quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe denk je anders dat we 322 topics hebben volgeluld?quote:
O, vandaar dat jij hier bent.quote:
quote:
faggotquote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
Beter praten dan ruziemaken en onze banen, vrouwen, kinderen, auto's, autoradio's, banden en pennen stelen
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
Beter praten dan ruziemaken en onze banen, vrouwen, kinderen, auto's, autoradio's, banden en pennen stelen
quote:
Ja als je alleen maar je hand op houdt jaquote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
faggotIk steel helemaal niks van jou makker
Het komt allemaal naar ons toe.
Whehe. Goed stukje south park datquote:
Sana yuz verende suc.quote:
Dat zei mijn vriendin ook. Die ligt nu al 2 maanden in de kelder. Onder een laag beton, wel te verstaanquote:
Je moest best een fucked up sick mind hebben om zulke grappen te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook. Die ligt nu al 2 maanden in de kelder. Onder een laag beton, wel te verstaan
C'est moiquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moest best een fucked up sick mind hebben om zulke grappen te maken?
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moest best een fucked up sick mind hebben om zulke grappen te maken?
Boe fucking hoe.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, een hele foute. Het was gewoon niet grappig.
Doe niet zo serieusquote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
G. gaat het einde van de dag niet halen..
Dat doet mij deugdquote:
Ik heb het nog op tijd ingeleverd. Wel met wat essentiele dingen die missen, maar niks aan te doen, volgende keer beter.quote:
*blaat*quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe ging het verder?
ja, maar islamzoiets toch?
Ah, naja, shit happens. Kutbedrijfquote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het nog op tijd ingeleverd. Wel met wat essentiele dingen die missen, maar niks aan te doen, volgende keer beter.
Wel weer van 8 uur 's ochtends tot 3 uur 's middags gewerkt![]()
Dudequote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Dibble het volgende:
Gaat iemand vanavond Ezel kijken? Ben zelf niet zo van soaps maar kijk deze toch altijd braaf. Vind het zo lijp
Turkse soaps.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Dibble het volgende:
Gaat iemand vanavond Ezel kijken? Ben zelf niet zo van soaps maar kijk deze toch altijd braaf. Vind het zo lijp
Enige verslaving die ik ooit had was Prisonbreak.quote:
Want als je geen Turkse soaps kijkt móét je wel verslaafd zijn aan Nederlandse soapsquote:
Seizoen 4quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Enige verslaving die ik ooit had was Prisonbreak.
Idd. Wat een logica ook he.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want als je geen Turkse soaps kijkt móét je wel verslaafd zijn aan Nederlandse soaps![]()
![]()
.
Hmm, even kijken hoe ik jou snel nog bozer kan maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd. Wat een logica ook he.![]()
... Ik ben vandaag echt in een zeikbui.
Die heb ik nog niet gezien als het goed is..quote:
Seizoen 3 was dan ook het kutste, seizoen 4 is het beste van seizoen 1 en 2quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het echt zo goed? Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt.
Ik hap toch niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, even kijken hoe ik jou snel nog bozer kan maken.
Ik weet al wat.
Bij S3 kreeg ik het idee dat ze een beetje vastliepen qua nieuwe dingen verzinnenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Seizoen 3 was dan ook het kutste, seizoen 4 is het beste van seizoen 1 en 2Er gebeuren tenminste dingen, bij seizoen 3 waren er cliffhangers, maar geen climaxen, ging nergens meer over
Daar kwam het ook op neer, je had toen die schrijversstaking in Amerika en die Sara actrice was zwanger en had geen zin in een nieuw seizoen enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij S3 kreeg ik het idee dat ze een beetje vastliepen qua nieuwe dingen verzinnen.
kijk je lost? dat is de bestequote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
1000x beter dan seizoen 3 als is dat niet moeilijk
http://www.imdb.com/name/nm0756114/quote:
avanosquote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Peribacaları Avanos, of is er hier ook iets aan te zeiken?
nee he niet dat weer. lost is zo'n vette serie met zoveel vragen die je gek makenquote:
Ik ben een geduldige jongen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik ben vanavond toch niet online, ik moet naar een verjaardag. Ha ha.
seizoen 6. alles valt nu op zn plekje. vragen die al sinds seizoen 1 onbeantwoord zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Los ben ik ook mee gestopt na seizoen 4 of zo. Hoe ver zijn ze nu?
Okquote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Gratau het volgende:
[..]
nee he niet dat weer. lost is zo'n vette serie met zoveel vragen die je gek makenlaatste seizoen binnenkort
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |