Dat kun je bij mij beter niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms loop ik achter de feiten aan.
Hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kun je bij mij beter niet doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het toch een andere beleving. Winkelen tussen tokkies die lopen te schreeuwen en er uit zien of ze zo uit bed gestapt zijn, of mensen die zich fatsoenlijk aangekleed hebben.
Echt, als ik in het buitenland ben en ik hoor mensen lomp schreeuwen zijn het altijd Nederlanders.
In NL heb je op zich best wel leuke dingen, maar het is me wel al opgevallen dat het 3 keer zo duur is als bijvoorbeeld in F of UK..quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:48 schreef Qebbel het volgende:
Dit is serieus waar idd! Haha! En wat ik ook jammer vind, een gevolg van dit feit is ook dat je eigenlijk qua winkels gewoon ruk af bent in NL. In Duitsland en Belgie kan je veel beter winkelen, ookal zijn het winkelketens, of "mindere" zaken: de kleren zijn gewoon leuker! In NL heb je echt NIKS!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, het is dat Vanyel de boel gesust heeft...
Maar anders was het slecht me me afgelopen zeker?quote:
Gelukkig wel al minder koud dan gister!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef NanKing het volgende:
Roaaar ^^.
Zomg wat het is koud vandaag.
Niet zo koud als gister, maar nog steeds een perfecte dag voor warme chocomelquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef NanKing het volgende:
Roaaar ^^.
Zomg wat het is koud vandaag.
Hier niet dan? Soms kan je in een winkel je wel laten adviseren hoor. En dan niet door zo'n verkoopmuts, waar je geen reet aan hebt, maar er bestaan ook erlijke verkoopsters! Ik heb jarenlang in een kledingzaak gewerkt en gaf mensen heel eerlijk advies. Doe ik ook bij vrienden en mn vriendin. I heart fashion!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm misschien ooit maar es in duitsland winkelen, wie weet kan ik daar wel een kledingstyle vinden die bij mij past lol
tja maar dat is het probleem, er zijn weinige eerlijke verkopersquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hier niet dan? Soms kan je in een winkel je wel laten adviseren hoor. En dan niet door zo'n verkoopmuts, waar je geen reet aan hebt, maar er bestaan ook erlijke verkoopsters! Ik heb jarenlang in een kledingzaak gewerkt en gaf mensen heel eerlijk advies. Doe ik ook bij vrienden en mn vriendin. I heart fashion!![]()
ik weet het, heb ook in winkel gewerkt. Het probleem is dat veel winkels met individuele bonussen werken, waar ik werkte was het gewoon een teambonus dat werd verdeeld over het aantal uur wat je gewerkt had. Dat vond ik zeer prettig werken want iedereen deed waar die persoon goed in was zonder dat je hoefde na te denken over je bonus (kon behoorlijk aan tikken)quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:40 schreef Qebbel het volgende:
Dat is waar ja. Stom vind ik dat, want klanten hebben daar ook niks aan. Je kunt beter eerlijk zijn, dan komen ze juist terug, ipv ze iets aansmeren, wat ze eigenlijk toch nooit gaan dragen stiekem. Want daar komt het wel op neer, als je iets koopt, wat voor je gevoel niet bij je past.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn stage gehaald, en dus mijn diploma binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |