ja kan best suaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar ik las laatst iets dat ze 2 jaar geleden al hadden vastgelegd dat ze dit jaar zouden stoppen omwille van de kwaliteit van het verhaal, dat het niet per seizoen bekeken zou worden en op basis van kijkcijfers werd besloten of ze nog een seizoen deden of niet. Alle antwoorden komen dit seizoen als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou gewoon aandachtquote:
wat ben je toch liefquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef Julis het volgende:
IHVK gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Krabbelplaatjes moeten doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
eet smakelijk, doeiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Ik ga eten lieve Kris, doei.
tazzz jonge kasssssquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, die bortecinem is wel kazer dan kaas. Ze gaat om 16:40 al eten.
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rdizzlequote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Fo shizzle kizzle my nizzle bizzle
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
MooiHij heeft eindelijk de juiste leeftijd bereikt. Hij is officieel een pimp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |