KLIK maar ik betwijfel of 't gaat werkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Vanyel het volgende:
Google opent niet, dus kan chrome heel niet vinden!
Spannendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
oehhh over 30 min is date op centraalt =)
Ah, nicequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:33 schreef Avey het volgende:
Hah, dit weekend het ouderlijk huis voor mezelf
Dankje, het setupprogje is inmiddels binnen, maar het downen duurt hier wel een uur of wat vrees ik.quote:
Hier wordt ook geklust hoor, maar dan aan deuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:25 schreef lezzer het volgende:
Ik ga weer eens schilderen
De muren.
* lezzer de klussert.
Waarom staat hieronder een banner voor een volslanke datingservice?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou dat was een fiasco... date is alweer naar huis... voelde zich niet op haar gemak.... nare is.... ze is best erg leuk
dat wist ze niet...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo voelde ze zich niet op haar gemak dan?
Welk bedrijf is dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:43 schreef Vanyel het volgende:
Godver. Al sinds woensdag internetproblemen, was toen ook storing bij de provider. Daarna niet meer opgelost. Vanmorgen computer rechtstreeks op het modem aangesloten, nog niet verbeterd.
Monteur kan pas maandag komen en natuurlijk tussen 12 en 18u en kan absoluut geen telnummer krijgen of laten weten hoe laat ongeveer of wat dan ook. Stomme klantenservicemedewerker aan de lijn die niet snapt dat als ie moet meeleven als klant zegt dat iets vervelend is maar meteen roept dat dat nou eenmaal is hoe het werkt. "Ja gaan we nou nog een monteur inschakelen of niet, want zo komen we ook niet verder". Op mijn :"ik ben wel eens prettiger geholpen door een klantenservice" kreeg ik: "ja ik heb ook wel eens fijnere klanten gehad".
Dan hebben ze je toch ook niet goed opgeleid of ben ik nou gek.
En jaaaaa ik weet dat telefoonmedewerkers veel shit over zich heen krijgen, maar dagen thuis opgesloten zitten zonder internet is ook kut en het enige dat je dan als klantenservicesukkel hoeft te zeggen is dat je dat begrijpt en niemand zeurt meer ergens over.
en wat ik helemaal chill vind is dat gewoon mijn zoekopdracht gewoon kan intypen in de browser zonder eerst naar google te gaanquote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Chrome ook voral zo fijn omdat die balk bovenin zo klein is, en op mijn mininotebook is dat nogal een voordeel.
have funquote:Op zondag 24 januari 2010 11:59 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo maar eens richting haar ouders om hun 30 jarig huwelijk te vieren.
Ja dat ook. En dat de tabs gewoon een kruisje hebben, dus je ze niet eerst apart hoeft aan te klikken om af te sluitenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat ik helemaal chill vind is dat gewoon mijn zoekopdracht gewoon kan intypen in de browser zonder eerst naar google te gaan
hoi hoiquote:
Ik ben een realist, wijk af en toe uit naar het pessimisme, maar ook regelmatig naar het optimisme.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef Seven. het volgende:
OK wel, nog één examen dus. En dan begint de routine weer van voren af aan. Les, werken callcenter, werken Thalys, uitgaan, les, werken, werken etc.
Jouw onderschrift, kern van waarheid wel maar ik ben een rasechte optimist.
als mensen tegen mij zeggen van dat ik pestimistisch overkom zeg ik ook vaak dat is de realiteit (en ook ik kan optimistisch zijn lol) en zeg dan ook inderdaad ook van tegenvallen doet het nooit het kan alleen maar leuker wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben een realist, wijk af en toe uit naar het pessimisme, maar ook regelmatig naar het optimisme.
Haha, ik vind zelf dat pessimisme meer overeen komt met realisme dan optimismequote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mensen tegen mij zeggen van dat ik pestimistisch overkom zeg ik ook vaak dat is de realiteit (en ook ik kan optimistisch zijn lol) en zeg dan ook inderdaad ook van tegenvallen doet het nooit het kan alleen maar leuker worden
reality is a bitchquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik vind zelf dat pessimisme meer overeen komt met realisme dan optimisme
dat is gewoon optimistisch denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Seven. het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat optimisten makkelijker omgaan met tegenslag, maar kan wishful thinking zijn.
Denk niet dat dat met optimisme of pessimisme te maken heeft. Je kan een pessimist zijn en heel sterk in je schoenen staan. Maar ook een optimist zijn en zo van je schoenen afgeblazen wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Seven. het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat optimisten makkelijker omgaan met tegenslag, maar kan wishful thinking zijn.
finaly someone who agreequote:
na mijn periode van optimisme..... ben ik zo keihard tegen de muur realiteit aan gerend dat ik liever ga voor een realistische houding.... maar iedereen pakt dingen aan zoals het het best die persoon past....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Seven. het volgende:
Nee serieus. Ik zie veel pessimisten in mijn omgeving die alle mogelijke moeite doen om pijn te vermijden, wat vaak lukt. Maar als het misgaat, zijn ze stuk voor stuk maanden echt van slag.
komt omdat je mij nog niet heb ontmoetquote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Seven. het volgende:
Ik ben geen optimist in de liefde trouwens, dan ben ik eerder een verwarde realist
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt omdat je mij nog niet heb ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |