Juist.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik het was maar op haar zou kunnen worden..... maar heb haar dus gebeld van dat dat dus niet mijn bedoeling was.... ik zie wel hoe het gaat lopen.... en zo niet... her bad moet ik dan maar denken
Toffe clip. Misschien maar eens het nodige gaan downloaden.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar clips zijn sowieso altijd heel erg tof. Muziek is soms een beetje weird, mar ik vind het vaak echt goed. (Maar ik ben dan ook soms een beetje weird).
Gisteren zag ik 500 days of summer (weer, tweede keer viel ie een beetje tegen), en daar zit ook een Regina nummer in (twee zelfs)..
Oeh leuk is zij hequote:
Ik was elf. Op mijn 17e kwam ik uit de kast omdat ik m'n eerste vriendinnetje had.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben trouwens best benieuwd, hoe vroeg wisten jullie van jezelf dat jullie lesbisch waren?
Hebben jullie eerst nog mannelijke relaties gehad?
En hoe was het om het je ouders te vertellen?
Homo's zijn leuk, so I don't mindquote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Hi TGND (daar moet een betere afkorting voor te vinden zijn).
Ik ben trouwens de huishomo, als je je afvraagt wat een vent in [Lesbeau] doet
. En ik post wel eens plaatjes van mooie vrouwen om mijn aanwezigheid te vergoelijken
.
Haha.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was elf. Op mijn 17e kwam ik uit de kast omdat ik m'n eerste vriendinnetje had.
Dat gebeurde eigenlijk omdat ik de hele nacht weggebleven was en mijn ouders doodongerust waren.
Toen ze vroegen waar ik in godsnaam gebleven was, moest ik wel vertellen dat ik met mijn vriendinnetje ergens in een greppel in slaap gevallen was. Liegen kwam niet in me op trouwens.
Ze waren kwaad dat ik niks had laten weten (dus over het te laat komen), maar over dat lesbisch zijn daar moest ik niet zo moeilijk over doen.
Mijn ouders komen uit een kunstenaarsmilieu (en ik zelf dus ook) en heel veel vrienden van hun zijn homo of lesbisch.
Op m'n 16e heb ik nog een vriendje gehad, mijn laatste poging tot heterozijn.
Niet gelukt, na een half jaar uitgemaakt en m'n haar kortgeknipt. Wat een bevrijding was dat zeg
edit: ik ben al langer uit de kast dan dat ik er in gezeten heb![]()
Was het echt een bevrijding om je haar kort te knippenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was elf. Op mijn 17e kwam ik uit de kast omdat ik m'n eerste vriendinnetje had.
Dat gebeurde eigenlijk omdat ik de hele nacht weggebleven was en mijn ouders doodongerust waren.
Toen ze vroegen waar ik in godsnaam gebleven was, moest ik wel vertellen dat ik met mijn vriendinnetje ergens in een greppel in slaap gevallen was. Liegen kwam niet in me op trouwens.
Ze waren kwaad dat ik niks had laten weten (dus over het te laat komen), maar over dat lesbisch zijn daar moest ik niet zo moeilijk over doen.
Mijn ouders komen uit een kunstenaarsmilieu (en ik zelf dus ook) en heel veel vrienden van hun zijn homo of lesbisch.
Op m'n 16e heb ik nog een vriendje gehad, mijn laatste poging tot heterozijn.
Niet gelukt, na een half jaar uitgemaakt en m'n haar kortgeknipt. Wat een bevrijding was dat zeg
edit: ik ben al langer uit de kast dan dat ik er in gezeten heb![]()
Niet dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Klinkt haast alsof je als lesbienne verplicht bent om je haar kort te knippen
De meesten die ik heb, hebben lang haar. Ik heb het wel kort laten knippen omdat ik ziek werd van mensen die mij niet geloofden als ik zei dat ik toch liever vrouwen heb. Nu gelooft men mij en ik heb nu ook veel meer succes bij de meisjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Klinkt haast alsof je als lesbienne verplicht bent om je haar kort te knippen
Haha, nou, ik ben lesbisch maar weiger toch echt mn haar kort te knippenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet dan?
* NanKing haar weer lang laat groeien.
Dus succes bij meisjes hangt af van je haar?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
De meesten die ik heb, hebben lang haar. Ik heb het wel kort laten knippen omdat ik ziek werd van mensen die mij niet geloofden als ik zei dat ik toch liever vrouwen heb. Nu gelooft men mij en ik heb nu ook veel meer succes bij de meisjes.. En ik vond het ook een bevrijding.
Met stekeltjes?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ben lesbisch maar weiger toch echt mn haar kort te knippen![]()
Ken maar 1 lesbienne die ook langer haar heeft, verder in mijn omgeving hebben ze allemaal kort haar.
Ik heb stiekem ook geen kort haarquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ben lesbisch maar weiger toch echt mn haar kort te knippen![]()
Ken maar 1 lesbienne die ook langer haar heeft, verder in mijn omgeving hebben ze allemaal kort haar.
Sommig haar mogen lesbeaus toch wel laten groeienquote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet dan?
* NanKing haar weer lang laat groeien.
Ik zag er 100% straight uit. Tegenwoordig verschijn ik op de gaydar en mijn persoonlijkheid krijgt voor de verandering eens de kans om de rest te doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus succes bij meisjes hangt af van je haar?
Ik dacht van persoonlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |