En dan je hoofden stoten aan elkaarquote:Op maandag 25 januari 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zo Chinees buigen naar elkaar.
Hij negeert alles wat ergens op slaat en waar hij geen antwoord (lees: een van de voorgeprogrammeerde zinnen) op kan geven.quote:
Mensen begroeten is gewoon een sociale ramptoestandquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
Slaap lekker, Buuv.
Hand schudden is altijd een goeie optie, alleen krijg je dan weer van die suffe situaties als de ander een knuffel had gepland of zo
Ben je al bij het gejengel van Sophiequote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik zit de laatste aflevering van Mary Poppins te kijken.
Ja, het is net afgelopen. Noortje was wel mijn keus van die drie, nadat Simone en Irene eruit waren gestemdquote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je al bij het gejengel van Sophie?
Ik was ergens heen geweest gisterenavond en dat werd wat later dan voorzien.quote:
Que?quote:
Oh die dingen tussendoor klinken goed!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:47 schreef NanKing het volgende:
Geteamspeaked, trackmania, nog meer teamspeak...wat andere dingen tussendoor, nog meer teamspeak en nog wat andere dingen tussendoor
Dan lijkt het me inderdaad geen gekke gedachte om voorzichtig aan te doen...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef wonderer het volgende:
Bang om weer koppijn te krijgen. Kwam namelijk door spanning in rug en nek (paracetamol helpt daar lekker tegen, maar het werkt wel traag) en raad eens wat er voor maandag op het menu staat qua oefeningen
He bah, chocola!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over naar wodka en chocola. De donuts zijn op
De vrouw heb ik niet ingeruild, die wil maar niet weg
Buurvrouw, hoe lang ben je al vrouwloos?
Whehe ik vraag het me ook iedere ochtend af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:52 schreef Vanyel het volgende:
Waarom zo vroeg vraag ik me vanmorgen weer af
Dan heb je wat dat aangaat niets te klagen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:58 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh. Lijkt me wat rap
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whehe ik vraag het me ook iedere ochtend af.Antwoord komt in de buurt van omdat het anders 's avonds zo laat wordt.
Lange reistijden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Bij mij is het denk ik vooral omdat mijn werk niet gewoon om de hoek zit, waar het hoort.
Moe en lamlendig jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:16 schreef Alicey het volgende:
Lam als in moe/lamlendig? Wat voor werk doe je?
Hahaha, nou, bij onze Mc nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:23 schreef Alicey het volgende:
Vervelend.. Maar wat wel scheelt is dat bij de Mc iedereen altijd lamlendig is.
Dan maar heel erg niet-lamlendig proberen te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nou, bij onze Mc niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een uur later dan voorzien, omdat a) ik een half uur langer in bed heb liggen besluiten of ik een half uur langer in bed zou blijven,
Te lang ja. En dan ben je 5 min binnen, wordt het gebouw ontruimd. Kun je op je krukken weer naar buiten strompelen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |