ja kan best suaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar ik las laatst iets dat ze 2 jaar geleden al hadden vastgelegd dat ze dit jaar zouden stoppen omwille van de kwaliteit van het verhaal, dat het niet per seizoen bekeken zou worden en op basis van kijkcijfers werd besloten of ze nog een seizoen deden of niet. Alle antwoorden komen dit seizoen als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou gewoon aandachtquote:
wat ben je toch liefquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef Julis het volgende:
IHVK gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Krabbelplaatjes moeten doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
eet smakelijk, doeiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Ik ga eten lieve Kris, doei.
tazzz jonge kasssssquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, die bortecinem is wel kazer dan kaas. Ze gaat om 16:40 al eten.
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rdizzlequote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Fo shizzle kizzle my nizzle bizzle
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
MooiHij heeft eindelijk de juiste leeftijd bereikt. Hij is officieel een pimp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ahw, veel succesquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ik ga maar aan het werk, moet deze week 700 blz lezen + sam. maken![]()
das nie gezond suaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, veel succes! Ik ga ook (leren voor herkansing)
Het lijkt bijna op studerenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Nee, ik ben geniaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt zeker nooit herkanst in je leven
![]()
![]()
Het spijt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ben ik dus nietMja, ik ga nu echt.
Ja Zeliha is vet lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef Rookert het volgende:
Ik heb een foto gevonden van een deel van haar gezichtEn dat ziet er best goed uit
Dus
Ik wilde je eigenlijk dissen door je een Servier te noemen, maar dat gaat nu dus niet werkenquote:
Het is eerder een diss voor jou omdat je onwaarheden verkondigd.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk dissen door je een Servier te noemen, maar dat gaat nu dus niet werken. Oostblokker dan
?
Wacht maar tot je de rest zietquote:
Ten opzichte van West Europa is het gewoon het oosten van Europa, hoor. Trek vanaf Nederland een lijn naar het zuiden, dat is het westen. Nu moet je dus naar het oosten toe om bij Hrvatska te komen, ergo het is een oostbloklandquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het is eerder een diss voor jou omdat je onwaarheden verkondigd.
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik ben overtuigd.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ten opzichte van West Europa is het gewoon het oosten van Europa, hoor. Trek vanaf Nederland een lijn naar het zuiden, dat is het westen. Nu moet je dus naar het oosten toe om bij Hrvatska te komen, ergo het is een oostblokland. Mijn logica is feilloos.
Vind je mij nu een pedercina?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik ben overtuigd.
Een beetje wel jaquote:
Maar Srpska nietquote:
sabanquote:
www.ben.nl www.simyo.nl, allebei goedkoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nieuwe mobiel.............
nog steeds geen abo.
www.studentmobiel.nl is ook goedquote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nieuwe mobiel.............
nog steeds geen abo.
ik ben abi gekquote:
Luiquote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
die linken.. ik heb gwn geen zin om een abo uit te zoeken, als iemand anders het nou deed, zou ik alleen nog gegevens moeten invullen..
bilmi en stoken? maar idd slayage is abi.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon te stoken hier joh, Bilmi is daar geen vreemde mee
Je hoeft alleen maar voor jezelf een lijstje te maken met wat je wilt en je bent in een uurtje klaarquote:
een fucking uur voor 1 mobiel.. dat is veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar voor jezelf een lijstje te maken met wat je wilt en je bent in een uurtje klaar
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar Srpska niet(wát een woorden trouwens
, ik vraag me af waar het woord kroatie nou eigenlijk vandaag komt
).
Daarna kan je er 24x365 uur gebruik van maken, dat is toch niksquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een fucking uur voor 1 mobiel.. dat is veel.
maakt allemaal niet uit.. als mob maar mooi is en ik 150 minuten kan bellen..quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
touchscreen? wifi? of hoeft dan niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
ik gwn geen zin om te zoeken..quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarna kan je er 24x365 uur gebruik van maken, dat is toch niks
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt allemaal niet uit.. als mob maar mooi is en ik 150 minuten kan bellen..
1 jarig of 2 jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik ook meestal wel leuk, is het net of ie voor mij isquote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Ayca het volgende:
Dus.. ben ik even aan het kijkenvind ik leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |