naisequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn stage gehaald, en dus mijn diploma binnen
SPW4quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naisecongrats
(in wat heb je je diploma?)
Zo heel vluchtig leek ze even op Jennifer Anistonquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef Qebbel het volgende:
Wow, gefeliciteerd Buuf!!!![]()
Ff een kwijlplaatje. Voor elk wat wils... Ik ga voor diegene met stropdas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo heel vluchtig leek ze even op Jennifer Aniston!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
dat had ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook voor mij is dat kut.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef NanKing het volgende:
Wel kut dat ik geen post meer kan deleten.
En niet helemaal?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
k vroeg me even af waarom Jennifer Aniston halfnakend op de foto ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* NanKing wijst en lacht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht hetzelfde hoor. Sterker nog, ik vroeg me even af waarom Jennifer Aniston halfnakend op de foto ging.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
En niet helemaal?
Ach, ik heb er niet zoveel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
OMG jij hebt écht smaakquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dit dus.
Ik heb meer met:
[ afbeelding ]
Wie nu op mijn bureaublad staat.
Nou die zou ik ook niet uit mn bed trappen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dit dus.
Ik heb meer met:
[ afbeelding ]
Wie nu op mijn bureaublad staat.
Feli!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn stage gehaald, en dus mijn diploma binnen
* Alicey ook..quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dit dus.
Ik heb meer met:
[ afbeelding ]
Deed ze raar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou die zou ik ook niet uit mn bed trappen hoor. Maar ik heb haar een keer bij Ruby Wax gezien en toen vond ik haar opeens niet meer zo leuk
. Niet dat dat een heel goede graadmeter is.
Oooh, ik vond die aflevering juist haske leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou die zou ik ook niet uit mn bed trappen hoor. Maar ik heb haar een keer bij Ruby Wax gezien en toen vond ik haar opeens niet meer zo leuk
. Niet dat dat een heel goede graadmeter is.
En we hebben een TTquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oooh, ik vond die aflevering juist haske leuk. Dat verhaal van dr muschi en het hartje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |