Waarom zo veelquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag suikerbom
350 gram chocola.
maar normaal gesproken heb ik dat nooit. Had altijd een mooi huidje.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
En die bulten maar komen, vreemd he
Kwestie van wennen, echt waar.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
nee ok zonder suiker is koffie ook echt goor![]()
Heb mijn eigen koffie maar gezetWil er nog iemand oostblok-cake
Het is heel lekker hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, echt waar.
Ja, ik wou pm'en maar ik morste over het keyboard, dus toch maar niet. Geef die droge cake maar
I love muisjesssssssssssquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vreetaanval. en ook heel wat chips en muisjes.
Dat insinueerde je wel door mijn cake droog te noemenquote:
Ik ben van de droge humorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat insinueerde je wel door mijn cake droog te noemen
Wat ben je verkaasdquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goede smaak heb je.![]()
ik eet bijna dagelijks beschuit met muisjes.
ok ik vergeef je voor deze keer danquote:
Merci, paas die cake dan maar over de PMquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ok ik vergeef je voor deze keer dan
Komt eraanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Merci, paas die cake dan maar over de PM
Zullen we haar slaanquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
Lekker
En om daarop op voor te borduren, waar is Borte inderdaad
Ok, als ze de hele avond niet meer komt dan moeten we haar wel straffen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze nog niet verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |