hoever woon je van je werk qua tijd??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te lang ja. En dan ben je 5 min binnen, wordt het gebouw ontruimd. Kun je op je krukken weer naar buiten strompelen...
Gelukkig staat er iig wel brandweer, dus helemaal voor niks zal het niet geweest zijn.
Lullig van die airco trouwens. Zit je nu naast de server?
Lekker dan. Kun je naar buiten strompelen en weer in de kou staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te lang ja. En dan ben je 5 min binnen, wordt het gebouw ontruimd. Kun je op je krukken weer naar buiten strompelen...
Gelukkig staat er iig wel brandweer, dus helemaal voor niks zal het niet geweest zijn.
Wanneer het serieus koud en serieus warm begint te worden is het altijd problemen met de airco. Dan slaat er een of andere beveiliging aan.quote:Lullig van die airco trouwens. Zit je nu naast de server?
OMG!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Regen is idd helemaal niks...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Brittie het volgende:Mogguh! Vond het ook veel te vroeg vanochtend... en was niet eens laat naar bed (en ik hoef eigenlijk ook niet eens achterlijk vroeg op, tegenwoordig is het zelfs alweer bijna licht als mijn wekker gaat)! Maar toch
![]()
Hier in Utrecht is het ook -7... toen ik van de fiets af kwam en ging lopen deden mijn tenen gewoon pijn van de kouMaar toch vind ik de kou minder erg dan regen
.
beterschapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG!![]()
Ik ben verkouden aan het worden, en ik ben dus brak.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms heb je ook van die hele koude regen. Dat is ook vreselijk.
Lentebuitjes waar het lekker van gaat ruiken vind ik wel lief. Maar dan moet het eerst lente zijn.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht al "wahaneer gaat er nou iemand iets liefs zeggen?"
Ja voor jullie misschienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
vergeet niet... het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente;)
Dat is het ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef lezzer het volgende:
Ze zeggen dat het heel koud is...
En als je weg bent uit brabant, dan mis je het zeiken zelfs.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat ook weer sneeuwen in Brabant binnenkort. En ja, ik ben een zeiker want als het warm is is het te warm en als het koud is is het te koud maar we leven verdomme in Neederland, het zeiken zit in de aarde waarop we lopen, in het water wat we drinken
.
Gerardquote:
dat zeiken is niet alleen in brabant... als iemand es tegen mij zegt je zeikt dan reageer ik standaard metquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
En als je weg bent uit brabant, dan mis je het zeiken zelfs.
"Guus Meeuwis in zet*
Erikquote:Barre kou maakt plaats voor sneeuw
AMSTERDAM - Dinsdag voelt het overdag en 's nachts extreem koud aan. De temperatuur komt op veel plaatsen in het land niet boven de min vijf graden, maar door de matige wind kan het aanvoelen als min zeventien.
© NU.nl/Sjoerd Brinkers
Woensdag wordt de ergste kou verdreven, maar gaat het in een groot deel van Nederland opnieuw sneeuwen, voorspelt het KNMI.
De koude lucht wordt aangevoerd vanuit het oosten van Duitsland en Polen, waar het al geruime tijd extreem koud is.
Op sommige plekken in Polen worden temperaturen van dertig graden onder nul gemeten. De lucht die op weg is naar Nederland warmt onderweg nauwelijks op, een situatie die weerkundigen 'transportkou' noemen.
Natte sneeuw
Woensdag wordt het in Nederland iets warmer, waarbij het kwik net onder of net boven het vriespunt uitkomt. Het gaat dan wel sneeuwen.
Ook de dagen daarna blijft het onaangenaam weer: windkracht vier tot vijf en winterse buien met sneeuw, natte sneeuw, hagel en regen. 's Nachts vriest het licht, overdag komt de temperatuur iets boven nul uit.
Uit "Brabant" van Guus Meeuwis:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeiken is niet alleen in brabant... als iemand es tegen mij zegt je zeikt dan reageer ik standaard met
"ben nederlander en vrouw, het is mijn geboorterecht om te zeiken!"
quote:Ik mis hier de warmte van een dorps cafe
De aanspraak van mensen met een zachte Gee
Ik mis zelfs het zeiken op alles om niets
Was men maar op Brabant zo trots als een Fries
In het zuiden vol zon woon ik samen met jou
Tis daarom dat ik zo van Brabanders hou
vraag me af wat erger is... barre kou of sneeuwquote:
Chocolate rum of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja ik denk dat ik op mijn verjaardag maar warme chocolademelk moet serveren. Met drank
.
die temperaturen werken niet bemoedigend voor mij om naar buiten te gaan ondanks dat ik het wel moet doen (en dan naar de zonnebank) mja zo toch echt maar es ontbijten en douchen lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Hallo allemaal!
Rum Chocolade klinkt wel lekker. Nooit gedronken. Drink eigenlijk sowieso zelden warme alcoholische dranken. Misschien 1x per jaar een gluhwijntje op de piste en heel soms een nipje sake, maar daar houdt het dan ook mee op.
Maar mensen, mensen wat is het koud. Ik heb echt 10 lagen aan, als ik naar buiten ga. Soort van mummie! Maar dan nog vriest mn neus eraf. Zo maar eens een kop koffie maken, met chocolade.
Lezzer!
Ik word altijd heel blij van zijn Benny.quote:
Ik word er ook niet blij van. Dit ga ik dus ook niet extreem lang doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef lezzer het volgende:
1,5 uur naar je werk reizen? Enkele reis?![]()
Limburg![]()
Brabant dubbel
Ik ben een Brabantse van origine. Mijn vrouw is Limburgse, en we wonen ook in Limburg. Dus. Zodoendequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van. Dit ga ik dus ook niet extreem lang doen.
Mijnzit toch meer op Limburg dan Brabant eerlijk gezegd. Maar niet meer om te wonen. Daarvoor is het toch te ver weg.
JIj moet wel héél leuk werk hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
De anderhalf uur is hopelijk zeer tijdelijk. Daarna ga ik weer naar een uur en een kwartier. Nog een goed half jaar ws. Dán wil ik weer op zoek naar een baan binnen de 20 min. reistijd.
Ik leer er veel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
JIj moet wel héél leuk werk hebben.
Yep. Ben echt blij dat ik lekker op de fiets kan tegenwoordig, ook een tijdlang een uur moeten reizenquote:
Brad kan ook op de fiets (in de zomer), gelukkig. SCheelt ook een hoop benzine want reiskosten worden hier niet vergoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Yep. Ben echt blij dat ik lekker op de fiets kan tegenwoordig, ook een tijdlang een uur moeten reizen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil ook op de fiets!
Mag volgende week voor het eerst, bij de fysio
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Seven. het volgende:
Het goeie nieuws blijft maar komen vandaag. Krijg ruim 700 euro terug van de belasting. Ga naar Mexico
. En het beste van vandaag: krijg smsje van dame waar ik al een jaar een oogje op heb dat ze mij ziet zitten
(zijn naar elkaar toegegroeid sinds oud en nieuw en sinds kort vanuit friendzone een waakvlammetje). Wat kan het leven soms toch oh zo mooi zijn. Zucht
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |