O, wat voel ik me nu oudquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, is daar iets mis mee? Ben wel over een paar maanden 17, hoor.
Agh je moet toch wat met dit weerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
SatinCare jij bent de nieuwe Fok addict?![]()
Aangenaam.
Leukste was toch een hele grote poster met dit.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah primaNog dingen gekregen?
Toch geen studiegerelateerde dingen,die zijn altijd kut
Ja, echt he.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Behalve dat je je oud voelt, ben je ook oud.![]()
Ja je moet leren met dit weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Agh je moet toch wat met dit weer![]()
Aangenaam
GTST. Leven is zwaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef maartjeh het volgende:
Ben ik weer! Brief gepost, hondjes uitgelaten x2, gewerkt, boodschappen gedaan en gegeten. PFF. wat een zwaar leven.
Ik studeer voeding en diėtetiek in Den Haagquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja je moet leren met dit weer.![]()
Maar wat doe jij in het dagelijks leven?
Rimpels zijn toch niet zo erg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja, echt he.Heb gelukkig nog geen rimpels anders zou ik echt depressief worden nou
Okey, cool, hoeveel baklava mag ik eten per dag?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik studeer voeding en diėtetiek in Den Haag
ja weet ik wel, maar je herrinnerde me eraan dat ik gtst niet gekeken heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bedoelde gwn de titel zelf.. niet van kijken
Geniaalquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leukste was toch een hele grote poster met dit.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het wel humor.![]()
Waarom wil je aankomen danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
COOOOOOOOOOOOOL
ik wil graag aankomen, wat moet ik doen.
ahahahhaa, altijd als mensen horen wat ik studeer krijg ik dit soort vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, cool, hoeveel baklava mag ik eten per dag?
Ik wil aankomen omdat ik mezelf te dun vind. Ben 1.59 en weeg 47 kg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Waarom wil je aankomen danIk kan dat niet zomaar zeggen, moet je BMI en bouw kennen
was best spannendquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja weet ik wel, maar je herrinnerde me eraan dat ik gtst niet gekeken heb.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Viel toch wel mee he, ihvk, al die sociale interactie met tantes en andere familieleden op je verjaardagsdisco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |