hoi hoiquote:
Ik ben een realist, wijk af en toe uit naar het pessimisme, maar ook regelmatig naar het optimisme.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef Seven. het volgende:
OK wel, nog één examen dus. En dan begint de routine weer van voren af aan. Les, werken callcenter, werken Thalys, uitgaan, les, werken, werken etc.
Jouw onderschrift, kern van waarheid wel maar ik ben een rasechte optimist.
als mensen tegen mij zeggen van dat ik pestimistisch overkom zeg ik ook vaak dat is de realiteit (en ook ik kan optimistisch zijn lol) en zeg dan ook inderdaad ook van tegenvallen doet het nooit het kan alleen maar leuker wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben een realist, wijk af en toe uit naar het pessimisme, maar ook regelmatig naar het optimisme.
Haha, ik vind zelf dat pessimisme meer overeen komt met realisme dan optimismequote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mensen tegen mij zeggen van dat ik pestimistisch overkom zeg ik ook vaak dat is de realiteit (en ook ik kan optimistisch zijn lol) en zeg dan ook inderdaad ook van tegenvallen doet het nooit het kan alleen maar leuker worden
reality is a bitchquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik vind zelf dat pessimisme meer overeen komt met realisme dan optimisme
dat is gewoon optimistisch denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Seven. het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat optimisten makkelijker omgaan met tegenslag, maar kan wishful thinking zijn.
Denk niet dat dat met optimisme of pessimisme te maken heeft. Je kan een pessimist zijn en heel sterk in je schoenen staan. Maar ook een optimist zijn en zo van je schoenen afgeblazen wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Seven. het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat optimisten makkelijker omgaan met tegenslag, maar kan wishful thinking zijn.
finaly someone who agreequote:
na mijn periode van optimisme..... ben ik zo keihard tegen de muur realiteit aan gerend dat ik liever ga voor een realistische houding.... maar iedereen pakt dingen aan zoals het het best die persoon past....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Seven. het volgende:
Nee serieus. Ik zie veel pessimisten in mijn omgeving die alle mogelijke moeite doen om pijn te vermijden, wat vaak lukt. Maar als het misgaat, zijn ze stuk voor stuk maanden echt van slag.
komt omdat je mij nog niet heb ontmoetquote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Seven. het volgende:
Ik ben geen optimist in de liefde trouwens, dan ben ik eerder een verwarde realist
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt omdat je mij nog niet heb ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |