quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
voor Seven.
Plaatje, niet gerelateerd aan post van Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
voor Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:voor Seven.
[ afbeelding ]
Haha, so truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:voor Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
oh! En ik werd bij het overhemden passen doorverwezen naar de herenpashokjes(ik wist niet eens dat ze die daar hadden
).
Dat kanaal hebben wij niet eensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed comedy central kijken!
Ik ben daar ook geregistreerd, maar ze zijn niet echt actief, niet zoals ik dat zou willen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:21 schreef lezzer het volgende:
Koffie?
Ik heb me trouwens aangemeld bij linkinpink.nl
Blijkt een forum van ontevreden femmefusionbezoekers te zijn.
En toevallig val ik dan weer in een topic dat daar over gaat
Oeh, dat komt dat wel als zure vrouwen over...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
oh! En ik werd bij het overhemden passen doorverwezen naar de herenpashokjes(ik wist niet eens dat ze die daar hadden
).
Da's helemaal niet zo gek.. Hier heb je veel meer verschillende mensen, dus ook veel meer om te praten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:42 schreef lezzer het volgende:
Raar is dat toch, dat je hier met een clubje van 12 vrouwen en wat verdwaalde homo's actiever bent dan op een forum met bijna 600 vrouwen.
Dan kom ik te veel in Duitsland denk ik. Daar is dat heel normaal...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me eik ook niet herinneren ooit gesplitste pashokjes gezien te hebben.. Nu let ik er ook weliswaar niet heel erg op, maar toch..
Hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's helemaal niet zo gek.. Hier heb je veel meer verschillende mensen, dus ook veel meer om te praten.
Nee, er komen hier naast lesbo's ook andere "soort" (quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo?
Er komen toch geen 600 lesbo's in dit topic?
In Duitsland heb ik nog nooit gewinkeld. (Zijn er leuke winkels in Duitsland waar ik absoluut eens zou moeten winkelen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
Dan kom ik te veel in Duitsland denk ik. Daar is dat heel normaal...
Of misschien ligt dat aan dat er duidelijk dames en heren afdelingen zijn.
Ik neem aan dat je hiermee niet wilt zeggen dat je met alleen lesbo's geen forum kunt hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, er komen hier naast lesbo's ook andere "soort" () mensen.
Echt, winkelen in Duitsland is heel anders dan hier. Daar zie je bijvoorbeeld geen mensen die in trainingspak gaan shoppen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik nog nooit gewinkeld. (Zijn er leuke winkels in Duitsland waar ik absoluut eens zou moeten winkelen?). Maar dat laatste is het misschien ook.
Ik ben ook niet blij er mee, maar wist even niet hoe ik het anders moest zeggen zonder er een heel verhaal van te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
Ja ieuw, een ander soort mensen. Scheer je weg!
Huh? Groepshokken?quote:De America today heeft ook dames- en herenpashokken, maar die zijn dan groot zodat je met een groep in een hok staat (ook ieuw).
Nee, maar wel dat er (wellicht) een gevarieerde publiek komt. Bovendien ligt hier de nadruk ook niet op lesbo-zijn. Dat scheelt misschien ook nog..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:18 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je hiermee niet wilt zeggen dat je met alleen lesbo's geen forum kunt hebben
Wat is er mis met in trainingspak shoppen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:19 schreef lezzer het volgende:
Echt, winkelen in Duitsland is heel anders dan hier. Daar zie je bijvoorbeeld geen mensen die in trainingspak gaan shoppen.
Hmm.. in het weekend is een Duitse winkel dus net een Nederlandse winkel?quote:Ja, behalve op zaterdag dan, als de busladingen Nederlanders er zijn.
Maar dan gaan wij dus niet.
Wat is dan in jouw beleving de nadruk leggen op lesbo-zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat er (wellicht) een gevarieerde publiek komt. Bovendien ligt hier de nadruk ook niet op lesbo-zijn. Dat scheelt misschien ook nog..
Denk schoolgymkleedhokken, maar dan kleiner. Dat je dus met zn drieën in een hok staat om te kleden.quote:
Waarom komen mensen op dat lesbo-forum? Omdat het lesbo's zijn!quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef lezzer het volgende:
Wat is dan in jouw beleving de nadruk leggen op lesbo-zijn?
Oh, gezellig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk schoolgymkleedhokken, maar dan kleiner. Dat je dus met zn drieën in een hok staat om te kleden.
Hoezo begeef ik me op gevaarlijk terrein? Zeg ik dingen waar die niet gezegd zouden mogen worden of heb je het idee dat ik mensen kwets? Als dat zou is, kun je me dan uitleggen wat dat is of waar je je aan stoort? Ik heb nl. niet de intentie om wie dan ook te kwetsen of kwaad te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Tip: Alicey, pas op! Je begeeft je op gevaarlijk terrein volgens mij.
Da's natuurlijk ook wel weer zo, in dit topic iig wel. Maar de reden dat je je hebt ingeschreven op FOK! is waarschijnlijk niet omdat je een lesbo bent.quote:Overigens ben ik het niet met je eens en ligt hier (in mijn beleving) wel degelijk de nadruk op lesbo-zijn.
Wat Vanyel zegt eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom komen mensen op dat lesbo-forum? Omdat het lesbo's zijn!
Waarom komen mensen op FOK! forum? Geen idee, maar niet omdat het lesbo's zijn.
Dat maakt natuurlijk al wat verschil, hoewel het dan nog steeds is dat iedereen die hier post, ongeacht seksualiteit, min of meer bij toeval "samen" is gekomen, terwijl dat bij een speciaal forum voor lesbo's alweer geen toeval meer is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:33 schreef lezzer het volgende:
Wat Vanyel zegt eigenlijk
Ik heb het niet over fok, maar over deze reeks.
Zeker niet uitsluitend, nee. Maar wanneer die seksualiteit het onderwerp is, is er denk ik wel een zekere invloed daardoor. Dat is wat ik bedoel.quote:Variatie is niet geliëerd aan sexualiteit wmb.
In Duitsland kleden mensen zich echt om te gaan winkelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:37 schreef Qebbel het volgende:
Over de Duitse winkels verbaast me niks. In NL zijn we echt jammerlijk qua mode en zulks. Duitsers en Belgen zien er veel beter uit! Ik vind dat echt best wel stom eigenlijk. En jammer! Alleen de Engelsen zien er misschien ook wel zo fucked uit als wij, maar dan heb je 't ook wel gehad in EU.
Haha doe ik ook wel eens na een avond waar de drank iets te overvloedig er in is gegaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:37 schreef Qebbel het volgende:Good morning!
Ik heb ook een account bij Femfusion! Niks an idd! Haha! Alles goed met iedereen? Ik ben weer eens brak. Toch maar eens een alcoholvrije maand inlassen. Ben er nou best weleens klaar mee zeg! Pfff![]()
Mjah. gemiddeld genomen is dat denk ik wel zo..quote:Over de Duitse winkels verbaast me niks. In NL zijn we echt jammerlijk qua mode en zulks. Duitsers en Belgen zien er veel beter uit! Ik vind dat echt best wel stom eigenlijk. En jammer! Alleen de Engelsen zien er misschien ook wel zo fucked uit als wij, maar dan heb je 't ook wel gehad in EU.
Ik (en lezzer denk ik ook) had het over dit topic t.o.v. dat pottenforum en dat bij allebei de nadruk op lesbo's ligt. Niet over FOK in het algemeen. Jij, zoals ik het nu lees, wel. Dat maakt de interpretatie van je posts toch anders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo begeef ik me op gevaarlijk terrein? Zeg ik dingen waar die niet gezegd zouden mogen worden of heb je het idee dat ik mensen kwets? Als dat zou is, kun je me dan uitleggen wat dat is of waar je je aan stoort? Ik heb nl. niet de intentie om wie dan ook te kwetsen of kwaad te doen.
[..]
Da's natuurlijk ook wel weer zo, in dit topic iig wel. Maar de reden dat je je hebt ingeschreven op FOK! is waarschijnlijk niet omdat je een lesbo bent.
Duitsers zijn sowieso nette mensen. Maar echt belangrijk is het verder toch niet, behalve dat het er leuker uitziet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:38 schreef lezzer het volgende:
In Duitsland kleden mensen zich echt om te gaan winkelen.
Dat maakt inderdaad wel verschil..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik (en lezzer denk ik ook) had het over dit topic t.o.v. dat pottenforum en dat bij allebei de nadruk op lesbo's ligt. Niet over FOK in het algemeen. Jij, zoals ik het nu lees, wel. Dat maakt de interpretatie van je posts toch anders.
Gelukkig, ik was er even bang voor.quote:Wat mij betreft zeg je geen dingen die niet gezegd mogen worden.
Dat zie ik anders. Wie hier post heeft iets met (of zou iets moeten hebben met) lesbo's. Anders blijf je volgens mij niet hangen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:36 schreef Alicey het volgende:
Dat maakt natuurlijk al wat verschil, hoewel het dan nog steeds is dat iedereen die hier post, ongeacht seksualiteit, min of meer bij toeval "samen" is gekomen, terwijl dat bij een speciaal forum voor lesbo's alweer geen toeval meer is.
Daar houden wij potten juist van!quote:Zeker niet uitsluitend, nee. Maar wanneer die seksualiteit het onderwerp is, is er denk ik wel een zekere invloed daardoor. Dat is wat ik bedoel.
Ik vind het toch een andere beleving. Winkelen tussen tokkies die lopen te schreeuwen en er uit zien of ze zo uit bed gestapt zijn, of mensen die zich fatsoenlijk aangekleed hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duitsers zijn sowieso nette mensen. Maar echt belangrijk is het verder toch niet, behalve dat het er leuker uitziet?
Daar heb je denk ik wel gelijk in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Dat zie ik anders. Wie hier post heeft iets met (of zou iets moeten hebben met) lesbo's. Anders blijf je volgens mij niet hangen.
Gelukkig wel!quote:Daar houden wij potten juist van!
Toch zei ik in het begin al "topic" hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad wel verschil..
Het ligt er misschien ook aan in welke winkel je komt (of het soort mensen dat massaal naar Duitsland gaat om te winkelen). In Nederland herken ik het nl. niet op de schaal zoals jij die beschrijft.. Maar komt er misschien inderdaad door dat er busladingen heen gaan..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het toch een andere beleving. Winkelen tussen tokkies die lopen te schreeuwen en er uit zien of ze zo uit bed gestapt zijn, of mensen die zich fatsoenlijk aangekleed hebben.
Dat heb ik ook.. Dan zit je ergens ver weg, denk je weg te zijn van Nederland en hoor je iemand keihard schreeuwend praten. Op dat moment heb je dan de taal nog niet gehoord, maar je kunt er vergif op innemen dat dat Nederlands is en dan in het bijzonder boven-rivierlijk Nederlands.quote:Echt, als ik in het buitenland ben en ik hoor mensen lomp schreeuwen zijn het altijd Nederlanders.
Soms loop ik achter de feiten aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
Toch zei ik in het begin al "topic" hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |