:
Het beste is nog altijd paracetamol. 8 stuks per dag in dosissen van 2 tegelijk.
Je kunt ook om diclofenac vragen maar das ook niet een al te heppie middel. Ik heb een keer een 200mg spuit er van gehad (ook voor mijn rug) ik was er helemaal high van!

Dus...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef NanKing het volgende:
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.

+1quote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van ibu. Misschien niet de hemel voor je maag, maar het werkt wel. Net als diclofenac bij mij trouwens, maar dat is helemaal ruk voor je maag.
Het allermeest hou ik van mixjes. Veel ibu met veel paracetamol. Dat doet de minste pijn.
Er is natuurlijk nog wel wat verschil tussen trouwen en partnerregistratie. Maar als het hetzelfde voelt, waarom wil je dan niet trouwen?quote:Oh en wb partnerrregistreren vs trouwen. Voelt hetzelfde (denk ik), maar ik wil niet trouwen.

Maar ik willetniet!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef NanKing het volgende:
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.
Kun je mij dat verschil beschrijven? Volgens mij is namelijk het enige verschil de flitsscheiding. Zodra er kinderen in het spel zijn, vervalt de mogelijkheid tot flitsscheiding, dus zijn ze dan hetzelfde.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef SingleCoil het volgende:
Er is natuurlijk nog wel wat verschil tussen trouwen en partnerregistratie. Maar als het hetzelfde voelt, waarom wil je dan niet trouwen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |