Was echt ontzettend leuk, en zeker niets ordinairs aanquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat nou wat, die beurs? Het lijkt me nou echt een ontzettend ordinaire aangelegenheid eerlijk gezegd.
Ik wilde er een keer naartoe maar had van mensen gehoord wat er allemaal was en vond het klinken als een hele burgerlijke aangelegenheid. Voor giechelende huisvrouwen met een pittig kort kapsel die met een dildo staan te spelen bij een kraampje.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat nou wat, die beurs? Het lijkt me nou echt een ontzettend ordinaire aangelegenheid eerlijk gezegd.
Oook dat viel me reuze mee, misschien omdat we eigenlijk weinig kraampjes écht hebben gezien, gewoon n beetje rondgewandeld, daarna swingerscafe in gegaan en daar eigenlijk niet meer uit gekomen. Maar ik vond het sowieso erg mee vallen met het aantal 'gewone huisvrouwen'quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wilde er een keer naartoe maar had van mensen gehoord wat er allemaal was en vond het klinken als een hele burgerlijke aangelegenheid. Voor giechelende huisvrouwen met een pittig kort kapsel die met een dildo staan te spelen bij een kraampje.
In mijn hoofd komt gelijk de smoezelige parenclub-associatie bovendrijvenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was echt ontzettend leuk, en zeker niets ordinairs aan
ik doe gezellig met je meequote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven kut op het moment. En nee heidendat heeft niets te maken met mijn periode
Mwah, ordinair viel best mee. Liepen wel wat mensen rond die je eigenlijk niet wil zien in die kleding, maar ach. In het Swingerscafe was het erg gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
en mensen die je niet wil zien zonder kledingquote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ordinair viel best mee. Liepen wel wat mensen rond die je eigenlijk niet wil zien in die kleding, maar ach. In het Swingerscafe was het erg gezellig
Geen foto van gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en mensen die je niet wil zien zonder kleding't is ergens jammer dat jij die oude man in string gemist hebt
want dat stellen mensen vast op prijs, als je foto's gaat maken op zo'n beurs.quote:
Ik vond die bejaarde in fel rode leren broek wel cool eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en mensen die je niet wil zien zonder kleding't is ergens jammer dat jij die oude man in string gemist hebt
Die heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond die bejaarde in fel rode leren broek wel cool eigenlijk
Ach, ik kan ook niet alles gezien hebben (gelukkig maarquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Die liep samen met zijn vrouw (?), zij had een net-hemdje aan (en dat was het)
Gewoon gaan de volgende keerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit helpt op zich niet tegen die vooroordelen.
Sommige welquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
want dat stellen mensen vast op prijs, als je foto's gaat maken op zo'n beurs.
Ok, ik zal het vooral over de mooie vrouwen en mannen in korte rokjes en ontbloot bovenlijf hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit helpt op zich niet tegen die vooroordelen.
Gezellig.. Gezellig..quote:
gedeelde leed is halve leedquote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig.. Gezellig..
Maar ik snap hem
muts!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen hertentamenen heb alleen nog maar met date gemaild etc vandaag,.... moet echt eens gaan beginnen met leren
pics or it didn't happenquote:
Check je mail.quote:
nuthingquote:
quote:
quote:
ik ben zo blij dat ik geen mapje hebquote:
lolquote:Op zondag 24 januari 2010 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen mapje heb
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen mapje heb
heb nog nooit zo'n kutdate gehad.... ze sloeg dicht, voelde zich niet op haar gemak, ze wist zelf niet waar het vandaan kwam (heb nu soort van begrepen dat ze zich telkens afsluit om zich te beschermen, heb vandaag contact met haar gehad) ik was helemaal naar de klote en depri gister, kut geslapen en ofcourse nu ook nog eens ziekig....quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nog nooit zo'n kutdate gehad.... ze sloeg dicht, voelde zich niet op haar gemak, ze wist zelf niet waar het vandaan kwam (heb nu soort van begrepen dat ze zich telkens afsluit om zich te beschermen, heb vandaag contact met haar gehad) ik was helemaal naar de klote en depri gister, kut geslapen en ofcourse nu ook nog eens ziekig....
wat een fijn weekeind was het weer/end sarcasme en nu mag ik weer 3 wkn wachten tot mijn volgende vrije
vrije weekeind!
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
behoorlijk.... maar moet zeggen van die diazepam die ik net genomen heb ik lekker kalm ben geworden lol
fijn om te horen dat de wereld nog steeds hetzelfde isquote:Op zondag 24 januari 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Ik ben er weer!
![]()
Ok ze hebben gewonnen maar t was verder weer niet om aan te zien......
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
fijn om te horen dat de wereld nog steeds hetzelfde is
welke ex?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou waarschijnlijk over 3 wkn sexdate met mijn exbeide niets beters te doen op valentijn lol
erm was dat niet al sinds de wereld cup?? in 94 of 95 dat ze in een mega gat gevallen zijn??quote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze na 2001 in zo een giga gat zijn gevallen waar ze nu nog steeds niet uit te klimmen weten.
mijn eerste meisje exquote:
vraag me alleen of af het slim is maar ach... sexuel relieve could be good hahaquote:
Ehhhm nee in 2001 zijn ze nog een keer verdwaald kampioen geworden. En ze kwamen toen ook tot in de kwart finales van de championsleague.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm was dat niet al sinds de wereld cup?? in 94 of 95 dat ze in een mega gat gevallen zijn??
Zolang je goede afspraken maakt kan t geen kwaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag me alleen of af het slim is maar ach... sexuel relieve could be good haha
we hebben nogal een haat haat verhouding en praten sinds een week of 3 weer met elkaar na weer een heeeeeeeele laaaaaaaaaange stilte lolquote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang je goede afspraken maakt kan t geen kwaad.
Is dat dan wel een goede om daar een (sex) date mee te hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we hebben nogal een haat haat verhouding en praten sinds een week of 3 weer met elkaar na weer een heeeeeeeele laaaaaaaaaange stilte lol
Ghehe... tja als je alweer meer dan half jaar droog staat word je minder kieskeurigquote:Op zondag 24 januari 2010 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat dan wel een goede om daar een (sex) date mee te hebben?
Jij kan echt 10x beter krijgen dan een afgeserveerde meid.
Schat ik sta al meer dan 3 jaar droog en dan nog zou ik mn ex niet doen!!! Dat heeft met eigenwaarde te maken enzo. Laat je niet verlagen tot dat niveau plz! Jij kan echt veel beter! Dan maar ff geen sex!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ghehe... tja als je alweer meer dan half jaar droog staat word je minder kieskeurigmaar we zien wel hoe het gaat verlopen... we hebben elkaar al een jaar niet gezien en het kan niet veel koeler worden dan laatste keer dat we elkaar zagen
ach heb geen hekel aan haar.... we zijn gewoon erg verschillend en dat is de grootste reden dat het niet werkte enzo... we gaan gewoon lekker movienight houden enzo en bij keuvelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schat ik sta al meer dan 3 jaar droog en dan nog zou ik mn ex niet doen!!! Dat heeft met eigenwaarde te maken enzo. Laat je niet verlagen tot dat niveau plz! Jij kan echt veel beter! Dan maar ff geen sex!
Dat zijn er toch meer mensen t hier met me eens of ben ik all1 met deze gedachte?
Ik heb ook geen hekel aan mn ex. Ik zie r all1 liever dood.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach heb geen hekel aan haar.... we zijn gewoon erg verschillend en dat is de grootste reden dat het niet werkte enzo... we gaan gewoon lekker movienight houden enzo en bij keuvelen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
Als je r maar niet uitnodigt puur omdat je weet dat je dan sex kan hebben.
date nog langs geweest???quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug![]()
Eerste bardienst ging gelukkig goed![]()
Nu lekker op de bank, zo even Gossip Girl kijken
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nodig dan mij uit" bedoelt ie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel dus...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb nog nooit een date gehad met een fokkerwel meets en koffiedrink zooi maar nooit een date haha
Ik wel. ;D Morgenavond weer. ;Dquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb nog nooit een date gehad met een fokkerwel meets en koffiedrink zooi maar nooit een date haha
Met wie, met wie?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:07 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik wel. ;D Morgenavond weer. ;D
En dit was weer m'n enorm lame tvp.
Wel eens gehad dat je na een hele dag seks nog steeds zin hebt in seks? Ugh.
Is dat een fokker?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
M'n vriend, altijd m'n vriend. ;p
Een onbekende.quote:
Oh. Nou ja, mocht hij eens meelezen: HOI!!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 04:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Een onbekende.) Ik zit ondertussen meer op fok dan hij. Meer omdat hij z'n tijd aan mij besteed en ik de rest van de tijd op de pc vertoef.
De nachtquote:Op maandag 25 januari 2010 05:05 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Niet slapen brengt leuke dingen naar boven.
Ex van een vriend zegt dat ze altijd al jaloers op mij is geweest omdat ik mooi ben.
Dat meisje, daar heb ik een paar jaar mee op school gezeten, ze is zo'n drie à vier jaar ouder dan mij.
Ik kan niet tegen complimentjes..... hihi.
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:15 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat m'n vriend een fokker is. Had jullie willen meedelen wat voor een gruwelijke plannen ik en een vriend hebben bedacht voor festivals. En nu kan dat niet omdat hij het (nog) niet mag weten want dan is de verrassing er af. ;_;
Maar als het gaat gebeuren, komt er wel een filmpje van.
Of gaan er hiervan ook mensen naar Graspop? ;p
Ik hou er wel van. Sfeer, muziek, in een tentje slapen. Heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van festivals. Alleen Zwarte Cross vond ik tof eigenlijk.
Ik ook niet. Hou teveel van comfortquote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van festivals. Alleen Zwarte Cross vond ik tof eigenlijk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee hoe verleidelijk t ook is zal ik dat niet vragen omdat ik dat zelf niet wil\kan moppie.
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dus wat ik ook wilde vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet waren
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:56 schreef Braamyo het volgende:
hehe, goed nieuws iig, nog 4 nachtjes slapen, het is weer BIJNA WEEKEND !!!!
Had jij niet nog weekendquote:Op maandag 25 januari 2010 08:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik ook wilde vragen
Goeiemorgen mensenIs het al weekend?
Ja, maar weekend zonder vriendje is niet leukquote:
Nou word je ook niet afgeleidtquote:Op maandag 25 januari 2010 09:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar weekend zonder vriendje is niet leuk
Waarvan?quote:
Meestal ervaar ik dat soort werk als betaald vakantie maar dat hang denk ik enorm af vsan het soort beurs waar je staat?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Moet zaterdag nog op een beurs staan.
Nou... doorgaans wordt er dan juist niet gezogen... Onderdeel van het probleem, zeg maarquote:Op maandag 25 januari 2010 09:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Meestal ervaar ik dat soort werk als betaald vakantie maar dat hang denk ik enorm af vsan het soort beurs waar je staat?
En een weekend zonder partner zuigt inderdaad !
Daarvan dusquote:Op maandag 25 januari 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarvan?Hoewel ik nog genoeg te doen heb hoor, moet nog naar m'n moeder, schoonmaken, stofzuigen enzo, boodschappen doen... mijn dag is weer gevuld
Ach, juist met dat soort dingen kan ik wel wat afleiding gebruiken hoor! Het is veel leuker om onderhand met iemand te kleppenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvan dus(niet dat ik specifiek dat lijstje in mijn hoofd had)
Ja, true.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, juist met dat soort dingen kan ik wel wat afleiding gebruiken hoor! Het is veel leuker om onderhand met iemand te kleppen
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning iedereen.. Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
Ja! Moehahahaha, je vergiftigingspogingen zijn allemaal mislukt!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning iedereen.. Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
Eerst win ik vertrouwen, dan ga ik pas op vergiftiging over...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Moehahahaha, je vergiftigingspogingen zijn allemaal mislukt!
Captain Jack Sparowquote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Braamyo het volgende:
i know, en ik versier hem met een nederlandse opvolging van Jack Sparrow met het zegje over ''dishonest'' voor de mensen die de pirates trilogie gezien hebben
Alsof ik op dat tijdstip in het echt ook iets anders kan dan de standaard dingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef Cyntiaa het volgende:
En ik had niet eens een wakker-maak sms om 05.45
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:28 schreef Seven. het volgende:
Examen was een groot succes, op 1 van de vier vragen na.![]()
Dit was tevens de laatste dus partytime!
en dan heel gaar terug smsenquote:
of een dag wachten... Erg leuk voor de andere mensen in het topicquote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan heel gaar terug smsen
nee, wat u niet wilt dat u geschied.... etcquote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of een dag wachten... Erg leuk voor de andere mensen in het topic
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of een dag wachten... Erg leuk voor de andere mensen in het topic
En ik help je om te scoren...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Je plaagt me met mijn plotselinge puberale onzekerheid
..
Ben ff naar de sportschool... Even mijn hoofd leegmaken
ja... zou jij wel willen weten hequote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hoe ben je haar aan het helpen dan
Tja.. Cynt mag het lekker zelf vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Braamyo het volgende:
tuurlijk wat denk jij dan
I R gossip kingz
Morgenavond kan ik vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:46 schreef Braamyo het volgende:
k'zal het in de loop van de week nog eens aan haar vragen![]()
maargoed, nog andere mensen spannende dates waar ze hier nog over willen vertellen
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:Ben ik weer! Even flink wal Kcal. verband! Heerlijk...
Misschien dat ik woensdag ook nog een date heb.. En ik zie Plums vrijdag natuurlijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben ik weer! Even flink wal Kcal. verband! Heerlijk...
Misschien dat ik woensdag ook nog een date heb.. En ik zie Plums vrijdag natuurlijk
Ik heb al tig dates gehad met C.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Iedereen gaat met jou daten, behalve ik
You don't love me anymore
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Dutze![]()
![]()
Ik ga even een sapje drinken en mijn was hier opruimen...
Ik kan háár al aanraken vrijdagquote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al tig dates gehad met C.
Wie wil mij aanraken
Oh, ga jij mee naar die emo's?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Plums het volgende:
[..]Dutjes
[..]
Ik kan háár al aanraken vrijdag [ afbeelding ] Da's toch net wat stoerder
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Plums het volgende:
[..]Dutjes
[..]
Ik kan háár al aanraken vrijdag [ afbeelding ] Da's toch net wat stoerder
Het zijn heul wel emo's!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is geen emo muziek!!!! Het zijn toevallig super lekkere gozers...En ik ga zelfs een t-shirt halen van hun band zodat ik jou kan pesten...
![]()
* Besluit MakeBelieve en Destine maar even in de cd speler te doen! *
poprock, lmnl!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef Plums het volgende:
't zijn geen emo's't is poprock, hele leuke vrolijke poprock
En daar ga ik heen jasowieso al, en toen bleek Cyn ook te gaan
Verdorie, er komt zo niks van mn dutje.
Wat cyn zegt.. Destine, MakeBelieve, Only Seven Left en nog een band..quote:
Poprock! Knappe, lieve jongens en Plums! En ik ga ook nog eens met Cherry heen!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat cyn zegt.. Destine, MakeBelieve, Only Seven Left en nog een band..
Poprock ja baby![]()
Dus om mij 'terug te pakken', trek je een roze emo shirt aan? En hoe pak je daar mij dan precies mee?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Poprock! Knappe, lieve jongens en Plums! En ik ga ook nog eens met Cherry heen!
Ik ga dat Tshirt lekker vaak aan doen wanneer ik jou zieNeem dan gelijk wel de roze, hehe!
Dan wil je niet meer naar mijn tieten starenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus om mij 'terug te pakken', trek je een roze emo shirt aan? En hoe pak je daar mij dan precies mee?
Denk je dat???quote:Op maandag 25 januari 2010 13:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer naar mijn tieten staren
Ach, Cynt & ik gaan tenminste een avondje films kijkenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Braamyo het volgende:
ach vlaakje, je bent niet alleen op de wereld, in deze zeeuw had ze blijkbaar ook geen intresse, dus join de
PWC
People Without Cyntia
cool... Waar & wanneer?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben helemaal gelukkig dat ik dit jaar voor het eerst in mijn leven naar K's Choice
Vredeburg in utrecht op 27 april.... kaarten uitverkocht maar heb nog eventueel 1tje om te verkopenquote:
Hoe snel moet je het weten?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vredeburg in utrecht op 27 april.... kaarten uitverkocht maar heb nog eventueel 1tje om te verkopen
ergens begin aprilquote:
sgoe... Kan ik mooi ff kijken wat dat feestje van ons allemaal gaat kostenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ergens begin aprilhij is soort van standby maar niets meer van gehoord, heeft geen haast, ik raak hem vast wel kwijt vlak voor het concert
ja ok, maar zo'n bruiloft... Je wil het niet weten...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw trouwen.... (kaartje was trouwens maar 37,50 incl service en verzendkosten)
bruiloft is zo duur als je het zelf maakt.....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja ok, maar zo'n bruiloft... Je wil het niet weten...
We willen bepaalde dingen... Die niet goedkoop... Maar wel willen... Zucht...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bruiloft is zo duur als je het zelf maakt.....
Daarom ga ik dus ook niet trouwen. Zoveel dingen die zo belachelijk duur zijn. En voor wat? De dag zelf is al de meest bijzondere dag. Ook zonder 2 meter hoge taart of jurk van 15 rooien.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We willen bepaalde dingen... Die niet goedkoop... Maar wel willen... Zucht...
wat willen jullie allemaal dan?? (en wanneer is de grote dag?)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We willen bepaalde dingen... Die niet goedkoop... Maar wel willen... Zucht...
Laat daar nou net niet het geld in zitten...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus ook niet trouwen. Zoveel dingen die zo belachelijk duur zijn. En voor wat? De dag zelf is al de meest bijzondere dag. Ook zonder 2 meter hoge taart of jurk van 15 rooien.
8 aprilquote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat willen jullie allemaal dan?? (en wanneer is de grote dag?)
OMG trouwen is gewoon té duur...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat daar nou net niet het geld in zitten.... Taarttopper is 300 euro, de "ringen" worden rond de 4k, maar die kopen we later wel... De placeholders worden rond de 700 euro...
Het feest zelf is momenteel begroot op 5k.
Taart weten we nog helemaal niet
[..]
8 april
das ook iets wat niet op mijn verlanglijstje staatquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb in den haag veel trouwenringen in de uitverkoop gezien..... misschien juist nu mooie tijd om te kijken voor ringen
Bedoelde meer dat alle dingen duurder zijn dan hun normale vorm.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat daar nou net niet het geld in zitten.... Taarttopper is 300 euro, de "ringen" worden rond de 4k, maar die kopen we later wel... De placeholders worden rond de 700 euro...
[..]
8 april
klopt, viel mij ook al opquote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat alle dingen duurder zijn dan hun normale vorm.
Normale grote taart met marsepein etc. 100, trouwtaart 200
Ringen normaal 300, trouwringen 600
Mooie galajurk 600, trouwjurk 4000
etc. etc.
Oooo, nieuwe scrubs?? Cool, vanavond even downenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
godver... echt scrubsik lig in een deuk... als ik ooit in een ziekenhuis als dat zo is opereer ik mijzelf wel
neen ik ben pas bij seizoen 3quote:Op maandag 25 januari 2010 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oooo, nieuwe scrubs?? Cool, vanavond even downen
Owhquote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen ik ben pas bij seizoen 3waar JD nichtje van Dr Cox zn vrouw date
how i met your motherquote:
Was het gezellig?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn thee vriendinnetje is weer onderweg naar huisHelemaal vanuit haar stage naar mij toe gekomen. Lievv.
Nu kijken wat ik ga eten..
Eet ze & succes straks... We horen het na afloop welquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Heel gezellig.. Nu zo koken en dan wachten tot ik naar W. toe fiets....
kan ik ervoor opblijven om het resultaat te horen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Heel gezellig.. Nu zo koken en dan wachten tot ik naar W. toe fiets....
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Pien85 het volgende:
En in de categorie verwarrende bedrijfsnamen hebben we vandaag:
*tromgeroffel*
Kapper Bakker Autoverhuur BV.
Ze is niet verschrikkelijk. Ik begin er all1 niet meer aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet waren
op mijn verjaardagquote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
8 april
en wat gaan we doen omdat te vieren?quote:
blij dat de jouwe beter verlopen is dan de mijnequote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn date was fantastischhij is leuk, lief, mega complimenteus
en hij zoent werkelijk yum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
blij dat de jouwe beter verlopen is dan de mijnethnx meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tentamen was vanmorgen, en heb ik verneukt denkhoofd overal behalve bij tentamen verhaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
was er blijkbaar niet helemaal bij vanmorgenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnx meis![]()
tentamen was vanmorgen, en heb ik verneukt denkhoofd overal behalve bij tentamen verhaal
we hadden geen tijd meer om n nieuwe date te plannenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er blijkbaar niet helemaal bij vanmorgen
maar leuk van je datewanneer zien jullie elkaar weer??
je bent leuk en mooiquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent leuk en mooidus dat komt vast goed
ik zou je gelijk bespringenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ah lief omdat te zeggen! Hoop dat ik vanavond een beetje kan peilen hoe hij het ziet
Rejections? Je moet niet alles op jezelf betrekken hè meisje?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit nu in een impasse... van laten ik daten voor wat het is of ga ik gewoon verder... weet niet hoeveel rejections mijn ego nog aankan
ik vind het eigenlijk gruwelijk irritant dat ik alleen maar online lesbo's tegen kom ipv irl
ohw het " ligt niet aan jou speach maar [vul rest in]" speach ben ik iig meer dan zat...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rejections? Je moet niet alles op jezelf betrekken hè meisje?
Ik ben zelf zo'n narcist dat ik dat eigenlijk nooit doe, dat gaat ook wat ver, maar zoek de gulden middenweg, wees eerlijk naar jezelf in positieve en negatieve zin.
Soms is het gewoon zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw het " ligt niet aan jou speach maar [vul rest in]" speach ben ik iig meer dan zat...
ik tbbt, 2,5m EN HEROESquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
how i met your mother
the big bang theory
Heb je heul geen tijd voor, je gaat de hele nacht rollebollen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Vermoed dat ik na de thee-date nog even naar Popfront ga maar ik hou jullie op de hoogteHopen dat er dan ook nog iets te vertellen is
was laatst s03e01 aan het kijken en het kon me zo niet meer boeienquote:
the officequote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar HIMYM en The Office (US).
1 was superquote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was laatst s03e01 aan het kijken en het kon me zo niet meer boeien
Ik verwacht er niet teveel van.. .Voorkomt teleurstellingquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je heul geen tijd voor, je gaat de hele nacht rollebollen.
Geniale serie, bijna net zo goed als de Engelse versie.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
the officedaar vind ik dus echt geen reet aan....
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit nu in een impasse... van laten ik daten voor wat het is of ga ik gewoon verder... weet niet hoeveel rejections mijn ego nog aankan
ik vind het eigenlijk gruwelijk irritant dat ik alleen maar online lesbo's tegen kom ipv irl
Vodafone heeft een blox voor een donnie voor 1000 smsjesquote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom er net achter dat mn mobiele telefoon abbo eerder verloopt dan ik dachttijd voor n aanbieder met een smsbundel die groter is dan 300
Ik heb nu deze, met 1000 sms'jes voor 10 euro en onbeperkt internet voor 10 euro erbij.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom er net achter dat mn mobiele telefoon abbo eerder verloopt dan ik dachttijd voor n aanbieder met een smsbundel die groter is dan 300
oh btw... ik moet even n zonde bij je biechtenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze maand voor het eerst over de 1000 sms'jes heenga.![]()
![]()
Dan doe je je best niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Braamyo het volgende:
wat doen jullie met die 1000 sms'je, ik krijg er nog geen 50 weg in een maand
Mail maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh btw... ik moet even n zonde bij je biechten
oehh... vtelquote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh btw... ik moet even n zonde bij je biechten
50 op een weekenddag is niet uitzonderlijk eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Braamyo het volgende:
Aangezien ik geen vrienden heb. Sms ik nooitquote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Braamyo het volgende:
zelfkennis ftwquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef heiden6 het volgende:
Dat, en dat ik een aandachtsprostituée ben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef Braamyo het volgende:
jij een aandachtsprostituee? neej dat meen je niet, had ik nou nooit achter je gezocht
Hoeveel kost jouw aandacht dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef heiden6 het volgende:
ik betaal 10 euro voor 1000 sms'jes, als ik 300 stuks verstuur betaal ik per stuk meer dan wanneer ik er 800 verstuur, dus als ik veel sms wordt het per stuk goedkoper. Eigenlijk is het dus een kwestie van zuinigheid.
Dat, en dat ik een aandachtsprostituée ben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
jezus kut T9 kent het woord hoer niet eens
1 smsjequote:
Dan is hij nog een goedkopere hoer dan Beaquote:
beter opvoedenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
jezus kut T9 kent het woord hoer niet eens
get a live and you will know it /onaardig doenquote:
Nu snap ik het.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
get a live and you will know it /onaardig doen
T9 die maakt smsen soms makkelijker omdat hij woorden voor je spelt ipv dat je eerst 2x de 1 moet intoetsen en dan 4x de z etc etc
hey sshhtttquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
ldg stuurde mij een sms'jes wat eindigde met 'kut' in plaats van kus.
T9 is voor n00bs.
hihi ldg en ik sturen een sms omdat jij jezelf smsslet noemtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
T9 is voor n00bs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Ik heb een Android (BAAS!!!) en die heeft zijn eigen systeem. Ook die moet ik soms opvoedenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
T9 is voor n00bs.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihi ldg en ik sturen een sms omdat jij jezelf smsslet noemt
zo kom je wel aan je aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
neem je geen kinderen, krijg je T9quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een Android (BAAS!!!) en die heeft zijn eigen systeem. Ook die moet ik soms opvoeden
Waarbij zoontje eigenlijk jointje had moeten zijn. T9.quote:Hey Dennis, was gezellig gisteren aan de phone. Sorry dat ik zo snel moest ophangen, volgens mij kunnen wij nog wel uren praten. Gaan we zeker doen onder het genot van een zoontje en een wijntje. Fijne dag verder...
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
mensen die hun berichtjes nauwlijks controleren.... over het algemeen doe ik dat dus welquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef heiden6 het volgende:
Laatst stuurde iemand me dit berichtje:
[..]
Waarbij zoontje eigenlijk jointje had moeten zijn. T9.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]O ja, je krijgt nog geld van me, net als de rest van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
tikkerdetikkerdetikkerdetik (in rap tempo) SEND, oh crap!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mensen die hun berichtjes nauwlijks controleren.... over het algemeen doe ik dat dus wel
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk een collega die nog in scheiding ligt gevraagd of ze zin had om te daten, was voor iemand anders bedoeld.
Dat doe ik alleen als ik onder invloed ben.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik sms vaak impulsief. Als ik hem dan verstuurd heb dan heb ik er spijt van
dat heb ik nog nooit gedaan kuch kuch proestquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik sms vaak impulsief. Als ik hem dan verstuurd heb dan heb ik er spijt van
Dan denk ik juist wel naquote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik onder invloed ben.
check.. de mijne zijn ook beruchtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik onder invloed ben.
Hahaha, ja dat was in mijn topweekendquote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan denk ik juist wel na
Vraag maar aan Baby
rsi is oke olé oléquote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was in mijn topweekend
400+ smsjes, 300+ fokberichten
Ik weet niet hoeveel ik er gestuurd heb. Deels met mijn eigen foon en deels met mijn werktelefoon.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was in mijn topweekend
400+ smsjes, 300+ fokberichten
Ik had geen rsi maar ik had het koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |