na gister ben ik in het gevalletje liefde van realist naar pestimist gegaan....quote:
Why?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na gister ben ik in het gevalletje liefde van realist naar pestimist gegaan....![]()
Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na gister ben ik in het gevalletje liefde van realist naar pestimist gegaan....![]()
Hahahaquote:
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ach, dit is wel een van de betere tikfouten op Fok.
leuke chica online leren kennen, gemaild, msn, hyves veeeel smsen (tot heel intiem) gister was ze hier (konden niet weg ivm wat rugproblemen, vond ze geen probleem) na 2 uur ging ze plots weg, voelde zich niet op haar gemak en niets meer van haar gehoord.quote:
I know, moet gewoon ff uit negatieve sfeer komen die grotendeels gevormd zijn door mijn gezondheid de laatste maanden....quote:
Then she's not worth itquote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leuke chica online leren kennen, gemaild, msn, hyves veeeel smsen (tot heel intiem) gister was ze hier (konden niet weg ivm wat rugproblemen, vond ze geen probleem) na 2 uur ging ze plots weg, voelde zich niet op haar gemak en niets meer van haar gehoord.
I know but it still hurts.... paar maanden geleden iemand gedate voor paar weken en ook die van ene op andere dag poef geen conctact meer mee. liet niets meer van haar horen (en dat wist date van gister en bla bla ben niet zo bla bla....)quote:
Hmquote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I know but it still hurts.... paar maanden geleden iemand gedate voor paar weken en ook die van ene op andere dag poef geen conctact meer mee. liet niets meer van haar horen (en dat wist date van gister en bla bla ben niet zo bla bla....)
Nou ja, zij was wel eerlijk toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I know but it still hurts.... paar maanden geleden iemand gedate voor paar weken en ook die van ene op andere dag poef geen conctact meer mee. liet niets meer van haar horen (en dat wist date van gister en bla bla ben niet zo bla bla....)
Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmDat is zeker kut ja.
Heb het net 2 weken uit met mn ex, gaat niet goed met dr, en ze wist niet of ze wel genoeg van me hield daardoor. Is zichzelf kwijt enzo. En vrijdag hoorde ze ook nog eens dat haar ouders gaan scheiden. Ben wel realistisch, weet dat het beter voor dr is als het uit is. Maar nu, ik wil er voor haar zijn, maar het kan niet. Zij denkt bij alles dat ik er een bijbedoeling aan heb. Ga woensdag met dr naar de bios als afleiding, en natuurlijk wil ik dr terug, maar ik weet dat dat nu niet kan en ga daar dan ook niet naar handelen.
En wat mijn punt is weet ik eigenlijk niet. Moest het gewoon even kwijt
maakt ook toch niet uit.....soms moet je iets kwijt en dan is internet een behoorlijk geschikt mediumquote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmDat is zeker kut ja.
Heb het net 2 weken uit met mn ex, gaat niet goed met dr, en ze wist niet of ze wel genoeg van me hield daardoor. Is zichzelf kwijt enzo. En vrijdag hoorde ze ook nog eens dat haar ouders gaan scheiden. Ben wel realistisch, weet dat het beter voor dr is als het uit is. Maar nu, ik wil er voor haar zijn, maar het kan niet. Zij denkt bij alles dat ik er een bijbedoeling aan heb. Ga woensdag met dr naar de bios als afleiding, en natuurlijk wil ik dr terug, maar ik weet dat dat nu niet kan en ga daar dan ook niet naar handelen.
En wat mijn punt is weet ik eigenlijk niet. Moest het gewoon even kwijt
nja weet nog steeds niet wat het nou was.quote:
Je weet dus niet waarom ze zich niet op haar gemak voelde?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maakt ook toch niet uit.....soms moet je iets kwijt en dan is internet een behoorlijk geschikt medium
[..]
nja weet nog steeds niet wat het nou was.
nou heb net eens sms verstuurd waar ik ff gevoelig plekje bij haar pakte en kreeg reactie (misschien beetje vals maar wel effectief)... ze zegt dat ze niet zeker weet wat het is maar dat ze het gevoel heeft dat ze onbewust deuren sluit omdat ze bang is dat ze op haar hartje getrapt word....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet dus niet waarom ze zich niet op haar gemak voelde?
Oke, dus ze is bang om gekwetst te worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou heb net eens sms verstuurd waar ik ff gevoelig plekje bij haar pakte en kreeg reactie (misschien beetje vals maar wel effectief)... ze zegt dat ze niet zeker weet wat het is maar dat ze het gevoel heeft dat ze onbewust deuren sluit omdat ze bang is dat ze op haar hartje getrapt word....
Ze houdt de deur op een kiertje zo. Niet intrappen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou heb net eens sms verstuurd waar ik ff gevoelig plekje bij haar pakte en kreeg reactie (misschien beetje vals maar wel effectief)... ze zegt dat ze niet zeker weet wat het is maar dat ze het gevoel heeft dat ze onbewust deuren sluit omdat ze bang is dat ze op haar hartje getrapt word....
jups en voorlopig wil ze dus ook niet verder gaan dan vrienden omdat haar gevoel nu zegt dat dat beter is mja dat heb ik dan maar te respecteren. mijn voorgevoel zegt dat ik haar nooit meer zie.... maar we zien wel of dat gevoel gelijk krijgt of niet.... ball is in her court.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus ze is bang om gekwetst te worden?
Ja, precies. Laat haar weten dat je er wel bent, maar dat het initiatief van haar kant moet komenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups en voorlopig wil ze dus ook niet verder gaan dan vrienden omdat haar gevoel nu zegt dat dat beter is mja dat heb ik dan maar te respecteren. mijn voorgevoel zegt dat ik haar nooit meer zie.... maar we zien wel of dat gevoel gelijk krijgt of niet.... ball is in her court.
ze vind me nog een schatje smste ze me net.... heb terug gestuurd van dat ik het jammer vind dat het gelopen is zoals het gelopen is gister omdat ik het gevoel had dat ik het gevoel had dat ik sinds lange tijd echt weer kon zeggen dat ik verliefd kon worden....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze houdt de deur op een kiertje zo. Niet intrappen.
Je loopt hard van stapelquote:Op zondag 24 januari 2010 14:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze vind me nog een schatje smste ze me net.... heb terug gestuurd van dat ik het jammer vind dat het gelopen is zoals het gelopen is gister omdat ik het gevoel had dat ik het gevoel had dat ik sinds lange tijd echt weer kon zeggen dat ik verliefd kon worden....
kreeg al smsje dat ze het idee had dat ik schuldgevoel aan praatte... dus net gebeld dat ik dat juist niet wilde. Ik ben gewoon heel eerlijk en open over mijn gevoelens (en lukt niet om te onderdrukken kut impulsiviteit van dat kut adhd) dus net gebeld dat dat echt niet mijn bedoeling was en dat ik wel zou zien hoe het allemaal wel of niet zou lopenquote:
Ik ben al 5 jaar uit de kast als bi, maar eerst dacht ik dat het met vrouwen alleen seks zou zijn en ik zat nogal vast in het hetero-denkpatroon. Toen ging ik nog een paar keer op mijn bek met mannen en begon ik steeds crushes te krijgen op vrouwen tot het punt waar ik relaties met mannen uitsloot. Een jaar later ben ik toch wel verliefd op een jongen geworden hoewel dat nu weer af begint te nemen en dan ga ik mij weer lekker focussen op de meisjes met een open blik voor mannelijke uitzonderingen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben trouwens best benieuwd, hoe vroeg wisten jullie van jezelf dat jullie lesbisch waren?
Hebben jullie eerst nog mannelijke relaties gehad?
En hoe was het om het je ouders te vertellen?
Die impulsiviteit herken ik wel. Heb ik ook last van als mijn gevoelens het van me overnemenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kreeg al smsje dat ze het idee had dat ik schuldgevoel aan praatte... dus net gebeld dat ik dat juist niet wilde. Ik ben gewoon heel eerlijk en open over mijn gevoelens (en lukt niet om te onderdrukken kut impulsiviteit van dat kut adhd) dus net gebeld dat dat echt niet mijn bedoeling was en dat ik wel zou zien hoe het allemaal wel of niet zou lopen
vrij laat, 4 jaar geleden erkende ik van mijzelf dat ik Bi was.... (ben bijna 29) en weet nu sinds een half jaar ofzo dat ik verder wil met een vrouw ipv man. Heb dus relaties gehad met mannenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben trouwens best benieuwd, hoe vroeg wisten jullie van jezelf dat jullie lesbisch waren?
Hebben jullie eerst nog mannelijke relaties gehad?
En hoe was het om het je ouders te vertellen?
Haha, geniaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrij laat, 4 jaar geleden erkende ik van mijzelf dat ik Bi was.... (ben bijna 29) en weet nu sinds een half jaar ofzo dat ik verder wil met een vrouw ipv man. Heb dus relaties gehad met mannen
me ouders...scheet in me broek en enige wat ik te horen kreeg was dus??
ik word er gek van... ga ook van de week contact met me behandelaar opnemen dat ik meds wil tegen mijn adhd kijken of ik dan wat rustiger word en dan ook mijn gedachte stroom meer onder controle krijgquote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die impulsiviteit herken ik wel. Heb ik ook last van als mijn gevoelens het van me overnemen
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kreeg al smsje dat ze het idee had dat ik schuldgevoel aan praatte... dus net gebeld dat ik dat juist niet wilde. Ik ben gewoon heel eerlijk en open over mijn gevoelens (en lukt niet om te onderdrukken kut impulsiviteit van dat kut adhd) dus net gebeld dat dat echt niet mijn bedoeling was en dat ik wel zou zien hoe het allemaal wel of niet zou lopen
nja het is niet zo dat ik gelijk met haar wil trouwen en samenwonen... verliefdheid betekent alleen maar dat je die persoon beter wilt leren kennen. daar is verliefheid voor. op het moment dat dat deel stopt weet je pas of je echt met die persoon verder wilt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:45 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Je weet dat de meeste lesbo's via vriendschap uiteindelijk samen belanden? Probeer dat eens, ook geen risico dat je te hard van stapel loopt. Ook geen verwachtingen die het alleen maar kunnen verzieken, maar gewoon gaandeweg zien of je bij elkaar past en naar elkaar toegroeit. Ik krijg wel eens de indruk dat jij wat betreft liefde graag wil geloven in romantische sprookjesmaar ondertussen weet je zelf ook wel aardig hoe het werkt.
Voor mij is dat eerder een crush, interesse hebben in en beginnen met idealiseren, beter willen leren kennen. Verliefd komt voor de meeste mensen pas veel later, de meeste mensen worden verliefd en weten dan dat ze een (vaak exclusieve) relatie willen. Binnen een jaar gaat dat over in houden van, of niet. Maar dat je met elkaar verder wil, staat voor de meeste verliefde koppels wel vast. Wat er daarna gebeurt, zien ze dan wel weer.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja het is niet zo dat ik gelijk met haar wil trouwen en samenwonen... verliefdheid betekent alleen maar dat je die persoon beter wilt leren kennen. daar is verliefheid voor. op het moment dat dat deel stopt weet je pas of je echt met die persoon verder wilt.
Dat was mijn antwoord ookquote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
met die pil zou mijn antwoord heul makkelijk zijn... "ik bepaal wanneer ik ongesteld word en niet mijn lichaam"
nja in mijn opinie is crush een verkapte vorm van verliefdheidquote:Op zondag 24 januari 2010 14:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mij is dat eerder een crush, interesse hebben in en beginnen met idealiseren, beter willen leren kennen. Verliefd komt voor de meeste mensen pas veel later, de meeste mensen worden verliefd en weten dan dat ze een (vaak exclusieve) relatie willen. Binnen een jaar gaat dat over in houden van, of niet. Maar dat je met elkaar verder wil, staat voor de meeste verliefde koppels wel vast. Wat er daarna gebeurt, zien ze dan wel weer.
Dat kan natuurlijk. Ik heb geen relaties gehad met vrouwen maar ik stoor me wel aan het mannelijk ego en alles dat daarbij hoort. Ik blijf ook altijd naar vrouwen kijken maar omdat ik niet echt toffe dames tegenkom, heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Het zou nog steeds kunnen dat ik mannen volledig afzweer als ik mijn eerste vriendin tegenkom. Tot die tijd kan ik er niets over zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ikzelf weet al vanaf mn 13e dat ik zowel verliefd kan worden op jongens als op meisjes. De eerste keer dat ik me écht verliefd voelde was namelijk op mn 13e, op het meisje wat nu mijn beste vriendin is. Mezelf toen bestempeld als biseksueel. Nooit echt relaties gehad met meisjes tot een jaar terug. Was depressief in mijn relaties met mannen. Sinds ik met mijn ex kreeg (de vrouwelijke) was alles anders. Ik was nog nooit zo gelukkig geweest, en zij heeft mijn leven veranderd. Had tot ik met haar kreeg, mijn ouders niks gezegt met de gedachte dat zolang ik geen relaties had met meisjes, ik ook niet hoefde te vertellen dat ik biseksueel was. Vorig jaar dus verteld. Kreeg kutopmerkingen als "Waarom ben je dan nog aan de pil?" "En we wilden nog wel opa en oma worden" (like, dat kan nog steeds, maar enfin) etc. Maar na een half jaar ofzo accepteerden ze het en hebben ze er vrede mee.
Ik heb nu het idee dat ik volledig lesbisch ben, omdat ik in mijn relaties nooit het geluk heb gekend wat ik bij mijn ex heb gevoeld. In mijn relaties met mannen heb ik altijd naar vrouwen gekeken, en mannenlichamen vond ik maar niks. Ergerde me ook compleet aan hun gedrag, etc.
Op andere mensen komt het woord 'verliefd' al zwaar over. Dus ik kan me wel voorstellen dat zij smste van dat schuldgevoel, snap je?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja in mijn opinie is crush een verkapte vorm van verliefdheid
Ik heb heel vaak crushes, elke maand welquote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In mijn ogen komt een crush op iemand hebben voor het verliefd worden op iemand
ik zei niet dat ik het was maar op haar zou kunnen worden..... maar heb haar dus gebeld van dat dat dus niet mijn bedoeling was.... ik zie wel hoe het gaat lopen.... en zo niet... her bad moet ik dan maar denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op andere mensen komt het woord 'verliefd' al zwaar over. Dus ik kan me wel voorstellen dat zij smste van dat schuldgevoel, snap je?
neen zoveel crushes heb ik niet hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 15:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak crushes, elke maand wel. Verliefd ben ik maar 1 of 2 keer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |