quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe denk je anders dat we 322 topics hebben volgeluld?quote:
O, vandaar dat jij hier bent.quote:
quote:
faggotquote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
Beter praten dan ruziemaken en onze banen, vrouwen, kinderen, auto's, autoradio's, banden en pennen stelen
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
Beter praten dan ruziemaken en onze banen, vrouwen, kinderen, auto's, autoradio's, banden en pennen stelen
quote:
Ja als je alleen maar je hand op houdt jaquote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
faggotIk steel helemaal niks van jou makker
Het komt allemaal naar ons toe.
Whehe. Goed stukje south park datquote:
Sana yuz verende suc.quote:
Dat zei mijn vriendin ook. Die ligt nu al 2 maanden in de kelder. Onder een laag beton, wel te verstaanquote:
Je moest best een fucked up sick mind hebben om zulke grappen te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook. Die ligt nu al 2 maanden in de kelder. Onder een laag beton, wel te verstaan
C'est moiquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moest best een fucked up sick mind hebben om zulke grappen te maken?
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moest best een fucked up sick mind hebben om zulke grappen te maken?
Boe fucking hoe.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, een hele foute. Het was gewoon niet grappig.
Doe niet zo serieusquote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
G. gaat het einde van de dag niet halen..
Dat doet mij deugdquote:
Ik heb het nog op tijd ingeleverd. Wel met wat essentiele dingen die missen, maar niks aan te doen, volgende keer beter.quote:
*blaat*quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe ging het verder?
ja, maar islamzoiets toch?
Ah, naja, shit happens. Kutbedrijfquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het nog op tijd ingeleverd. Wel met wat essentiele dingen die missen, maar niks aan te doen, volgende keer beter.
Wel weer van 8 uur 's ochtends tot 3 uur 's middags gewerkt![]()
Dudequote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Dibble het volgende:
Gaat iemand vanavond Ezel kijken? Ben zelf niet zo van soaps maar kijk deze toch altijd braaf. Vind het zo lijp
Turkse soaps.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Dibble het volgende:
Gaat iemand vanavond Ezel kijken? Ben zelf niet zo van soaps maar kijk deze toch altijd braaf. Vind het zo lijp
Enige verslaving die ik ooit had was Prisonbreak.quote:
Want als je geen Turkse soaps kijkt móét je wel verslaafd zijn aan Nederlandse soapsquote:
Seizoen 4quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Enige verslaving die ik ooit had was Prisonbreak.
Idd. Wat een logica ook he.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want als je geen Turkse soaps kijkt móét je wel verslaafd zijn aan Nederlandse soaps![]()
![]()
.
Hmm, even kijken hoe ik jou snel nog bozer kan maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd. Wat een logica ook he.![]()
... Ik ben vandaag echt in een zeikbui.
Die heb ik nog niet gezien als het goed is..quote:
Seizoen 3 was dan ook het kutste, seizoen 4 is het beste van seizoen 1 en 2quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het echt zo goed? Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt.
Ik hap toch niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, even kijken hoe ik jou snel nog bozer kan maken.
Ik weet al wat.
Bij S3 kreeg ik het idee dat ze een beetje vastliepen qua nieuwe dingen verzinnenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Seizoen 3 was dan ook het kutste, seizoen 4 is het beste van seizoen 1 en 2Er gebeuren tenminste dingen, bij seizoen 3 waren er cliffhangers, maar geen climaxen, ging nergens meer over
Daar kwam het ook op neer, je had toen die schrijversstaking in Amerika en die Sara actrice was zwanger en had geen zin in een nieuw seizoen enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij S3 kreeg ik het idee dat ze een beetje vastliepen qua nieuwe dingen verzinnen.
kijk je lost? dat is de bestequote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
1000x beter dan seizoen 3 als is dat niet moeilijk
http://www.imdb.com/name/nm0756114/quote:
avanosquote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Peribacaları Avanos, of is er hier ook iets aan te zeiken?
nee he niet dat weer. lost is zo'n vette serie met zoveel vragen die je gek makenquote:
Ik ben een geduldige jongen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik ben vanavond toch niet online, ik moet naar een verjaardag. Ha ha.
seizoen 6. alles valt nu op zn plekje. vragen die al sinds seizoen 1 onbeantwoord zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Los ben ik ook mee gestopt na seizoen 4 of zo. Hoe ver zijn ze nu?
Okquote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Gratau het volgende:
[..]
nee he niet dat weer. lost is zo'n vette serie met zoveel vragen die je gek makenlaatste seizoen binnenkort
![]()
ja kan best suaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar ik las laatst iets dat ze 2 jaar geleden al hadden vastgelegd dat ze dit jaar zouden stoppen omwille van de kwaliteit van het verhaal, dat het niet per seizoen bekeken zou worden en op basis van kijkcijfers werd besloten of ze nog een seizoen deden of niet. Alle antwoorden komen dit seizoen als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou gewoon aandachtquote:
wat ben je toch liefquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef Julis het volgende:
IHVK gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Krabbelplaatjes moeten doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
eet smakelijk, doeiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Ik ga eten lieve Kris, doei.
tazzz jonge kasssssquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, die bortecinem is wel kazer dan kaas. Ze gaat om 16:40 al eten.
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rdizzlequote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Fo shizzle kizzle my nizzle bizzle
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
MooiHij heeft eindelijk de juiste leeftijd bereikt. Hij is officieel een pimp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ahw, veel succesquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ik ga maar aan het werk, moet deze week 700 blz lezen + sam. maken![]()
das nie gezond suaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, veel succes! Ik ga ook (leren voor herkansing)
Het lijkt bijna op studerenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Nee, ik ben geniaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt zeker nooit herkanst in je leven
![]()
![]()
Het spijt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ben ik dus nietMja, ik ga nu echt.
Ja Zeliha is vet lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef Rookert het volgende:
Ik heb een foto gevonden van een deel van haar gezichtEn dat ziet er best goed uit
Dus
Ik wilde je eigenlijk dissen door je een Servier te noemen, maar dat gaat nu dus niet werkenquote:
Het is eerder een diss voor jou omdat je onwaarheden verkondigd.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk dissen door je een Servier te noemen, maar dat gaat nu dus niet werken. Oostblokker dan
?
Wacht maar tot je de rest zietquote:
Ten opzichte van West Europa is het gewoon het oosten van Europa, hoor. Trek vanaf Nederland een lijn naar het zuiden, dat is het westen. Nu moet je dus naar het oosten toe om bij Hrvatska te komen, ergo het is een oostbloklandquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het is eerder een diss voor jou omdat je onwaarheden verkondigd.
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik ben overtuigd.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ten opzichte van West Europa is het gewoon het oosten van Europa, hoor. Trek vanaf Nederland een lijn naar het zuiden, dat is het westen. Nu moet je dus naar het oosten toe om bij Hrvatska te komen, ergo het is een oostblokland. Mijn logica is feilloos.
Vind je mij nu een pedercina?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik ben overtuigd.
Een beetje wel jaquote:
Maar Srpska nietquote:
sabanquote:
www.ben.nl www.simyo.nl, allebei goedkoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nieuwe mobiel.............
nog steeds geen abo.
www.studentmobiel.nl is ook goedquote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nieuwe mobiel.............
nog steeds geen abo.
ik ben abi gekquote:
Luiquote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
die linken.. ik heb gwn geen zin om een abo uit te zoeken, als iemand anders het nou deed, zou ik alleen nog gegevens moeten invullen..
bilmi en stoken? maar idd slayage is abi.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon te stoken hier joh, Bilmi is daar geen vreemde mee
Je hoeft alleen maar voor jezelf een lijstje te maken met wat je wilt en je bent in een uurtje klaarquote:
een fucking uur voor 1 mobiel.. dat is veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar voor jezelf een lijstje te maken met wat je wilt en je bent in een uurtje klaar
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar Srpska niet(wát een woorden trouwens
, ik vraag me af waar het woord kroatie nou eigenlijk vandaag komt
).
Daarna kan je er 24x365 uur gebruik van maken, dat is toch niksquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een fucking uur voor 1 mobiel.. dat is veel.
maakt allemaal niet uit.. als mob maar mooi is en ik 150 minuten kan bellen..quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
touchscreen? wifi? of hoeft dan niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
ik gwn geen zin om te zoeken..quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarna kan je er 24x365 uur gebruik van maken, dat is toch niks
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt allemaal niet uit.. als mob maar mooi is en ik 150 minuten kan bellen..
1 jarig of 2 jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik ook meestal wel leuk, is het net of ie voor mij isquote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Ayca het volgende:
Dus.. ben ik even aan het kijkenvind ik leuk
als jij het zet, graagquote:
beetje melk en een half schepje suiker graagquote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Prima, grote mok, melk, suiker of zwart?
kijk:quote:
Geen idee, misschien is het gewoon Flash? Degene moet gewoon googelen, ik ken het niet en heb het nooit gebruikt iigquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk:
------------- zegt:
*ja klopt
*maar emel
*ik moet morgen voor bio iets maken
*presentatie
*diavoorstelling
emel zegt:
*ja
-------------------- zegt:
*maar ik heb dat programma niet
*hoe moet ik doen
emel zegt:
*wach tff
*ik heb wel powerpoint uit 2003
------------ zegt:
*nee nee
*is niet powerpoint
*is zo een filmpje
*moet als filmpje worden gepresenteerd
*dan moet je vertellen wat er gebeurd
emel zegt:
*:-O
*diavoorstelling toch
*dat is met powerpoint
-------------- zegt:
*nee nee
*zijn allemaal tekeningen
*en dan moet het zo afspelen
*1 voor 1
*zie je wat er gebeurd
emel zegt:
*hoe heet het programma:P
--------------- zegt:
*ik weet niet iste
emel zegt:
*weet niemand uit je klas??
--------- zegt:
*ze zijn niet on
*haha
emel zegt:
*maar hoe heb jij het dan gemaakt
------------ zegt:
*ik heb niet gemaakt
*ik moet nog maken is uurtje werk maar ik moet programma hebben
emel zegt:
*tekening yaptin ama? die moeten afspelen
------- zegt:
*ja ik weet ook niet
*ja je maakt tekening
en dan nieuwe blad aciyon
*maak je nog een tekening maar dan ietsje anders
*en dan na 30 stuks ofso speel je af
*lijkt het net tekenfilm
over welk programma gaat het hier
Ik doe alleen melk én suiker op universiteit, blijf ik wakkerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef SatinCare het volgende:
[..]
beetje melk en een half schepje suiker graag
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het gewoon Flash? Degene moet gewoon googelen, ik ken het niet en heb het nooit gebruikt iig
http://www.pencil-animation.org/quote:
Wat dacht je van Pencil?quote:
en van zwart val je in slaap?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik doe alleen melk én suiker op universiteit, blijf ik wakker
Maar komt goed
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.pencil-animation.org/
Het staat zelfs in de titel.
veel suiker is viesquote:
Wacht maar op de puisten die je morgenochtend gaat hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
Dan is ie net vrouw gewordenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de man in dit verhaal kon het ook niet vinden
En die bulten maar komen, vreemd hequote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
quote:
nee ok zonder suiker is koffie ook echt goorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoel niet extra veel, gewoon uberhaupt suiker
m'n puisten vallen heel erg mee met m'n leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar op de puisten die je morgenochtend gaat hebben
Waarom zo veelquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
maar normaal gesproken heb ik dat nooit. Had altijd een mooi huidje.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
En die bulten maar komen, vreemd he
Kwestie van wennen, echt waar.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
nee ok zonder suiker is koffie ook echt goor![]()
Heb mijn eigen koffie maar gezetWil er nog iemand oostblok-cake
Het is heel lekker hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, echt waar.
Ja, ik wou pm'en maar ik morste over het keyboard, dus toch maar niet. Geef die droge cake maar
I love muisjesssssssssssquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vreetaanval. en ook heel wat chips en muisjes.
Dat insinueerde je wel door mijn cake droog te noemenquote:
Ik ben van de droge humorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat insinueerde je wel door mijn cake droog te noemen
Wat ben je verkaasdquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goede smaak heb je.![]()
ik eet bijna dagelijks beschuit met muisjes.
ok ik vergeef je voor deze keer danquote:
Merci, paas die cake dan maar over de PMquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ok ik vergeef je voor deze keer dan
Komt eraanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Merci, paas die cake dan maar over de PM
Zullen we haar slaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
Lekker
En om daarop op voor te borduren, waar is Borte inderdaad
Ok, als ze de hele avond niet meer komt dan moeten we haar wel straffen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze nog niet verdiend
Wat voor wapen ga je gebruikenquote:
Zal ik helpen, heb ook wat agressiviteit kwijt te raken:@quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mijn vuisten...![]()
en rookert stil ik ben gwn geirriteerd
maar dan moeten we de agressie verdelen, want met zn tweeen op 1 iemand losslaan is niet lekker.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Zal ik helpen, heb ook wat agressiviteit kwijt te raken:@
Ik ben niet zo sterk hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar dan moeten we de agressie verdelen, want met zn tweeen op 1 iemand losslaan is niet lekker.
wel sterker dan ik, dus maakt niets uit, je kan wel een 16-jarige aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk hoorZal wel niet zoveel uitmaken als ik iemand sla
ooooooh echt?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
HE BILMI
JA?
ER STAAT EEN PAARD IN DE GANG!![]()
![]()
WOOO HOOW OOOWW PAARD IN DE GANG
Was leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
IHVK OUWE RELNEGER HOE WAS HET FEESTEJ DAN![]()
![]()
!11!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel sterker dan ik, dus maakt niets uit, je kan wel een 16-jarige aan.
O, wat voel ik me nu oudquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, is daar iets mis mee? Ben wel over een paar maanden 17, hoor.
Agh je moet toch wat met dit weerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
SatinCare jij bent de nieuwe Fok addict?![]()
Aangenaam.
Leukste was toch een hele grote poster met dit.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah primaNog dingen gekregen?
Toch geen studiegerelateerde dingen,die zijn altijd kut
Ja, echt he.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Behalve dat je je oud voelt, ben je ook oud.![]()
Ja je moet leren met dit weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Agh je moet toch wat met dit weer![]()
Aangenaam
GTST. Leven is zwaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef maartjeh het volgende:
Ben ik weer! Brief gepost, hondjes uitgelaten x2, gewerkt, boodschappen gedaan en gegeten. PFF. wat een zwaar leven.
Ik studeer voeding en diëtetiek in Den Haagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja je moet leren met dit weer.![]()
Maar wat doe jij in het dagelijks leven?
Rimpels zijn toch niet zo erg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja, echt he.Heb gelukkig nog geen rimpels anders zou ik echt depressief worden nou
Okey, cool, hoeveel baklava mag ik eten per dag?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik studeer voeding en diëtetiek in Den Haag
ja weet ik wel, maar je herrinnerde me eraan dat ik gtst niet gekeken heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bedoelde gwn de titel zelf.. niet van kijken
Geniaalquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leukste was toch een hele grote poster met dit.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het wel humor.![]()
Waarom wil je aankomen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
COOOOOOOOOOOOOL
ik wil graag aankomen, wat moet ik doen.
ahahahhaa, altijd als mensen horen wat ik studeer krijg ik dit soort vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, cool, hoeveel baklava mag ik eten per dag?
Ik wil aankomen omdat ik mezelf te dun vind. Ben 1.59 en weeg 47 kg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Waarom wil je aankomen danIk kan dat niet zomaar zeggen, moet je BMI en bouw kennen
was best spannendquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja weet ik wel, maar je herrinnerde me eraan dat ik gtst niet gekeken heb.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Viel toch wel mee he, ihvk, al die sociale interactie met tantes en andere familieleden op je verjaardagsdisco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |