Luiquote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
die linken.. ik heb gwn geen zin om een abo uit te zoeken, als iemand anders het nou deed, zou ik alleen nog gegevens moeten invullen..
bilmi en stoken? maar idd slayage is abi.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon te stoken hier joh, Bilmi is daar geen vreemde mee
Je hoeft alleen maar voor jezelf een lijstje te maken met wat je wilt en je bent in een uurtje klaarquote:
een fucking uur voor 1 mobiel.. dat is veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar voor jezelf een lijstje te maken met wat je wilt en je bent in een uurtje klaar
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar Srpska niet(wát een woorden trouwens
, ik vraag me af waar het woord kroatie nou eigenlijk vandaag komt
).
Daarna kan je er 24x365 uur gebruik van maken, dat is toch niksquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een fucking uur voor 1 mobiel.. dat is veel.
maakt allemaal niet uit.. als mob maar mooi is en ik 150 minuten kan bellen..quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
touchscreen? wifi? of hoeft dan niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
ik gwn geen zin om te zoeken..quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarna kan je er 24x365 uur gebruik van maken, dat is toch niks
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt allemaal niet uit.. als mob maar mooi is en ik 150 minuten kan bellen..
1 jarig of 2 jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik ook meestal wel leuk, is het net of ie voor mij isquote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Ayca het volgende:
Dus.. ben ik even aan het kijkenvind ik leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |