Ahw, veel succesquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ik ga maar aan het werk, moet deze week 700 blz lezen + sam. maken![]()
das nie gezond suaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, veel succes! Ik ga ook (leren voor herkansing)
Het lijkt bijna op studerenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Nee, ik ben geniaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt zeker nooit herkanst in je leven
![]()
![]()
Het spijt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ben ik dus nietMja, ik ga nu echt.
Ja Zeliha is vet lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef Rookert het volgende:
Ik heb een foto gevonden van een deel van haar gezichtEn dat ziet er best goed uit
Dus
Ik wilde je eigenlijk dissen door je een Servier te noemen, maar dat gaat nu dus niet werkenquote:
Het is eerder een diss voor jou omdat je onwaarheden verkondigd.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk dissen door je een Servier te noemen, maar dat gaat nu dus niet werken. Oostblokker dan
?
Wacht maar tot je de rest zietquote:
Ten opzichte van West Europa is het gewoon het oosten van Europa, hoor. Trek vanaf Nederland een lijn naar het zuiden, dat is het westen. Nu moet je dus naar het oosten toe om bij Hrvatska te komen, ergo het is een oostbloklandquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het is eerder een diss voor jou omdat je onwaarheden verkondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |