quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:Ben ik weer! Even flink wal Kcal. verband! Heerlijk...
Misschien dat ik woensdag ook nog een date heb.. En ik zie Plums vrijdag natuurlijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben ik weer! Even flink wal Kcal. verband! Heerlijk...
Misschien dat ik woensdag ook nog een date heb.. En ik zie Plums vrijdag natuurlijk
Ik heb al tig dates gehad met C.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Iedereen gaat met jou daten, behalve ik
You don't love me anymore
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Dutze![]()
![]()
Ik ga even een sapje drinken en mijn was hier opruimen...
Ik kan háár al aanraken vrijdagquote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al tig dates gehad met C.
Wie wil mij aanraken
Da's toch net wat stoerder
Oh, ga jij mee naar die emo's?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Plums het volgende:
[..]Dutjes
[..]
Ik kan háár al aanraken vrijdag [ afbeelding ] Da's toch net wat stoerder
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Plums het volgende:
[..]Dutjes
[..]
Ik kan háár al aanraken vrijdag [ afbeelding ] Da's toch net wat stoerder
Het zijn heul wel emo's!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is geen emo muziek!!!! Het zijn toevallig super lekkere gozers...En ik ga zelfs een t-shirt halen van hun band zodat ik jou kan pesten...
![]()
* Besluit MakeBelieve en Destine maar even in de cd speler te doen! *
poprock, lmnl!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef Plums het volgende:
't zijn geen emo's't is poprock, hele leuke vrolijke poprock
En daar ga ik heen jasowieso al, en toen bleek Cyn ook te gaan
Verdorie, er komt zo niks van mn dutje.
Wat cyn zegt.. Destine, MakeBelieve, Only Seven Left en nog een band..quote:
Poprock! Knappe, lieve jongens en Plums! En ik ga ook nog eens met Cherry heen!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat cyn zegt.. Destine, MakeBelieve, Only Seven Left en nog een band..
Poprock ja baby![]()
Dus om mij 'terug te pakken', trek je een roze emo shirt aan? En hoe pak je daar mij dan precies mee?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Poprock! Knappe, lieve jongens en Plums! En ik ga ook nog eens met Cherry heen!
Ik ga dat Tshirt lekker vaak aan doen wanneer ik jou zieNeem dan gelijk wel de roze, hehe!
Dan wil je niet meer naar mijn tieten starenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus om mij 'terug te pakken', trek je een roze emo shirt aan? En hoe pak je daar mij dan precies mee?
Denk je dat???quote:Op maandag 25 januari 2010 13:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer naar mijn tieten staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |