na gister ben ik in het gevalletje liefde van realist naar pestimist gegaan....quote:
Why?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na gister ben ik in het gevalletje liefde van realist naar pestimist gegaan....![]()
Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na gister ben ik in het gevalletje liefde van realist naar pestimist gegaan....![]()
Hahahaquote:
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ach, dit is wel een van de betere tikfouten op Fok.
leuke chica online leren kennen, gemaild, msn, hyves veeeel smsen (tot heel intiem) gister was ze hier (konden niet weg ivm wat rugproblemen, vond ze geen probleem) na 2 uur ging ze plots weg, voelde zich niet op haar gemak en niets meer van haar gehoord.quote:
I know, moet gewoon ff uit negatieve sfeer komen die grotendeels gevormd zijn door mijn gezondheid de laatste maanden....quote:
Then she's not worth itquote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leuke chica online leren kennen, gemaild, msn, hyves veeeel smsen (tot heel intiem) gister was ze hier (konden niet weg ivm wat rugproblemen, vond ze geen probleem) na 2 uur ging ze plots weg, voelde zich niet op haar gemak en niets meer van haar gehoord.
I know but it still hurts.... paar maanden geleden iemand gedate voor paar weken en ook die van ene op andere dag poef geen conctact meer mee. liet niets meer van haar horen (en dat wist date van gister en bla bla ben niet zo bla bla....)quote:
Hmquote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I know but it still hurts.... paar maanden geleden iemand gedate voor paar weken en ook die van ene op andere dag poef geen conctact meer mee. liet niets meer van haar horen (en dat wist date van gister en bla bla ben niet zo bla bla....)
Nou ja, zij was wel eerlijk toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I know but it still hurts.... paar maanden geleden iemand gedate voor paar weken en ook die van ene op andere dag poef geen conctact meer mee. liet niets meer van haar horen (en dat wist date van gister en bla bla ben niet zo bla bla....)
Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmDat is zeker kut ja.
Heb het net 2 weken uit met mn ex, gaat niet goed met dr, en ze wist niet of ze wel genoeg van me hield daardoor. Is zichzelf kwijt enzo. En vrijdag hoorde ze ook nog eens dat haar ouders gaan scheiden. Ben wel realistisch, weet dat het beter voor dr is als het uit is. Maar nu, ik wil er voor haar zijn, maar het kan niet. Zij denkt bij alles dat ik er een bijbedoeling aan heb. Ga woensdag met dr naar de bios als afleiding, en natuurlijk wil ik dr terug, maar ik weet dat dat nu niet kan en ga daar dan ook niet naar handelen.
En wat mijn punt is weet ik eigenlijk niet. Moest het gewoon even kwijt
maakt ook toch niet uit.....soms moet je iets kwijt en dan is internet een behoorlijk geschikt mediumquote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmDat is zeker kut ja.
Heb het net 2 weken uit met mn ex, gaat niet goed met dr, en ze wist niet of ze wel genoeg van me hield daardoor. Is zichzelf kwijt enzo. En vrijdag hoorde ze ook nog eens dat haar ouders gaan scheiden. Ben wel realistisch, weet dat het beter voor dr is als het uit is. Maar nu, ik wil er voor haar zijn, maar het kan niet. Zij denkt bij alles dat ik er een bijbedoeling aan heb. Ga woensdag met dr naar de bios als afleiding, en natuurlijk wil ik dr terug, maar ik weet dat dat nu niet kan en ga daar dan ook niet naar handelen.
En wat mijn punt is weet ik eigenlijk niet. Moest het gewoon even kwijt
nja weet nog steeds niet wat het nou was.quote:
Je weet dus niet waarom ze zich niet op haar gemak voelde?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maakt ook toch niet uit.....soms moet je iets kwijt en dan is internet een behoorlijk geschikt medium
[..]
nja weet nog steeds niet wat het nou was.
nou heb net eens sms verstuurd waar ik ff gevoelig plekje bij haar pakte en kreeg reactie (misschien beetje vals maar wel effectief)... ze zegt dat ze niet zeker weet wat het is maar dat ze het gevoel heeft dat ze onbewust deuren sluit omdat ze bang is dat ze op haar hartje getrapt word....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet dus niet waarom ze zich niet op haar gemak voelde?
Oke, dus ze is bang om gekwetst te worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou heb net eens sms verstuurd waar ik ff gevoelig plekje bij haar pakte en kreeg reactie (misschien beetje vals maar wel effectief)... ze zegt dat ze niet zeker weet wat het is maar dat ze het gevoel heeft dat ze onbewust deuren sluit omdat ze bang is dat ze op haar hartje getrapt word....
Ze houdt de deur op een kiertje zo. Niet intrappen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou heb net eens sms verstuurd waar ik ff gevoelig plekje bij haar pakte en kreeg reactie (misschien beetje vals maar wel effectief)... ze zegt dat ze niet zeker weet wat het is maar dat ze het gevoel heeft dat ze onbewust deuren sluit omdat ze bang is dat ze op haar hartje getrapt word....
jups en voorlopig wil ze dus ook niet verder gaan dan vrienden omdat haar gevoel nu zegt dat dat beter is mja dat heb ik dan maar te respecteren. mijn voorgevoel zegt dat ik haar nooit meer zie.... maar we zien wel of dat gevoel gelijk krijgt of niet.... ball is in her court.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus ze is bang om gekwetst te worden?
Ja, precies. Laat haar weten dat je er wel bent, maar dat het initiatief van haar kant moet komenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups en voorlopig wil ze dus ook niet verder gaan dan vrienden omdat haar gevoel nu zegt dat dat beter is mja dat heb ik dan maar te respecteren. mijn voorgevoel zegt dat ik haar nooit meer zie.... maar we zien wel of dat gevoel gelijk krijgt of niet.... ball is in her court.
ze vind me nog een schatje smste ze me net.... heb terug gestuurd van dat ik het jammer vind dat het gelopen is zoals het gelopen is gister omdat ik het gevoel had dat ik het gevoel had dat ik sinds lange tijd echt weer kon zeggen dat ik verliefd kon worden....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze houdt de deur op een kiertje zo. Niet intrappen.
Je loopt hard van stapelquote:Op zondag 24 januari 2010 14:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze vind me nog een schatje smste ze me net.... heb terug gestuurd van dat ik het jammer vind dat het gelopen is zoals het gelopen is gister omdat ik het gevoel had dat ik het gevoel had dat ik sinds lange tijd echt weer kon zeggen dat ik verliefd kon worden....
kreeg al smsje dat ze het idee had dat ik schuldgevoel aan praatte... dus net gebeld dat ik dat juist niet wilde. Ik ben gewoon heel eerlijk en open over mijn gevoelens (en lukt niet om te onderdrukken kut impulsiviteit van dat kut adhd) dus net gebeld dat dat echt niet mijn bedoeling was en dat ik wel zou zien hoe het allemaal wel of niet zou lopenquote:
Ik ben al 5 jaar uit de kast als bi, maar eerst dacht ik dat het met vrouwen alleen seks zou zijn en ik zat nogal vast in het hetero-denkpatroon. Toen ging ik nog een paar keer op mijn bek met mannen en begon ik steeds crushes te krijgen op vrouwen tot het punt waar ik relaties met mannen uitsloot. Een jaar later ben ik toch wel verliefd op een jongen geworden hoewel dat nu weer af begint te nemen en dan ga ik mij weer lekker focussen op de meisjes met een open blik voor mannelijke uitzonderingen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben trouwens best benieuwd, hoe vroeg wisten jullie van jezelf dat jullie lesbisch waren?
Hebben jullie eerst nog mannelijke relaties gehad?
En hoe was het om het je ouders te vertellen?
Die impulsiviteit herken ik wel. Heb ik ook last van als mijn gevoelens het van me overnemenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kreeg al smsje dat ze het idee had dat ik schuldgevoel aan praatte... dus net gebeld dat ik dat juist niet wilde. Ik ben gewoon heel eerlijk en open over mijn gevoelens (en lukt niet om te onderdrukken kut impulsiviteit van dat kut adhd) dus net gebeld dat dat echt niet mijn bedoeling was en dat ik wel zou zien hoe het allemaal wel of niet zou lopen
vrij laat, 4 jaar geleden erkende ik van mijzelf dat ik Bi was.... (ben bijna 29) en weet nu sinds een half jaar ofzo dat ik verder wil met een vrouw ipv man. Heb dus relaties gehad met mannenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben trouwens best benieuwd, hoe vroeg wisten jullie van jezelf dat jullie lesbisch waren?
Haha, geniaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrij laat, 4 jaar geleden erkende ik van mijzelf dat ik Bi was.... (ben bijna 29) en weet nu sinds een half jaar ofzo dat ik verder wil met een vrouw ipv man. Heb dus relaties gehad met mannen
me ouders...scheet in me broek en enige wat ik te horen kreeg was dus??
ik word er gek van... ga ook van de week contact met me behandelaar opnemen dat ik meds wil tegen mijn adhd kijken of ik dan wat rustiger word en dan ook mijn gedachte stroom meer onder controle krijgquote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die impulsiviteit herken ik wel. Heb ik ook last van als mijn gevoelens het van me overnemen
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kreeg al smsje dat ze het idee had dat ik schuldgevoel aan praatte... dus net gebeld dat ik dat juist niet wilde. Ik ben gewoon heel eerlijk en open over mijn gevoelens (en lukt niet om te onderdrukken kut impulsiviteit van dat kut adhd) dus net gebeld dat dat echt niet mijn bedoeling was en dat ik wel zou zien hoe het allemaal wel of niet zou lopen
nja het is niet zo dat ik gelijk met haar wil trouwen en samenwonen... verliefdheid betekent alleen maar dat je die persoon beter wilt leren kennen. daar is verliefheid voor. op het moment dat dat deel stopt weet je pas of je echt met die persoon verder wilt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:45 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Je weet dat de meeste lesbo's via vriendschap uiteindelijk samen belanden? Probeer dat eens, ook geen risico dat je te hard van stapel loopt. Ook geen verwachtingen die het alleen maar kunnen verzieken, maar gewoon gaandeweg zien of je bij elkaar past en naar elkaar toegroeit. Ik krijg wel eens de indruk dat jij wat betreft liefde graag wil geloven in romantische sprookjesmaar ondertussen weet je zelf ook wel aardig hoe het werkt.
Voor mij is dat eerder een crush, interesse hebben in en beginnen met idealiseren, beter willen leren kennen. Verliefd komt voor de meeste mensen pas veel later, de meeste mensen worden verliefd en weten dan dat ze een (vaak exclusieve) relatie willen. Binnen een jaar gaat dat over in houden van, of niet. Maar dat je met elkaar verder wil, staat voor de meeste verliefde koppels wel vast. Wat er daarna gebeurt, zien ze dan wel weer.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja het is niet zo dat ik gelijk met haar wil trouwen en samenwonen... verliefdheid betekent alleen maar dat je die persoon beter wilt leren kennen. daar is verliefheid voor. op het moment dat dat deel stopt weet je pas of je echt met die persoon verder wilt.
Dat was mijn antwoord ookquote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
met die pil zou mijn antwoord heul makkelijk zijn... "ik bepaal wanneer ik ongesteld word en niet mijn lichaam"
nja in mijn opinie is crush een verkapte vorm van verliefdheidquote:Op zondag 24 januari 2010 14:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mij is dat eerder een crush, interesse hebben in en beginnen met idealiseren, beter willen leren kennen. Verliefd komt voor de meeste mensen pas veel later, de meeste mensen worden verliefd en weten dan dat ze een (vaak exclusieve) relatie willen. Binnen een jaar gaat dat over in houden van, of niet. Maar dat je met elkaar verder wil, staat voor de meeste verliefde koppels wel vast. Wat er daarna gebeurt, zien ze dan wel weer.
Dat kan natuurlijk. Ik heb geen relaties gehad met vrouwen maar ik stoor me wel aan het mannelijk ego en alles dat daarbij hoort. Ik blijf ook altijd naar vrouwen kijken maar omdat ik niet echt toffe dames tegenkom, heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Het zou nog steeds kunnen dat ik mannen volledig afzweer als ik mijn eerste vriendin tegenkom. Tot die tijd kan ik er niets over zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ikzelf weet al vanaf mn 13e dat ik zowel verliefd kan worden op jongens als op meisjes. De eerste keer dat ik me écht verliefd voelde was namelijk op mn 13e, op het meisje wat nu mijn beste vriendin is. Mezelf toen bestempeld als biseksueel. Nooit echt relaties gehad met meisjes tot een jaar terug. Was depressief in mijn relaties met mannen. Sinds ik met mijn ex kreeg (de vrouwelijke) was alles anders. Ik was nog nooit zo gelukkig geweest, en zij heeft mijn leven veranderd. Had tot ik met haar kreeg, mijn ouders niks gezegt met de gedachte dat zolang ik geen relaties had met meisjes, ik ook niet hoefde te vertellen dat ik biseksueel was. Vorig jaar dus verteld. Kreeg kutopmerkingen als "Waarom ben je dan nog aan de pil?" "En we wilden nog wel opa en oma worden" (like, dat kan nog steeds, maar enfin) etc. Maar na een half jaar ofzo accepteerden ze het en hebben ze er vrede mee.
Ik heb nu het idee dat ik volledig lesbisch ben, omdat ik in mijn relaties nooit het geluk heb gekend wat ik bij mijn ex heb gevoeld. In mijn relaties met mannen heb ik altijd naar vrouwen gekeken, en mannenlichamen vond ik maar niks. Ergerde me ook compleet aan hun gedrag, etc.
Op andere mensen komt het woord 'verliefd' al zwaar over. Dus ik kan me wel voorstellen dat zij smste van dat schuldgevoel, snap je?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja in mijn opinie is crush een verkapte vorm van verliefdheid
Ik heb heel vaak crushes, elke maand welquote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In mijn ogen komt een crush op iemand hebben voor het verliefd worden op iemand
ik zei niet dat ik het was maar op haar zou kunnen worden..... maar heb haar dus gebeld van dat dat dus niet mijn bedoeling was.... ik zie wel hoe het gaat lopen.... en zo niet... her bad moet ik dan maar denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op andere mensen komt het woord 'verliefd' al zwaar over. Dus ik kan me wel voorstellen dat zij smste van dat schuldgevoel, snap je?
neen zoveel crushes heb ik niet hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 15:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak crushes, elke maand wel. Verliefd ben ik maar 1 of 2 keer geweest.
Juist.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik het was maar op haar zou kunnen worden..... maar heb haar dus gebeld van dat dat dus niet mijn bedoeling was.... ik zie wel hoe het gaat lopen.... en zo niet... her bad moet ik dan maar denken
Toffe clip. Misschien maar eens het nodige gaan downloaden.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar clips zijn sowieso altijd heel erg tof. Muziek is soms een beetje weird, mar ik vind het vaak echt goed. (Maar ik ben dan ook soms een beetje weird).
Gisteren zag ik 500 days of summer (weer, tweede keer viel ie een beetje tegen), en daar zit ook een Regina nummer in (twee zelfs)..
Oeh leuk is zij hequote:
Ik was elf. Op mijn 17e kwam ik uit de kast omdat ik m'n eerste vriendinnetje had.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Homo's zijn leuk, so I don't mindquote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Hi TGND (daar moet een betere afkorting voor te vinden zijn).
Ik ben trouwens de huishomo, als je je afvraagt wat een vent in [Lesbeau] doet
. En ik post wel eens plaatjes van mooie vrouwen om mijn aanwezigheid te vergoelijken
.
Haha.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was elf. Op mijn 17e kwam ik uit de kast omdat ik m'n eerste vriendinnetje had.
Dat gebeurde eigenlijk omdat ik de hele nacht weggebleven was en mijn ouders doodongerust waren.
Toen ze vroegen waar ik in godsnaam gebleven was, moest ik wel vertellen dat ik met mijn vriendinnetje ergens in een greppel in slaap gevallen was. Liegen kwam niet in me op trouwens.
Ze waren kwaad dat ik niks had laten weten (dus over het te laat komen), maar over dat lesbisch zijn daar moest ik niet zo moeilijk over doen.
Mijn ouders komen uit een kunstenaarsmilieu (en ik zelf dus ook) en heel veel vrienden van hun zijn homo of lesbisch.
Op m'n 16e heb ik nog een vriendje gehad, mijn laatste poging tot heterozijn.
Niet gelukt, na een half jaar uitgemaakt en m'n haar kortgeknipt. Wat een bevrijding was dat zeg
edit: ik ben al langer uit de kast dan dat ik er in gezeten heb![]()
Was het echt een bevrijding om je haar kort te knippenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was elf. Op mijn 17e kwam ik uit de kast omdat ik m'n eerste vriendinnetje had.
Dat gebeurde eigenlijk omdat ik de hele nacht weggebleven was en mijn ouders doodongerust waren.
Toen ze vroegen waar ik in godsnaam gebleven was, moest ik wel vertellen dat ik met mijn vriendinnetje ergens in een greppel in slaap gevallen was. Liegen kwam niet in me op trouwens.
Ze waren kwaad dat ik niks had laten weten (dus over het te laat komen), maar over dat lesbisch zijn daar moest ik niet zo moeilijk over doen.
Mijn ouders komen uit een kunstenaarsmilieu (en ik zelf dus ook) en heel veel vrienden van hun zijn homo of lesbisch.
Op m'n 16e heb ik nog een vriendje gehad, mijn laatste poging tot heterozijn.
Niet gelukt, na een half jaar uitgemaakt en m'n haar kortgeknipt. Wat een bevrijding was dat zeg
edit: ik ben al langer uit de kast dan dat ik er in gezeten heb![]()
Niet dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Klinkt haast alsof je als lesbienne verplicht bent om je haar kort te knippen
De meesten die ik heb, hebben lang haar. Ik heb het wel kort laten knippen omdat ik ziek werd van mensen die mij niet geloofden als ik zei dat ik toch liever vrouwen heb. Nu gelooft men mij en ik heb nu ook veel meer succes bij de meisjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Haha, nou, ik ben lesbisch maar weiger toch echt mn haar kort te knippenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet dan?
* NanKing haar weer lang laat groeien.
Dus succes bij meisjes hangt af van je haar?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
De meesten die ik heb, hebben lang haar. Ik heb het wel kort laten knippen omdat ik ziek werd van mensen die mij niet geloofden als ik zei dat ik toch liever vrouwen heb. Nu gelooft men mij en ik heb nu ook veel meer succes bij de meisjes.. En ik vond het ook een bevrijding.
Met stekeltjes?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ben lesbisch maar weiger toch echt mn haar kort te knippen![]()
Ken maar 1 lesbienne die ook langer haar heeft, verder in mijn omgeving hebben ze allemaal kort haar.
Ik heb stiekem ook geen kort haarquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ben lesbisch maar weiger toch echt mn haar kort te knippen![]()
Ken maar 1 lesbienne die ook langer haar heeft, verder in mijn omgeving hebben ze allemaal kort haar.
Sommig haar mogen lesbeaus toch wel laten groeienquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet dan?
* NanKing haar weer lang laat groeien.
Ik zag er 100% straight uit. Tegenwoordig verschijn ik op de gaydar en mijn persoonlijkheid krijgt voor de verandering eens de kans om de rest te doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus succes bij meisjes hangt af van je haar?
Ik dacht van persoonlijkheid
Sommige wel.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommig haar mogen lesbeaus toch wel laten groeien [ afbeelding ]
Huh? Dan is mijn geheugen kaput!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook geen kort haar. En mijn vriendin ook niet.
Ik zie er ook straight uit. Moet ik er perse lesbisch uit zien om lesbisch te zijn?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zag er 100% straight uit. Tegenwoordig verschijn ik op de gaydar en mijn persoonlijkheid krijgt voor de verandering eens de kans om de rest te doen.
Ik heb het zo:quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige wel.
Mijn ex heeft ook kort haar. Maar heb foto's van haar gezien met lang haar, en dat staat haar absoluut niet.
Zo zou kort haar mij dus nooit staan
'Mjah, toen jij geboren werd, was ik al uit de kast.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Nee. Maar bij mij ging het zo: met lange haren hingen er kweenie hoeveel boyz om mij heen waardoor de meisjes afdropen. Met kort haar, wat overigens al veel beter bij mijn karakter past, maak ik gewoon veel meer kans en ik voel me daar beter bij. Wat een ander vindt moet een ander zelf weten. Ik zie er overigens nog steeds niet lesbisch uit.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie er ook straight uit. Moet ik er perse lesbisch uit zien om lesbisch te zijn?
Vind dat zo'n vooroordeel
Vind ik nou ook!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen moet er zo uitzien zoals hij/zij eruit wil zien. Als Seven. zich prettig voelt bij een kort kapseltje (wat vast beeldig staat) en GiNeDo (neh dat is het ook niet qua afkorting
) met lang (evenzo beeldig) dan is dat toch goed
?
Wat je lesbo maakt is als je op vrouwen valt. Daar doet haar niks aan.
Ja allebei denk ik. Maar ik heb al een paar jaar lang haar vriendinlief een jaartje ofzoot, tot over dr schoudersquote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Dan is mijn geheugen kaput!
Of dan is je haar gegroeid.
Of allebei!
In die andere tijden moest je toch juist bang zijn als je er lesbisch uit zag?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
'Mjah, toen jij geboren werd, was ik al uit de kast.
Andere tijden
O.M.G.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb het zo:
![]()
Ik was aan het ouwehoeren met vosss, dus begin is supervals, einde is stuk beter
Als jij mij de moeite waard vind, dan welquote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef NanKing het volgende:
Moet ik nou echt helemaal gaan PM-en als ik op je fobo wil reageren.
Ik denk dat ik in een tijd uit de kast kwam dat het echt geweldig tolerant was. Toleranter dan nu.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In die andere tijden moest je toch juist bang zijn als je er lesbisch uit zag?
Thanks, eerste helft was dus met opzet slecht hea?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
O.M.G..
Je ziet er echt tof uit, maar de eerste helft is erg! En toen hoorde ik de tweede helft
! Dat klinkt niet half slecht
!
Wat heb je ranke handenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef Seven. het volgende:
Ter vergelijking: met lang haar
[ afbeelding ]
Okeequote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een tijd uit de kast kwam dat het echt geweldig tolerant was. Toleranter dan nu.
Eind jaren 80 heb ik het dan over.
In mijn vriendenkring waren er genoeg vrouwen met kort haar, en lesbo's hadden dat sowieso.
Het was voor mij een statement. Ik had dat lange haar alleen om hetero over te komen.
Het ging er af omdat ik er klaar mee was.
Ik kwam voor mezelf uit de kast zeg maar, en een jaar later voor de rest van de wereld.
Ja ik had het bijna uitgezet, en toen dacht ik, mwa, laat ik het eind luisteren en daar was het opeens goedquote:Op zondag 24 januari 2010 15:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks, eerste helft was dus met opzet slecht hea?
Vinden de meeste mensen. Aan de andere kant zijn ze heel snel gewend aan het korte haar want niemand kan zich meer voorstellen hoe het ook alweer was met lang haar. Ik persoonlijk vind het korte mooier staan en veel beter bij mij passen. Met lang haar vond ik het zo gewoontjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:52 schreef NanKing het volgende:
Ik vind je met lang haar toch echt leuker.
Vind het korte leuker staan. Staat veel vlotterquote:Op zondag 24 januari 2010 15:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vinden de meeste mensen. Aan de andere kant zijn ze heel snel gewend aan het korte haar want niemand kan zich meer voorstellen hoe het ook alweer was met lang haar. Ik persoonlijk vind het korte mooier staan en veel beter bij mij passen. Met lang haar vond ik het zo gewoontjes.
Het moest niet, het was gewoon zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee
Vind het alleen nog steeds jammer dat je er lesbisch uit moet zien om lesbisch over te komen.
Snap ikquote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het moest niet, het was gewoon zo.
Vergis je niet, je uiterlijk was de manier om potten te herkennen.
Geen internet of dat soort dingen, je moest het hebben van IRL-ontmoetingen.
Bovendien was het feminisme (en de vrouwenstrijd zeg maar) toen nog wel sterker aanwezig.
Ben jij feminist?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het moest niet, het was gewoon zo.
Vergis je niet, je uiterlijk was de manier om potten te herkennen.
Geen internet of dat soort dingen, je moest het hebben van IRL-ontmoetingen.
Bovendien was het feminisme (en de vrouwenstrijd zeg maar) toen nog wel sterker aanwezig.
Vriendin van me maakt er een sport van om de hetero's te bekerenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Als ik nu naar een gaybar zou gaan zouden er vast genoeg mensen zijn die denken dat ik hetero ben. Maar dat daagt mij uit om op de potten af te stappen. Of vallen de potten alleen op potten?
Gemeen! En ik wil het horen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma vertelt...
.
(sorry Lezzje, you know I love you
)
Val niet perse op uiterlijk. Iemand moet er in het totaal goed uitzien. En of dat nou met lang of kort haar is, dat maakt niet uit. Ik let ook meer op kledingstijl, dat zegt veel over de persoonlijkheidquote:Op zondag 24 januari 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vriendin van me maakt er een sport van om de hetero's te bekeren. En haar vriendin was ook een langharige lesbo. Zij zelf is trouwens kortharig.
Wat is jouw kledingstijl?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Val niet perse op uiterlijk. Iemand moet er in het totaal goed uitzien. En of dat nou met lang of kort haar is, dat maakt niet uit. Ik let ook meer op kledingstijl, dat zegt veel over de persoonlijkheid
Heb van vele mensen gehoord dat ik er creatief uitziequote:
Neequote:Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb van vele mensen gehoord dat ik er creatief uitzie![]()
Kan je daar wat mee?
Oh ik wil het ook horen hoorquote:
Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etcquote:Op zondag 24 januari 2010 16:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Lady GaGa is erg creatief maar heb zo het gevoel dat dat niet in de buurt komt?
Milk is zooo'n zielige filmquote:Op zondag 24 januari 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik wil het ook horen hoor. Ik vind dat een veel interessantere tijd om homo te zijn
. Ook de jaren 60 in Amerika, toen ik de film Milk zag werd ik helemaal meegenomen in dat protest/demonstratie-achtige. Statements maken enzo, ik zag mezelf al meelopen met zo'n stoet.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma vertelt...
.
(sorry Lezzje, you know I love you
)
Waarom wil je dat weten?quote:
Grote interesse omdat ik zelf feministe ben sinds een jaar of 10, ik leer pas de laatste paar jaar om dit ook volledig toe te passen in mijn leven. En het is ook gewoon een rete-interessante stroming.quote:
Cool. Bij mij wisselt het enorm. Ik kan superkinky voor de dag komen maar ook gewoon spijkerbroek, shirtje, sneakers. Het is wel sowieso altijd vrouwelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etc
De ene keer zit het bij mij ook wat kinky'er dan de andere keer.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Cool. Bij mij wisselt het enorm. Ik kan superkinky voor de dag komen maar ook gewoon spijkerbroek, shirtje, sneakers. Het is wel sowieso altijd vrouwelijk.
it sucks big time... was allang blij dat mijn haar gister een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje meewerkte.... ipv soms een bad hairday heb ik soms een good hairday hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ja, van kort naar langer is stom. Ik ken het
.
BOE!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van de noemer "feminist".
Waarom? Wil jij niet dat mannen en vrouwen gelijke kansen hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van de noemer "feminist".
naise... dat is volgens mij een kledingstyle die erg bij mij zou passen alleen weet ik nooit waar ik moet wezen voor dat soort shitquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allstars, blousjes (die ik open draag), strakke shirtjes eronder. Baggy jeans, stropdassen, etc
denk dat hij eerder bang is voor de penis hatende feministenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Seven. het volgende:
Vind jij soms dat wij achter het aanrecht horen, Erik?
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudtquote:
Ja dat is het vooral eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat hij eerder bang is voor de penis hatende feministen
En achter de strijkplank!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Seven. het volgende:
Vind jij soms dat wij achter het aanrecht horen, Erik?
die vrouw zoek ik ook nog steedsquote:
I know where to go!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naise... dat is volgens mij een kledingstyle die erg bij mij zou passen alleen weet ik nooit waar ik moet wezen voor dat soort shitdus is het eigenlijk standaard jeans, met sneakers en een veeeels te druk shirtje
moet eigenlijk es met een goeie lesbeau shoppen ghehe
Er zijn ook relaxte feministen. Ik persoonlijk kies de discussies en de personen waarmee ik discussieer met zorg op dat gebied. Ik kan echter niet ontkennen dat ik een negatief beeld van heteromannen heb. Ik geloof overigens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen gerespecteerd moeten worden. En ik vind dat het nu aan de mannen is om een stap richting vrouwen te doen wat betreft carrière en gezinsinrichting. Niet meer de vrouwen die parttime thuis blijven omdat hubbylief verhoudingsgewijs meer verdient.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudt. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Constant op de barricade, dat idee
.
werkse!quote:
succesquote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Seven. het volgende:
Ik ga trouwens eens kunstgeschiedenis samenvatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Dat zijn gewoon zuurpruimen joh!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja meer omdat ik er een beetje het idee bij heb dat het van die vrouwen zijn die zich altijd beledigd voelen enzo. En het niet eens waarderen als je de deur voor ze openhoudt. Of dat je heel erg op je woorden moet passen omdat ze bij het minste of geringste boos worden
. Constant op de barricade, dat idee
.
Buurvrouw leek mij wel handigquote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En iedereen op Fok noemt me TGND, dus mogen julle me ook zo noemen
Of Nathalie
Maar das niet het enige. Het stikt daarnaast ook van de mannen die schermen met 'dat kan niet in mijn werk' omdat ze bang zijn dat ze dan niet stoer meer gevonden worden of gewoon omdat ze het niet willen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:28 schreef lezzer het volgende:
Het gaat er meer over dat het voor mannen bijna onmogelijk is om minder dan fulltime te werken bijvoorbeeld...
Zeker.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar das niet het enige. Het stikt daarnaast ook van de mannen die schermen met 'dat kan niet in mijn werk' omdat ze bang zijn dat ze dan niet stoer meer gevonden worden of gewoon omdat ze het niet willen.
ik vind lang of kort haar toch wel het meest onintressante feature bij en vrouw....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Avey het volgende:
Ik heb lang haar, vriendin gelukkig ookMoet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
Seven. ziet er wat mij betreft leuker uit met langer haar
Tja ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik alleen maar schijn te vallen op vrouwen met langer haar....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind lang of kort haar toch wel het meest onintressante feature bij en vrouw....
mja bla bla bla... het oog wil ook wat hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik alleen maar schijn te vallen op vrouwen met langer haar....
Niet dat het uiteindelijk uitmaakt, het gaat om het innerlijk bla bla.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Avey het volgende:
Ik heb lang haar, vriendin gelukkig ookMoet zeggen dat kort haar mij meestal weinig doet. Persoonlijke voorkeur natuurlijk
Seven. ziet er wat mij betreft leuker uit met langer haar
Gezinswagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nog even mijn auto showen:
[ afbeelding ]
We hebben ook een gezinshuis.quote:
In de suburbs, alwaar je wel af en toe een kind uit je eigen tuin moet jagen, maar als dat alles is...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben ook een gezinshuis.Lekker de ruimte en geen kutkoters die die ruimte innemen en viesmaken
Van wat ik gelezen heb ben jij niet iemand die je zomaar mistquote:Op zondag 24 januari 2010 17:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou me waarschijnlijk niet eens zien staan of direct afschrijven
Ah, dat is het leggen van boobytraps nog wel waard.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
Er is maar een huis met kleine kinderen en da's aan het andere eind van de straat
Ik werd met lang haar altijd met de nek aangekeken op lesbofeestjes trouwens, kreeg echt regelmatig agressieve reacties van meisjes die vanuit het niets begonnen te duwen/schelden etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb ben jij niet iemand die je zomaar mist(op de goede manier)
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik werd door een drag queen uitgemaakt voor Lesbo vorig jaarMoest ik gaan uitleggen hoe het zat, in een vol cafe, met een microfoon onder mijn neus.
Dat was twee dagen nadat ik mijn haar kort had laten knippen.
Nope, da's mijn auto. De civic is afbetaald dus die blijft tot ie in puin gereden wordt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef lezzer het volgende:
Zeg, die volvo, is dat nou jouw auto? Of is de Civic er uit?
Ja, ik zag hem al eerder overal opduiken, maar het drong nu pas echt tot me door dat het echt een palmface wasquote:
hi sweetiequote:
vandaag niet... ben lekker woozy nu van diazepamquote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef NanKing het volgende:
"homoseksualiteit vergelijkbaar met anorexia" bwehehe.
Ik wil best een ridder zijn. of een prinsquote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hoi Girl, btw, en welkom
Ik vind dat iedereen kort haar moet hebben, man en vrouw. Lang haar is voor fantasy-helden en ridders.
Prins Erikquote:Op zondag 24 januari 2010 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil best een ridder zijn. of een prins.
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso sluit ik me bij NanKing aan (heus niet alleen om de gezelligheid).
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prins ErikNou een triton vinden, huh?
Aww, Graatjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nu, die is een beetje oud
. We hadden thuis een video met een soort van vervolg-spinoff iets, en daar kwam een zeemeermannetje in voor; Graatje
.
[ afbeelding ]
Dank je! Het was bij hun thuis en verder geen bijzonderheden, maar de hele familie bij elkaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Vanyel het volgende:
En Alicey natuurlijk veel plezier. Groot feest op het programma?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm misschien wel weer leuk om te kijken... kleine zeemeermin
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
Mja, in je eerste eigen topic moet het haast wel, he?
quote:Op maandag 25 januari 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik een rasechte pessimist, die toch altijd teleurgesteld wordt.
Ik woon in de VS, het is hier nog vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Wat houd jou zo laat nog wakker?
Ik woon in België, voor mij is het ook nog vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, het is hier nog vroeg
Oh, tof.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik woon in de VS, het is hier nog vroeg
Hi Nanquote:Op maandag 25 januari 2010 07:44 schreef NanKing het volgende:
Goedemorgen dames, wonderer ende Erik![]()
.
Het eindigde ook allemaal een beetje vervelend... Echtscheidingen, bah.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt erg onheilspellend... "tot op een zeker moment"...
Wie wat waar hoe?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het eindigde ook allemaal een beetje vervelend... Echtscheidingen, bah.
Geen zin om er op een publiek forum heel uitgebreid op in te gaan, maar het gaan om een van mijn broers en een van mijn schoonzussen. De beslissing om uit elkaar te gaan is net genomen. Het eindigde er gisteren in dat mijn broer boos is weg gegaan..quote:Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe?je btw ook voor zeven.
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:23 schreef NanKing het volgende:
Hoeft ook niet uitgebreid. Maar jeutje altijd kut zoiets van dichtbij meemaken.
quote:
Thanks, ben wel kapot na de hele nacht gestudeerd te hebben maar het was het waard.quote:
kusjesquote:
gefeli!! 7 ik ga ook vandaag nadat ik bij de chiropractor ben geweest, nu eerst oksels laseren (jaja vrijwillig 2x op een dag pijnlijden haha)quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Seven. het volgende:
Alicey
Mijn examen was een daverend succes. En het was de laatste én ik ben vandaag en morgen vrij.. Zodirect eerst zonnebank, dat heb ik mij al 3 maanden voorgenomen en het kwam er steeds niet van.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef Seven. het volgende:
Kz, SC:
Dat laseren, is dat definitief?
Ok laseren....quote:
hoi hoi. Met rug gaat steeds beter.... Kan weer redelijk normaal lopen en in kussens hangen op de bank (kan niet echt normaal zitten op mijn bank lol) Ben gestopt met pijnstillen en merk nu wel dat mijn rug dus stijf is (dat voelde ik natuurlijk niet) maar daar heb ik dan nog diazepam voor liggenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb gewoon bijna een heel topic gemist! Nieuwe auto's, nieuwe mensen, echtscheidingen...
KZ, hoest met je rug?? Bij mij nog steeds onveranderd. Vanmiddag weer fysio, maar na 2 weken non-stop mega pijn, begin ik er nu echt wel ff klaar mee te zijn, geloof ik.
Top Gear was wel echt geniaal!!! Op een gegeven moment ging Jeremy Clarkson het publiek in om meningen over auto's te peilen; kwam hij echt VLAK naast mij staan. Was helemaal bang dat hij iets zou gaan vragen en ik iets mega doms zou zeggen natuurlijk. Maar dat deed hij niet, thank God. Was helaas daardoor wel een hele tijd vol in beeld met mijn face op de grote projectieschermen die er hingen![]()
.
En de auto's![]()
![]()
![]()
Reminds me dat ik echt heel heel hard moet gaan werken, of iets briljants moet uitvinden, want ik heb toch niet geleefd als ik nooit zo'n echte bolide voor m'n deur heb gehad? Maar goed, never gonna happen!
Hoi Nanking!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:53 schreef NanKing het volgende:
Gepartnerrrregistreerd is toch niet 't zellufde!
Hoi @ kwebbel
Ja, ik slik ibu's die wel een beetje helpen hoor. Maar vooral 's ochtends is het een hel. En bankzitten gaat ook niet eigenlijk, alleen kaarsrechtquote:Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi hoi. Met rug gaat steeds beter.... Kan weer redelijk normaal lopen en in kussens hangen op de bank (kan niet echt normaal zitten op mijn bank lol) Ben gestopt met pijnstillen en merk nu wel dat mijn rug dus stijf is (dat voelde ik natuurlijk niet) maar daar heb ik dan nog diazepam voor liggenGa zo naar de chiropractor, hoef deze week maar 2x ipv 3x
jammer dat de jouwe nog steeds klote is.... al gedacht aan pijnstilling??
vraagaan dokter iets anders dan ibu (ibu is sowieso slecht voor je gezondheid)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hoi Nanking!
[..]
Ja, ik slik ibu's die wel een beetje helpen hoor. Maar vooral 's ochtends is het een hel. En bankzitten gaat ook niet eigenlijk, alleen kaarsrecht. Wel fijn dat er bij jou in ieder geval verbetering is. Snap dat bij mij niet zo goed! Blijft continue hetzelfde.
diclofenac hielp voor mij niet... leuk tegen kiespijn maar meer ook niet. Tramadol helpt heul goed tegen heftige pijn iig. Misschien idee om paracetamol met codeine te vragen kijken of dat meer voor je doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef NanKing het volgende:
Het beste is nog altijd paracetamol. 8 stuks per dag in dosissen van 2 tegelijk.
Je kunt ook om diclofenac vragen maar das ook niet een al te heppie middel. Ik heb een keer een 200mg spuit er van gehad (ook voor mijn rug) ik was er helemaal high van!
Dus...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef NanKing het volgende:
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.
+1quote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van ibu. Misschien niet de hemel voor je maag, maar het werkt wel. Net als diclofenac bij mij trouwens, maar dat is helemaal ruk voor je maag.
Het allermeest hou ik van mixjes. Veel ibu met veel paracetamol. Dat doet de minste pijn.
Er is natuurlijk nog wel wat verschil tussen trouwen en partnerregistratie. Maar als het hetzelfde voelt, waarom wil je dan niet trouwen?quote:Oh en wb partnerrregistreren vs trouwen. Voelt hetzelfde (denk ik), maar ik wil niet trouwen.
Maar ik willetniet!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef NanKing het volgende:
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.
Kun je mij dat verschil beschrijven? Volgens mij is namelijk het enige verschil de flitsscheiding. Zodra er kinderen in het spel zijn, vervalt de mogelijkheid tot flitsscheiding, dus zijn ze dan hetzelfde.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef SingleCoil het volgende:
Er is natuurlijk nog wel wat verschil tussen trouwen en partnerregistratie. Maar als het hetzelfde voelt, waarom wil je dan niet trouwen?
alleen jammer dat iburpofen de kans hartfalen vergroot, dat zelfs amerikaanse cardiologen het apart vinden dat het vrij verkrijgbaar is in europa en dat nergens echt word gewezen op het mogelijk gevaar (en dat uit de mond van een land waar je de meest bizare pilletjes kan kopen)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van ibu. Misschien niet de hemel voor je maag, maar het werkt wel. Net als diclofenac bij mij trouwens, maar dat is helemaal ruk voor je maag.
Het allermeest hou ik van mixjes. Veel ibu met veel paracetamol. Dat doet de minste pijn.
Oh en wb partnerrregistreren vs trouwen. Voelt hetzelfde (denk ik), maar ik wil niet trouwen.
Ik weet dat er in ieder geval verschillen zijn rond het erkennen en aanvaarden van kinderen, de preciese verschillen ken ik niet. Maar in een huwelijk tussen man en vrouw is het iig zo dat een in dat huwelijk geboren kind ook automatisch kind van beide ouders is, en in een partnerschap moet de vader het kind ook expliciet erkennen. En bij partnerschap van gelijke sexe ligt het nog weer wat complexer geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar ik willetniet!
[..]
Kun je mij dat verschil beschrijven? Volgens mij is namelijk het enige verschil de flitsscheiding. Zodra er kinderen in het spel zijn, vervalt de mogelijkheid tot flitsscheiding, dus zijn ze dan hetzelfde.
Ik wil niet trouwen omdat ik het huwelijk een archaïsch instituut vind voor een jongetje en een meisje.
Wat? Dat vind ik echt onzin, als je niet wil trouwen hoef je dat ook niet te doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het huwelijk is idd een archaisch instituut, maar niet alleen voor een jongetje en een meisje. Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te maken
Erg he...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te maken
Trouwen is ook goedkoper.
Alleen bij hetero's. Voor mijn soort werkt dat bij huwelijk en registratie exact hetzelfde.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik weet dat er in ieder geval verschillen zijn rond het erkennen en aanvaarden van kinderen, de preciese verschillen ken ik niet.
Inderdaad achterhaald.quote:Verder is er geloof ik ook nog iets in de het verschoningsrecht en het erfrecht, maar dat kan ook al weer achterhaald zijn.
Ik ga er vanuit dat je dat niet meent.quote:Het huwelijk is idd een archaisch instituut, maar niet alleen voor een jongetje en een meisje. Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te makenp
Niet.quote:Trouwen is ook goedkoper.
Hmquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaat wel goed op het verveel me dood feit na.... rug doet het steeds beter, van pijnstillers af.... misschien zo af en toe een diazepam als ie stijf word maar niet te frequent kan al 15 minuten goed wandelen met een redelijk tempo. zitten/in kussens op bank hangen gaat ook steeds beter maar liggen is toch fijner. Ik word alleen compleet gek van verveling in 9 dagen tijd 7uur contact gehad met mensen waarvan 1 uur in totaal bij chirpractor
het begon bijna 8 jaar geleden met een weggeschoten rug wervel.... nu schiet het er telkens in en steeds frequenter en volgens chiropractor is er een kleine hernia op xray te zien (radioloog zegt er is niets aan de hand) ik heb al ziekte periodes gehad van enkele dagen tot 1,5 jaar geheel of gedeeltelijk uit de runningquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmWat heb je precies met je rug dan?
Aiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het begon bijna 8 jaar geleden met een weggeschoten rug wervel.... nu schiet het er telkens in en steeds frequenter en volgens chiropractor is er een kleine hernia op xray te zien (radioloog zegt er is niets aan de hand) ik heb al ziekte periodes gehad van enkele dagen tot 1,5 jaar geheel of gedeeltelijk uit de running
(manueel arts heeft 2 jaar geleden ook al gezegd dat ik een voorloper had op hernia)
vorig jaar mijn rug gekneusd en sindsdien is me rug dus erg kut... voel hem eigenlijk altijd en is vorig jaar juni naar de klote gegaan en nu dus weer....
Trouwen doe je automatisch in gemeenschap van goederen. Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
@vanyel trouwen is gratis (op sommige dagen), een bruiloft tja dat is zo duur als je zelf wilt als je bepaalde rechten wilt vastleggen die bij trouwen automatisch gaan moet je naar een notaris... dat is duur... vandaar dat zoveel hetero koppels die niet willen trouwen gaan trouwen als er een kind in het spel komt
quote:Met ingang van 1 januari 2010 gelden de onderstaande tarieven. Deze tarieven gelden voor zowel huwelijk, geregistreerd partnerschap als de omzetting van een geregistreerd partnerschap in een huwelijk.
naar mijn weten is dat allang niet meer verplicht om in gemeenschap van goederen te trouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trouwen doe je automatisch in gemeenschap van goederen. Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.
Overigens zegt de site van mijn stad
[..]
Niet verplicht, maar als je niks aan geeft doe je dat wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naar mijn weten is dat allang niet meer verplicht om in gemeenschap van goederen te trouwen
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Vanyel het volgende:
Wie dat in deze tijd nog doet is wat mij betreft sowieso geschift, dus ook als je trouwt moet je (in mijn optiek) naar een notaris.
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kostenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het 4 maanden geleden nog van de notaris gehoord. Standaard=gemeenschapvangoederen.
Als je niks regelt is scheiden dan weer heel duur hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kosten
ja maar dat is mijn punt nietquote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je niks regelt is scheiden dan weer heel duur hoor
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dat is mijn punt nietmisschien wel weer ene manier dat sommige koppels niet gelijk handdoek in de ring gooien bij eerste heuveltje
om te kunnen scheiden moet ik eerst een partner vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.
Nee echt, als je ooit gescheiden bent, weet je precies waarom dat nou een goed idee is om dat soort dingen vast te leggen als je nog van elkaar houdt.
Wat worden mensen vals als ze gekwetst zijn zeg...
In utrecht zijn de kosten dus hetzelfde (en gratis kan blijkbaar niet meer). Bovendien gold voor ons volgens de notaris ook met partnerschap automatisch gemeenschap van goederen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar je kan kiezen voor huwlijkse voorwaarden... (dat kost dus wel tussen 500 a 1000 euro afhankelijk van wie je notaris is) maar mijn punt was gewoon dat trouwen niets hoeft te kosten
Ik al lang niet meerquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verdiep me nog lang niet in het trouwgebeuren
Lieve dames,eventuele meneren,quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, dat helpt geen ene flikker.
Nee echt, als je ooit gescheiden bent, weet je precies waarom dat nou een goed idee is om dat soort dingen vast te leggen als je nog van elkaar houdt.
Wat worden mensen vals als ze gekwetst zijn zeg...
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om te kunnen scheiden moet ik eerst een partner vinden![]()
cute, stupid but cutequote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lieve dames,eventuele meneren,
Dat van dat trouwen...al besluit je een kannibalen-commune op te richten dan moet je het wat mij betreft allemaal fijn zelf weten, als je naar normen en waarden zoek moet je iig niet bij mij zijn, daarvoor ben ik te vrij opgegroeiddus al wil je met je hond touwen dan zeg ik: doen! Liefde boven alles, en jij bepaaltin welke vorm en in welke taal.
Ik ben gescheiden van een maniakale geweldadig alcoholistische borderliner en was in gemeenschap van goedern gehuwd. Dat kostme ongever een half miljoen euro. Maar het goede nieuws:
1. Ik heb al meer dan de helft betaald
2. Ik betaal de tweede helft vanuit een gelukkige levenssituatie
3. Ik trouw met liefde weer in gemeenschap van goederen.
Noem me een romantic fool, maar voor mij lukt 't alleen als 't 100% is
I knowquote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Op iedere pot past een potdeksel!![]()
Voelt het bij jullie ook zo freak ass KOUD? Ik ben net letterlijk bijna aan mijn scooter vastgevroren! Volgens buienradar is het hier -4,5, maar voelt het als -9,2! Dat idee had ik ook!
Maar van die trouwverhalen word ik wel weer een beetje warm.. Mijn achternicht is vorig jaar met haar vriendin getrouwd. Super cute!
Bedoel je daar nou mee dat het geen 100% is als je niet in gemeenschap trouwt?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
New Hampshire.quote:
Waarom quote je mij nou?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lieve dames,eventuele meneren,
Dat van dat trouwen...al besluit je een kannibalen-commune op te richten dan moet je het wat mij betreft allemaal fijn zelf weten, als je naar normen en waarden zoek moet je iig niet bij mij zijn, daarvoor ben ik te vrij opgegroeiddus al wil je met je hond touwen dan zeg ik: doen! Liefde boven alles, en jij bepaaltin welke vorm en in welke taal.
Ik ben gescheiden van een maniakale geweldadig alcoholistische borderliner en was in gemeenschap van goedern gehuwd. Dat kostme ongever een half miljoen euro. Maar het goede nieuws:
1. Ik heb al meer dan de helft betaald
2. Ik betaal de tweede helft vanuit een gelukkige levenssituatie
Help me even, dat ligt waar?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
New Hampshire.
@huidige topic: ik weet niet eens of we in gemeenschap van goederen getrouwd zijn
Dat geeft zo'n fijn warm gevoel van binnenquote:
In de VS!!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Help me even, dat ligt waar?
Goeiemorgen trouwens
Hierquote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Help me even, dat ligt waar?
Goeiemorgen trouwens
Ja dat dichterbij, ik zat zo te kijken en dacht "Wonderer woont vlak bij zee!" maar toen keek ik eens op de kaart van Nederland en zag dat ik eigenlijk dichter bij de zee woon en absoluut niet het idee heb dat ik dicht bij zee woonquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Qebbel het volgende:
Staat gelukkig ook niet in je onderschrift. Ben stiekems wel een pietsie jaloers op je. Ooit komt er namelijk een dag dat ik naar NYC verhuis. Jij zit al stukke dichterbij!
ja nja.. is ook grapje die we op ons werk gebruiken (doe dus, op de mumbai van delta na dan) alle amerikaanse maatschappijen op mijn werk beveiligen en dan heb je briefing van waar ligt memphis en standaard, nog net niet in koor, hoor je iedereen zeggen in de VSquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Edit: was nog reactie op Erik. Die VS-grap was idd echt te slecht!
kan wel merken dat je in een stuk woont waar de britten vroeger behoorlijk hebben geregeerd.... allemaal britse stedenquote:
Ja, je verkijkt je hier echt op afstanden. Walmart is "de straat uit" maar toch bijna twee kilometer fietsen. Van Target naar de mall lopen is een straat oversteken, maar je moet ook twee parkeerplaatsen over dus je doet er bijna vijf minuten over. In mijn straat staan minder huizen dan in die van mijn ouders, maar de straat zelf is drie keer zolang...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dichterbij, ik zat zo te kijken en dacht "Wonderer woont vlak bij zee!" maar toen keek ik eens op de kaart van Nederland en zag dat ik eigenlijk dichter bij de zee woon en absoluut niet het idee heb dat ik dicht bij zee woon.
Yep, Brits, wat Duits en een paar indiaanse namen. NH is ook een van de oorspronkelijke 13 staten en ligt in het stuk dat New England wordt genoemd. Dit is het oudste stuk VS (Boston is de oudste stad).quote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan wel merken dat je in een stuk woont waar de britten vroeger behoorlijk hebben geregeerd.... allemaal britse steden
wanneer vlieg je weer met delta naar nl?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, Brits, wat Duits en een paar indiaanse namen. NH is ook een van de oorspronkelijke 13 staten en ligt in het stuk dat New England wordt genoemd. Dit is het oudste stuk VS (Boston is de oudste stad).
People are different! Ikke wel dus! Echt mijn allergrootste droom/wens, whatever hoe je 't wilt noemen! Ik ben geboren voor die stad, alleen is het helaas niet zo makkelijk. Dus ja, Amsterdam is wel een goede tweede.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zou echt nooit in NYC willen wonen
New Yorkquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef Qebbel het volgende:
[..]
People are different! Ikke wel dus! Echt mijn allergrootste droom/wens, whatever hoe je 't wilt noemen! Ik ben geboren voor die stad, alleen is het helaas niet zo makkelijk. Dus ja, Amsterdam is wel een goede tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |