Hmquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaat wel goed op het verveel me dood feit na.... rug doet het steeds beter, van pijnstillers af.... misschien zo af en toe een diazepam als ie stijf word maar niet te frequent kan al 15 minuten goed wandelen met een redelijk tempo. zitten/in kussens op bank hangen gaat ook steeds beter maar liggen is toch fijner. Ik word alleen compleet gek van verveling in 9 dagen tijd 7uur contact gehad met mensen waarvan 1 uur in totaal bij chirpractor
het begon bijna 8 jaar geleden met een weggeschoten rug wervel.... nu schiet het er telkens in en steeds frequenter en volgens chiropractor is er een kleine hernia op xray te zien (radioloog zegt er is niets aan de hand) ik heb al ziekte periodes gehad van enkele dagen tot 1,5 jaar geheel of gedeeltelijk uit de runningquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmWat heb je precies met je rug dan?
Aiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het begon bijna 8 jaar geleden met een weggeschoten rug wervel.... nu schiet het er telkens in en steeds frequenter en volgens chiropractor is er een kleine hernia op xray te zien (radioloog zegt er is niets aan de hand) ik heb al ziekte periodes gehad van enkele dagen tot 1,5 jaar geheel of gedeeltelijk uit de running
(manueel arts heeft 2 jaar geleden ook al gezegd dat ik een voorloper had op hernia)
vorig jaar mijn rug gekneusd en sindsdien is me rug dus erg kut... voel hem eigenlijk altijd en is vorig jaar juni naar de klote gegaan en nu dus weer....
Trouwen doe je automatisch in gemeenschap van goederen. Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
@vanyel trouwen is gratis (op sommige dagen), een bruiloft tja dat is zo duur als je zelf wilt als je bepaalde rechten wilt vastleggen die bij trouwen automatisch gaan moet je naar een notaris... dat is duur... vandaar dat zoveel hetero koppels die niet willen trouwen gaan trouwen als er een kind in het spel komt
quote:Met ingang van 1 januari 2010 gelden de onderstaande tarieven. Deze tarieven gelden voor zowel huwelijk, geregistreerd partnerschap als de omzetting van een geregistreerd partnerschap in een huwelijk.
naar mijn weten is dat allang niet meer verplicht om in gemeenschap van goederen te trouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trouwen doe je automatisch in gemeenschap van goederen. Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.
Overigens zegt de site van mijn stad
[..]
Niet verplicht, maar als je niks aan geeft doe je dat wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naar mijn weten is dat allang niet meer verplicht om in gemeenschap van goederen te trouwen
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kostenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het 4 maanden geleden nog van de notaris gehoord. Standaard=gemeenschapvangoederen.
Als je niks regelt is scheiden dan weer heel duur hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kosten
ja maar dat is mijn punt nietquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je niks regelt is scheiden dan weer heel duur hoor
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dat is mijn punt nietmisschien wel weer ene manier dat sommige koppels niet gelijk handdoek in de ring gooien bij eerste heuveltje
om te kunnen scheiden moet ik eerst een partner vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.
Nee echt, als je ooit gescheiden bent, weet je precies waarom dat nou een goed idee is om dat soort dingen vast te leggen als je nog van elkaar houdt.
Wat worden mensen vals als ze gekwetst zijn zeg...
In utrecht zijn de kosten dus hetzelfde (en gratis kan blijkbaar niet meer). Bovendien gold voor ons volgens de notaris ook met partnerschap automatisch gemeenschap van goederen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |