ja maar wat heb je aan een xray als ze het niet goed aflezen??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zonder die wetenschap ook geen x-ray natuurljk...
Al anderhalf jaar. Heb alleen niet gereden want ik kan niet met Brads civic overweg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je nou je rijbewijs eigenlijk al?
Of heb ik dat gewoon helemaal gemist?
Die dingen zijn hier erg populair (4wd in de sneeuw is handigquote:
Oh wat errug, helemaal niet opgeslagen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar. Heb alleen niet gereden want ik kan niet met Brads civic overweg.
Ik blijf het een ongeloofelijk suffe auto vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef wonderer het volgende:
Die dingen zijn hier erg populair (4wd in de sneeuw is handigen zelfs Top Gear was er erg over te spreken. Ze schijnen behoorlijk betrouwbaar te zijn.
Kweenie. Paar keer geprobeerd, zelfs in Nederland rijles genomen in een schakelbak... maar die van Brad sloeg steeds af en ik kon niet overweg met het gaspedaal en alles. Overigens weet ik niet zeker of ik hier postte toen ik mijn rijbewijs haalde. Ik ben een poosje weggeweest tenslotte. Dan is het niet zo errug dat je dat gemist hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh wat errug, helemaal niet opgeslagen...
Maar, kun je niet in een Honda rijden? Waarom niet?
Ik ook. Maar ik heb er wel mijn rijbewijs in gehaaldquote:Ik blijf het een ongeloofelijk suffe auto vinden
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
http://www.pasopaardig.nl/
Mooi gemaakt, en leuk
Vind ik dan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
http://www.pasopaardig.nl/
Mooi gemaakt, en leuk
Vind ik dan.
nja we zien elkaar voor het eerstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:14 schreef lezzer het volgende:
Als je elkaar leuk vindt is het toch al gewoon fijn om bij elkaar te zijn?
Daar vind je het blijkbaar leuk om bij elkaar te zijn, anders zou je niet afspreken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja we zien elkaar voor het eerstwe kennen elkaar via het internet (ofcourse)
true ghehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar vind je het blijkbaar leuk om bij elkaar te zijn, anders zou je niet afspreken.
daar heb ik dus heul lang geen last van gehad... tot vandaagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat altijd zo eng als je echt gaat daten en elkaar misschien leuk moet vinden in het echt als je elkaar alleen nog maar online kent![]()
.
Dan trekt ie je bindweefsel los. Dat schijnt goed te zijn voor de doorbloeding en het op de goede manier opnieuw vormen van je bindweefsel, maar ik vind het ook eerder een marteling dan dat ze fijn met je toch al pijnlijke rug aan de slag zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
(is niet fijn als hij met zijn vingers een huidplooi op je rugwervels wilt pakken en dan je huid omhoogtrekt en plop hoort in je rug)
Nan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:44 schreef NanKing het volgende:
Raar he. Maar stiekem voelt het wel eem lekker.
het is homoblauwquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je ziet er toch wel weer goed uit in 't blauw.
Pop!quote:
Ik weetsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is homoblauw. Songfestivalblauw.
en me huid is al gevoelig... als iemand mij zachtjes knijpt doet al fijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan trekt ie je bindweefsel los. Dat schijnt goed te zijn voor de doorbloeding en het op de goede manier opnieuw vormen van je bindweefsel, maar ik vind het ook eerder een marteling dan dat ze fijn met je toch al pijnlijke rug aan de slag zijn.
chromequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef NanKing het volgende:
Wat heb je voor provider? En is je kabel wel goed?
Neem Chrome.
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:40 schreef Vanyel het volgende:
Google opent niet, dus kan chrome heel niet vinden!
KZ, kattenbak verschonen kan ik nu zonder schuldgevoel uitbesteden. Voelt ook best fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |