als jij het zet, graagquote:
beetje melk en een half schepje suiker graagquote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Prima, grote mok, melk, suiker of zwart?
kijk:quote:
Geen idee, misschien is het gewoon Flash? Degene moet gewoon googelen, ik ken het niet en heb het nooit gebruikt iigquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk:
------------- zegt:
*ja klopt
*maar emel
*ik moet morgen voor bio iets maken
*presentatie
*diavoorstelling
emel zegt:
*ja
-------------------- zegt:
*maar ik heb dat programma niet
*hoe moet ik doen
emel zegt:
*wach tff
*ik heb wel powerpoint uit 2003
------------ zegt:
*nee nee
*is niet powerpoint
*is zo een filmpje
*moet als filmpje worden gepresenteerd
*dan moet je vertellen wat er gebeurd
emel zegt:
*:-O
*diavoorstelling toch
*dat is met powerpoint
-------------- zegt:
*nee nee
*zijn allemaal tekeningen
*en dan moet het zo afspelen
*1 voor 1
*zie je wat er gebeurd
emel zegt:
*hoe heet het programma:P
--------------- zegt:
*ik weet niet iste
emel zegt:
*weet niemand uit je klas??
--------- zegt:
*ze zijn niet on
*haha
emel zegt:
*maar hoe heb jij het dan gemaakt
------------ zegt:
*ik heb niet gemaakt
*ik moet nog maken is uurtje werk maar ik moet programma hebben
emel zegt:
*tekening yaptin ama? die moeten afspelen
------- zegt:
*ja ik weet ook niet
*ja je maakt tekening
en dan nieuwe blad aciyon
*maak je nog een tekening maar dan ietsje anders
*en dan na 30 stuks ofso speel je af
*lijkt het net tekenfilm
over welk programma gaat het hier
Ik doe alleen melk én suiker op universiteit, blijf ik wakkerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef SatinCare het volgende:
[..]
beetje melk en een half schepje suiker graag
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het gewoon Flash? Degene moet gewoon googelen, ik ken het niet en heb het nooit gebruikt iig
http://www.pencil-animation.org/quote:
Wat dacht je van Pencil?quote:
en van zwart val je in slaap?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik doe alleen melk én suiker op universiteit, blijf ik wakker
Maar komt goed
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.pencil-animation.org/
Het staat zelfs in de titel.
veel suiker is viesquote:
Wacht maar op de puisten die je morgenochtend gaat hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
Dan is ie net vrouw gewordenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de man in dit verhaal kon het ook niet vinden
En die bulten maar komen, vreemd hequote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
quote:
nee ok zonder suiker is koffie ook echt goorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoel niet extra veel, gewoon uberhaupt suiker
m'n puisten vallen heel erg mee met m'n leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar op de puisten die je morgenochtend gaat hebben
Waarom zo veelquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
maar normaal gesproken heb ik dat nooit. Had altijd een mooi huidje.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
En die bulten maar komen, vreemd he
Kwestie van wennen, echt waar.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
nee ok zonder suiker is koffie ook echt goor![]()
Heb mijn eigen koffie maar gezetWil er nog iemand oostblok-cake
Het is heel lekker hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, echt waar.
Ja, ik wou pm'en maar ik morste over het keyboard, dus toch maar niet. Geef die droge cake maar
I love muisjesssssssssssquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vreetaanval. en ook heel wat chips en muisjes.
Dat insinueerde je wel door mijn cake droog te noemenquote:
Ik ben van de droge humorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat insinueerde je wel door mijn cake droog te noemen
Wat ben je verkaasdquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goede smaak heb je.![]()
ik eet bijna dagelijks beschuit met muisjes.
ok ik vergeef je voor deze keer danquote:
Merci, paas die cake dan maar over de PMquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ok ik vergeef je voor deze keer dan
Komt eraanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Merci, paas die cake dan maar over de PM
Zullen we haar slaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
Lekker
En om daarop op voor te borduren, waar is Borte inderdaad
Ok, als ze de hele avond niet meer komt dan moeten we haar wel straffen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze nog niet verdiend
Wat voor wapen ga je gebruikenquote:
Zal ik helpen, heb ook wat agressiviteit kwijt te raken:@quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mijn vuisten...![]()
en rookert stil ik ben gwn geirriteerd
maar dan moeten we de agressie verdelen, want met zn tweeen op 1 iemand losslaan is niet lekker.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Zal ik helpen, heb ook wat agressiviteit kwijt te raken:@
Ik ben niet zo sterk hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar dan moeten we de agressie verdelen, want met zn tweeen op 1 iemand losslaan is niet lekker.
wel sterker dan ik, dus maakt niets uit, je kan wel een 16-jarige aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk hoorZal wel niet zoveel uitmaken als ik iemand sla
ooooooh echt?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
HE BILMI
JA?
ER STAAT EEN PAARD IN DE GANG!![]()
![]()
WOOO HOOW OOOWW PAARD IN DE GANG
Was leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
IHVK OUWE RELNEGER HOE WAS HET FEESTEJ DAN![]()
![]()
!11!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel sterker dan ik, dus maakt niets uit, je kan wel een 16-jarige aan.
O, wat voel ik me nu oudquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, is daar iets mis mee? Ben wel over een paar maanden 17, hoor.
Agh je moet toch wat met dit weerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
SatinCare jij bent de nieuwe Fok addict?![]()
Aangenaam.
Leukste was toch een hele grote poster met dit.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah primaNog dingen gekregen?
Toch geen studiegerelateerde dingen,die zijn altijd kut
Ja, echt he.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Behalve dat je je oud voelt, ben je ook oud.![]()
Ja je moet leren met dit weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Agh je moet toch wat met dit weer![]()
Aangenaam
GTST. Leven is zwaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef maartjeh het volgende:
Ben ik weer! Brief gepost, hondjes uitgelaten x2, gewerkt, boodschappen gedaan en gegeten. PFF. wat een zwaar leven.
Ik studeer voeding en diëtetiek in Den Haagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja je moet leren met dit weer.![]()
Maar wat doe jij in het dagelijks leven?
Rimpels zijn toch niet zo erg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja, echt he.Heb gelukkig nog geen rimpels anders zou ik echt depressief worden nou
Okey, cool, hoeveel baklava mag ik eten per dag?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik studeer voeding en diëtetiek in Den Haag
ja weet ik wel, maar je herrinnerde me eraan dat ik gtst niet gekeken heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bedoelde gwn de titel zelf.. niet van kijken
Geniaalquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leukste was toch een hele grote poster met dit.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het wel humor.![]()
Waarom wil je aankomen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
COOOOOOOOOOOOOL
ik wil graag aankomen, wat moet ik doen.
ahahahhaa, altijd als mensen horen wat ik studeer krijg ik dit soort vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, cool, hoeveel baklava mag ik eten per dag?
Ik wil aankomen omdat ik mezelf te dun vind. Ben 1.59 en weeg 47 kg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Waarom wil je aankomen danIk kan dat niet zomaar zeggen, moet je BMI en bouw kennen
was best spannendquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja weet ik wel, maar je herrinnerde me eraan dat ik gtst niet gekeken heb.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Viel toch wel mee he, ihvk, al die sociale interactie met tantes en andere familieleden op je verjaardagsdisco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |