ditquote:Op zondag 24 januari 2010 03:58 schreef AardappelAnders. het volgende:
TS gaat om met de verkeerde vrouwen.
Moet paste nou met dubbel-t of niet. Ik kom er niet uit.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:40 schreef Neleos het volgende:
Ik kon er wel om lachen dat die whiskeyfles zo makkelijk in de reet van je moeder paste.
Vrouwengrap: Dan blijf je toch erinquote:Op zondag 24 januari 2010 04:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moet paste nou met dubbel-t of niet. Ik kom er niet uit.
Die 2 % is namelijk hoogbegaafd en heeft humor!quote:Op zondag 24 januari 2010 05:09 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso heeft 98% van de mensen geen gevoel voor humor.
Justem. Het gros van de andere vrouwen is gewoon een eenheidsworst die zich al shoppend en roddelend door het leven worstelt. O, en een of twee keer in hun leven werpen ze ook nog een kleine die ze vervolgens opvoeden tot eenheidsworst.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Je moet de vrijgevochten vrouwen hebben die zichzelf en het leven niet zo serieus nemen. DAT zijn de allerleukste
Helaas de pijnlijke waarheid, kijk maar op het viva-forum.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Justem. Het gros van de andere vrouwen is gewoon een eenheidsworst die zich al shoppend en roddelend door het leven worstelt. O, en een of twee keer in hun leven werpen ze ook nog een kleine die ze vervolgens opvoeden tot eenheidsworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |