quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:Ben ik weer! Even flink wal Kcal. verband! Heerlijk...
Misschien dat ik woensdag ook nog een date heb.. En ik zie Plums vrijdag natuurlijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben ik weer! Even flink wal Kcal. verband! Heerlijk...
Misschien dat ik woensdag ook nog een date heb.. En ik zie Plums vrijdag natuurlijk
Ik heb al tig dates gehad met C.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Iedereen gaat met jou daten, behalve ik
You don't love me anymore
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Dutze![]()
![]()
Ik ga even een sapje drinken en mijn was hier opruimen...
Ik kan háár al aanraken vrijdagquote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al tig dates gehad met C.
Wie wil mij aanraken
Da's toch net wat stoerder
Oh, ga jij mee naar die emo's?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Plums het volgende:
[..]Dutjes
[..]
Ik kan háár al aanraken vrijdag [ afbeelding ] Da's toch net wat stoerder
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Plums het volgende:
[..]Dutjes
[..]
Ik kan háár al aanraken vrijdag [ afbeelding ] Da's toch net wat stoerder
Het zijn heul wel emo's!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is geen emo muziek!!!! Het zijn toevallig super lekkere gozers...En ik ga zelfs een t-shirt halen van hun band zodat ik jou kan pesten...
![]()
* Besluit MakeBelieve en Destine maar even in de cd speler te doen! *
poprock, lmnl!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef Plums het volgende:
't zijn geen emo's't is poprock, hele leuke vrolijke poprock
En daar ga ik heen jasowieso al, en toen bleek Cyn ook te gaan
Verdorie, er komt zo niks van mn dutje.
Wat cyn zegt.. Destine, MakeBelieve, Only Seven Left en nog een band..quote:
Poprock! Knappe, lieve jongens en Plums! En ik ga ook nog eens met Cherry heen!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat cyn zegt.. Destine, MakeBelieve, Only Seven Left en nog een band..
Poprock ja baby![]()
Dus om mij 'terug te pakken', trek je een roze emo shirt aan? En hoe pak je daar mij dan precies mee?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Poprock! Knappe, lieve jongens en Plums! En ik ga ook nog eens met Cherry heen!
Ik ga dat Tshirt lekker vaak aan doen wanneer ik jou zieNeem dan gelijk wel de roze, hehe!
Dan wil je niet meer naar mijn tieten starenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus om mij 'terug te pakken', trek je een roze emo shirt aan? En hoe pak je daar mij dan precies mee?
Denk je dat???quote:Op maandag 25 januari 2010 13:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer naar mijn tieten staren
Ach, Cynt & ik gaan tenminste een avondje films kijkenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Braamyo het volgende:
ach vlaakje, je bent niet alleen op de wereld, in deze zeeuw had ze blijkbaar ook geen intresse, dus join de
PWC
People Without Cyntia
cool... Waar & wanneer?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben helemaal gelukkig dat ik dit jaar voor het eerst in mijn leven naar K's Choice
Vredeburg in utrecht op 27 april.... kaarten uitverkocht maar heb nog eventueel 1tje om te verkopenquote:
Hoe snel moet je het weten?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vredeburg in utrecht op 27 april.... kaarten uitverkocht maar heb nog eventueel 1tje om te verkopen
ergens begin aprilquote:
sgoe... Kan ik mooi ff kijken wat dat feestje van ons allemaal gaat kostenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ergens begin aprilhij is soort van standby maar niets meer van gehoord, heeft geen haast, ik raak hem vast wel kwijt vlak voor het concert
ja ok, maar zo'n bruiloft... Je wil het niet weten...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw trouwen.... (kaartje was trouwens maar 37,50 incl service en verzendkosten)
bruiloft is zo duur als je het zelf maakt.....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja ok, maar zo'n bruiloft... Je wil het niet weten...
We willen bepaalde dingen... Die niet goedkoop... Maar wel willen... Zucht...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bruiloft is zo duur als je het zelf maakt.....
Daarom ga ik dus ook niet trouwen. Zoveel dingen die zo belachelijk duur zijn. En voor wat? De dag zelf is al de meest bijzondere dag. Ook zonder 2 meter hoge taart of jurk van 15 rooien.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We willen bepaalde dingen... Die niet goedkoop... Maar wel willen... Zucht...
wat willen jullie allemaal dan?? (en wanneer is de grote dag?)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We willen bepaalde dingen... Die niet goedkoop... Maar wel willen... Zucht...
Laat daar nou net niet het geld in zitten...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus ook niet trouwen. Zoveel dingen die zo belachelijk duur zijn. En voor wat? De dag zelf is al de meest bijzondere dag. Ook zonder 2 meter hoge taart of jurk van 15 rooien.
8 aprilquote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat willen jullie allemaal dan?? (en wanneer is de grote dag?)
OMG trouwen is gewoon té duur...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat daar nou net niet het geld in zitten.... Taarttopper is 300 euro, de "ringen" worden rond de 4k, maar die kopen we later wel... De placeholders worden rond de 700 euro...
Het feest zelf is momenteel begroot op 5k.
Taart weten we nog helemaal niet
[..]
8 april
das ook iets wat niet op mijn verlanglijstje staatquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb in den haag veel trouwenringen in de uitverkoop gezien..... misschien juist nu mooie tijd om te kijken voor ringen
Bedoelde meer dat alle dingen duurder zijn dan hun normale vorm.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat daar nou net niet het geld in zitten.... Taarttopper is 300 euro, de "ringen" worden rond de 4k, maar die kopen we later wel... De placeholders worden rond de 700 euro...
Het feest zelf is momenteel begroot op 5k.
Taart weten we nog helemaal niet
[..]
8 april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |