Had jij niet nog weekendquote:Op maandag 25 januari 2010 08:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik ook wilde vragen
Goeiemorgen mensenIs het al weekend?
Ja, maar weekend zonder vriendje is niet leukquote:
Nou word je ook niet afgeleidtquote:Op maandag 25 januari 2010 09:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar weekend zonder vriendje is niet leuk
Waarvan?quote:
Meestal ervaar ik dat soort werk als betaald vakantie maar dat hang denk ik enorm af vsan het soort beurs waar je staat?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Moet zaterdag nog op een beurs staan.
Nou... doorgaans wordt er dan juist niet gezogen... Onderdeel van het probleem, zeg maarquote:Op maandag 25 januari 2010 09:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Meestal ervaar ik dat soort werk als betaald vakantie maar dat hang denk ik enorm af vsan het soort beurs waar je staat?
En een weekend zonder partner zuigt inderdaad !
Daarvan dusquote:Op maandag 25 januari 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarvan?Hoewel ik nog genoeg te doen heb hoor, moet nog naar m'n moeder, schoonmaken, stofzuigen enzo, boodschappen doen... mijn dag is weer gevuld
Ach, juist met dat soort dingen kan ik wel wat afleiding gebruiken hoor! Het is veel leuker om onderhand met iemand te kleppenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvan dus(niet dat ik specifiek dat lijstje in mijn hoofd had)
Ja, true.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, juist met dat soort dingen kan ik wel wat afleiding gebruiken hoor! Het is veel leuker om onderhand met iemand te kleppen
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning iedereen.. Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
Ja! Moehahahaha, je vergiftigingspogingen zijn allemaal mislukt!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning iedereen.. Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
Eerst win ik vertrouwen, dan ga ik pas op vergiftiging over...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Moehahahaha, je vergiftigingspogingen zijn allemaal mislukt!
Captain Jack Sparowquote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Braamyo het volgende:
i know, en ik versier hem met een nederlandse opvolging van Jack Sparrow met het zegje over ''dishonest'' voor de mensen die de pirates trilogie gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |