quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
voor Seven.
Plaatje, niet gerelateerd aan post van Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
voor Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:voor Seven.
[ afbeelding ]
Haha, so truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:voor Seven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
oh! En ik werd bij het overhemden passen doorverwezen naar de herenpashokjes(ik wist niet eens dat ze die daar hadden
).
Dat kanaal hebben wij niet eensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed comedy central kijken!
Ik ben daar ook geregistreerd, maar ze zijn niet echt actief, niet zoals ik dat zou willen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:21 schreef lezzer het volgende:
Koffie?
Ik heb me trouwens aangemeld bij linkinpink.nl
Blijkt een forum van ontevreden femmefusionbezoekers te zijn.
En toevallig val ik dan weer in een topic dat daar over gaat
Oeh, dat komt dat wel als zure vrouwen over...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
oh! En ik werd bij het overhemden passen doorverwezen naar de herenpashokjes(ik wist niet eens dat ze die daar hadden
).
Da's helemaal niet zo gek.. Hier heb je veel meer verschillende mensen, dus ook veel meer om te praten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:42 schreef lezzer het volgende:
Raar is dat toch, dat je hier met een clubje van 12 vrouwen en wat verdwaalde homo's actiever bent dan op een forum met bijna 600 vrouwen.
Dan kom ik te veel in Duitsland denk ik. Daar is dat heel normaal...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me eik ook niet herinneren ooit gesplitste pashokjes gezien te hebben.. Nu let ik er ook weliswaar niet heel erg op, maar toch..
Hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's helemaal niet zo gek.. Hier heb je veel meer verschillende mensen, dus ook veel meer om te praten.
Nee, er komen hier naast lesbo's ook andere "soort" (quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo?
Er komen toch geen 600 lesbo's in dit topic?
In Duitsland heb ik nog nooit gewinkeld. (Zijn er leuke winkels in Duitsland waar ik absoluut eens zou moeten winkelen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:09 schreef lezzer het volgende:
Dan kom ik te veel in Duitsland denk ik. Daar is dat heel normaal...
Of misschien ligt dat aan dat er duidelijk dames en heren afdelingen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |