Ik zit weer in de bieb. Een uur later dan voorzien, omdat a) ik een half uur langer in bed heb liggen besluiten of ik een half uur langer in bed zou blijven, en b) omdat er dan natuurlijk ook een storing op het spoor was, waardoor de treinen weer vastliepen.
En dan nog zo iets, ik snap dat ze de bieb schoon willen hebben enzo, en het is allemaal prima dat ze daar ijverig in zijn, maar er is hier echt 24/7 iemand aan het stofzuigen wat op den duur enorm gaat vervelen qua geluid. En niet dat ze even vragen of ze er bij mogen, nee, dat ding wordt onder je voeten geramd en heen en weer gepord. Erg fijn, mevrouw de schoonmaakdame (ok, vandaag een meneer).
ZET DIE STOFZUIGER UIT! Dank u.
Nu eerst:
![]()
Sterke koffie voor de wakkerworders die een kleine boost nodig hebben, en thee voor de mensen die het willen. Aangezien ik in de bieb niets mag eten of drinken (wat een bijzonder fijn vooruitzicht is als ik hier tot 5 uur zit, ware het niet dat ik stiekem een drinkontbijt (wat vies klinkt maar het niet is) meegesmokkeld heb en een flesje water) heb ik mijn koffie op weg naar de bieb al genomen. Tot groot genot van niet alleen mijn smaakpalet en mijn vermoeidheid, maar ook to groot genot van mijn vingers die de vrieskou trotseerden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.